Auteur Topic: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)  (gelezen 240053 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #500 Gepost op: 12-12-2012, 22:50:34 »
666 staat in de database niet als jouw vriendje. Dus je hebt m verwijderd of er is iets raars aan de hand. ???
Na Lukie zijn bericht heb ik hem idd nog een keer verwijdert ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #501 Gepost op: 13-12-2012, 11:13:51 »

nu moet ik nog uit vinden waar ze het over hebben
In iemands profiel kan je aanklikken dat diegene in je vriendenlijst komt. Dat wil zeggen dat de personen in die lijst dan dikgedrukt verschijnen in het 'Nu online'-blokje. Kan je in een oogopslag zien of mensen die je interessant vindt online zijn ;)
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #502 Gepost op: 13-12-2012, 11:17:33 »
Ah, bedankt! Nu kan ik een lijstje met 45 favoriete forummers gaan aanleggen!!!
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #503 Gepost op: 13-12-2012, 22:17:56 »
Lijkt op een bug Als je kiest voor uitgbereid zoeken gaat het wel goed., als je een vinkje bij "toonresultaten als berichten" zet. Ik zal het wel fff melden aan Compuart (hoofd zoekfunctie)  ;)
Vergeten feedback te geven  ::schaam::. Dit werkt inderdaad. Dank voor de hulp  ::bravo::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #504 Gepost op: 13-12-2012, 22:27:33 »
En nu durf ik weer een nieuwe vraag te stellen :P

Waarom heb ik geen kerstmannensmileys en sneeuw, waar men het steeds over heeft? Soms zijn de topics wel gemerkt met een kerstbal, maar daar houdt het ook mee op. Tijdens de sintperiode zag ik ook af en toe een Pietensmiley, maar meestal niet. Moet ik iets aan mijn instellingen veranderen? Ik voel me nu toch een beetje een outsider  :(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #505 Gepost op: 13-12-2012, 23:00:34 »
En nu durf ik weer een nieuwe vraag te stellen :P

Waarom heb ik geen kerstmannensmileys en sneeuw, waar men het steeds over heeft? Soms zijn de topics wel gemerkt met een kerstbal, maar daar houdt het ook mee op. Tijdens de sintperiode zag ik ook af en toe een Pietensmiley, maar meestal niet. Moet ik iets aan mijn instellingen veranderen? Ik voel me nu toch een beetje een outsider  :(
waarschijnlijk heb je ingesteld dat je lay-out anders is

als je in je profiel even gaat kijken naar welke instellingen je hebt qua "realitynet voorkeuren" zal je dat kunnen veranderen naar "realitynet.nl"
die is altijd up-to-date aan sint en kerst enzo
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #506 Gepost op: 13-12-2012, 23:53:53 »
Ik heb mijn instellingen gewijzigd van de ER lay out  in de algemene, daarna ook nog even in- en uitgelogd, maar niet naar volle tevredenheid. Op de ene pagina heb ik nu een schitterende kerstsfeer en op de andere weer kokosnoten. Misschien moet ik het forum een nachtje rust gunnen, zodat het aan de nieuwe situatie kan wennen  :)
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #507 Gepost op: 14-12-2012, 00:00:42 »
Wij hebben verschillende  sites met verschillende thema's. Daar waar je normaal het RN thema ziet, zie je nu het kerstthema. Als je kokosnoten ziet, zit je waarschijnlijk op het ER thema.
Geniet nooit met mate...

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #508 Gepost op: 14-12-2012, 00:07:35 »
Vergeten feedback te geven  ::schaam::. Dit werkt inderdaad. Dank voor de hulp  ::bravo::

Ik heb me trouwens door Compuart laten uitleggen dat ondanks dat je bij de zoekresultaten alleen quotes ziet, dat dit wel "gewone" posts zijn. Ze worden alleen als quotes weergegeven . Het is dus meer een kwestie van vormgeving van de zoekresultaten. Kijk maar eens of dat klopt, door op een zoekresultaat te klikken naar de post toe...
Geniet nooit met mate...

