Auteur Topic: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;  (gelezen 16819 keer)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #40 Gepost op: 2-12-2011, 18:54:25 »
A: Polen-Tchechie-Griekenland-Rusland
B: Nederland-Denemarken-Portugal-Duitsland
C: Spanje-Ierland-Kroatie-Italie
D: Oekraine-Frankrijk-Zweden-Engeland

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #41 Gepost op: 2-12-2011, 19:00:43 »
Dit wordt lood en loodzwaar...
We spelen tegen onze aartsrivaal.. onze andere rivaal (portugal) die ons veel ellende heeft opgeleverd en de Denen, een stugge ploeg. Voordeel is wel dat ALS we doorkomen we geen last hebben van de beide rivalen (die heel sterk zijn, en voor de portugezen die ons steeds in de knock out fase eruit gooiden) maar dat we een land als Polen Tsjechië Rusland of Griekenland treffen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #42 Gepost op: 2-12-2011, 19:14:58 »
Ben ik de enige die dit een heerlijke loting vind ?  ::bravo::  nu ga ik tenminste dr echt voor zitten. En sls je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen en niet zeuren... En zoals mollenvanger zegt : Als we doorgaan is de kwartfinale wat makkelijker, en als we nu uitgeschakeld worden hebben we ene goed excuus. Beter dit soort heerlijke potjes dan wedstrijden tegen een muur van 10 Grieken, of een paar snelle Ieren
« Laatst bewerkt op: 2-12-2011, 19:22:33 door niekypsv »
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #43 Gepost op: 2-12-2011, 19:23:38 »
Ben ik de enige die dit een heerlijke loting vind.  nu ga ik tenminste dr echt voor zitten. En sls je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen en niet zeuren
Ik vind het in die zin een heerlijke loting vanwege de topwedstrijden die komen gaan. Zelfs Denemarken wordt een leuke wedstrijd omdat we als Nederlanders veel spelers kennen. Portugal en met name Duitsland vergt geen uitleg. Ik verwacht dat we doorgaan als nummer 2, met 2 gelijke spelen tegen duitsland en portugal en een winst op de Denen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #44 Gepost op: 2-12-2011, 19:25:14 »
Ik vind het in die zin een heerlijke loting vanwege de topwedstrijden die komen gaan. Zelfs Denemarken wordt een leuke wedstrijd omdat we als Nederlanders veel spelers kennen. Portugal en met name Duitsland vergt geen uitleg. Ik verwacht dat we doorgaan als nummer 2, met 2 gelijke spelen tegen duitsland en portugal en een winst op de Denen.

Ik zie het scenario 2008 weer opdoemen...

Fantastisch spelen in de poule, en gewoon de volle 9 punten... We gaan door, Rusland wordt perongeluk 2e in poule A ( die poule verpest mijn inziens heel de loting , en niet de zware poule B ) en dan gaan we weer af als een gieter tegen die Russen  ;D
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #45 Gepost op: 2-12-2011, 19:26:19 »
Ik zie het scenario 2008 weer opdoemen...

Fantastisch spelen in de poule, en gewoon de volle 9 punten... We gaan door, Rusland wordt perongeluk 2e in poule A ( die poule verpest mijn inziens heel de loting , en niet de zware poule B ) en dan gaan we weer af als een gieter tegen die Russen  ;D
Haha ja daatr dacht ik ook aan.. maar ik denk dat de Russen de poule gaan winnen. En wij dus ook als dat scenario zo gaat, dan treffen we ze niet. Worden wij 2e en zij winnen de poule dan wel :P
Daarnaast kunnen we spanje pas in de halve, en evt. Duitsland pas weer in de finale treffen.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #46 Gepost op: 2-12-2011, 19:26:53 »
Nou, dat ziet er uit als een typische poule des doods. Het zal ook eens niet..  ::rofl::

Ben ik de enige die dit een heerlijke loting vind.  nu ga ik tenminste dr echt voor zitten. En sls je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen en niet zeuren

