Auteur Topic: De biechtstoel  (gelezen 36764 keer)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #240 Gepost op: 24-11-2010, 20:26:49 »
Hoi biechtstoel,

Nu ben ik toch echt wel een beetje depressief. Er zijn wel eerder mensen vertrokken waarvan ik het betreurde. Zelfs van Reaver heb ik het betreurd, ook al heb ook ik toen op hem gestemd (omdat ik tegelijkertijd bang voor hem was). Maar nu zit ik echt in de put. Het was zo gezellig met Dolfie. Ze was altijd vrolijk, altijd een vriendelijk woord, heerlijke maaltijden (waar ze de ingredienten vandaan haalde  ???)

Nou ja, niemand heeft ooit gezegd dat je aan TS meedoet voor de gezelligheid... We bikkelen maar door.

 ::zwaaisip:: ::zwaaisip::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #241 Gepost op: 25-11-2010, 08:35:05 »
Hallo biechtstoel,

Helaas is Dolfie vertrokken, onze kokkin en superpuzzelaar. Het spel wordt inderdaad nu hard tegen hard gespeeld, zoals Dolfie al zei, maar goed, we moeten door... Vandaag weer een nieuwe puzzel, en nu kan ik er helemaal bij zijn! Ik zie het weer helemaal zitten, zeker met de hulp van Schulz!

Erik
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #242 Gepost op: 25-11-2010, 23:47:33 »
So biechtstoel, dat is me even een twist, die de productie hier verzonnen heeft!

Ik denk dat ik de opdracht best goed heb gemaakt, maar ik heb even zitten rekenen en het kan in theorie zo zijn dat er drie mensen van één eiland moeten vertrekken  ::oink:: Ja, en dan komt paradise swifty toch wel héél dicht bij  :(

Ik wil nog niet weg  :\'(
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #243 Gepost op: 25-11-2010, 23:56:30 »
Hi biechtstoel... Nog even een paar woordjes verzinnen en dan gaat mijn oplossing de bus in... Ik vrees echter dat de grote verschillen (die er gezien mijn oplossingen zeker gaan komen) bij de rekensommen gaan komen, want in de buurt komen is al behoorlijk moeilijk... En dan die woordjes... Wat moet je in hemelsnaam met 1 enkele klinker, en dan ook nog eens onmogelijke medeklinkers... Maar goed, ik ga mijn oplossingen zo inleveren en dan hopen we er het beste van...
Ich bin ein Bärliner!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #244 Gepost op: 26-11-2010, 00:07:09 »
ahhh biechtstoel,
nog iemand die het moeilijk heeft met de opdracht.
Mijn hoop is er nog altijd.
Mijn opdracht is mislukt, verprutst en de grootste fout tot nu toe :P.
Maar er blijft altijd een klein beetje hoop.
Zijn er misschien meerdere anti-wiskunde kandidaten?
Ik denk het maar gewoon af te wachten en zoals ldhm zegt: er het beste van hopen.....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #245 Gepost op: 26-11-2010, 10:20:21 »
* Commentaar van een kijker

Hmmm... Dwaas meent zich nog een hele discussie een tijdje geleden op het forum te herinneren over het nut van wiskunde op school.... Dwaas vraagt zich af of de inzichten van D*N veranderd zijn nu ::) :P
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De biechtstoel
« Reactie #246 Gepost op: 26-11-2010, 14:15:10 »
Wat een lastige opdracht, het zal nog spannend worden. Veel mensen gaan denk ik dicht bij elkaar uitkomen. spannend!!
Ik hoop dat ik niet de dupe ben!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De biechtstoel
« Reactie #247 Gepost op: 26-11-2010, 15:21:20 »
* Commentaar van een kijker

Hmmm... Dwaas meent zich nog een hele discussie een tijdje geleden op het forum te herinneren over het nut van wiskunde op school.... Dwaas vraagt zich af of de inzichten van D*N veranderd zijn nu ::) :P
::) toevallig zit ik nu in mijn wiskunde les ::).
Ik volg hem nu wel, dat is al een begin :P
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #248 Gepost op: 26-11-2010, 15:27:26 »
::) toevallig zit ik nu in mijn wiskunde les ::).
Ik volg hem nu wel, dat is al een begin :P
::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #249 Gepost op: 26-11-2010, 15:47:11 »
Wat een lastige opdracht, het zal nog spannend worden. Veel mensen gaan denk ik dicht bij elkaar uitkomen. spannend!!
Ik hoop dat ik niet de dupe ben!

