Auteur Topic: Alle biechten!  (gelezen 36722 keer)

Offline koekoe

  • Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #160 Gepost op: 25-12-2010, 09:13:46 »
Pffffftttttt...en het gaat van kwaad naar erger.....Iedereen flikt iedereen,ik heb 1 keer mensen benadert om iemand weg te stemmen en men spreekt nu al over..... haat  ::oink:: ::oink::  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #161 Gepost op: 25-12-2010, 15:15:22 »
idd :P
maar het zo lezende van al die biechts tegen swifty had jij de meeste sympathie opgewekt bij mij ycaris, puur daarop hoopte ik dat jij ging winnen, vond ze geniaal en ik hou wel van een underdog

Wow, ik had een fan  ::zon:: ::schaam::
Dan moet ik toch maar aan de virtual mole meedoen. Ik kan mijn fan toch niet teleurstellen  :-*
Of doet Tdietz zelf al mee? Dan kan ik natuurlijk ook zijn fan worden  ::roos::

Dilemma's :P
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Alle biechten!
« Reactie #162 Gepost op: 25-12-2010, 15:17:47 »
Wow, ik had een fan  ::zon:: ::schaam::
Dan moet ik toch maar aan de virtual mole meedoen. Ik kan mijn fan toch niet teleurstellen  :-*
Of doet Tdietz zelf al mee? Dan kan ik natuurlijk ook zijn fan worden  ::roos::

Dilemma's :P
ik heb me wel ingeschreven, maar de kans dat jij ingeloot word is tig keer groter dan dat ik ingeloot wordt, dan maar hopen dat wij beiden mee mogen doen ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #163 Gepost op: 25-12-2010, 18:16:26 »
Pffffftttttt...en het gaat van kwaad naar erger.....Iedereen flikt iedereen,ik heb 1 keer mensen benadert om iemand weg te stemmen en men spreekt nu al over..... haat  ::oink:: ::oink::  ::niet-ok:: ::niet-ok::

Jammer om te lezen idd.


Voor alle duidelijkheid: ik haat niemand, ben op niemand boos, wel teleurgesteld in enkele mensen binnen het spel die ik vertrouwde maar die gevolgen zal ik dan op mezelf moeten nemen. 

Ik ben van mening dat er bepaalde zaken best toch anders verwoord konden worden en vind indien er uitspraken van en over iemand in een vertrouwde of private sfeer publiek worden gemaakt, er toch een vorm van respect mag zijn en om toelating gevraagd mag worden ::jaja::  en het een kans te geven om deze te verantwoorden. 

@ D*N: Ik heb over jou zaken gezegd in privésfeer betreffende op je manier van posten en dat was voor mij oa een van de redenen waarom je mijn target was...  Maar als ik nu zaken lees als: 

'dom van reaver dat hij de houdbaarheidsdatum niet goed had gelezen.
Anders had hij geweten dat hij maar houdbaar was tot één dag voor de stemming XD
'

en

'Hij heeft mij nu ook gevraagd om uitleg.
Die heb ik hem gegeven en nu weet hij dat zn vriendje Koekoe ( die niet antwoord) hem de doodssteek heeft bezorgt.
Zalig die haat tussen beiden :D
'

laat het wel een vrij nare nasmaak na.  Verder lees ik dan dingen over 'Reavers alliantie' hoe die volgens jou in elkaar zitten maar maar amper voor de helft kloppen...

Ik vind het ook bijzonder triest dat jij voldoening kan hebben in de veronderstelling dat mensen elkaar haten.


@ KD

van jou las ik dit.

'Reaver? Heeft die ook meegedaan...? :? ;)

LOL! Grappig dat hij zo boos is om zijn exit, terwijl hij bij ER een groot fan is van complotten. En in Trivial Survivor heeft hij het zelf ook geprobeerd, maar hij was gewoon een stuk minder succesvol dan de anderen. :D'
'

Ik was goed genoeg van het besef dat allianties nodig zijn om verder te geraken in dit spel en helemaal in de onlineversie.  Ik heb getracht een alliantie te vormen maar blijkbaar was er al een alliantie tot stand gekomen nog voor dat ik een paar mensen had benaderd... terwijl ik het verwijt krijg zo vroeg in het spel mensen te hebben gecontacteerd... Er heeft mij ook nooit iemand benaderd om samen te werken dus ik ondervond op een gegeven moment dat ik er alleen voor stond, enkel het besef kwam wat later...