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #509 Gepost op: 14-12-2012, 00:37:34 »
Wij hebben verschillende  sites met verschillende thema's. Daar waar je normaal het RN thema ziet, zie je nu het kerstthema. Als je kokosnoten ziet, zit je waarschijnlijk op het ER thema.
Dat van die kokosnoten klopt vast wel. Maar als ik bij de forumspellen zit zie ik wel het kerstthema, maar als ik dan zelf een post wil doen kan ik geen kerstsmileys invoegen. En ik zie ze ook nergens bij anderen  :(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #510 Gepost op: 14-12-2012, 00:39:00 »
Ik heb me trouwens door Compuart laten uitleggen dat ondanks dat je bij de zoekresultaten alleen quotes ziet, dat dit wel "gewone" posts zijn. Ze worden alleen als quotes weergegeven . Het is dus meer een kwestie van vormgeving van de zoekresultaten. Kijk maar eens of dat klopt, door op een zoekresultaat te klikken naar de post toe...
Nee, dit klopt niet. Als ik niet dat hokje van 'toon als bericht' aanvink krijg ik echt veel minder of geen zoekresultaten, terwijl ik mét aanvinken dan wel veel resultaten krijg.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #511 Gepost op: 14-12-2012, 00:45:07 »
Dat van die kokosnoten klopt vast wel. Maar als ik bij de forumspellen zit zie ik wel het kerstthema, maar als ik dan zelf een post wil doen kan ik geen kerstsmileys invoegen. En ik zie ze ook nergens bij anderen  :(

Je zïet sowieso geen Kerstsmileys? Dan moet je de cache van je browser even legen door op control F7 te drukken
Geniet nooit met mate...

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #512 Gepost op: 14-12-2012, 21:08:01 »
Control F7 gaat over caret browsing (zie bijlage). Ook als snapte ik niet precies wat ze bedoelen, toch maar op ja gedrukt, maar zonder het gewenste resultaat.

Wat een gedoe om een paar kerstmannetjes  ::rofl::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #513 Gepost op: 14-12-2012, 23:22:06 »
Sorry, control  F5 bedoelde ik... ::dom::
Geniet nooit met mate...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #514 Gepost op: 14-12-2012, 23:26:21 »
Sorry, control  F5 bedoelde ik... ::dom::

Ik vroeg me al af of het veranderd was maar ik ga niet twijfelen over Tests technische kennis ;)
2024: wie is de Mol?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #515 Gepost op: 15-12-2012, 01:10:29 »
Yeah, het is eindelijk gelukt  ::tandpastasmiley::
Niet door de control F5, maar toch nog iets in mijn profielinstellingen. Ik had al de lay-out voorkeuren aangepast, maar nu ook nog apart de realitynetvoorkeuren.
 ::bravo:: bedankt voor jullie hulp  ::bravo::
Ik ben zo blij met de kerstsmileys ;D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #516 Gepost op: 17-12-2012, 18:29:28 »
Op dit moment blijft een pm die ik al heb gelezen gewoon staan als niet gelezen pm ??? Misschien is het straks wel weer weg, hoop ik. Maar wel raar ;).

edit: ondertussen al weer weg ;).
« Laatst bewerkt op: 17-12-2012, 18:36:14 door D*N »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #517 Gepost op: 30-12-2012, 14:18:13 »
Ik dacht: zou er niet iets als een 'favoriet'-knop  komt voor forumberichten, zodat je bijvoorbeeld de beste theorieën kunt favorieten en makkelijk kunt terugkijken. Is dat een goed idee?
...óf niet!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #518 Gepost op: 30-12-2012, 19:58:05 »
Ik dacht: zou er niet iets als een 'favoriet'-knop  komt voor forumberichten, zodat je bijvoorbeeld de beste theorieën kunt favorieten en makkelijk kunt terugkijken. Is dat een goed idee?

Een soort filter om bepaalde topics snel terug te vinden? Ik vind het wel iets ::jaja:: weet niet of het technisch mogelijk is, Comp? ::joehoe::
2024: wie is de Mol?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #519 Gepost op: 30-12-2012, 21:38:53 »
Een soort filter om bepaalde topics snel terug te vinden? Ik vind het wel iets ::jaja:: weet niet of het technisch mogelijk is, Comp? ::joehoe::
Zelf zoy ik het per bericht willen hebben voor een goede theorie, maar naast dat ook topics kan idd ook handig zijn ::jaja::
...óf niet!