Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 502481 keer)

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: The voice of holland
« Reactie #2280 Gepost op: 22-12-2017, 23:09:05 »
Wat ik totaal niet kan begrijpen is dat Valerie naar huis moest..
Naar mijn mening de beste verliezer in de battle tot nu toe...

Mijn keuzes na battle ronde 3:
Tina Rama vs Tjindjara -> Tjindjara
Chris Alain vs Roemillo Baumgard -> Chris Alain
Jim van der Zee vs Vington -> Vington
Julia van Bergen vs Maud Nieuwenhuis -> Julia van Bergen
Deborah de Groot vs Richelle van Ling -> Deborah de Groot
Heavenly vs Katharina Wildenbeest -> Heavenly
Berenice van Leer vs Marchiano -> Marchiano
Joy van Keep vs Renée de Gruijl -> Renée de Gruijl
Jaclyn Bradley Palmer vs Kira Dekker -> Kira Dekker
Lara Mallo vs Silayio -> Lara Mallo
Gin Dutch vs Valerie Timmermans -> Valerie Timmermans
Aïrto vs Jeroen Robben -> Aïrto
Nikita Pellencau vs Nina ten Kate -> Nikita Pellencau
Pieter vs Iris vs Mark -> Pieter
---
Demi van Wijngaarden vs Lilly-Jane Young -> Demi van Wijngaarden (Ik vond beide goed, Lilly-Jane heeft meer gevoel in haar stem, maar Demi heeft toch een betere stem. Lichte voorkeur voor Demi.)
Florens vs Robin vs Sebastiën -> Sebastiën (Sorry, maar ik vond deze battle echt saai/slecht.. Totaal verschillende types en het nummer was ook gewoon niet gepast voor deze battle..)
Cindy Bell vs Gideon Luciana -> Gideon Luciana (Ik vond Cindy in deze battle iets beter, maar Gideon was gewoon veel beter bij de blind auditions. Lichte voorkeur voor Gideons stem)
Milou Hesselink vs Tessa Looijen -> Milou Hesselink (Ik vond Milou beter, ook qua performance.)
Bram Houg vs Silke van de Klundert -> Bram Houg (Bram was één van mijn favorieten bij de blind audities, maar ook Silke vond ik geweldig. Bij de battle waren ze beide ook weer top. Mooi battle, maar Bram heeft verdiend gewonnen.)
Ronald Klungel vs Toon Mentink -> Ronald Klungel (Ik vind zijn stem mooier, gewoon kwestie van smaak.)
Kimberly vs Soraya -> Kimberly (De powergirls! Ik was al fan sinds de blind audities van beide! Soraya was erg onderschat vond ik... Slechts 1 stoel. Ze heeft echt laten zien wat ze kan!)


Steals die ik zou kiezen + nieuwe coach
- Silke van de Klundert -> Team Waylon
- Maud Nieuwenhuis -> Team Sanne
- Lara Mallo -> Team Ali B
- Soraya -> Team Anouk
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2281 Gepost op: 22-12-2017, 23:21:52 »
Hehe de laatste battle was vocaal gezien echt geweldig!!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2282 Gepost op: 23-12-2017, 09:43:58 »
Ik vond die drie mannen ook alledrie niks. Sebastián heeft misschien wel de beste stem maar een slechte performance. Iets waar Milou met een veel mooiere stem op afgerekend is uiteindelijk.
De uitkomst van de laatste battle was voorspelbaar, Kimberley door en Ali B die Soraya streelde. Ik vond het heel dapper van Soraya, vind haar stem op zich mooier maar Kimberley is krachtiger en een betere performer. Geweldige battle, en fijn dat de steals bestaan zodat je dus zulke battles krijgt.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2283 Gepost op: 23-12-2017, 11:17:02 »
Ik ben heel blij dat Joy er nog steeds inzit.. ::bravo::
En Sebastiën ook door! Had het niet verwacht met z'n performance, maar héél erg blij mee! ::jaja::
Trouwens, Soraya doet me enorm denken aan Pearl Jozefzoon qua houding enzo, ook zo'n toppertje!
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2284 Gepost op: 23-12-2017, 11:23:06 »
Nou, eindelijk Vington eruit. Niet dat ik iets tegen hem heb, maar er zijn zo veel betere zangers/ zangeressen!

