Auteur Topic: Project Catwalk  (gelezen 9231 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Project Catwalk
« Gepost op: 23-11-2010, 10:30:07 »
Is er nog iemand hier die dit volgt? Zo jammer dat ze het een uur naar achteren hebben geschoven, vanwege 1 of ander flauw Nederlands design programma  :-\\

We naderen de finale, en ik vind er een paar echt uitspringen dit jaar. Emilio en Seth Aaron zijn erg goed.

Geweldige aflevering gisteren, met een hoop drama. Nog 6 kandidaten in de race, en dan stapt er iemand gewoon op!  :o
Keep calm and eat chocolates!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Project Catwalk
« Reactie #1 Gepost op: 23-11-2010, 10:35:18 »
Is er nog iemand hier die dit volgt? Zo jammer dat ze het een uur naar achteren hebben geschoven, vanwege 1 of ander flauw Nederlands design programma  :-\\

We naderen de finale, en ik vind er een paar echt uitspringen dit jaar. Emilio en Seth Aaron zijn erg goed.

Geweldige aflevering gisteren, met een hoop drama. Nog 6 kandidaten in de race, en dan stapt er iemand gewoon op!  :o
jah ik heb het gevolgd alleen toen werd het een uur verschoven :o.
Erg jammer.....
het is gewoon te laat en ik moet op de dinsdag vroeg opstaan dus dat gaat mij niet lukken.
wel een leuk progamma! ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #2 Gepost op: 23-11-2010, 10:38:34 »
ik neem het op tegenwoordig, en dan kijk ik het op dinsdag (ik hoopte dat het weer op een normale tijd zou komen na afloop van Benelux Next Top Model, maar helaas)...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #3 Gepost op: 23-11-2010, 10:47:17 »
Ik keek het altijd wel. Maar het is irritant dat het altijd op maandag is, want dan zijn er altijd teveel leuke programma's. Daardoor kan ik het dus ook niet opnemen. Maar het is een heel leuk programma.  ::jaja:: Op welk tijdstip wordt het nu uitgezonden dan? Als het om 22.30 is, kan ik het dan namelijk wel kijken.  ::ok::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #4 Gepost op: 23-11-2010, 10:58:05 »
Ja, om 22.30 uur ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #5 Gepost op: 23-11-2010, 19:56:27 »
 ::ok:: Dan ga ik vanaf volgende week weer kijken.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #6 Gepost op: 7-12-2010, 08:21:19 »
vergeten op te nemen gisteravond :(
Keep calm and eat chocolates!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Project Catwalk
« Reactie #7 Gepost op: 7-12-2010, 08:27:04 »
vergeten op te nemen gisteravond :(
kan je het niet op rtlgemist kijken?
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #8 Gepost op: 7-12-2010, 19:39:06 »
't was niet heel boeiend hoor gisteren. Volgende week is pas de finale. Nu maakten ze alleen de laatste finalist bekend.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #9 Gepost op: 7-12-2010, 20:41:37 »
Oooh, ok. Ik wou net RTL gemist aanzetten, zo kan ik het ook wel zien idd, maar op tv kijkt het handiger. Maar dan ga ik er wel wat sneller doorheen vanavond ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #10 Gepost op: 7-01-2015, 18:11:53 »
Schop!


Het was er ineens weer maandagavond :D Alleen vond men het nodig om eerst 2 afleveringen ANTM uit te zenden en dan nog 2 afleveringen PC. De eerste heb ik uitgekeken, en toen was het half 1 en wou ik naar bed. Maar gisteren kon ik de 2e aflevering niet vinden bij Uitzending Gemist :(

Het is wel een oud seizoen, nl seizoen 9, uit 2011.

Ik miste een beetje het voorstellen van de kandidaten, maar de opdracht in de eerste aflevering was leuk, ze werden heel vroeg gewekt, mochten een laken van hun bed meenemen, en moesten die samen met hun nachtkleding gebruiken voor een leuke outfit :P

edit: pfff, volgende week komt tussen ANTM en PC eerst nog Tabatha takes over... geloof dat ik dit seizoen maar niet ga volgen  ::niet-ok::
« Laatst bewerkt op: 7-01-2015, 18:14:54 door Swifty »
Keep calm and eat chocolates!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #11 Gepost op: 7-01-2015, 18:20:51 »
Ik zag het ook, maar vond het idd te laat. Wel jammer, want ik vind het een geweldig programma. Was het de Amerikaanse versie? Want dan kan ik het nog wel terugkijken via een streamingwebsite, daar heb ik het laatste seizoen ook gekeken.

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #12 Gepost op: 7-01-2015, 23:46:55 »
Oh leuk, ik keek er altijd graag naar op maandagavond.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #13 Gepost op: 8-01-2015, 17:58:15 »
Ja Loezel, met Tim en Heidi.

Ik denk dat ik ook maar eens wat online ga zoeken, kijken of ik zo een hele serie kan kijken. Vind het echt jammer dat het pas zo laat wordt uitgezonden, en nog een oud seizoen ook.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #14 Gepost op: 12-01-2015, 23:07:35 »
Ik ga het in ieder geval maar opnemen vanavond. Ik ben benieuwd of het voor mij nog een onbekend seizoen is.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #15 Gepost op: 24-03-2015, 16:38:45 »
De beoordeling gisteren van Heidi Klum over een model met een door één van de kandidaten ontworpen jas met grote sjaal erover:  'een uitwisselingsstudente uit Nederland'  ::oink::
...maar soms even niet :)

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #16 Gepost op: 24-03-2015, 17:49:03 »
Ohhhh ik vergeet het steeds op te kijken.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #17 Gepost op: 24-03-2015, 17:49:24 »
Haha ja! Was volgens mij omdat de jas nogal oranje was ;D

Ik snap niet waarom ze Victor zo prijzen, had eerder hem op t schavot verwacht dan die donkere dame (weet haar naam niet meer ::schaam:: )
Aan de andere kant groef zij haar eigen graf door zo weerwoord te geven op het jurycommentaar.

Laura was nogal emotioneel, zou ze zelf voor de jurering ook al wel bedacht hebben dat zij de zwakste van de vijf was? Ik verwachtte al voor de uitzending dat zij zou afvallen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Project Catwalk
« Reactie #18 Gepost op: 25-03-2015, 12:01:04 »
Ja, die blonde kwam er nooit heel goed vanaf in het jurycommentaar, was niet zo creatief. Dit keer vond ik Victor ook niet denderend, maar altijd nog beter dan die andere, die over the topjongen die geen commentaar kan hebben  :D  Anya gaat goed! Die donkere dame heeft geen indruk gemaakt op me, tenminste de kleding, want ik kan me er niks van herinneren ::schaam::
...maar soms even niet :)