Auteur Topic: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!  (gelezen 11457 keer)

Offline realitytv

  • Forumlid
Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Gepost op: 4-08-2010, 15:58:05 »
Voor een nieuw reis/spelprogramma zijn we op zoek naar kandidaten die het avontuur van hun leven willen beleven.

Heb jij een ijzersterk geheugen en een onuitputtelijk uithoudingsvermogen dan ben jij de perfecte kandidaat voor dit tv-programma.
Je vormt een team met bijvoorbeeld een vriendin, vriend, collega of familielid, dus geef je nu samen op.

Stuur een uitgebreide motivatie met een aantal foto’s naar eva@blazhoffski.nl en geef aan waarom jullie mee willen doen en de perfecte kandidaten zijn.



Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #1 Gepost op: 4-08-2010, 17:53:48 »
Misschien een Nederlandse versie van Amazing Race?


Meer info?
Enkel voor Nederlanders?   

Vind de manier van oproepen tot aanmelden toch een beetje dubieus aangezien op de site van Blazhoffski er(nog) niets over te lezen valt.  ::vergroot::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #2 Gepost op: 4-08-2010, 19:36:02 »
Ik vrees dat Amazing Race niet echt door één land te organiseren valt vanwege de kosten. Vandaar dat er ook een Amazing Race Asia is, georganiseerd door verschillende landen tegelijk en er was destijds ook sprake van een Amazing Race Oost-Europa. Maar voor één land gaat dit te duur zijn, denk ik.

Overigens inderdaad een beetje dubieus. Jammer dat er vaak fake berichten geplaatst worden op het internet, waardoor je niet meer weet welke nou echt is en welke niet.

Offline realitytv

  • Forumlid
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #3 Gepost op: 5-08-2010, 11:07:28 »
Het gaat om een nieuw televisieprogramma vandaar dat we het nog niet aankondigen.
Ik kan je verzekeren dat het een serieuze oproep is. Als je vragen hebt, of je wil je opgeven, dan kan je mij e-mailen op eva@blazhoffski.nl






Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #4 Gepost op: 9-08-2010, 20:35:02 »
Dit kan wel interessant zijn, maar ik vind de informatie toch echt te beperkt. Voor welke televisiezender is het bijvoorbeeld? Nu valt niet te verifiëren of het serieus is... :(

Ik zou dolgraag meedoen aan een Peking Express-achtig programma, maar ik wil wel zeker weten dat het echt is voor ik informatie over mezelf ergens heenstuur. En hoe kun je nou een motivatie sturen en uitleggen waarom je een geschikte kandidaat bent als je helemaal níks over het programma weet?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #5 Gepost op: 9-08-2010, 21:25:27 »
Dit kan wel interessant zijn, maar ik vind de informatie toch echt te beperkt. Voor welke televisiezender is het bijvoorbeeld? Nu valt niet te verifiëren of het serieus is... :(

idd, had de vraag gesteld of het enkel voor Nederlanders is... geen antwoord.

En verder... welk klimaat, wanneer is de opnameperiode, hoeveel € valt er te verdienen, ...


Het valt me ook beetje tegen dat men zich in team moet opgeven.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #6 Gepost op: 9-08-2010, 22:37:54 »
Okee, dat laatste zou ik dan weer geen probleem vinden.

Maar als je zo gaat nadenken over de informatie die ontbreekt: wanneer is het? hoe lang duurt het? ...details?? ::)

Als met al nodigt dit me niet bepaald uit te reageren. Terwijl... als er écht een Peking Express / Amazing Race-achtig programma komt, dan ben ik graag van de partij. Maar je moet wel zeker weten dat het echt is voor je een motivatiebrief gaat sturen etc...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #7 Gepost op: 9-08-2010, 23:00:13 »
en het moet voor 12 augustus...

heb een beetje  ::vergroot:: gedaan --> er is enkel een oproep gedaan via dit en een ander forum...
« Laatst bewerkt op: 9-08-2010, 23:02:25 door reaver »

Offline realitytv

  • Forumlid
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #8 Gepost op: 10-08-2010, 11:30:14 »
Wegens omstandigheden kunnen wij het programma nog niet groot aankondigen maar, nogmaals, het gaat om een serieuze oproep, heb je twijfels of vragen mail me op  eva@blazhoffski.nl

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #9 Gepost op: 15-08-2010, 20:58:38 »
lijkt wel iets van Alex Futselaar, Realitynet-oudgedienden weten vast nog wie dat was.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #10 Gepost op: 13-09-2010, 00:30:13 »
Ik zie dit topic nu pas. Ik vermoed dat het om het programma 'Flashback' gaat: een hele tijd geleden aangekondigd als de nieuwe Net 5-realityshow ter vervanging van Peking Express. Zie hier.
Wel vreemd dat het nu pas in productie gaat, aangezien het in 2009 al aangekocht zou zijn. Iemand hier die zich heeft opgegeven?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #11 Gepost op: 13-09-2010, 14:38:46 »
Okee, dat concept klinkt vrij suf. Lang niet zo spectaculair als Peking Express in ieder geval.
Ik ben blij dat ik me niet heb opgegeven.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #12 Gepost op: 14-09-2010, 15:17:01 »
Als het dit is lijkt mij dat ook niks... Maar aangezien het om ee reis-/spelprogramma zou gaan kan het natuurlijk ook best wat anders zijn! (hopelijk...)
Ich bin ein Bärliner!

Offline realitytv

  • Forumlid
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #13 Gepost op: 23-09-2010, 13:20:28 »
voor meer informatie over het programma kunnen jullie kijken op :

http://www.facebook.com/pages/Flashback/116130021776496?v=info

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #14 Gepost op: 28-09-2010, 22:31:34 »
Ben ergens blij dat ik me niet kon aanmelden want dit concept spreekt me totaal niet aan...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #15 Gepost op: 30-03-2011, 18:49:01 »
Kwam dit toevallig weer tegen.


En nu hebben we afgelopen donderdag de eerste aflevering van dit programma gezien. De naam FLASHBACK in bovenstaande link bevestigt mijn vermoeden.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Kandidaten gezocht voor een nieuw reis/spel programma!
« Reactie #16 Gepost op: 7-04-2011, 19:37:04 »
Kwam dit toevallig weer tegen.


En nu hebben we afgelopen donderdag de eerste aflevering van dit programma gezien. De naam FLASHBACK in bovenstaande link bevestigt mijn vermoeden.
Alleen ging het toen om een Net 5-programma, maar inmiddels weten we dat BNN het aan het uitzenden is ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!