Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org
Kerstwensen:
  • Wil jij je kerstwens hier hebben staan, klik dan hier om jouw wens toe te voegen...
  • RealityNet crew: Wij wensen alle bezoekers hele gezellige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
  • Milow mol 13: Ik wens iedereen magische feesten
  • FrankLapidus: Lieve lieve forummers, fijne kerstdagen en een gelukkig 2018 allemaal en dat we een gezellig 2018 mogen hebben op het forum!
  • Niuno: Ik wens iedereen een smakelijk kerstdiner en een veilig 2018
  • Mollem: iedereen een fijne Kerst en en goed Nieuwjaar en lekkere oliemollen :-)
  • joligmolletje: Ik wens iedereen een gezellige, sfeervolle kerst toe en een fantastisch 2018!
  • Lama1997: Fijne kerstdagen en een gelukkig, gezond en gezellig nieuwjaar!
  • grasisgroen: L I E F D E & V R E D E & V R E U G D E & G E Z O N D H E I D voor iedereen X X X
  • Lukie4: Zalig Kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar!
  • Black_and_White: Ik wens aan elke RN’er een gezellig kerstdiner en een heleboel oliebollen! :P Ook veel plezier met WIDM!
  • Heinz: Ik wens alle RN'ers een robinsonwaardige kerst en mollotig nieuwjaar! ;)
  • Bodejos: Ik wens alle RN-ers voor 2018 driehonderdvijfenzestig mooie dagen toe. Het is immers geen schrikkeljaar.
  • wouterv: Aan iedereen een ongelofelijk fijn kerstfeest, supertof 2018 en alles wat je kan wensen
  • Molloot200: Heel fijne kerstdagen toegewenst, en een goed nieuw Moljaar!
  • kwkw: Vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar
  • D*N: Ik wens jullie een witte Kerst! Maar als de witte wijn op is, drink dan de rode ;).
  • AaPje16: Hele fijne feestdagen, lieve allemaal!
  • Juulx1: Have a holly jolly Christmas! It's the best time of the year. Fijne kerst allemaal!
  • Nigel: Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2018 gewenst!
  • Molcrazy: Iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig 2018!
  • putyourHANSup!: ¡Feliz Navidad! I wanna wish you a merry Christmas from the bottom of my heart.
  • Gupp: Leuke medeforummers, ik wens jullie veel licht en liefde toe met Kerst! Hoop jullie gezond en gezellig op RN te zien in... juist ja. ;-)
  • Meezter: Fijne kerstdagen en een gelukkig nieuw moljaar! :D

Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
RealityNet
Nu online
368 gasten en 11 vaste bezoekers (Molduck, De Vlaming, Lama1997, D*N, Kaaasje, Mollenvanger-MV, de_witte, tommiiee, joligmolletje, edwin0102, Lukie4)
Activiteitenagenda
Nu bezig
Expeditie Robinson Pool
Nu bezig
Expeditie Robinson Onderschriften spel
17 december 20:00
Realitynet GameNight: Aliens One Night! Doe mee!
Inschrijven tot 17 december
De Medeforummersquiz 2017
Inschrijven tot 31 december
Fantasy Tennis Tour 2018
Vanaf 7 Januari
Wie is de Mol Onderschriften spel
Vanaf 5 Februari
Ranking the Forummers
Poll
Vraag: Wie wint Superbowl XLIV?
Colts
Saints
Jets
Vikings

Pagina's: [1] 2 3 4 ... 6
  Print  
Auteur Topic: American Sports  (gelezen 34342 keer)
Schulz

Geslacht: Man

« Gepost op: 17.01.2010, 10:16:09 »

Nu superbowl XLIV begint te naderen, en het via ESPN allemaal digitaal te volgen is, wellicht tijd voor een Topic over American Football.
« Laatste verandering: 12.03.2014, 09:30:19 door Schulz » Gelogd

“I think I've discovered the secret of life -- you just hang around until you get used to it.”
Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #1 Gepost op: 17.01.2010, 11:35:32 »

ik had als eerste poll gedaan.
Wie begrijpt de regels ?

Ik zou daar ja stemmen, maar ik heb het al in geen jaren gezien, dus kan niet echt stemmen op jouw poll.

