Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar WieIsDeMol.Com

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Nu op de chat
LaurensAanWAZIG, Realitynet
Nu online
379 gasten en 13 vaste bezoekers (Lucy, D*N, reaver, Meezter, Hadewychisdemol, Gupp, Kaaasje, Molino, Nieky, Fabiann, SpacyColours, Convans, FrankLapidus)
Activiteitenagenda
Doe nu mee!
De Mol VIER Pool 2018
Doe nu mee!
De Mol VIER Onderschriftenspel
Nu bezig
RN Songfestival
Nu bezig
Wie is de Mol Online 2018
Binnenkort
Nieuwe RN GameNight
Pagina's: [1] 2
  Print  
Auteur Topic: Meer smiley´s?  (gelezen 34838 keer)
ootje

Geslacht: Vrouw

Ik haat reality ...

« Gepost op: 31.01.2010, 14:49:37 »

Eigenlijk vind ik de voorraad smiley´s soms een beetje beperkt, en bovendien worden sommige nooit gebruikt. (De regenboogsmiley bijvoorbeeld.) Is het een idee om de voorraad een beetje te pimpen?

DEAD MY OLD FINE HOPES  AND DRY MY DREAMING  BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING
Daisy
Global Moderator
Winnaar WIDM-pool junior 2014, winnaar voetbaltoto '16/'17

« Antwoord #1 Gepost op: 31.01.2010, 14:53:14 »

Eigenlijk vind ik de voorraad smiley´s soms een beetje beperkt, en bovendien worden sommige nooit gebruikt. (De regenboogsmiley bijvoorbeeld.) Is het een idee om de voorraad een beetje te pimpen?

Als je naast de smilies op meer klikt, zijn er al extra smilies Smiley

spook boogie on topic! brunette zon hyperdepieper... nieuwsgierig sorry baby

Bijvoorbeeld...

Molcrazy
Actief Lid
Contactpersoon Actieve Leden

Geslacht: Man

Winnaar CSC II

« Antwoord #2 Gepost op: 31.01.2010, 15:05:52 »

Naargelang het seizoen komen er ook aangepaste smiley's voorbijwaaien Tandpasta Smiley

Qui est la taupe?
ootje

Ik haat reality ...

« Antwoord #3 Gepost op: 31.01.2010, 15:41:44 »

Bijvoorbeeld...

JA, die had ik al meegerekend.

DEAD MY OLD FINE HOPES  AND DRY MY DREAMING  BUT STILL... IRIS, BLUE EACH SPRING
trialk

Do' n t destroy the object of your love trialkç 58

« Antwoord #4 Gepost op: 16.02.2010, 09:28:14 »

mag de regenboog maar beter blijven? Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley

Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?
koekoe
Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011

« Antwoord #5 Gepost op: 16.02.2010, 13:30:09 »

Oeps,dit zie ik nu pas  Embarrassed Het gebeurt niet veel  Grin maar ik ben het voor een keer volledig met ootje eens  Cheesy
Neem nu bijv. die regenboogsmiley. dat heb ik al meerdere keren gevraagd,maar er is nooit reactie op gekomen  Zeker niet! Ik weet nu nog steeds niet bij welke uitdrukking/emotie...je die moet gebruiken  Zeker niet! Zeker niet!
En idd,zouden er gerust wat meer specifieke smileys mogen bijkomen  Volmondig Ja want soms moet je zelf eerst op zoek gaan naar een gepaste smiley die benadrukt wat je eigenlijk bedoeld in je post.
Molcrazy
Actief Lid
Contactpersoon Actieve Leden

Winnaar CSC II

« Antwoord #6 Gepost op: 18.02.2010, 00:43:37 »

En idd,zouden er gerust wat meer specifieke smileys mogen bijkomen  Volmondig Ja want soms moet je zelf eerst op zoek gaan naar een gepaste smiley die benadrukt wat je eigenlijk bedoeld in je post.

Leg misschien in je post uit wat je bedoeld, dan heb je geen smiley nodig Tongue

Qui est la taupe?
Rutg3rDutchWolf

MWAM

« Antwoord #7 Gepost op: 18.02.2010, 11:32:34 »

Heefd die regenboog( Regenboog smiley) niet iets met carma te maken?

Why don't I ever listen to me?
trialk

« Antwoord #8 Gepost op: 18.02.2010, 11:47:32 »

zou Noach kunnen of de zondvloed Cool  ?

m@ri@nne

« Antwoord #9 Gepost op: 18.02.2010, 12:17:54 »

Even googelen en je weet het Duimen omhoog!     

