Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 502531 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2320 Gepost op: 20-01-2018, 16:02:30 »
Team Demi ::love:: ::love:: ::love::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: The voice of holland
« Reactie #2321 Gepost op: 20-01-2018, 19:09:40 »
Bram Houg ::zwaaisip::
Één van de beste... Helaas ging het gisteren fout.. Eerlijk gezegd zou ik als ik Sanne was hem gewoon door laten gaan. Haar team was echt de slechtste in de Knockouts. En Bram heeft al 2x bewezen dat hij een geweldige zanger is naar mijn mening.

Mijn top 12 kandidaten die er nog inzitten (+ beste optreden tot nu toe):

1. Aïrto (Team Sanne) (Blind Auditions "Tears" van Aïrto)
2. Kimberly (Team Waylon) (Blind Auditions "Hello" van Lionel Richie)
3. Tjindjara (Team Ali B) (Battle tegen Tina "She Wolf" van David Guetta)
4. Silayio (Team Waylon) (Blind Auditions "The Voice Within" van Christina Aguilera)
5. Nienke (Team Anouk) (Knockouts "Turning Tables" van Adele)
6. Marchiano (Team Waylon) (Blind Auditions "Shake Your Body" van Michael Jackson)
7. Demi (Team Ali B) (Knockouts "Make It Rain" van Ed Sheeran)
8. Ronald (Team Ali B) (Battle tegen Toon "There's Nothin' Holding Me Back" van Shawn Mendes & "As Long As You Love Me" van Justin Bieber Mashup)
9. Samantha (Team Sanne) (Knockouts "Liefde Van Later" van Herman van Veen)
10. Jim (Team Anouk) (Battle tegen Vington "Stay With Me" van Sam Smith)
11. David (Team Sanne) (Battle tegen Milan "Sign Of The Times" van Harry Styles)
12. Gideon (Team Anouk) (Blind Auditions "The A Team" van Ed Sheeran)
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2322 Gepost op: 20-01-2018, 19:28:23 »
Vond Anouk gisteren weer geweldig  ::bravo::. Inmiddels is er ook een kleine ruzie tussen haar en Kira via Twitter en Instagram  ::rofl::

Mijn top 12 is:
1. Samantha  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
2. Ronald  ::bravo:: ::bravo::
3. Nienke
4. Demi
5. Silayio
6. Jim
7. Tjindjara
8. Aïrto
9. Kimberly
10. David
11. Marchiani
12. Gideon
Frankje Lapi

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2323 Gepost op: 22-01-2018, 14:24:10 »
Wat ik denk:

1. Demi
2. Airto
3. Nienke
4. Kimberly
5. Ronald
6. Samantha
7. Jim
8. Tjindjara
9. Marciano
10. Silayio
11. David
12. Gideon

Wat ik hoop:

1. Demi
2. Ronald
3. Nienke
4. Jim
5. Airto
6. Silyaio
7. Marciano
8. Kimberly
9. David
10. Tjindjara
11. Samantha
12. Gideon



When life knocks you down, fight back!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2324 Gepost op: 22-01-2018, 21:35:34 »
Team Sanne was inderdaad niet veel soeps, ik had Bram graag door gezien ipv David, maar ik snap dat ze het niet heeft gedaan omdat ie wel echt heel erg fout ging.

Team Ali sloeg echt helemaal nergens op. Zijn twee beste zangeressen Soraya en Aicha eruit ??? en dan Ronald door what the hell. Bewijst weer dat Ali gewoon een hele slechte coach is ::).

Mijn top 12:
1. Kimberly
2. Jim
3. Nienke
4. Tjindjara
5. Silayio
6. Demi
7. Aïrto
8. Samantha
9. David
10. Marchiano
11. Gideon
12. Ronald

Onderste 4 vind ik gewoon niet goed genoeg, Samantha is gewoon niet mijn smaak maar zingt wel goed, 4,5 en 6 zijn outsiders die moeten verrassen. Top 3 zijn voor mij de frontrunners.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2325 Gepost op: 22-01-2018, 21:47:03 »
Ik vond de keuze's van Ali wel terecht. Vond zijn hele knock-out team eigenlijk best wel ok (behalve die rapster). Demi was echt heel goed, Tjindjara spat van het scherm (en zeker niet minder dan Soraya en Aicha) en dan vallen die andere 2 toch minder op.
Ronald was verrassend, die gaat het natuurlijk niet redden in de live-shows, maar ik snap wel dat Ali wat anders wilde.