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Schulz

« Antwoord #2 Gepost op: 18.01.2010, 13:31:42 »

Na lang tellen, was de eerste uitslag van de poule:
Colts: 1 stem
verder kreeg geen enkel team het vertrouwen.

Poule is n.a.v. de gespeelde wedstrijden aangepast.
« Laatste verandering: 18.01.2010, 13:33:29 door Schulz » Gelogd

“I think I've discovered the secret of life -- you just hang around until you get used to it.”
mcpdallas

« Antwoord #3 Gepost op: 23.01.2010, 18:59:35 »

Ik verwacht dat the Cinderella story voor de Jets na vandaag over is. The Saints hebben hun corners weer terug and zouden the Vikings moeten verslaan. Manning is dit seizoen heel erg goed. En de Colts defense is beter dan verwacht. Een Brees - Manning matchup beloofd a goede finale.
Rutg3rDutchWolf

MWAM

« Antwoord #4 Gepost op: 28.01.2010, 13:33:00 »

Wat of wie zijn de mascottes?

Why don't I ever listen to me?
mcpdallas

« Antwoord #5 Gepost op: 7.02.2010, 21:34:13 »

Colts; Blue het paard
Saints: Gumbo de hond

Ik denk nog steeds dat Blue blij in de weide zal rondspringen wanneer de wedstrijd over is. Nog iets over 2 uur voordat the pre-game show begint.
mcpdallas

« Antwoord #6 Gepost op: 8.02.2010, 15:37:34 »

De Saints hebben de Superbowl gewonnen.  Bravo!

De Saints begonnen de tweede helft met een on-site kick wat de Colts volledig verraste. Een paar minuten voor het eide las een Saints verdediger het aanvals patroon en sprong voor de receiver op het juiste moment. Hij onderschepte de bal en liep makkelijk naar de end zone. De Colts misten een 4 and 1 met nog 1 minute te spelen en toen was het gedaan. De Colts waren goed, maar de Saints waren beter.

Het was een goede, spannende wedstrijd met niet echt bijzondere reclames. Had voor $2.5M per 30 seconden toch meer verwacht.
Lukie4
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #7 Gepost op: 8.02.2010, 16:18:44 »

en ik had als enige de poll goed cheerleader

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Rutg3rDutchWolf

MWAM

« Antwoord #8 Gepost op: 9.02.2010, 13:01:50 »

Colts; Blue het paard
Saints: Gumbo de hond

Dank u.

Why don't I ever listen to me?
Schulz

« Antwoord #9 Gepost op: 10.09.2010, 12:01:24 »

Het nieuwe seizoen is weer begonnen.
Saints al meteen een tik aan de Vikings.
Maar wie zijn de kanshebbers?
Ik gok op de Packers

mcpdallas

« Antwoord #10 Gepost op: 30.08.2011, 22:51:32 »

De top teams zijn in mijn ogen:
AFC East: New York Jets
AFC North: Baltimore Ravens
AFC South: Colts zelfs als Manning 4 wedstrijden mist
AFC West: San Diego Chargers

=> Ravens

NFC East: Eagles (blijf hopen op mijn Cowboys)
NFC North: Packers
NFC South: Saints
NFC West: Rams

=> Packers

Ravens - Packers => Ravens

We hebben een erg kort voorseizoen gehad en verrassingen zijn mogelijk. Ik speel nu voor het eerst in een NFL Fantasy League. Ik denk dat ik nu wel een beetje anders naar de wedstrijden zal kijken. Als ik maar hoger dan mijn zoon eindig ben ik tevreden. Tandpasta Smiley
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #11 Gepost op: 30.08.2011, 23:50:41 »

Heb de afgelopen 2 jaar niet echt opgelet, dus zaken kunnen zijn veranderd, maar om de Jets nu boven de Patriots in te schatten.. Patriots waren toch wel altijd erg sterk en dominant. De keren dat ik oplette was ik in de play-offs wel altijd voor de Jets  Wink Desalniettemin zijn ze altijd goede kanshebbers voor wildcards, net als de Steelers.