Ach, kampioen worden zou ook wel weereens leuk zijn.. En in de wedstrijd laatst tegen Duitsland vond ik hun overwinning eigenlijk dik verdient - dus als er 1 land was dat ik graag zou hebben ontweken..  ;)

--

Denk dat dit nog wel het zuurst voor de Denen is. Sure, ze krijgen een stel mooie wedstijden, maar hun kansen om door te gaan zijn echt miniem [ja, ik weet dat ze bij de kwalificatie in de poule hoger dan Portugal eindigde]

ps: 2008 maar snel vergeten.. wat was dat een deceptie  ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #47 Gepost op: 2-12-2011, 19:28:56 »
Nou, dat ziet er uit als een typische poule des doods. Het zal ook eens niet..  ::rofl::

Op het WK hebben we maar 1 moeilijke tegenstander gehad voordat we de finale speelden hoor ;), dat heeft zeker ook meegeholpen met het succes toen denk ik ;)
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #48 Gepost op: 2-12-2011, 19:29:03 »
Nou, dat ziet er uit als een typische poule des doods. Het zal ook eens niet..  ::rofl::

Ach, kampioen worden zou ook wel weereens leuk zijn.. En in de wedstrijd laatst tegen Duitsland vond ik hun overwinning eigenlijk dik verdient - dus als er 1 land was dat ik graag zou hebben ontweken..  ;)

--

Denk dat dit nog wel het zuurst voor de Denen is. Sure, ze krijgen een stel mooie wedstijden, maar hun kansen om door te gaan zijn echt miniem [ja, ik weet dat ze bij de kwalificatie in de poule hoger dan Portugal eindigde]


ps: 2008 maar snel vergeten.. wat was dat een deceptie  ::rofl::
De denen zijn niet zo slecht hoor, nummer 11 op de wereldranglijst, daarnaast is denemarken duitsland net zo'n rivalenstrijd als nederland duitsland. Portugal kunnen zij ook lastig maken (hebben ze in de kwalificatie naar zowel dit toernooi als naar 2010/2008 (een van die 2) laten zien) zou zomaar kunnen dat zij DE verrasing van de poule worden. Want die gaan zich zooooo zwaar in de underdogrol nestelen.

En wat betreft de duitsers, die wedstrijd speelden we met een B e;ftal voor een deel. Geen Robben geen van persie geen van der vaart, geen van der wiel geen pieters etc. (laatste 2 zijn beter dan braafheid en boularouz) toch denk ik dat het juist goed is dat we ze nu tegenkomen, dan kunnen we niet eruitgegooid worden door ze. En pas in de finale ontmoeten. Voor de portugezen geldt hetzelfde: die gooiden ons in 2004 en 2006 eruit, nu is het een groepswedstrijd. Gewoon ronaldo weer een paar noppen in zijn been zetten, dan gaat hij weer huilen :P Ben je daar ook vanaf. Hopelijk blijven er wel meer spelers staan dan in 2006, want aan het einde van die wedstrijd stonden er nog maar 18 spelers op het veld. 4 rode en 13 gele kaarten ofzo  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 2-12-2011, 19:35:49 door mollenvanger21 »

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #49 Gepost op: 2-12-2011, 19:32:30 »
De denen zijn niet zo slecht hoor, nummer 11 op de wereldranglijst, daarnaast is denemarken duitsland net zo'n rivalenstrijd als nederland duitsland. Portugal kunnen zij ook lastig maken (hebben ze in de kwalificatie naar zowel dit toernooi als naar 2010/2008 (een van die 2) laten zien) zou zomaar kunnen dat zij DE verrasing van de poule worden.

Weet dat ze goed zijn. En afgelopen jaar nog eens aardig verbeterd. Dus met een beetje loting zouden ze serieuze kansen hebben om door te gaan. Maar deze loting is voor hen toch wel een van de zwaarst mogelijke.