Geen idee wie er nu hoog zal scoren bij het publiek. Vond Demi het meest overtuigend, maar heb geen uitgesproken favoriet er tussen zitten. Ik ga vrijdag denk ik wel kijken, maar afgelopen jaren haakte ik bij de live-shows vaak af, eens kijken hoe lang ik het dit keer volhoud.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2326 Gepost op: 22-01-2018, 21:50:02 »
Ohja ik had ook nog  niet gezegd dat Anouk wel echt heel erg onnodig aan het bitchen was, wat ook wel storend was. En dan degene die het slechtste was deze uitzending (Gin Dutch) kreeg opeens geen lading Anouk ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2327 Gepost op: 27-01-2018, 14:49:38 »
Heel saai: maar ik was het eigenlijk eens met deze uitslag! ::rofl::
Vond wel dat van de drie afvallers Gideon duidelijk het beste was, maar helaas voor hem was het niveau enorm hoog in de eerste liveshow! ::bravo:: Marchiano presteerde echt te weinig, zowel qua zang als performance en ook David verzonk in zijn eigen optreden.
Goed om te zien dat er verder zoveel kwaliteit aanwezig is dit jaar: deze liveshow heeft de lat enorm hoog gelegd!!

Mijn ranking na de eerste liveshow is:
1. Jim. Moet ik daar iets over zeggen? Heerlijk optreden, terechte 10'en en gewoon een prachtige stem!! ::ok::
2. Tjindjara. Ik ben echt enorm fan Tjindjara en vond haar optreden heel erg tof! Vond het commentaar ook veel te hard en onterecht: natuurlijk is nog niemand te vergelijken met Beyonce. Dan kunnen we beter stoppen, als dat het doel is bij de (eerste) liveshow(s)... ::zwaai::
3. Ronald. Jaaaa, ik kon weinig hoogte van hem krijgen eerst, maar hij heeft mij echt verrast met een fantastisch optreden van een band die gewoon aanwezig was: dik respect! ::jaja::
4. Demi. Eigenlijk vond ik Demi helemaal niet zo goed, maar wauw, ze heeft mij enorm verrast in de liveshow!! ::bravo:: Misschien wel de beste van de avond! Nog niet in mijn top 3, want ik zou graag nog ietsje meer van d'r zien.
5. Nienke. Ik vind Nienke één van de besten, maar de stijl en act van deze liveshow vond ik minder bij haar passen helaas. Ik vind haar sterker overkomen in liedjes zoals die van Adele.
6. Silayo. Ik reken Silayo duidelijk tot één van mijn GROTE favorieten: maar ik had toch iets meer van haar verwacht tijdens de liveshow. Misschien dat het liedje niet helemaal bij haar past, maar ik hoop haar volgende week weer keihard te zien knallen ::bravo::
7. Aïrto. Ik vind het fantastisch! Alleen ben het wel eens met de kritiek die hij kreeg over dat hij vrij saai overkomt: ik zou het gaaf vinden als hij meer andere soorten liedjes gaat zingen met meer gevoel erin: hoeft er van mij nog lang niet uit als hij zich gaat blijven ontwikkelen!
8. Kimberly. Ze is goed ja, maar ik voel het niet als ze zingt. Ze raakt me totaal niet eigenlijk.
9. Samantha: Ik heb gewoon echt niks met haar, ze komt enorm gespeeld op mij over en hoop eigenlijk dat ze er snel uit ligt.