De laatste battle vond ik erg moeilijk kiezen, want inderdaad die stem van Soraya, daar hou ik van!  Maar Kimberley is ook geweldig  ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2285 Gepost op: 23-12-2017, 11:49:36 »
Net teruggekeken..

Battles blijft altijd t leukste onderdeel!

Ik vond die battle van Silke en Bram echt goed. En die laatste natuurlijk ook.

Jammer dat Valery weg is
You'll never walk alone

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2286 Gepost op: 23-12-2017, 18:06:39 »
Ik vind de Battles ook het leukste onderdeel, maar verheug me zeker ook op de Knockouts. Nog 1 aflevering battles en dan zijn de steals dus ook veilig.

Hoop dat Lily-Jane blijft zitten, vind haar echt goed. Terechte steal. Jammer dat Nikita nu echt weg is.
Frankje Lapi

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2287 Gepost op: 23-12-2017, 22:25:29 »
Voor mij waren de resultaten:

Demi van Wijngaarden vs Lily-Jane Young -> Gingen vrij gelijk op, maar Lily-Jane heeft mijn persoonlijke voorkeur. Wel weer grappig hoe Anouk eerst Lily-jane een beetje afzeek en daarna haar ging stelen ::rofl::.
Florens vs Robin vs Sebastiën -> Zie in geen van allen echt een winnaar, geen van allen was echt slecht. Robin had de beste performance, Sebastiën de beste en meest interessante stem, dus daar ga ik dan ook voor.
Cindy Bell vs Gideon Luciana -> Hele mooie battle die ook erg gelijkwaardig was. Sensationeel, toch lichte voorkeur voor Gideon, hoewel ik niet zo lyrisch ben als sommige van de coaches, dat was wel iets té. 
Milou Hesselink vs Tessa Looijen -> Tessa, ook weer een lastige maar lichte voorkeur voor Tessa.
Bram Houg vs Silke van de Klundert -> Erg sterke battle, voorkeur voor Silke ::jaja::.
Ronald Klungel vs Toon Mentink -> Yuk wat een verschrikkelijke battle, liefst geen van beiden gezien die optie er is dankzij Anouk ;D.
Kimberly vs Soraya -> Ik zei het al tegen HIDM, beiden zijn sensationeel goed maar Kimberly doet me echt een beetje denken aan Beyonce, hoe ze er staat. Zo'n uitstraling, charisma en overtuigende stem, net dat extra beetje. Wel nice dat Soraya gestolen is want dat was zeker verdiend! Verbaasde mij nog dat er maar één coach wou stelen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2288 Gepost op: 23-12-2017, 22:46:22 »
Ik denk wel dat Sanne had gestolen als Ali niet gedrukt had. Die zat af te wachten, nu kon ze haar huidige steal behouden (Ali had de minste vd vier). Nu zitten er 4 goede steals op de stoelen, maar er gaat er sws nog 1-tje weg, want volgende week wordt er ook weer gestolen zag ik al. ::jaja::

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2289 Gepost op: 5-01-2018, 22:39:02 »
Ik heb echt respect voor Samantha Steenwijk  ::jaja::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2290 Gepost op: 5-01-2018, 22:45:33 »
Vond het vooral een rare keuze van Anouk. Samantha zong die ander echt naar huis. Sneu voor Joy, 5 meten voor de finish van de steal stoel gevallen.
Voor de rest kon ik me vandaag in alle beslissingen vinden. ::jaja::