Zijn de Packers tegenwoordig zo goed bezig? Zou eerder de eagles or saints verwachten als NFC-winnaar. En vermoedelijk de Patriots als AFC, alhoewel ik daar best elk ander team zou willen zien staan Tongue Mja, wie weet maken de Jets weer een mooie play-off run  Wink

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
mcpdallas

« Antwoord #12 Gepost op: 31.08.2011, 00:08:56 »

De Packers werden kampioen terwijl het halve team geblesseerd was. Daarom zijn ze dit jaar de favorieten.
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #13 Gepost op: 31.08.2011, 09:12:44 »

Hoeveel ploegen doen er eigenlijk aan de league mee? Want ik dacht dat ze niet zo heel veel wedstrijden spelen, en om dan 8 afdelingen te hebben...

Ich bin ein Bärliner!
hulpdakdekker
Actief Lid
Aanspreekpunt De Mol

Babbelt maar wat

« Antwoord #14 Gepost op: 31.08.2011, 11:38:17 »

De Packers werden kampioen terwijl het halve team geblesseerd was. Daarom zijn ze dit jaar de favorieten.

Ah, I see. Dat is inderdaad zeer netjes.
Eigenlijk zouden Nederlanders, als 'kaaskoppen', natuurlijk voor de Packers moeten zijn  Wink

Hoeveel ploegen doen er eigenlijk aan de league mee? Want ik dacht dat ze niet zo heel veel wedstrijden spelen, en om dan 8 afdelingen te hebben...

Beide conferences hebben 4 divisies, met 4 teams per stuk. Dus 32 teams totaal. Ze spelen 16 wedstrijden via vrij ingewikkelde regels. In ieder geval zijn de meeste wedstrijden tegen conference-genoten; en ze spelen 2x tegen hun 3 divisie-genoten.

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #15 Gepost op: 31.08.2011, 11:42:47 »

Ah, ik dacht dus dat er veel minder ploegen waren!

Ich bin ein Bärliner!
mcpdallas

« Antwoord #16 Gepost op: 6.09.2011, 05:38:18 »

Ze hebben regels voor wie je speelt. Je hebt de AFC conference en de NFC conferece. Elk hebben 4 divisies.
Je speelt 3 uit and 3 thuis wedstrijden in je eigen divisie
Je speelt 4 wedstrijden tegen teams in een andere divisie in je eigen conference. Elk jaar een ander als een 3 jaar rotatie.
Je speelt 4 wedstrijden tegen teams in de andere conferece and dat rouleert ook weer (4 jaar)
Alleen 2 wijdstrijden zijn gebasseerd om de rangschikking van het vorige jaar. Als je eerst was in je divisie dan speel je 2 wedstrijden tegen andere divisie winnaars van je eigen conference.

Als je geluk hebt dan ben je zelf goed en mag je 8 wedstrijden tegen teams in een slechte divisie spelen. Dan zit je zo in de playoffs. Zo kan het zijn dat the winnaar van vorig jaar een makkelijker schema heeft dan the verliezers.
LdHmolletje
Winnaar De Mol pool 2017

Oh, oh, Den Haag!

« Antwoord #17 Gepost op: 6.09.2011, 10:13:40 »

Jeetje, dat is wel zeer technisch! Ik vraag me alleen wel af waarom ze niet meer wedstrijden kunnen spelen net als de honkballers of basketballers...

Ich bin ein Bärliner!
Schulz

« Antwoord #18 Gepost op: 6.09.2011, 14:02:34 »

Het nieuwe seizoen is weer begonnen.
Saints al meteen een tik aan de Vikings.
Maar wie zijn de kanshebbers?
Ik gok op de Packers
okay, dat had ik goed gezienvorig jaar Tandpasta Smiley
ik denk het dit jaar weer!

mcpdallas

« Antwoord #19 Gepost op: 6.09.2011, 15:07:53 »

Het is een nogal harde, vermoeiende sport. De bescherming helpt wat maar niet al te veel. Het voelt niet lekker als een 350 lbs speler op je ligt. Een speler speelt gemiddeld maar 3 jaar in de league. Vooral running backs hebben het zwaar te verduring. Ze moeten hun pensioen dus in een paar jaar verdienen.

Een honkballer daarentegen staat de meeste tijd in het veld en krijgt niet zo vaak een bal. Een werper speelt eens in de 5 wedstrijden. Dat is dus veel gemakkelijker.
Pagina's: [1] 2 3 4 ... 6
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005