Auteur Topic: WIDM Soap II  (gelezen 4906 keer)

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
WIDM Soap II
« Gepost op: 2-07-2003, 14:13:29 »
Hier kunnen we weer beginnen met een nieuwe soap. Iedereen mag meeschrijven en kan zijn of haar eigen wending aan het verhaal geven. Je mag iedereen die je wil in het verhaal laten komen.

Veel schrijfplezier  ;D







Toch bedankt!

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:WIDM Soap II
« Reactie #1 Gepost op: 2-07-2003, 14:20:16 »
Avron zat aan de eettafel de krant te lezen, hij wachtte op Maapie die hem kwam ophalen om naar de bioscoop te gaan.
"Waar blijft ze nou?", dacht Avron. Ze is al een kwartier te laat. Plotseling ging de deurbel. "Ha, daar zal je haar hebben", dacht Avron. Voor de deur stonden echter Floortje, Chriz en Intikker. "Wat doen jullie hier", zei Avron. "Wij vroegen ons af of je zin hebt om wat te gaan drinken met ons", zei Chriz. "Sorry, maar ik heb afgesproken met Maapie", zei Avron. "Maar wij zagen Maapie net lopen en ze zei dat ze naar haar moeder ging", zei Floortje.








« Laatst bewerkt op: 2-07-2003, 15:48:57 door Avron »
Toch bedankt!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:WIDM Soap II
« Reactie #2 Gepost op: 2-07-2003, 19:10:07 »
Chriz die zelf er nooit zo van houdt om in verhaaltjes mee te doen, bedacht zich opeens dat hij nog een afwas in Verweggistan had staan en zei: 'Sorry jongens, ik moet nu weg, als ik hard ren kan ik het vliegtuig nog halen.' Iedereen nam afscheid van Chriz en toen zei Avron: 'Nou, mooie boel. Nou heb ik dus 2 kaartjes voor de bios en nu kan Maapie niet mee en ze heeft zich niet eens afgemeld.' Intikker: 'Oh, dan gaan wij toch mee. We kopen er gewoon nog een kaartje bij' en zo vertrok het drietal op weg naar de bioscoop. Onderweg....








Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:WIDM Soap II
« Reactie #3 Gepost op: 2-07-2003, 19:31:58 »
...kwamen ze een groep schoolkinderen tegen, die juist naar de film wilden gaan waar ZIJ ook naar toe hadden willen gaan. Maar ja de kaartjes waren al gekocht, en ze zagen de troep al voor zich. Popcorn overal door de zaal, de film die ze niet meer konden volgen, maar ze lieten zich de pret niet bederven. De film ging over een mol. Waar hadden ze dat toch eerder gezien?

Het bleek een liefdesgeschiedenis te zijn, waarbij alle Nederlandse mollen een rol kregen toebedeeld, die niemand van hen verwacht had. Zo had Elise de rol van.......







« Laatst bewerkt op: 2-07-2003, 20:22:37 door bodejosm43 »

maapie

  • Gast
Re:WIDM Soap II
« Reactie #4 Gepost op: 3-07-2003, 15:16:32 »
serie moordenaar
Wie had dat van Elise verwacht. Niemand toch! Toen de film klaar was (na heel veel popcorn gegooi en gegil) liepen ze naar buiten. Maar, wat was dat nou? Daar stond George! In de rol van de film, namelijk Konijnenvanger. Iets wat niemand van hem had verwacht. Daar stond hij, en hij had maapie gevangen in zijn konijnenvangnet. Hij zag er heel anders uit als op tv en de MFB. Hij had namelijk









edit: ik zie net dat serie moordenaar en konijnenvanger niet zo in een liefdesgeschiednis passen  :-\







« Laatst bewerkt op: 3-07-2003, 15:17:20 door maapie »

Offline Avron

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
Re:WIDM Soap II
« Reactie #5 Gepost op: 3-07-2003, 16:33:58 »
een hele lange baard. Wat doe je met Maapie zei iedereen. Ik ga haar koken zei George. "We moeten hem stoppen", zei Floortje wanhopig. "Maar hoe", zei Intikker. "Ik weet iets", zei Chriz. Hij rende naar zijn huis en kwam terug met een paar.....







