Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 502489 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2360 Gepost op: 8-02-2018, 22:13:40 »
Wat Frankieboy zegt ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2361 Gepost op: 9-02-2018, 02:07:10 »
Als je vindt dat Tjindjara in de finale thuis hoort neem ik je niet meer serieus  :P

Ikke  :)  Ja, echt. Maar wel met een ander soort liedje dan het laatste! Ik vind haar stem erg mooi. Kimberly zingt erg goed en Jim is goed en schattig en heeft een mooie stem, maar qua optreden loopt hij wat achter.Hij heeft geen idee wat hem allemaal overkomt  :o
...maar soms even niet :)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2362 Gepost op: 9-02-2018, 08:56:53 »
Haha, ja ik vind ook écht dat Tjindjara in de finale thuishoort (en eigenlijk in de top 2)
Zij is samen met Jim de enige van wie ik de stem meteen herken. Zo'n eigen geluid en een enorm doorzettingsvermogen, i like it! ::joehoe::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2363 Gepost op: 9-02-2018, 12:49:52 »
Valse uithalen herken je meteen inderdaad :-X
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: The voice of holland
« Reactie #2364 Gepost op: 9-02-2018, 13:05:58 »
Als ze op haar best is hoort ze denk ik wel bij de top 4 van deze 6, maar dat is ze echt al een lange tijd niet meer geweest. Hoop dat  ze vanavond eindelijk weer een echt goed optreden neerzet, gun haar dat wel. Maar dan zouden 2 van de anderen minder goed moeten presteren, anders gaan de afgelopen 2 weken haar de kop kosten.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: The voice of holland
« Reactie #2365 Gepost op: 9-02-2018, 22:15:36 »
Kimberly was minder vandaag maar meteen eruit? ::rofl:: Aan de reacties te zien dacht iedereen dat ze toch wel door zou gaan ;D

Hoop dat Demi er nu wel echt uit gaat, maar zal wel Tjindjara of Nienke worden. Niet dat het een groot verschil maakt natuurlijk want dat Jim wint staat al een paar weken vast :P
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2366 Gepost op: 9-02-2018, 22:42:11 »
Kimberly was gewoon niet goed. Alleen Waylon hoeft niet na elk optreden een opmerking te maken over dat hij geen talenten meer heeft. Wordt behoorlijk irritant  ::jaja::

Tjindjara eruit denk ik.
Frankje Lapi

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: The voice of holland
« Reactie #2367 Gepost op: 9-02-2018, 22:46:33 »
Je zit zeg maar nu met Jim en dan een hele tijd niets.  Dan nog nienke en Samantha (vreselijk repetoire, heerlijk strotje).

Demi en Tjindjara is allebei niet goed genoeg. Jammer dat Kimberley weg is. Die stond naast Jim. Had het nog spannend geweest.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: The voice of holland
« Reactie #2368 Gepost op: 9-02-2018, 22:57:50 »
Goed

Demi 4e, Nienke 3e, Samantha 2e en Jim 1e verwacht ik.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: The voice of holland
« Reactie #2369 Gepost op: 10-02-2018, 00:04:05 »
Kimberly is echt super onderschat! Weer was ze gewoon super goed!
Ik schrok echt enorm!

Mijn top 6:

1. Kimberly  :-X
2. Demi
3. Nienke
4. Tjindjara  :-X
5. Samantha
6. Jim

Verwachting:

4. Demi
3. Nienke
2. Jim
1. Samantha
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2370 Gepost op: 10-02-2018, 02:51:16 »
Alleen Waylon hoeft niet na elk optreden een opmerking te maken over dat hij geen talenten meer heeft. Wordt behoorlijk irritant  ::jaja::
::ohno:: Salty Waylon= favoriete Waylon ::rofl::

Kimberly eruit was natuurlijk bullshit, haar optreden was niet vlekkeloos maar die van Demi was ronduit slecht ::). Tjindjara eruit is oké, ookal was ze vanavond echt best wel goed ::jaja::. Maar voor mij een beetje te laat wat dat betreft.

Blij verrast dat Nienke door is, ik had verwacht dat ze niet genoeg fans zou hebben maar yay ::bravo::. Jim zijn songkeuzes waren echt spot on/on fleek/perfectie. Als hij niet wint...

