Auteur Topic: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)  (gelezen 240060 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #520 Gepost op: 31-12-2012, 13:54:44 »
Zelf zoy ik het per bericht willen hebben voor een goede theorie, maar naast dat ook topics kan idd ook handig zijn ::jaja::

Maar je kan dan toch 'notificatie' aanzetten zodat je op de hoogte wordt gebracht bij een nieuw bericht in een topic?
2024: wie is de Mol?

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #521 Gepost op: 31-12-2012, 18:32:42 »
Maar je kan dan toch 'notificatie' aanzetten zodat je op de hoogte wordt gebracht bij een nieuw bericht in een topic?
Ik bedoel een knop zoals je op twitter een los bericht kan 'favoriten'. Dat je die berichten los terug kan kijken in een aparte map/topic-achtig iets.
...óf niet!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #522 Gepost op: 1-01-2013, 12:50:59 »
Ik bedoel een knop zoals je op twitter een los bericht kan 'favoriten'. Dat je die berichten los terug kan kijken in een aparte map/topic-achtig iets.

Op die manier, dan moet Comp er even naar kijken ::jaja::
2024: wie is de Mol?

Offline Cassie-nb

  • Forumlid
Re:FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #523 Gepost op: 16-01-2024, 00:15:38 »
Misschien zijn ze boos dat we hier te veel off-topic zijn ::)

Klopt, ik probeer hier als nieuw forumlid te vinden hoe ik iets dat ik super irritant vind uit kan schakelen. En krijg pagina's vol OT kletskoek te lezen. Geef het maar op en ben hier net zo snel weer weg als ik gekomen ben.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #524 Gepost op: 16-01-2024, 00:37:11 »
Je kan het op zich ook gewoon vragen. Of de zoekfunctie gebruiken. Het principe van een forum is toch wel een beetje dat er met elkaar gepraat wordt. En zoals je misschien ziet aan de leeftijd van het bericht dat je gequote hebt is dit forum meer dan 20 jaar oud, dus dan is er een hoop geschreven :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: FORUM VOOR BEGINNERS (en gevorderden)
« Reactie #525 Gepost op: 16-01-2024, 00:52:15 »
Klopt, ik probeer hier als nieuw forumlid te vinden hoe ik iets dat ik super irritant vind uit kan schakelen. En krijg pagina's vol OT kletskoek te lezen. Geef het maar op en ben hier net zo snel weer weg als ik gekomen ben.
Welkom zonnestraaltje ::zon::, je mag je vraag ook gewoon hier stellen hoor dan beantwoorden we hem met liefde!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human