« Laatst bewerkt op: 3-07-2003, 16:34:23 door Avron »
Toch bedankt!

Offline Elisefan

  • Forumlid
  • pffffff
Re:WIDM Soap II
« Reactie #6 Gepost op: 3-07-2003, 16:51:23 »
bananen. Elise at het fruit snel op en gooide de schillen op de grond. Hierdoor werd het e.e.a zo glad dat jokivin uitgleed. Plots was daar Angela. Ze begon luidkeels een liedje van de Dolly Dots te kwelen. Omstanders die het e.e.a. hoorde snelde toe, ineens was daar....







To the batmobile let's go!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:WIDM Soap II
« Reactie #7 Gepost op: 3-07-2003, 19:10:56 »
(het lukt me ook nooit om zomaar te verdwijnen he?  :P Poging II!)

Intikker weer, hij had nog meer bananen meegenomen en dacht nu niet meer dat hij Chriz was. Floortje, Intikker en Maapie begroetten jokivin, Elise en George die toevallig met zijn drieën onderweg waren naar de pedicure. Iedereen begon nu met rot fruit naar Angela en de andere Dolly Dots te gooien, want de Dolly Dots, dat was allang passé, Floortje mikte een bananeschil heel precies op de neus van Angela. Angela kwam witheet op Floortje afgestormd.....










Offline Floortje

  • Forumlid
Re:WIDM Soap II
« Reactie #8 Gepost op: 4-07-2003, 02:55:51 »
gelukkig kwam Avron tussen beiden en kreeg Angela weer een beetje rustig. Plotseling hoorden ze Maapie hard gillen... George was bezig haar in het konijnenhok van Elise te proppen!
Chriz en Elise probeerden dat tegelijkertijd te voorkomen, maar stootten keihard met hun hoofden tegen elkaar.
Vlug belde Intikker  









maapie

  • Gast
Re:WIDM Soap II
« Reactie #9 Gepost op: 4-07-2003, 10:25:50 »
zijn mama om te vertellen dat zijn hemd vies was geworden, en of dat erg was. Gelukkig was het niet erg.

Ondertussen zat maapie in het konijnenhok, en kreeg water uit een flesje en wortels en sla. Hij zei: Ik heb gisteren hans en grietje gelezen, en ik mest haar nu vet. Morgen kijk ik of ze al dik genoeg is, misschien kan ik haar dan koken. Maar







« Laatst bewerkt op: 4-07-2003, 12:28:57 door maapie »

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:WIDM Soap II
« Reactie #10 Gepost op: 4-07-2003, 13:57:41 »
Jokivin trok George mee en zei: we zouden toch naar de pedicure gaan! En samen met Elise, die nog steeds barstte van de koppijn gingen ze.  
Chriz en Avron zagen een mogelijkheid om Maapie te bevrijden en renden naar de kooi. Terwijl ze daar zo mee bezig waren kwamen Floortje en Intikker aarennen...








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:WIDM Soap II
« Reactie #11 Gepost op: 4-07-2003, 18:24:05 »

Jokivin trok George mee en zei: we zouden toch naar de pedicure gaan! En samen met Elise, die nog steeds barstte van de koppijn gingen ze.  
Avron zag een mogelijkheid om Maapie te bevrijden en rende naar de kooi. Terwijl hij daar zo mee bezig was kwamen Floortje en Intikker aarennen...









Offline Floortje

  • Forumlid
Re:WIDM Soap II
« Reactie #12 Gepost op: 4-07-2003, 23:38:35 »
[off topic] He! toen avron jou bij het verhaal betrok was het wel goed, en als ik het doe ga je me een beetje lopen verbeteren.... PUH! *neus in de lucht* [off topic]








maapie

  • Gast
Re:WIDM Soap II
« Reactie #13 Gepost op: 7-07-2003, 11:27:51 »
Ze zeiden: George is er vandoor gegaan met Elise en we zijn ze kwijt geraakt! wat moeten we nu doen jongens?

Ze besloten om het hok van maapie eerst open te krijgen.