Poll

Stem jij op een lijstrekker?

Ja, altijd
1 (7.1%)
Ja, deze keer wel, maar normaal niet
1 (7.1%)
Nee, nooit
2 (14.3%)
Nee, deze keer niet, maar normaal wel
1 (7.1%)
De ene keer wel, de andere keer niet
3 (21.4%)
Ik ga niet stemmen
0 (0%)
Ik mag niet stemmen
6 (42.9%)

Totaal aantal stemmen: 15

Auteur Topic: Stem jij op een lijsttrekker?  (gelezen 1187 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Stem jij op een lijsttrekker?
« Gepost op: 19-01-2003, 16:36:34 »
Hoe stemmen jullie? Op de lijsttrekker of niet?








Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stem jij op een lijsttrekker?
« Reactie #1 Gepost op: 19-01-2003, 16:50:19 »
Ik heb nog nooit op de lijsttrekker gestemd. Ik stem sowieso altijd op een vrouw (en die zijn meestal geen lijsttrekker) en dan kijk ik welke me wel goed lijkt...
Ik weet het daar valt een boel op aan te merken, maar ik moet toch op een of ander manier kiezen, dus waarom niet zo...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline fenn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re:Stem jij op een lijsttrekker?
« Reactie #2 Gepost op: 19-01-2003, 17:11:22 »
ja altijd...
maar dit wordt pas 2de keer stemmen dusss denk dat t er ook maar aan ligt, nu toevallig femke, vorige keer rosemöller...beide goed genoeg voor mij.
Volgende keer zie k wel weer







een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Stem jij op een lijsttrekker?
« Reactie #3 Gepost op: 20-01-2003, 20:37:56 »
ik stem over het algemeen op "niet oorpsronkelijke nederlanders" en dat zijn geen lijsttrekkers............








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Stem jij op een lijsttrekker?
« Reactie #4 Gepost op: 20-01-2003, 20:43:08 »
als ik zou kunnen stemmen zou ik denk ik op femke halsema stemmen, maar niet omdat ze een lijsttrekker is maar omdat GL op dit moment het best aansluit bij wat ik vind, femke halsema een vrouw is (net als ovide zou ik in principe op een vrouw stemmen tenzij er een man is die echt heel erg goed is) en zij ongeveer de enige vrouw van GL is waar ik wat van gezien heb... maar ja, misschien dat ik er tegen de tijd dat ik mag stemmen anders tegen aan kijk.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Stem jij op een lijsttrekker?
« Reactie #5 Gepost op: 20-01-2003, 21:07:28 »
"Het is begrijpelijk, dat een heerser, vooral wanneer hij pas aan het bewind is, niet alles in acht kan nemen, wat bij de mensen als goed en schoon geldt. Want ter handhaving van zijn heerschappij is hij menigmaal gedwongen zijn woord te breken en in strijd met de barmhartigheid, de menselijkheid en de vroomheid te handelen. Een heerser moet dus de geestesgesteldheid bezitten te kunnen veranderen als een blad aan een boom, naar gelang de grilligheid van het lot en de verandering van de dingen hem daartoe nopen. Zoals ik boven reeds heb opgemerkt, moet hij het goede niet nalaten, zolang hij het kan, maar moet hij anderzijds de kunst verstaan het kwade te gebruiken, wanneer het moet."

Een lijsttrekker dus, liefst een zonder lijst en zonder tegenkandidaten.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Stem jij op een lijsttrekker?
« Reactie #6 Gepost op: 21-01-2003, 09:47:02 »
Ligt aan de persoon. Ik kijk eerst naar de partij, daar stem ik op en dan kijk ik of ik de lijsttrekker leuk vind of niet. Zo niet, dan stem ik op de eerste die ik tegen kom die ik wel leuk vind.







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Kenner

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The one and only
Re:Stem jij op een lijsttrekker?
« Reactie #7 Gepost op: 29-01-2003, 21:26:47 »
Deze poll heeft tot nu toe best nuttige resultaten opgeleverd he  ;D







Adverteren onder de posts van Kenner? Bel nu voor een gratis offerte : 0800-BELKENNER (of mail bij geen gehoor) en vraag naar Kenner

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:Stem jij op een lijsttrekker?
« Reactie #8 Gepost op: 30-01-2003, 13:31:31 »
Nou he? We zijn al een stuk wijzer geworden. (Waarvan is nog onbekend, maar we zijn wijzer geworden ;D)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Stem jij op een lijsttrekker?
« Reactie #9 Gepost op: 30-01-2003, 18:57:43 »
We zijn in ieder geval OUDER geworden, wijzer dat valt nog maar te bezien volgens mij  ;D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!