Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 36719 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
De biechtstoel
« Gepost op: 17-10-2010, 16:53:21 »
Dit is de biechtstoel. Hier mag jij je verhaal vertellen, maar let op: de andere kandidaten kunnen je horen!

Je mag ook je biecht per pm aan Swifty sturen. Na afloop van het spel worden alle biechten die per pm binnen zijn gekomen, hier geplaatst. Zo kan iedereen dan lezen waarom je op wie stemde en wat je van de opdrachten vond.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De biechtstoel
« Reactie #1 Gepost op: 17-10-2010, 22:51:32 »
Goed plan om ook prive biechts te kunnen doen.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #2 Gepost op: 17-10-2010, 22:57:05 »
Zijn de stemmen openbaar of ook prive?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De biechtstoel
« Reactie #3 Gepost op: 17-10-2010, 22:59:11 »
Beste kijkers,

Ik heb me zojuist opgegeven voor Trivial Survivor. Ik heb er zin in! :)

Toch lijkt het me ook wel spannend. Dit is namelijk niet het eerste digitale realityprogramma waaraan ik deelneem. Eerder deed ik mee aan The Virtual Mole, maar dat werd een kansloze afgang. In aflevering 1 lag ik er als allereerste uit. :-[

Dat was buitengewoon gênant, omdat ik ervan overtuigd was dat ik zou gaan winnen. Ik heb daar enorm veel psychische problemen en een minderwaardigheidscomplex aan over gehouden.

Daar komt dus ook mijn motivatie voor dit programma uit voort. Ik zie dit als een soort therapie. Deze keer móet ik de eerste aflevering overleven! Als ik er weer als eerste uitlig staat het vast: dan ben ik echt dé loser van RN. Maar dat zal me niet gebeuren!!!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De biechtstoel
« Reactie #4 Gepost op: 17-10-2010, 23:07:51 »
Ik heb zojuist vernomen dat KD het een en 't ander te bewijzen heeft, wie weet wat voor gekke dingen hij gaat doen. Ik blijf voorlopig uit zijn buurt, als de honger toeslaat weet ik niet wat er met hem gaat gebeuren.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: De biechtstoel
« Reactie #5 Gepost op: 17-10-2010, 23:17:15 »
Met jou heb ik inderdaad nog wel een appeltje te schillen, mol Vieffan.

Maar wees gerust, ik moet wel héél hongerig zijn voor ik op kannibalisme overga.

Hoewel, zeg nou zelf: een pink moet je toch best kunnen missen? :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De biechtstoel
« Reactie #6 Gepost op: 17-10-2010, 23:21:16 »
::rofl::, die pink kan ik wel missen ja, als kiespijn. ik verkoop hem voor twee groene stemmen.
Oh, jammer niet de widm smillies hier natuurlijk

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: De biechtstoel
« Reactie #7 Gepost op: 18-10-2010, 00:52:02 »
Beste biechtstoel,

Ik heb me aangemeld voor een nieuw avontuur, met name Trivial Survivor. Hopelijk haal ik het en mag ik mee naar het eiland. Het is namelijk al van de CSC II geleden dat ik nog op zo'n eiland vertoefde, althans als kandidaat. Mocht ik op het eiland terecht komen, dan vertrouw ik in eerste instantie vooral op mijn eigen ervaring die ik in de loop der jaren als kandidaat en presentator heb opgebouwd.

Nachtelijke groet,
Molcrazy
2024: wie is de Mol?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #8 Gepost op: 18-10-2010, 18:46:53 »
Beste biechtstoel,

Ik kon vannacht niet slapen. Toen ik vanochtend met m'n slaperige kop opstond heb ik me voor dit spel opgegeven. Toch heb ik er geen spijt van. Ik heb wel zien in puzzeltjes en spelletjes. En weer wat survivallen heb ik ook wel zin in. Ik ben erg benieuwd. ::joehoe::

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #9 Gepost op: 18-10-2010, 19:17:15 »
Een vraagje.Als je van nature zeer braaf bent,moet je hier dan iets komen opbiechten?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: De biechtstoel
« Reactie #10 Gepost op: 18-10-2010, 19:56:42 »
Koebeest, als jij nu wat flessen wijn en bier onderaan die boot kan hangen, dan duik ik wel onder water als dat bootje ons op het eiland afzet.
Kunnen we gewoon samen onze ondeugden opbiechten bij de ondergaande zon  ;)
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #11 Gepost op: 18-10-2010, 20:11:54 »
Koebeest, als jij nu wat flessen wijn en bier onderaan die boot kan hangen, dan duik ik wel onder water als dat bootje ons op het eiland afzet.
Kunnen we gewoon samen onze ondeugden opbiechten bij de ondergaande zon  ;)
::rofl:: ::rofl:: SSSSSSSSTTTTT,biechtgeheim he  ::) ::)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #12 Gepost op: 18-10-2010, 20:44:19 »
Beste biechtstoel,

