Auteur Topic: Flashpoint  (gelezen 15213 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #20 Gepost op: 17-08-2010, 18:43:36 »
volgens mij is het nieuwe seizoen in amerika alweer bezig. Straks eens kijken of het echt nieuwe afleveringen zijn :)

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #21 Gepost op: 17-08-2010, 18:45:00 »
volgens mij is het nieuwe seizoen in amerika alweer bezig. Straks eens kijken of het echt nieuwe afleveringen zijn :)

Het zijn echt nieuwe, er zijn 3 nieuwe afleveringen uitgezonden (één half juli en de afgelopen twee vrijdagen), echte aanraders, vooral de 3e is echt supergoed. ::ok::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #22 Gepost op: 17-08-2010, 23:43:55 »
Toen ik de eerste ging kijken had ik het idee dat ik die al eens gezien had... Ik heb hem niet helemaal gezien ff zo wat scenes bekeken, zagen er bekend uit. vooral de eerste, klopt het dat iemand (van 't team) terug kwam van vakantie en dat hij daar een oude bekende (schoolvriendin) tegen kwam?

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #23 Gepost op: 18-08-2010, 07:31:18 »
Toen ik de eerste ging kijken had ik het idee dat ik die al eens gezien had... Ik heb hem niet helemaal gezien ff zo wat scenes bekeken, zagen er bekend uit. vooral de eerste, klopt het dat iemand (van 't team) terug kwam van vakantie en dat hij daar een oude bekende (schoolvriendin) tegen kwam?

Nee, dat is 'One Wrong Move', de aflevering waarin Lou doodgaat.

In Canada zijn het aflevering 1 t/m 3 van seizoen 3, maar omdat Amerika wat achter liep noemen ze het daar aflevering 10 t/m 12. Moet je een torrent link hebben?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #24 Gepost op: 18-08-2010, 11:29:15 »
ja dat dacht ik dus al, maar ze stonden onder uhm... unconditional love. Kan helaas niet torrent downloaden dus heeft weinig zin. Ik zoek nog wel ff door ;).
Ik heb het idee dat het nu alleen maar online bekeken kan worden op betaalde sites, het lijkt erop dat het nog niet op megavideo en dat soort dingen staat... :(.
« Laatst bewerkt op: 18-08-2010, 11:34:55 door Vieffan »

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #25 Gepost op: 3-07-2011, 14:42:08 »
Het nieuwe seizoen begint inmiddels bijna.
Een korte recap van vorig seizoen
Heb er zin in!

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #26 Gepost op: 5-07-2011, 21:41:28 »
Die had ik nog niet gelezen, bedankt voor de link. ::ok::

Hopelijk kan het team

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #27 Gepost op: 2-05-2012, 19:51:55 »
Hoever zijn ze op Veronica nu eigenlijk, zijn ze al met seizoen 4 bezig?

In Canada zijn ze bijna klaar met de opnames van seizoen 5 (13 afleveringen) en dat is tevens het laatste seizoen. De makers hebben zelf besloten ermee te stoppen, stoppen op je hoogtepunt, vind het wel gedurfd en zonde (in mijn ogen zat er nog wel rek in), maar ook wel knap dat je zelf de beslissing durft te nemen en iig je eigen einde er aan kan maken. ::ok::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #28 Gepost op: 2-05-2012, 20:26:22 »
Ik moet zeggen dat ik het beter vind dan wanneer de zender er de stekker uit trekt. Blijft jammer want het is zo'n leuke serie!

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #29 Gepost op: 22-09-2012, 18:24:36 »
@Vieffan, het laatste seizoen is donderdag begonnen in Canada. Heb je de eerste aflevering al gezien. Is zonder overdrijven een van de beste afleveringen die ze ooit gemaakt hebben. ::ok::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #30 Gepost op: 24-09-2012, 12:56:30 »
Ik vond het aan het begin niet heel bijzonder (een vriend had de afl al gezien en zei dat hij geweldig was). Maar toen tegen het einde vond ik hem inderdaad ook geweldig.

Ik moet wel zeggen dat ik het jammer zou vinden als
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
(spoiler niet lezen als je de eerste afl nog niet gezien hebt)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #31 Gepost op: 4-02-2013, 14:37:15 »
Ik ga nu het eerste deel van de series final kijken :(.
Nou moet ik zeggen dat het programma steeds minder goed werd. Het bleef wel heel goed, maar vroeger was het beter vind ik. Goed moment dus om te stoppen. Hadden ze nog een seizoen gemaakt was ik misschien wel afgehaakt.

Online Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Flashpoint
« Reactie #32 Gepost op: 4-02-2013, 19:11:26 »
De afleveringen afzonderlijk waren wel ok, maar het werd soms een beetje too much. Maar ik heb er wel vrede mee, 5 seizoen is toch mooi, genoeg series halen er niet eens 2.

De finale afleveringen zijn echt wel 2 juweeltjes, geniet ervan! ::ok::

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Flashpoint
« Reactie #33 Gepost op: 4-02-2013, 19:21:57 »
Inderdaad. het was genieten! Het was ook een goed einde, je kon merken dat ze het van te voren wisten en goed hebben nagedacht over hoe ze de kijker wilde achterlaten xD.