Ik vind dat puntensysteem echt waardeloos trouwens. Wat mij betreft gaan ze het op de schop gooien: want er waren mijns inziens wel te veel 10'en gegeven voor een eerste liveshow. En de punten van Anouk zijn ook echt bizar ::rofl:: Wel leuke tv, maar niet echt representatief als je als coach met slechts 1 slecht of juist goed cijfer ervoor kan zorgen dat een kandidaat in de save/dangerzone komt. Het komt nu teveel aan op smaak en tactiek, dat is gewoon irritant. ::hypocriet::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: The voice of holland
« Reactie #2328 Gepost op: 27-01-2018, 15:03:27 »
Het viel mij vooral op dat Waylon weer uitschieters had. Vorig jaar had hij voornamelijk bij zijn eigen pupillen flinke uitschieters omhoog in de cijfers, nu heeft hij bij de pupillen van de andere coaches flinke uitschieters omlaag (uitzonderingen daar gelaten) ::vergroot::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2329 Gepost op: 27-01-2018, 16:36:13 »
Ik ben #teamnienke

Maar jeetje wat was Jim goed!
Terechte afvallers ook
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2330 Gepost op: 27-01-2018, 17:16:41 »
Tjindjara overschat zichzelf nogal als ze zegt dat ze zoals Beyoncé wil worden, ik vond het een heel rare uitspraak van haar. Thriller lag haar ook niet echt. Ik vond Silayo stukken beter. Ik heb de optredens voor Silayo niet gezien. Maar op basis van eerdere afleveringen ben ik het met Gupp eens mbt Samantha. Gewoon niet mijn ding denk ik.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2331 Gepost op: 27-01-2018, 18:53:46 »
Ik blijf Samantha geweldig vinden  ::bravo::


Vond gisteren Jim en Demi ook heel goed ::ok::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2332 Gepost op: 28-01-2018, 02:15:25 »
Ik ga mee met Niek ::jaja:: #TeamNienke , echt goed en ook niet de standaard pop-crap (wat soms best leuk is maar als iedereen het doet meeh).

Jim was natuurlijk ook geweldig en daarnaast doet de stem van Silayio mij wel echt iets.

Afvallers was ik erg blij mee verder, goeie liveshow ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2333 Gepost op: 28-01-2018, 12:46:10 »
Ik was er vrijdag live bij, het was weer fantastisch  ::bravo::. Bij de finale ben ik er weer.

Demi, Nienke, Jim en Samantha waren de besten. Waren veel mensen het mee eens.

Kimberly en Silayio waren goed maar Kimberly kreeg te hoge cijfers en Silayio was niet fantastisch. Tjindjara was oke maar die kan beter aan Dance Dance Dance mee doen.

Ronald goed maar vergeleken met de rest zit hij onder het niveau. Aïrto was goed maar saai.

Ik hoop op een finale tussen Demi, Jim, Samantha en Nienke. Zijn gewoon echt de 4 beste.

Anouk was trouwens ook weer geweldig, en live is ze nog leuker.  ::bravo::. In de reclames was ze ook net als op tv   ::rofl::
Frankje Lapi

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2334 Gepost op: 2-02-2018, 21:06:39 »
Matig begin.

Nienke zong heel zuiver maar saaaaai nummer
You'll never walk alone

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: The voice of holland
« Reactie #2335 Gepost op: 2-02-2018, 23:20:04 »
Kimberly ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2336 Gepost op: 3-02-2018, 02:12:07 »
Voor mij was het deze avond:
1. Kimberly
2. Jim
3. Nienke
4. Samantha
5. Silayio
6. Demi
7. Klungel
8. Aïrto
9. Tjindjara

Tjindjara was gewoon echt slecht, zong delen van het nummer niet, uithalen gingen mis, niet genoeg adem. Aïrto had een paar flinke missers waarvan ik het raar vond dat de jury er niets over zei. Zelfde bij Demi, die zat bij vooral aan het einde van het nummer delen gewoon een halve toon onder de noot en haalde het nummer gewoon echt maar net. Erg verbaasd dat ze allemaal 9-ens kreeg. Kimberly was echt geweldig though. Jim en Nienke ook weer geweldig.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2337 Gepost op: 3-02-2018, 10:28:06 »
Deze keer kon ik de liveshow live meekijken, dus ook meedoen met de punten. Wordt niet boos (sorry ::sorry::), maar dit waren mijn punten vanuit de app:

1. Jim (10) - Gewoon écht weer fantastisch! Ik heb ervan genoten dat hij zo'n tof hedendaags nummer, zo fantastisch mooi wist neer te zetten! ::bravo:: Heel erg gaaf!
2. Tjindjara (9.5) - Ik hou echt van Tjindjara: vooral van haar durf, haar eigen sound en haar focus om een zo compleet mogelijk en zo eigen mogelijke optreden neer te zetten. Niet perfect, nee. Maar wél heel erg gewaagd en allround: ik was dan ook zo blij verrast toen ze door mocht!! ::bravo:: Hoop inderdaad dat ze volgende week even laat zien waarom ze ook alweer in de finale thuishoort! ::bravo::
3. Nienke (9) - Gewoon weer heel erg goed, maar ik zou zo graag willen dat ze beter passende en meer populair toegankelijkere liedjes mag gaan zingen! Net als vorige week is er helemaal niks op de zang af te dingen, maar het blijft gewoon niet zo goed hangen ofzo. Hoop écht dat ze volgende week voor een Adele-achtig liedje gaat! ::bravo::
4. Kimberly (8.5) - Tsja, ze zong goed hoor, maar ik blijf een stukje persoonlijkheid/gevoel in haar optredens missen. Ze komt nog steeds eigenlijk vrij gemaakt over ofzo. Ik weet het niet: maar ze komt gewoon niet genoeg bij mij binnen. Maar des al niet te min is een 8.5 een prachtig cijfer: maar met die 4 tienen was ik het zwaar oneens! ::ok::
5. Ronald ( 8 ) - Oeh, hij kwam er niet helemaal lekker in ofzo, want ik miste toch wat bij zijn optreden. Het nadeel voor hem is dat er zo weinig liveshows zijn, want anders had hij zeker meer progressie kunnen boeken in mijn ogen! Toch een mooie 8 gegeven omdat ik hem gewoon zo graag nog eens hoor knallen! Helaas heeft hij deze kans niet gekregen...  ::ohno::
6. Demi ( 8 ) - Zong oké, maar ze doet wel elke keer hetzelfde kunstje. Mijn gevoel bij Demi (en Kimberly eigenlijk ook wel) is dat we al zóveel zangeressen zoals hun hebben... ::hypocriet:: Ja, het blijft en is goed, maar ik ben wel toe aan wat vernieuwenders!
7. Silayio (7.5) - Awh, ze is volgens mij gewoon niet zo op haar plek in de liveshows: had het idee dat ze bijna bang uit haar ogen keek. Hoe graag ik het d'r ook gun, ze was in mijn ogen inderdaad terecht niet door. Maar ik hoop dat we zeker nog wat van haar gaan horen, want ze verdiend het om verder gecoacht te worden!! :-*
8. Aïrto (7) - Helaas bleef hij ook deze keer een beetje saai en onuitgesproken. Hij zong het oké, maar daarmee was ook alles gezegd. Heb weinig van zijn optreden onthouden, dus helaas maar waar is het dan gewoon terecht dat je eruit ligt in deze fase... Misschien net als Ronald had hij iets langer de tijd nodig om een andere kant te laten zien.
9. Samantha (ja, sorry, maar ik heb haar een 1 gegeven: je mag me slaan ::nieuwsgierig:: ::art:: ) - Ze geeft mij zó'n Toppers gevoel, ze past echt perfect bij het rijtje Gerard Joling, Gordon, etc. Maar voor The Voice vind ik haar gewoon écht niet geschikt. Nog steeds laat ze alleen maar hetzelfde zien. Hoe ze het ook verpakt en doet: ze blijft keihard/schreeuwend zingen en ze bedoelt het vast en oprecht heel goed, maar het raakt mij niet en ik ben er echt allang op uitgekeken. ::schaam::