Volgens van Dale is de betekenis van regenboog als volgt:

re·gen·boog (de ~ (m.))
1 atmosferisch verschijnsel in de vorm van een cirkelboog met alle kleuren van het spectrum, als gevolg van de breking van zonnestralen door regendruppels

Symboliek

De regenboog heeft ook een aantal symbolische betekenissen die u kunt gebruiken in uitnodigingsteksten en dergelijke:

* hoop voor de toekomst.
    * de goddelijke belofte.
    * de regenboog wordt zichtbaar bij een gelijktijdig optreden van zonneschijn en regen. Interessante symboliek voor het leven en dus ook het huwelijk.
    * de regenboog wordt ook vaak gepresenteerd als een brug (van de aarde naar de hemel). Vaak met een religieuze of spirituele lading.
    * de regenboog is symbool van diverse internationale organisaties.

Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.
trialk

« Antwoord #10 Gepost op: 18.02.2010, 12:21:24 »

Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley Regenboog smiley  Finians rainbow[musical] Cheesy

Rutg3rDutchWolf

MWAM

« Antwoord #11 Gepost op: 18.02.2010, 14:26:34 »

Aura Regenboog smiley

ootje

Ik haat reality ...

« Antwoord #12 Gepost op: 18.02.2010, 21:38:18 »

Oeps,dit zie ik nu pas  Embarrassed Het gebeurt niet veel  Grin maar ik ben het voor een keer volledig met ootje eens  Cheesy
Neem nu bijv. die regenboogsmiley. dat heb ik al meerdere keren gevraagd,maar er is nooit reactie op gekomen  Zeker niet! Ik weet nu nog steeds niet bij welke uitdrukking/emotie...je die moet gebruiken  Zeker niet! Zeker niet!

Mag er dan ook een koe-smiley bij die niet helemaal eh ... ja, goed bij zijn hoofd is, zeg maar? Dan kan koekoe die voortaan gebruiken.  Grin
« Laatste verandering: 18.02.2010, 21:53:29 door ootje » Gelogd

Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #13 Gepost op: 18.02.2010, 22:55:20 »

en een janet Schaam

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Rutg3rDutchWolf

MWAM

« Antwoord #14 Gepost op: 19.02.2010, 11:40:19 »

Ik heb ook ergens een wolf smiley gezien....ff zoeken.

koekoe
Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011

« Antwoord #15 Gepost op: 21.02.2010, 12:56:34 »

en een janet Schaam
Hilarisch Waar moet je die gaan zoeken?  Hilarisch

Voor alle duidelijkheid,ik wil hier nu geen onrust stoken ofzo,maar dit is toch het vragen,suggesties etc... topic? Ik vraag me enkel af waarom er op RN niet meer specifieke smileys zijn.Natuurlijk kunnen niet alle bestaande smileys hier voorzien zijn,maar vaak is het me opgevallen dat sommige mensen zelf op zoek gaan naar een passende smiley.En ik ben reeds lang genoeg forumlid om te weten dat er sommige smileys niet geschikt zijn voor RN.Maar dat bedoel ik helemaal niet  Zeker niet! Ik bedoel gewone simpele smileys,zoals bijv. deze; of  deze
Dit zijn toch zeer duidelijke? En nee ik heb die niet gepikt vanop een ander forum,want daar is het zo'n kinderachtig boeltje dat je er als gast niet eens kan meelezen....
trialk

« Antwoord #16 Gepost op: 22.02.2010, 17:54:58 »

Voor alle duidelijkheid,ik wil hier nu geen onrust stoken ofzo,maar dit is toch het vragen,suggesties etc... topic? Ik vraag me enkel af waarom er op RN niet meer specifieke smileys zijn.Natuurlijk kunnen niet alle bestaande smileys hier voorzien zijn,maar vaak is het me opgevallen dat sommige mensen zelf op zoek gaan naar een passende smiley.En ik ben reeds lang genoeg forumlid om te weten dat er sommige smileys niet geschikt zijn voor RN.Maar dat bedoel ik helemaal niet  Zeker niet! Ik bedoel gewone simpele smileys,zoals bijv. deze; of  deze
Dit zijn toch zeer duidelijke? En nee ik heb die niet gepikt vanop een ander forum,want daar is het zo'n kinderachtig boeltje dat je er als gast niet eens kan meelezen....

Bijvoorbeeld...

wa@ar o waar haalt m@ri@ne haar smiley's v@nd@@n

ootje

Ik haat reality ...

« Antwoord #17 Gepost op: 22.02.2010, 22:30:42 »

Vraag niet hoe, maar ik heb een janet-smiley voor jou en lukie gevonden.

* 1027smilysknipoogt32.gif (14.11 KB, 100x100 - bekeken 1154 keer.)

trialk

« Antwoord #18 Gepost op: 27.02.2010, 15:44:41 »

kan iemand ook een engel vinden>? schijnheiligerd Snappie?

Lukie4
Global Moderator
winnaar WIDM-pool 2018

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #19 Gepost op: 27.02.2010, 16:19:31 »

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Pagina's: [1] 2
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005