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: The voice of holland
« Reactie #2291 Gepost op: 5-01-2018, 22:46:29 »
ha dat was tactiek. Die samantha zou toch wel gestolen worden. Ze wilde ze allebei door ;)

anouk is slimmer dan het format :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2292 Gepost op: 5-01-2018, 22:47:45 »
Ik denk dat ze Nienke gekozen heeft omdat ze wist dat Samantha gestolen zou worden, en andersom misschien niet. Bewijst maar weer hoe goed ze is als coach.  ::bravo::

Oh, lukie is me voor  ;D
Frankje Lapi

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2293 Gepost op: 5-01-2018, 22:49:16 »
Waarschijnlijk wel. Maar vind het stom omdat ik Nienke niet een steal waard vond vandaag (wel goed, maar niet wow). Als ze nu allebei te gek waren, had ik er geen probleem mee gehad.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2294 Gepost op: 6-01-2018, 06:56:28 »
Vond dit écht niet tof... ::ohno::
Ik had sowieso al niet zoveel met Samantha, aangezien ze gewoon al een hele carrière + fanbase heeft opgebouwd en nog helemáál geen herintreder is in de muziek. Maar dat gevoel werd er ook niet gezelliger op toen ze Joy eruit stuurde met haar keuze voor Sanne. Ik was echt even zó chagrijnig...  ::schaam::

Heb echt énorm van Joy genoten en hoop haar heel snel ergens (anders) te gaan horen. ::bravo::

Verder was het een mooie uitzending hoor  ::hypocriet:: Vond de Battle van David en Milan de grote verrassing, knap gekozen van Sanne! ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2295 Gepost op: 6-01-2018, 10:50:37 »
Volgende week The Knockouts, mijn favoriete ronde  ::bravo::. Vooral omdat
het weer solo optredens zijn en iedereen dus echt het beste kan laten zien  ::bravo::

Volgende week Team Waylon en Team Anouk. Van Waylon zijn deze mensen er nog: Kimberly, Marchiano, Silayio, Julia van Bergen, Tessa, Simon de Rooij, Kelly Kockelkoren en Silke. --> Ik denk dat Kimberly, Marchiano en Kelly door gaan maar hoop Kimberly, Silayio en Kelly. Silayio zingt met zo veel emotie  ::bravo::

Van Anouk zijn deze mensen er nog: Jim van der Zee, Heavenly, Kevin Fullinck, Nienke,  Gideon, Renée  ::love:: en Lily-Jane. --> Ik denk dat Jim, Nienke en Heavenly door gaan. Ik hoop op Nienke, Lily-Jane en Renée want Lily-Jane is gewoon zo lief en Renée is een geweldig persoon en steengoed. Dit zal wss niet gebeuren maar you never know  ;D
Frankje Lapi

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: The voice of holland
« Reactie #2296 Gepost op: 6-01-2018, 10:55:17 »
werken de k.o. gewoon simpel

ieder zingt een liedje en de beste 3 gaan door ?
geen steals, geen bemoeienis van andere juryleden?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2297 Gepost op: 6-01-2018, 10:57:41 »
Er zijn drie stoelen en de 3 kandidaten die uiteindelijk als laatsten op die stoelen zitten gaan door. Dus (waarschijnlijk) mogen de eerste 3 kandidaten sowieso op de stoelen plaatsnemen en moet de coach daarna beslissen of een kandidaat al dan niet doorgaat en mocht iemand doorgaan, moet de coach bepalen op wiens stoel die persoon dan mag gaan zitten. Dus dan is het stuivertje wisselen en groetjes thuis.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2298 Gepost op: 6-01-2018, 11:12:34 »
Ja wat Gupp zegt, en geen steals. De eigen coach bepaalt alles zelf .
Frankje Lapi

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2299 Gepost op: 6-01-2018, 11:46:56 »
Dus (waarschijnlijk) mogen de eerste 3 kandidaten sowieso op de stoelen plaatsnemen

Je weet het nooit met Anouk he  ;)
You'll never walk alone