Auteur Topic: Marcel  (gelezen 20909 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Marcel
« Reactie #40 Gepost op: 20-02-2011, 20:27:58 »
Marcel en Ksenia zijn in Tsjechie (Praag).
Ze krijgen twee aparte kamers.
Marcel vindt het te snel om nu al op 1 kamer te gaan.
Ksenia heeft dat benadrukt, ze wil de ruimte hebben.

Marcel hoopt dat deze trip ervoor zorgt dat er iets moois bloeit.

Even later zitten ze met z'n tweeën in een chic en groot restaurant. (Te vroeg ? / Te laat ? )

Ksenia blijft maar zeggen dat ze het moeilijk vindt en niet weet wat ze wil. Het zit haar nog dwars.

Marcel en Ksenia krijgen een bier spa. Het water van Ksenia is kouder en Marcel nodigt haar uit in zijn ton. En dat doet ze. Die is warmer. (ik doe geen uitspraken waarom).
Dan samen in een stro bedje. Liggen ze toch samen in bed. Ksenia wil slapen zegt ze.
Marcel: Ja ?   Je bent mooi als je slaapt.

De volgende morgen bestelt Marcel ontbijt op bed. Hij is al volledig aangekleed. Tot zijn spijt is Ksenia ook al wakker en aangekleed als hij aan klopt. En daar is die weer tijdens het ontbijt gaat zijn telefoon af. (was ook al bij de dates volgens mij)

Na een lange wandeling zegt Ksenia: ik ben nog steeds niet verliefd, ik weet ook niet of dat gaat komen, ik ben bang van niet .
Marcel:ja dat kan

Even later praten ze in een restaurant. Marcel zegt: tja misschien heb je nog tijd nodig.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2011, 21:07:25 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marcel
« Reactie #41 Gepost op: 20-02-2011, 20:36:33 »
Ksenia maakt geen gelukkige indruk... ::ohno::...en dat blijkt even later wanneer ze Marcel duidelijk maakt dat ze niet verliefd is en dat ze ook niet weet of ze ooit verliefd wordt!
« Laatst bewerkt op: 20-02-2011, 21:09:12 door Bakkertje »
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Marcel
« Reactie #42 Gepost op: 21-02-2011, 18:14:53 »
Ik vind het toch wel een beetje zielig voor Marcel. Hij doet zo zijn best om haar de ruimte te geven. Maar ja, het moet uiteraard van 2 kanten komen.

Ik krijg het gevoel bij Ksenia dat ze nog helemaal niet toe is aan een nieuwe relatie. Misscien had ze dat, voor ze een brief schreef, moeten bedenken.
Geniet nooit met mate...

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Marcel
« Reactie #43 Gepost op: 21-02-2011, 20:54:28 »
Nou ja, voor allebei is het wat sneuďg. Misschien dacht Ksenia wel dat ze toe was aan een nieuwe relatie, en doet ze ook wel haar best, maar komt het gewoon niet. En dat ze allebei wel hoop hebben (gehad) dat het nog ging komen. Maar wie weet hoe het gaat lopen. Misschien is het nu niks, maar als ze weer wat afstand neemt, dat ze er over een tijd achterkomt dat ze wel meer aan Marcel begint te denken. En dan kan het toch altijd nog wat worden.
The British are not impressed.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Marcel
« Reactie #44 Gepost op: 22-02-2011, 21:09:35 »
di 22 feb 2011

'Marcel en Ksenia woonden samen'

door Colette Boegman
AMSTERDAM -  Ksenia heeft boer Marcel toch nog een kans gegeven. Hoewel de stapelverliefde aardappelteler tijdens de Boer zoekt vrouw- citytrip naar Praag de bons kreeg van de Poolse weduwe, heeft zij toch nog enige tijd met Marcel samengewoond op zijn boerderij in Kessel-Eik. „Ze hebben het samen geprobeerd”, vertelt een kennis van de 44-jarige agrariër.

Marcel en Ksenia Foto: RJRFotografie „Ksenia is na de opnamen van Boer zoekt vrouw even bij Marcel ingetrokken. Ze hebben een paar weken samengewoond om het toch een kans te geven.”

Volgens de kennis was het samenwonen echter van korte duur en heeft de Poolse blondine het kerkdorpje inmiddels weer verlaten. „Na een week of twee heeft zij haar koffers weer gepakt. Hij heeft mij niets gezegd over de reden van haar vertrek. Zulke gesprekken voer ik niet met Marcel. Maar hij liet wel weten dat hij niet meer met Ksenia samenwoont.”

Buurtgenoten hebben wel met hun bekende dorpsgenoot te doen. „Marcel is erg op zichzelf. Wanneer we hem tegenkomen, zit hij op de tractor, dus we spreken hem eigenlijk niet. We hebben hem nog nooit met een vriendinnetje gezien. Nu moet ik wel zeggen dat zijn boerderij ook erg afgeschermd ligt, dus we zien niet alles. We vinden het sneu voor Marcel dat Ksenia hem heeft afgewezen. Je kon zo duidelijk zien dat die man tot over zijn oren verliefd was. Het is meer dan jammer.”

bron: De Telegraaf
Geniet nooit met mate...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Marcel
« Reactie #45 Gepost op: 27-02-2011, 20:28:50 »
Marcel komt alleen bij de reünie.
zijn gevoelens zijn nu weggeëbd
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marcel
« Reactie #46 Gepost op: 27-02-2011, 20:35:57 »
Achteraf denk ik dat hij toch beter af is zo zonder Ksenia....maar ok zonder Marita ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Marcel
« Reactie #47 Gepost op: 27-02-2011, 20:37:09 »
Ja hij moest met Sonja gaan.
Maar die is ook al over hem heen, zei ze laatst bij dwdd.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.