Ik heb vertrouwen in je! Jij was altijd goed in wiskunde!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #250 Gepost op: 29-11-2010, 14:19:11 »
beste Biechtstoel,

Wat een uitslag.
En wat een geweldig verraad in ons kamp! Een nieuwe dolkstootlegende!

Maar leuker wordt het er niet op, eerst al geen posts meer van Dolfie, toen niet meer van D*N en M@ri@nne en nu niet meer van Ycaris.

Daisy had toch gelijk: alle leuke gaan eruit. ;D
Ben best bang voor één lange  ::gaap::
Maar goed, ik ga er vanuit dat ik de volgende ben, als een voor een de leuke eruit gaan/gestuurd worden. ::tandpastasmiley::

« Laatst bewerkt op: 29-11-2010, 15:27:29 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: De biechtstoel
« Reactie #251 Gepost op: 29-11-2010, 14:41:02 »
Beste biechtstoel,

moeilijk eilandraad was dit. Helaas kun je niet iedereen tevreden houden. We zullen zien hoe het er de komende tijd aan toe zal gaan. Zullen er nieuwe vriendschappen ontstaan?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #252 Gepost op: 29-11-2010, 16:03:20 »
Beste biechtstoel,

Yes, we hebben de samensmelting gehaald! Maar wel een onverwachte stemmingsuitslag... Apart eigenlijk, dat men het erover heeft dat een voor een de leuke spelers eruit gaan? Maar wanneer is een speler nu leuk? Zoveel mensen zoveel meningen... Ik krijg een beetje een Iwein-gevoel... De ene vond hem een superkandidaat en de ander een van de ergste kandidaten ooit...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De biechtstoel
« Reactie #253 Gepost op: 29-11-2010, 16:21:38 »
* Commentaar van een kijker

Hoe kan LDHmol nu weten wat de kijkers vinden ??? en er nog over biechten ook? Vreemd hoor, en dat op een eiland...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #254 Gepost op: 29-11-2010, 21:42:36 »
Tja biechtstoel,

Dat is ons geheimpje... Of niet? Nee joh, wij krijgen hier af en toe commentaar van de kijkers binnen, zodat we hier kunnen reageren. Dat zou volgens de redactie goed zijn voor de kijkcijfers!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #255 Gepost op: 30-11-2010, 22:46:13 »
De productie was klaarblijkelijk vergeten de biechtstoel naar het samensmeltingseiland te verhuizen, dus dat doe Ycaris maar even. Ze hoopt dat er nog eens een deelnemer op komt zitten.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #256 Gepost op: 30-11-2010, 22:51:23 »
Hi boechtstoel!

Ik ha d je al gemist. Wat een opdracht vandaag. Swifty had 12 filmfoto's neergzet, maar dan wel zinder de gezichten van de personen op de foto. Dat Maud alles goed had is werkelijk superieur... Ik zag er een paar films tussen zitten, waar ik net de verkeerde gok heb gedaan, maar voor iemand die niet al te vaak naar films kijkt, valt het alleszins mee... Jammer dat Scream geen Scary Movie was...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: De biechtstoel
« Reactie #257 Gepost op: 3-12-2010, 17:28:59 »
Opmerking v.d. kijker

Scream werd meerdere malen geparordieerd door scary movie.
Why don't I ever listen to me?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De biechtstoel
« Reactie #258 Gepost op: 4-12-2010, 06:47:00 »
Hi Biechtstoel...

Wat een superproef heeft Swifty daar bedacht! Heerlijk! Wat mij betreft een dikke 10 waard! Eens kijken hoe mijn strijd met KD (en misschien nog een paar anderen) zal gaan verlopen!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: De biechtstoel
« Reactie #259 Gepost op: 9-12-2010, 18:56:11 »
Beste biechtstoel,

Lekker even mijn frustratie kwijt kunnen heerlijk.

Toen ik wist dat ik geen immuniteit had, wist ik verdomd goed dat ik twee stemmen ging krijgen (en van wie), maar het maakt het wel extra zuur. Zo betekenen die twee lullige puntjes en die foute rekensom  mogelijk het verschil tussen wel of geen finale. Ik kan nu net zo goed de laatste opdracht niet spelen, terwijl ik 24 uur geleden gewoon dacht dat ik immuniteit had. Da's het spel da's waar. Maar het maakt het 3x zo zuur.