Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 503343 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2140 Gepost op: 6-01-2017, 22:24:08 »
Ja echt stom. Maik's optreden was niet supergoed, maar hij heeft echt een vet geluid. Gewoon slecht gekozen nummer.

Ik ben nu klaar met dit seizoen. ::zwaai:: (Komt wel goed uit, want over 2 weken begint Homeland op vrijdagavond ;D)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2141 Gepost op: 6-01-2017, 22:32:07 »
Waylon heeft teveel goeie kandidaten, bij Sanne vond ik ze redelijk matig. Ik vind het wel ongelooflijk dat Jordan mocht blijven ten koste van Dilana.
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2142 Gepost op: 7-01-2017, 05:39:34 »
Net toch nog even laatste aflevering gekeken ;D. Rest kan ook al niet meer terug gekeken worden want geld ofso...

Team Sanne was ik het wel mee eens qua keuzes. Laatste jongen was even lichte twijfel tussen hem en de dame die dangerous woman zong, maar ze zong wel echt beter. Kirsten was wel echt duidelijk een niveau hoger dan de rest, zou me niet verbazen als ze in ieder geval de finale behaald.

Team Waylon was lastig. Uiteindelijk een oké keuze gemaakt. Ik vind zelf Jerry gewoon echt niet leuk. Hij komt op mij vrij onsympathiek over, beetje uit de hoogte ook. Ik snapte ook niet waarom Jordan in eerste instantie mocht blijven. Straalde ook gewoon weinig uit en stemgeluid was gewoon oké, niet sensationeel. Nikki ben ik zelf wel fan van maar was terecht dat ze eruit ging. Pleun, damm dat was sterk! Had ik ook zeker meegenomen. Ik had zelf dan Romy en Dilana ook beide meegenomen ipv Jerry, maar ik snap dat ie Jerry ook wou houden dus dan keuze tussen die twee, echt lastig. Ik denk dan toch dat Romy er nog niet klaar voor is en hij Dilana mee had moeten nemen. Zelfs met geen stem klonk ze zo uniek, sterk en sensationeel. Daarnaast echt een fan favourite....dit gaat je stemmen kosten.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: The voice of holland
« Reactie #2143 Gepost op: 7-01-2017, 06:02:56 »
Tsja de nieuwe gezichten zijn op een gegeven moment op...

Nou hup D*N wanneer doe je mee :D


D@nnis   ::zwaai:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2144 Gepost op: 7-01-2017, 15:31:46 »
Sanne en Guus hebben niet zo'n best team. Ali en vooral Waylon hadden het veel zwaarder met zulke goede kandidaten. Ik had graag Baggio en Mike door gezien bij Sanne ipv Kirsten en Sheela.
When life knocks you down, fight back!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2145 Gepost op: 7-01-2017, 18:03:04 »
Waylon had Romy niet mee moeten nemen.
Jordan kon ik nog mee leven boven Dylana, maar dit niet.

Sterk team wel
You'll never walk alone

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2146 Gepost op: 7-01-2017, 18:24:59 »
De kandidaten die al eerder meegedaan hebben aan een talentenjacht, zijn niet echt ver gekomen, hè?

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2147 Gepost op: 7-01-2017, 19:13:03 »
De kandidaten die al eerder meegedaan hebben aan een talentenjacht, zijn niet echt ver gekomen, hè?

Nee, eigenlijk alle bekendere en meer ervaren zangers zijn er uitgegooid, omdat ze niet 'vormbaar' genoeg waren. Bij sommigen is het terecht: Nikki presteerde nu echt minder dan sommige andere zangeressen in Waylons team, maar zeker bij de battles zijn toch wel heel veel mensen (in mijn ogen) onterecht naar huis gestuurd. Nou vond ik dat er in vorige edities ook wel erg veel oude bekenden meededen, maar voor mijn gevoel heeft The Voice nu weinig meer te maken met een zoektocht naar de beste zanger of zangeres.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2148 Gepost op: 13-01-2017, 21:38:04 »
#TeamPleun  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2149 Gepost op: 14-01-2017, 12:34:08 »
Ik vond het een bizarre aflevering gisteravond, want wat werd er slecht gezongen en wat werd er raar gejureerd! Fantastische optredens werden beloond met lage cijfers, terwijl middelmatige optredens achten en negens kregen. Dit had weinig met een eerlijke jurering te maken, alleen Sanne gaf (voor mijn gevoel) realistische cijfers.

Pleun was fantastisch. Het is wel erg Adele-ig allemaal, maar dat doet niets af aan de kwaliteit. De aanbidding van Dwight snap ik niet helemaal, erg oneerlijk dat hij een heel gospelkoor mocht meenemen terwijl anderen er helemaal alleen voor stonden. En met Kensington zat hij er zo erg naast, dat was gewoon pijnlijk. Er zitten weinig mensen bij van wie ik nou echt zeg 'daar wil ik wel een concertkaartje van kopen', erg jammer!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2150 Gepost op: 14-01-2017, 14:25:02 »
Helemaal mee eens. Ik vind het systeem met de cijfers veel eerlijker, maar dan moet het wel eerlijk zijn. Guus en Ali gaven echt hele rare cijfers, Waylon soms ook, maar die viel nog mee. Sanne was inderdaad de enige die nog goed jureerde.