Al met al ben ik het dus vrij eens met de uitslag: hoewel ik het wel echt stom vond dat 4 van mijn favorieten bij de laatste 5 stonden (Tjindjara, Nienke, Silayio en Ronald). Uiteindelijk wel een terechte uitslag in mijn ogen en heel erg dankbaar dat Tjindjara nog een extra kans heeft gekregen!!! ::bravo:: ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: The voice of holland
« Reactie #2338 Gepost op: 3-02-2018, 14:30:14 »
Mijn gegeven cijfers:

1. Kimberly 10.0/10.0 (Perfect! Zo goed gezongen. Ik heb nog geen betere cover van dit nummer gehoord, wow wat een stem! Van mij mag ze het programma winnen dit jaar!)

2. Demi 9.5/10.0 (Weer zooo goed! Zeker voor haar leeftijd, maar daar gaat het niet om, het gaat om de stem. Vorige week was ze naar mijn mening beter, maar ze was weer gewoon super goed. Mag van mij zeker naar de finale!)

3. Aïrto 9.0/10.0 (Ik ben echt fan! Naar mijn mening de meest unieke stem in de competitie. Ik kan er uren naar luisteren. Deze cover van "Stargazing" was echt super mooi! Echt onderschat... In ieder geval blijf ik hem volgen!)

4. Tjindjara 9.0/10.0 (Super onderschat! Ja, ze kiest niet echt de beste liedjes uit om te laten zien wat ze kan, maar ik denk dat als we dit nummer aan andere kandidaten gaven dan was het stukke slechter dan wat Tjindjara heeft laten zien. Ik ben echt blij dat ze de kans heeft om volgende week een ballad te mogen zingen. Ik vind trouwens ook dat "New Rules" niet heel veel beter gezongen kan worden, het is een geweldig nummer, maar voor op de radio.)

5. Samantha 9.0/10.0 (Wow! Het kwam echt binnen bij mij deze keer. Zag er echt super echt uit, geen toneel gespeeld naar mijn mening. Alhoewel ik haar er uiteindelijk wel naar huis had laten sturen, omdat ze normaal niet echt mijn favoriet is.)

6. Silayio 8.5/10.0 (Ook erg onderschatte artiest. Ze kan echt super goed zingen, zo krachtige stem. Ik snap de kritiek wel. In ieder geval vind ik haar een super goede zangeres.)

7. Nienke 8.0/10.0 (Ik vond het goed, maar wel echt saai. Hopelijk doet ze volgende week weer wat anders. Ze heeft zo veel verschillende dingen laten zien in The Voice en het pakte naar mijn mening allemaal goed uit!)

8. Jim 7.5/10.0 (Zelf vond ik het een stuk beter dan vorige week. Vorige week was het naar mijn mening enorm saai en duurde de 3 minuten echt té lang... Lijkt de favoriet op dit moment, maar ik ben niet zo'n fan.)

9. Ronald 7.0/10.0 (Goed gezongen. Beter dan vorige week vind ik. Maar ik vind hem een beetje nep overkomen op het podium. Bovendien denk ik dat hij niet meer kan dan dat hij heeft laten zien.)

Mijn favoriet ligt er helaas uit (Aïrto). Maar ik heb een nieuwe favoriet gevonden, Kimberly!!  ::bravo::
Is al sinds het begin mijn nummer 2, maar nu mag ze van mij echt wel winnen!
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2339 Gepost op: 3-02-2018, 19:19:21 »
Gupp, are u serious? Samantha een 1?  ::rofl:: Come on, ze was gister echt geweldig en heeft zo veel mensen ontroerd  ::bravo::

Gebaseerd op liveshow 2:
1. Kimberly (niet leuk, maar zingt gewoon fantastisch)
2. Jim
3. Samantha (mijn favoriet  ::bravo::)
4. Nienke
5. Silayio
6. Demi
7. Ronald
8. Aïrto
9. Tjindjara
Frankje Lapi