Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 502465 keer)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2300 Gepost op: 6-01-2018, 11:49:14 »
Precies, speciaal voor Anouk was die (waarschijnlijk) ook toegevoegd ::rofl::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: The voice of holland
« Reactie #2301 Gepost op: 6-01-2018, 17:37:03 »
Volgende week The Knockouts, mijn favoriete ronde  ::bravo::. Vooral omdat
het weer solo optredens zijn en iedereen dus echt het beste kan laten zien  ::bravo::
Ik vind de KO-ronde juist het saaiste deel van TVOH. Het is eigenlijk de herhaling van de Blind Auditions van de overgebleven kandidaten, want de deelnemers gaan hun BA-liedje weer zingen, alleen wordt er nu dus maar voor drie kandidaten op de knop gedrukt.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2302 Gepost op: 6-01-2018, 18:03:38 »
Ze doen toch een ander liedje?
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2303 Gepost op: 6-01-2018, 18:16:45 »
Klopt, ander liedje.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2304 Gepost op: 8-01-2018, 20:43:26 »
Ik vond het wel prima eigenlijk, Joy was de minste van de steals en Nienke was wel ook echt goed. Ben ook niet zo fan van Samantha ::ohno::.

Bij de all about that bass battle was het voor mij ook een beetje een toss up omdat ik zijn stem heel vlak en nasaal vond en die van haar een stuk mooier. Alleen hij had een veel betere performance en meer zelfvertrouwen.

Bij het trio had ik ook een lichte voorkeur voor Zoë.

Voor de rest was ik het overal wel mee eens ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2305 Gepost op: 12-01-2018, 21:51:06 »
Jammer van Tessa. Zong echt goed en prima uitstraling. Maar snapte ook wel dat die andere 3 meemoesten.

Team Anouk is echt zwak
You'll never walk alone

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2306 Gepost op: 12-01-2018, 21:58:10 »
Team Anouk zwak?  ::rofl:: Lily-Jane was geweldig en er komen nog 3 fantastische zangers straks  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: The voice of holland
« Reactie #2307 Gepost op: 12-01-2018, 22:00:03 »
 ::) nu op 8
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: The voice of holland
« Reactie #2308 Gepost op: 12-01-2018, 22:02:23 »
eh.... 4
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2309 Gepost op: 12-01-2018, 22:04:54 »
Precies, speciaal voor Anouk was die (waarschijnlijk) ook toegevoegd ::rofl::

Lol  ::bravo::

Team Anouk zwak?  ::rofl:: Lily-Jane was geweldig en er komen nog 3 fantastische zangers straks  ::jaja::

Ik vind lily jane ook niet super. Niet slecht maar liever Tessa of die rockster van Waylon
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2310 Gepost op: 12-01-2018, 22:15:06 »
Het team van Waylon heeft meer personality denk ik.
Jim is natuurlijk een bijzondere vogel, moet en gaat zeker naar de finale, maar daarbuiten, is het allemaal goed, maar niet de wow fantastisch bij Anouk dit jaar.
Maar goed er kan er sws maar een winnen.

Jim is goed, maar dat lage gaat wel vervelen denk ik.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2311 Gepost op: 12-01-2018, 23:07:07 »
Ik vond Jim nu al saai....

Beste van de avond was Nienke  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2312 Gepost op: 12-01-2018, 23:12:32 »
Ik vind heel team Waylon beter dan de beste van Team Anouk.
Wel terechte keuzes die Anouk maakte op basis van vandaag denk. Al zou ik zelf Heavenly gekozen hebben ipv Gideon. Maar ik weet nu wat me irriteert aan Gideon. Hij slist. Doordat hij nu Nederlands zong, viel het me op.

Volgens mij heeft Sanne nog wel wat leuke kandidaten.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2313 Gepost op: 13-01-2018, 10:23:09 »
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik niet zo onder de indruk ben van Kimberly. Ik weet niet: het komt niet echt oprecht op mij over ofzo, wat ze doet. Hopen dat ze in de liveshows mij wat meer dat gevoel kan geven.
Silayo vind ik fantastisch! Echt heel bijzonder hoe zij zingt en gevoel over kan brengen... ::jaja::
Marchiano vind ik best goed en ik snapte de keuze van Waylon aan de ene kant wel: maar Tessa was één van de weinigen die mij kippenvel bezorgde met haar vertolking van mijn all time favorite liedje... Dus ik had zeker voor haar gekozen. ::bravo:: Wel echt super stom dat Joy de vorige keer als laatste nét nog weg moest en nu datzelfde lot aan Tessa was toegedaan... Mijn favorieten doen het niet zo goed dit jaar ::ohno::
Ik was eigenlijk wel blij dat Simon niet meegenomen werd: hij kwam op mij over als een acteur van zichzelf; gewoon lekker rustig doorgaan en over een paar jaar inderdaad weer terugkomen ::ok::
Het team van Waylon geeft mij wel het gevoel van exclusieve artiesten: bijna weer terug naar de vroegere tijden van The Voice.