Ik vond het niveau ook erg tegenvallen. Ik vond alleen Pleun, Kirsten, Vinchenzo en Katell echt goed. Er waren er een paar die  minder goed waren dan normaal, maar nog wel redelijk: Romy, Isabel, Roza en Leon.

De andere 4: Dwight, Thijs, Sheela en Yerry vielen me enorm tegen. Thijs was beter dan in de knockouts, maar ik vond hem alsnog verschrikkelijk. Dwight viel tegen als je zijn optreden vergelijkt met de vorigen. Sheela was gewoon echt slecht en onder niveau. Yerry zingt op een manier die ik heel irritant vind en waardoor het optreden slechter wordt.

Ik was het dus eens met de exit van Sheela, maar Roza? Net haar optreden teruggekeken, maar het was toch gewoon redelijk.. beter dan Yerry en Thijs in ieder geval.

Jammer dat goede kandidaten hiervoor plaats moesten maken, zoals Dilana, Jordan, Jacob Grey en Rachel Kramer..

Vonden jullie Wendy trouwens ook zo slecht presenteren gister?

« Laatst bewerkt op: 14-01-2017, 14:26:38 door FrankLapidus »
Frankje Lapi

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2151 Gepost op: 14-01-2017, 14:39:11 »
Ik vind Wendy altijd al slecht
You'll never walk alone

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2152 Gepost op: 14-01-2017, 15:24:58 »
Pleun gaat winnen. Dat hoop ik niet alleen maar denk ik ook (eigenlijk sinds de Knock-outs).

Dwight vind ik overrated. Ja hij is zeker een goede zanger maar zijn uitstraling is veel te hautain. En gister vond ik het echt vreselijk met dat koor erbij.

Thijs heb ik een zwak voor maar deze jongen springt zo slecht met zijn talent om. Was het eens met Waylons commentaar. Deze jongen moet ballads zingen en niet de nieuwe Justin Bieber uithangen.

Roza eruit was zwaar onterecht maar wel voorspelbaar. Sheela is er terecht uit, snapte al niet wat zij in de liveshows deed.
When life knocks you down, fight back!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2153 Gepost op: 15-01-2017, 23:25:39 »
Ik was bij Hidm, en die kijken the voice, dus ik heb het gezien ;D.

Het jury punten systeem is zo raar. Er worden rare en onrealistische cijfers gegeven. En mijn god wat is die Ali B toch een irritant mannetje ::kots::. Oh en Martijn Krabbé die negatief deed over Natasha Bedingfield like


Dwight vind ik overrated. Ja hij is zeker een goede zanger maar zijn uitstraling is veel te hautain. En gister vond ik het echt vreselijk met dat koor erbij.
100%, en die laatste uithaal ging er kneiterhard naast. Maar toen had de jury vast hun punten al vast staan. Vond het ook raar dat daar niets over werd gezegd ???

Pleun was fantastisch ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::, helemaal terecht dat ze bovenaan stond!

Romy had ik echt zo'n moment van, zo jammer dit. Hier heeft een Dilana voor moeten wijken, omdat ze één keer een goed optreden had.

Kirsten vind ik ook sensationeel goed, echt fan van haar. Ze was wel iets beter de vorige ronde dan deze maar dit was nog steeds echt super. Ik vind het ook zo verschrikkelijk hoe neerbuigend coaches zijn richting sommige genre's, waaronder musical ::niet-ok::.

Ondanks alles vond ik de afvallers wel terecht. Roza had het liedje zo vormgegeven dat het echt slaapwekkend was en het gewoon niet interessant genoeg was, beetje kleurloos. Sheela, was niet eens zo slecht maar koos én een verkeerd nummer én wou teveel in één keer waardoor haar stem ging lijden onder haar performance/dans.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2154 Gepost op: 20-01-2017, 22:06:54 »
Waylon en in mindere mate Ali maken zichzelf compleet belachelijk.
You'll never walk alone

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2155 Gepost op: 20-01-2017, 22:23:41 »
Muzikaal, zangtechnisch gezien vond ik Kirsten het beste  ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: The voice of holland
« Reactie #2156 Gepost op: 20-01-2017, 22:26:46 »
die blonde is slecht (romy)


*haakt pas net in bij de samenvatting
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2157 Gepost op: 20-01-2017, 22:27:42 »
die blonde is slecht (romy)


*haakt pas net in bij de samenvatting
Mee eens, dat Waylon hiervoor een 10 geeft vind ik, op z'n zachtst gezegd, een zwakke zaak

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: The voice of holland
« Reactie #2158 Gepost op: 20-01-2017, 22:29:09 »
ow dat bedoelde Nieky dus.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2159 Gepost op: 20-01-2017, 22:39:02 »
Ze is al weg, haha