Morgen word de kampindeling bekent gemaakt, spannend!
Ik heb heel erg zin in dit nieuweavontuur.
Het zal mij benieuwen hoe de opdrachten gaan uitpakken en in wat voor rare omstandigheden wij terecht gaan komen.
Ik wil iedereen die meedoet natuurlijk ook succes wensen!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #13 Gepost op: 19-10-2010, 00:27:48 »
Potverdorrie; ik ben hier volkomen naief en overhaast ingestapt. Bang dat het eiland snel vol zou en zitten en dus niet rustig nagedacht. Zit ik hier met al die mensen met massa's ervaring in online spelletjes. Weten natuurlijk perfect hoe ze mij moeten bespelen en bedriegen   :-[.
Nou, laat ik maar gewoon een beetje bluffen  ::megafoon:: en hopen dat niemand me doorziet.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #14 Gepost op: 19-10-2010, 01:30:35 »
Beste biechtstoel.

Ik heb me aangemeld voor dit spel met de intentie het allemaal op me af te laten komen.  Benieuwd wat de proeven zijn en in welk kamp ik mag vertoeven, tevens vraag ik me af of er al kandidaten zijn die erover nadenken om me te benaderen om een alliantie te vormen...

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #15 Gepost op: 19-10-2010, 09:52:46 »
Beste biechtstoel.

Ik heb me aangemeld voor dit spel met de intentie het allemaal op me af te laten komen.  Benieuwd wat de proeven zijn en in welk kamp ik mag vertoeven, tevens vraag ik me af of er al kandidaten zijn die erover nadenken om me te benaderen om een alliantie te vormen...
Je kan natuurlijk altijd nog de eerlijke manier kiezen ::hypocriet::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #16 Gepost op: 19-10-2010, 09:53:53 »
Potverdorrie; ik ben hier volkomen naief en overhaast ingestapt. Bang dat het eiland snel vol zou en zitten en dus niet rustig nagedacht. Zit ik hier met al die mensen met massa's ervaring in online spelletjes. Weten natuurlijk perfect hoe ze mij moeten bespelen en bedriegen   :-[.
Nou, laat ik maar gewoon een beetje bluffen  ::megafoon:: en hopen dat niemand me doorziet.
Vrees niet, dit is het eerste online spel waaraan ik deelneem.
Your not alone:D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #17 Gepost op: 19-10-2010, 11:32:58 »
Beste biechtstoel,

Dat was me een verrassing toen ik vanochtend ineens de uitnodiging voor Trivial Survivor op de mat zag liggen! Tuurlijk, ik had er wel op gehoopt, maar dat het toch zou lukken was toch een echte verrassing. Nu maar eens afwachten in welk kamp ik terecht zal komen, en of ik mijn kennis ook kan gaan tonen. Maar ja, nerveus ben ik wel een beetje voor mijn eerste deelname aan een virtueel spel... Maar ik heb er alle vertrouwen in. Nu ga ik nog maar gauw een paar survivalboeken lenen voor de reis in het vliegtuig...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #18 Gepost op: 19-10-2010, 11:49:27 »
Kijk daar heb je het al! De regels niet goed gelezen en gedacht dat de biechtstoel een veilige plek was om mijn verhaal te doen. Maar nee hoor: D*n zat stiekem mee te luisteren. Gelukkig lijkt hij me een reuze-aardig persoon en blijkt dat we lotgenoten zijn. Net als LdHmolletje trouwens. Dat valt weer mee.
Maar ik zal toch op mijn woorden moeten gaan letten in de biechtstoel.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #19 Gepost op: 19-10-2010, 11:52:35 »
Kijk daar heb je het al! De regels niet goed gelezen en gedacht dat de biechtstoel een veilige plek was om mijn verhaal te doen. Maar nee hoor: D*n zat stiekem mee te luisteren. Gelukkig lijkt hij me een reuze-aardig persoon en blijkt dat we lotgenoten zijn. Net als LdHmolletje trouwens. Dat valt weer mee.
Maar ik zal toch op mijn woorden moeten gaan letten in de biechtstoel.
Je kan altijd een prive biecht naar swifty sturen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human