Op het WK hebben we maar 1 moeilijke tegenstander gehad voordat we de finale speelden hoor ;), dat heeft zeker ook meegeholpen met het succes toen denk ik ;)

Dat is te recent om nog te herinneren  ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #50 Gepost op: 2-12-2011, 19:33:06 »
Ben ik de enige die dit een heerlijke loting vind ?  ::bravo::  nu ga ik tenminste dr echt voor zitten. En sls je kampioen wilt worden moet je van iedereen winnen en niet zeuren... En zoals mollenvanger zegt : Als we doorgaan is de kwartfinale wat makkelijker, en als we nu uitgeschakeld worden hebben we ene goed excuus. Beter dit soort heerlijke potjes dan wedstrijden tegen een muur van 10 Grieken, of een paar snelle Ieren

Rotloting was ook mijn eerste gedachte, maar hier ben ik het eigenlijk wel mee eens. Als je wilt winnen moet je iedereen verslaan en áls je wint, ben je iig één concurrent kwijt.

Het Nederlands elftal zal het wel grotendeels zonder mij moeten doen, want ik ben tijdens de groepsfase en kwartfinale op vakantie. ;D

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #51 Gepost op: 2-12-2011, 20:35:11 »



Het Nederlands elftal zal het wel grotendeels zonder mij moeten doen, want ik ben tijdens de groepsfase en kwartfinale op vakantie. ;D
Hep Dees al een bestemming?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #52 Gepost op: 2-12-2011, 22:11:42 »
En je gaat voor deze wedstrijden niet gewoon even je vakantie verzetten?  ::oink::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #53 Gepost op: 2-12-2011, 22:16:13 »
En je gaat voor deze wedstrijden niet gewoon even je vakantie verzetten?  ::oink::

 ::ohno::

Zo vaak kan je niet naar Canada :P

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #54 Gepost op: 2-12-2011, 22:27:29 »
Daar kun je ook kijken, hoor.


Leuk, Canada. Voor mij was het even een optie, maar peperduur.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #55 Gepost op: 2-12-2011, 23:03:38 »
En mocht het niet op tv lukken daar in Canada heb ik nog een goede site metgratis livestreams :P

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #56 Gepost op: 3-12-2011, 07:33:35 »
Op het WK hebben we maar 1 moeilijke tegenstander gehad voordat we de finale speelden hoor ;), dat heeft zeker ook meegeholpen met het succes toen denk ik ;)
Volledig mee eens  ::ok:: ::ok:: Nederland heeft nogal vaker in vorrondes en poules enzo niet meteen de sterkste tegenstanders.Nu pas zullen we de echte waarde van het Nederlands elftal kennen  ::jaja:: ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #57 Gepost op: 5-12-2011, 16:30:34 »
Een redelijke loting! Het had slechter gekund (Ik zie bijv liever Duitsland dan Italië als tegenstander...) Maar het wordt moeilijk. Maar toch, Portugal valt al tijden tegen, kijk alleen maar naar hoe ze met horten en stoten het EK hebben gehaald, Denemarken daarentegen is een hele stugge ploeg, vergelijkbaar met Zweden. Om het kort te zeggen: het kan vriezen, het kan dooien met Nederland.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #58 Gepost op: 1-06-2012, 22:38:21 »
OT:

Het Ministerie van Volksgezondheid is een onderzoek gestart naar de lengte van het geslachtsdeel van de Nederlandse man. Alle mannen wordt verzocht hun erectie te meten.

Indien de lengte minder dan 15 cm bedraagt, wordt deze mannen verzocht om de komende weken ORANJE vlaggetjes voor hun huis te hangen.

Namens de minister hartelijk bedankt.

Bij mij hangen er GEEN vlaggetjes voor mijn huis. Dus trek je conclusie maar  ;D :P
« Laatst bewerkt op: 1-06-2012, 22:39:55 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Europees Kampioenschap 2012 in Polen en Oekraïne.;
« Reactie #59 Gepost op: 1-06-2012, 22:41:58 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.