Samantha blijf ik dezelfde mening over hebben. Zingt verschrikkelijk goed, maar gewoon niet mijn stijl. Finale is zeker wel verdiend though.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2371 Gepost op: 10-02-2018, 09:51:46 »
Zó jammer dat Tjindjara eruit ligt... :\'( Maar wel zeer dapper en bewonderenswaardig dat ze zichzelf elke keer zo kan laten zien en dat ze er elke keer weer haar best voor doet om een zo volledig mogelijk optreden neer te zetten! ::bravo::
Kimberly had ik niet zoveel mee, ook deze keer gaf ze mij niet het gevoel van kippenvel of dat ze me raakte: ben verrast dat ze eruit ligt, maar vind het prima zo.

Voor de finale weet ik niet zo goed wat ik vind: Jim vond ik deze keer zonder gitaar een stuk minder prettig, maar zijn tweede optreden was natuurlijk weer bizar goed. Nienke vind ik zó mooi zingen!! Demi vond ik deze keer beter dan ik had gehoord in de laatste tijd. Samantha heb ik (surprise surprise) nog steeds niks mee.

Dus wat mij betreft wordt het dan:
1. Nienke
2. Jim
3. Demi
4. Samantha

Maar ik gok dat dit de uitslag zal zijn:
1/2 Jim of Samantha (Lastig, maar ik zie hen op één of andere manier wel samen in de top 2 staan. Samantha heeft haar enorme schare fans, die zonder twijfel enorm veel gaan stemmen, maar Jim is gewoon veel beter en heeft gelukkig ook wat fans opgebouwd...)
3. Demi (ze zal in eerste instantie waarschijnlijk nog gedragen worden vanwege The Voice Kids waar ze tweede werd, als ze dat gaan aanhalen, maar dat zal haar niet naar de winst brengen qua medeleven-stemmen en haar zang zal hoogstwaarschijnlijk niet beter zijn dan de andere 3 kandidaten)
4. Nienke (is waarschijnlijk niet uitgesproken genoeg, waardoor mensen haar niet genoeg populair vinden om veel op te stemmen ::ohno::)

Hoe vonden jullie het concept van alleen maar stemmen? Ik snap financieel dat zie hiervoor kiezen, maar ik had graag gezien dat er toch ook nog wel met punten gewerkt werd. Was het alleen maar omdat ik met mijn provider niet kan stemmen :-\\
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2372 Gepost op: 10-02-2018, 10:23:11 »
Ik heb na de eerste liveshow niet meer gekeken. Moet ik inschakelen voor de finale?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: The voice of holland
« Reactie #2373 Gepost op: 10-02-2018, 10:33:50 »
hou je van reclames, zure opmerkingen van Waylon, grappige Anouk, overenthousiast gestotter en een quasi intelligente knuffelmarokaan? Dan doen.
Ben je daarnaast ook nog dol op een ver over de houdbaarheidsdatum zijnde presentatieduo en een ooit sympathieke idols winnaar die nu alleen nog maar domme dingen zegt? Zeker doen!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2374 Gepost op: 10-02-2018, 11:40:51 »
Dat presentatieduo mag zeker worden vervangen ja  ::rofl::. Waylon mag van mij wel weg, vind hem echt zo irritant worden. Anouk, Sanne en Ali mogen nog wel even blijven. Gisteren bij Shownieuws hadden ze het er over dat Anouk weggaat en haar vervangen Lil' Kleine wordt. Als dit gebeurd stop ik gewoon echt met kijken, ookal is dit mijn lievelingsprogramma. Lil' Kleine op die stoel gaat voor minder kijkers zorgen  ::jaja:. Gelukkig zijn het nu nog maar geruchten.

Maargoed, Jim of Samantha gaat winnen. Ik hoop natuurlijk Samantha, ik denk Jim.
Frankje Lapi

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: The voice of holland
« Reactie #2375 Gepost op: 10-02-2018, 12:41:48 »
hou je van reclames (...)
Die reclames kun je grotendeels opvangen door te zappen naar Radio 538, die tijdens de tv-reclameblokken achtergrond informatie geven, kandidaten en coaches interviewen en muziek draaien en heel af en toe ook daar een (kort) reclameblok.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2376 Gepost op: 10-02-2018, 16:12:55 »
Ik kijk het altijd terug en spoel de niet interessante stukjes zoveel mogelijk door ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2377 Gepost op: 16-02-2018, 20:40:47 »
Ik kijk weer vanavond ;D

Ik was #teamNienke, maar ik ben geswitcht naar #teamJim

Jim mooi eigen geluid. Nienke kan allerlei genres spatzuiver zingen, maar niet echt eigen stijl. Als Anouk maar wint  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: The voice of holland
« Reactie #2378 Gepost op: 16-02-2018, 22:16:12 »
Welke coach zou weggaan en wie komt er voor terug?
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2379 Gepost op: 16-02-2018, 22:32:34 »
Lil Kleine  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::



Doe maar niet