Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 502491 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #40 Gepost op: 27-11-2010, 10:19:46 »
Shemsi eruit? Pfff, ik vond Nigel echt het slechtst. Maar ik heb de uitslag en de sing-off dus niet gezien.

En Jennifer, zou haar uiterlijk ook iets te maken hebben met het feit dat ze zo snel door gaat?
dat uiterlijk, gecombineerd met het zusje van syndroom en sommige mensen die haar stem echt mooi vinden= een heleboel stemmers.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #41 Gepost op: 27-11-2010, 11:37:30 »
Ze heeft wel iets aparts in sommige stukjes, maar dat nummer wat ze gister zong, kon ze gewoon niet aan. Het programma heet 'The Voice Of Holland', je moet wel iets meer kunnen dan één muzieksoort goed kunnen zingen, dat schat ik de kansen van een Ben of Kim hoger in om dit te winnen.

Daarom denk ik dat Lenny uiteindelijk ook niet gaat winnen, alhoewel ik zijn uitvoering van 'Baby Get Higher' echt briljant vond. ::ok::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: The voice of holland
« Reactie #42 Gepost op: 27-11-2010, 12:35:56 »
ik heb gister genoten van de kandidaten van Roel, jammer dat sarina eruit moest, maar ze was gewoon de zwakste van dat team. Hoewel Joan mij dit keer minder greep dan vorige week

bij de kandi's van nick en simon heb ik soms echt mijn oren dicht moeten drukken
jennifer was ronduit slecht en ik word gewoon agressief als ik haar hoor zingen, heel benauwd rotgevoel krijg ik er van
jonny en pearl waren wel goed, maar minder dan sarina

shemsi, ach, ze zingt echt goed, zonde van die zenuwen
maar desondanks die zenuwen vond ik shemsi nog tienduizend maal beter dan nigel
wat was die ronduit slecht, jammer dat hij in de herkansing beter was dan eerst
maar het was toen nog slecht

jammer trouwens dat je geen zwarte stemmen kan uitbrengen, anders was jennifer allang beybey geweest en zou rtl blij zijn met die miljoenen sms'jes die jennifer dan zal ontvangen
misschien een goed idee voor hun?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #43 Gepost op: 27-11-2010, 17:34:29 »
Ik mag toch hopen, naderhand de competitie naar het einde loopt, de kwaliteit binnen het N&S team het wint (Pearl). ::jaja::

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #44 Gepost op: 27-11-2010, 18:25:09 »
ze moeten een einde maken aan dat in eigen team snijden. ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #45 Gepost op: 27-11-2010, 18:52:43 »
ze moeten een einde maken aan dat in eigen team snijden. ::jaja::

Het probleem zit 'm gewoon in het feit dat talent niet goed verdeeld is. Bij Angela, Jeroen en Nick & Simon tussen de top en de middenmoot bij hun teams. Daar heb je wel een duidelijk verschil, maar bij Van Velzen is iedereen supergoed.

Maar ter vergelijking, de middenmoet bij deze teams is altijd nog 10x beter dan hen merendeel van de Popstars kandidaten. ::jaja::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #46 Gepost op: 27-11-2010, 21:58:01 »
Laat me maar weten wanneer die uberkraai eruit ligt.... wellicht dat ik dan eens naar dit programma ga kijken... ::niet-ok:: ::kots::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: The voice of holland
« Reactie #47 Gepost op: 28-11-2010, 09:40:20 »
Ik vind Jennifer Ewbank vanaf het begin super slecht ze gaat alleen maar door omdat ze familie van is. ::niet-ok::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: The voice of holland
« Reactie #48 Gepost op: 28-11-2010, 10:08:28 »
Ik vind Jennifer Ewbank vanaf het begin super slecht ze gaat alleen maar door omdat ze familie van is. ::niet-ok::
dat weet ik zo net niet, ze is nu al 2 keer door gestemd door de kijkers, dus misschien zijn er mensen die doof zijn en haar goed vinden
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #49 Gepost op: 28-11-2010, 11:13:05 »
dat weet ik zo net niet, ze is nu al 2 keer door gestemd door de kijkers, dus misschien zijn er mensen die doof zijn en haar goed vinden

Ik vind persoonlijk de dochter van Robert ten Brink ook niet mooi zingen...maar daar hoor je de mensen niet over dat het de dochter van is. Denk dat het wat Jennifer Ewbank ook een opgeblazen gedoe is omdat haar broer toevallig een zeer succesvol schrijver is.
Vind het ook wel sneu voor het meisje omdat ze zelf ook aangeeft dat zij eigenlijk niet mee wilde doen omdat ze zichzelf niet goed genoeg vind maar dat ze zich heeft over laten halen door anderen maar dat haar broer er niets mee te maken heeft.
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: The voice of holland
« Reactie #50 Gepost op: 28-11-2010, 11:15:33 »
Charlotte ten brink vind ik ook super slecht zingen hoor. ::niet-ok::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: The voice of holland
« Reactie #51 Gepost op: 28-11-2010, 11:41:50 »
zouden jullie Nicky ook wel eens willen horen zingen ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: The voice of holland
« Reactie #52 Gepost op: 28-11-2010, 11:56:15 »
zouden jullie Nicky ook wel eens willen horen zingen ?