Het team van Anouk vind ik alleen wel véél toffer! Bestaat uit wat minder excentrieke mensen, meer mensen die je gewoon in de klas zou kunnen hebben zitten, zegmaar.
Gideon vond ik de verrassing van de avond. Hij lijkt veel te groeien en ik ben enorm benieuwd hoe hij zich in de liveshows staande gaat houden. Ik ben er een beetje bang voor dat hij gelijk eruit valt, maar wel tof dat ze het risico met hem aandurft!
Nienke is fantastisch, maar was me nog niet echt opgevallen eigenlijk. Héél mooi gezongen, raakte me en toch zo gewoon haarzelf. ::bravo::
En Jim is natuurlijk een fenomenale zanger. Ik zie hem echt wel liedjes gaan maken en uitbrengen enzo. Ik ben alleen bang dat hij wordt ondergesneeuwd in het geweld van The Voice. Maar ik hoop dat hij ver komt, want dat verdiend hij gewoon met zo'n indringende stem!
Ik stoorde mij trouwens wel aan Anouk toen ze probeerde om Lilly-Jane meer stoer te maken. Juist dat kwetsbare en dramatische paste volgens mij wel bij haar, dus ik ben ergens wel blij dat ze hier stopte, zodat ze niet nog verder uit haar comfortzone hoefde te komen. En ook terecht dat Renée niet meekon, zij gaf mij niet echt het gevoel dat ze dat éxtra beetje wat je nodig hebt in de liveshows ging geven. Kwam nogal gescript over.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2314 Gepost op: 13-01-2018, 11:48:34 »
Ik Tessa meegenomen ipv Marchiano, die was wel oké terwijl Tessa echt geweldig was. Bij Anouk had ik Gideon eruit gegooid en Reneé gehouden. Heavenly was deze keer echt niet goed, die zat er in het refrein gewoon naast. Ook bij Kelly was de beslissing juist, inderdaad zonder haar gitaar was ze vocaal gewoon niet sterk genoeg om de andere drie te toppen.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2315 Gepost op: 13-01-2018, 19:34:02 »
Op de een of andere manier verschilt mijn mening altijd enorm met die van anderen  ::rofl::

Team Waylon:
Kimberly was goed maar echt enorm saai. Silayio was fantastisch. Julia mocht wel naar huis, duidelijk. Tessa had echt door moeten gaan, zij heeft zo veel voortuigang geboekt en heeft echt bewezen dat ze in de liveshows thuis hoort. Ik weet niet wat Simon deed, maar ik verstond er helemaal niks van. Silke is gewoon nog te onzeker en dat merk je ook in haar optredens, ze zingt mooi maar is er nog niet klaar voor. Kelly was niet heel goed, maar wat een top artiest is ze  ::bravo::. Ik hoop dat we nog veel van haar gaan horen. Marchiano is zo enorm saai, echt niet normaal. Hij is goed maar ik zou hem niet meenemen want winnen gaat hij sowieso niet.

Uiteindelijk zou ik Silayio, Tessa en Kimberly meegenomen hebben.

Team Anouk:
Gideon had een leuk optreden, maar het gaat om de zang en dan hoort hij zeker niet bij de laatste 3 van Team Anouk. Lilly-Jane vond ik al super leuk en nu heeft ze ook nog eens laten zien dat ze zo veel beter is geworden. Ali en Anouk waren lovend, en dan stuurt Anouk haar toch weg, en Gideon niet  ??? Kevin was niet echt goed, leuk optreden maar dat was het ook wel. Jim was weer heel goed dus verdiende het door te gaan. Renée, mijn favoriet, was gewoon weer goed. Misschien iets minder dan battle en auditie maar sloeg nergens op dat ze niet door ging. Zeker als Gideon wel door gaat en zij niet. Onder de YouTube filmpjes van Renée en Gideon gaan 90% van de reacties ook over Gideon die wel door is en Renée niet en dat mensen dat niet kunnen geloven omdat ze Renée heel goed vonden. Nienke was weer fantastisch, verdiende het ook door te gaan. Heavenly vond ik eerst echt niet leuk, maar na gister en na wat stalken op Instagram kom ik er pas achter hoe leuk ze echt is + ze heeft zo'n toffe eigen stijl waar ik echt van hou. Helaas was het inderdaad niet overal even zuiver.

Ik zou Jim, Nienke en Renée door laten gaan. Anouk komt er nog wel achter wat voor fout ze heeft gemaakt, Gideon ligt er waarschijnlijk gelijk uit in de liveshows. Hoop dat we Renée, Lilly-Jane en Tessa ooit nog terug zien.
Frankje Lapi

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2316 Gepost op: 19-01-2018, 21:08:37 »
Anouk  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2317 Gepost op: 19-01-2018, 21:31:36 »
Ik mag aan nemen dat Sanne de huidige 3 meeneemt. De rest is/was niks.
Omg ..., Zelfs z'n broertje was beter ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 19-01-2018, 21:34:29 door Daisy »

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2318 Gepost op: 20-01-2018, 13:14:57 »
Jammer van Bram bij team Sanne. Hij was 1 van mijn favorieten. Nu hoop ik dat Nienke,Jim,Airto,Demi of Ronald wint. Moeilijk kiezen hoor ik heb niet echt 1 favoriet.
When life knocks you down, fight back!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2319 Gepost op: 20-01-2018, 14:04:29 »
Ik ben team Demi en team Nienke denk ik  ;)
You'll never walk alone