 ::rofl:: ::rofl:: ;)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: The voice of holland
« Reactie #53 Gepost op: 28-11-2010, 12:45:55 »
Ik vind persoonlijk de dochter van Robert ten Brink ook niet mooi zingen...maar daar hoor je de mensen niet over dat het de dochter van is. Denk dat het wat Jennifer Ewbank ook een opgeblazen gedoe is omdat haar broer toevallig een zeer succesvol schrijver is.
Vind het ook wel sneu voor het meisje omdat ze zelf ook aangeeft dat zij eigenlijk niet mee wilde doen omdat ze zichzelf niet goed genoeg vind maar dat ze zich heeft over laten halen door anderen maar dat haar broer er niets mee te maken heeft.
ik weet het, maar ik snap gewoon niet dat ze zoveel stemmen krijgt, kan ze zelf natuurlijk niets aan doen

Charlotte ten brink vind ik ook super slecht zingen hoor. ::niet-ok::
mee eens, maar wel beter

zouden jullie Nicky ook wel eens willen horen zingen ?
absoluut niet
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: The voice of holland
« Reactie #54 Gepost op: 28-11-2010, 13:53:31 »
Ja Charlotte zingt inderdaad wel iets beter dan jennifer en je hebt ook gelijk Tdietz mij wil je echt niet horen zingen. ::rofl:: ::zwaai::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #55 Gepost op: 29-11-2010, 13:25:09 »
We zijn toch blijkbaar niet de enige.

Telegraaf:
Citaat
Voor Gordon en Giel Beelen is het een raadsel waarom Jennifer Ewbank nog in de The Voice of Holland zit.

“Dat meisje zong weer zo verschrikkelijk vals” vertelt Gordon in de ochtendshow van Giel Beelen. De topper vindt het onbegrijpelijk dat Jennifer zo populair is bij het volk en dat de zus van songwriter John Ewbank nog actief is in TVOH.

Ook verbaast de zanger zich over de jury. “Mijn collega's Angela Groothuizen en Nick & Simon zeiden dat ze als enige zuiver zong. Die hebben haar misschien niet goed gehoord, maar ze hebben koptelefoons."

Inderdaad, ieder z'n eigen smaakt, maar vrijdag was het echt gewoon vals. ::niet-ok::

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: The voice of holland
« Reactie #56 Gepost op: 3-12-2010, 21:59:19 »
Wow die Kim Verbaasd Bravo! Bravo! Bravo! Bravo!

de enige die waarschijnlijk een beetje mee kan met het geweld van de kandidaten van Roel
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #57 Gepost op: 3-12-2010, 22:08:25 »
Ik denk het wel. Anne is wel een persoonlijke favoriet van me, maar ik denk dat ze uiteindelijk het net niet haald. Maar ze is misschien (naast Ben) wel de enige waarvan ik een CD zou kopen. Kim heeft wel de beste stem, dat is na vandaag wel duidelijk.

Ray is nu wel exit, dat lijkt me wel duidelijk. Ben benieuwd wie van Angela's team eruit gaat. Nyssina was niet zo goed als vorige week, Bart juist beter, maar om 'm nou een winnaar te noemen. Alleen Shary-An nog, ben heel benieuwd! :)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #58 Gepost op: 3-12-2010, 22:12:57 »
Ik denk het wel. Anne is wel een persoonlijke favoriet van me, maar ik denk dat ze uiteindelijk het net niet haald. Maar ze is misschien (naast Ben) wel de enige waarvan ik een CD zou kopen. Kim heeft wel de beste stem, dat is na vandaag wel duidelijk.

Ray is nu wel exit, dat lijkt me wel duidelijk. Ben benieuwd wie van Angela's team eruit gaat. Nyssina was niet zo goed als vorige week, Bart juist beter, maar om 'm nou een winnaar te noemen. Alleen Shary-An nog, ben heel benieuwd! :)
bij angela weet ik het ook nog niet zo...
angela lijkt wel heel erg fan te zijn van bart....
Bij jeroen is het exit ray ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: The voice of holland
« Reactie #59 Gepost op: 3-12-2010, 22:31:03 »
ray en shery-an moeten eruit
waren veruit het slechtst
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!