@ vieffan

Ik vond het op het moment zelf een mooie move en kon jou 'excuses' op die moment ook wel waarderen, echter wist ik niet hoe de klepel in de klok hing en jij een van de 4 hoofdredenen was van mijn exit...
« Laatst bewerkt op: 25-12-2010, 19:24:07 door reaver »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alle biechten!
« Reactie #164 Gepost op: 25-12-2010, 20:48:48 »
@ KD

van jou las ik dit.

En vind je dit al respectloos? ??? ???
« Laatst bewerkt op: 25-12-2010, 20:57:20 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #165 Gepost op: 25-12-2010, 21:42:17 »
En vind je dit al respectloos? ??? ???

*zucht*  blijkbaar willen of kunnen sommigen het hier niet begrijpen ::ohno:: 


Prettige eindejaarsfeesten allemaal  ::proostbier:: ::wijn::

Hopelijk ondervinden sommigen volgend jaar of komende jaren niet aan levende lijve wat ik bedoel...  voor sommige is het echter de enige manier om iets te 'leren' begrijpen... 
« Laatst bewerkt op: 25-12-2010, 21:45:47 door reaver »

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alle biechten!
« Reactie #166 Gepost op: 25-12-2010, 21:51:55 »
Hopelijk ondervinden sommigen volgend jaar of komende jaren niet aan levende lijve wat ik bedoel...  voor sommige is het echter de enige manier om iets te 'leren' begrijpen... 

Wat probeer je hier nu weer mee te zeggen? ??? Ik begrijp er geen hout van, zeg gewoon wat je bedoelt!
« Laatst bewerkt op: 25-12-2010, 21:53:27 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Alle biechten!
« Reactie #167 Gepost op: 25-12-2010, 21:56:00 »
Wat probeer je hier nu weer mee te zeggen? ??? Ik begrijp er geen hout van, zeg gewoon wat je bedoelt!
hij vind het raar dat hij wordt beschuldigd dat hij vroeg complotten aan het maken was, terwijl er allang een complot was gemaakt

dus dat jullie hem de schuld ergens van geven terwijl jullie het zelf hadden gedaan
beetje schijnheilig dus

(dit heb ik eruit begrepen, en ik heb geen idee hoe het allemaal zit)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alle biechten!
« Reactie #168 Gepost op: 25-12-2010, 21:57:48 »
Maar wanneer heb ik hem er dan van beschuldigd dat hij te vroeg is begonnen? Ik zou wel de laatste zijn om hem daarvan te beschuldigen.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Alle biechten!
« Reactie #169 Gepost op: 25-12-2010, 22:03:34 »
Maar wanneer heb ik hem er dan van beschuldigd dat hij te vroeg is begonnen? Ik zou wel de laatste zijn om hem daarvan te beschuldigen.
ik denk dat het over het algemeen gaat,
dat iedereen hem dus beschuldigd van in het begin te fanatiek te zijn, terwijl dat dus niet zo blijkt te zijn

Ik denk dat hij niet direct commentaar daar op heeft maar commentaar op jouw grapje
meer dat hij er door een complot van jullie gelijk uit is geknikkerd en dat jullie complot eerder is ontstaan en dat het net lijkt in dat grapje van jou en opmerkingen in het algemeen dat het net lijkt dat hij overal mee is begonnen

(het is moeilijk uit te leggen, zeker omdat ik het zelf ook niet echt weet)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alle biechten!
« Reactie #170 Gepost op: 25-12-2010, 22:18:56 »
Het is nogal vreemd allemaal, want ik beschuldig hem er helemaal niet van dat hij te fanatiek was en ook niet dat hij overal mee is begonnen. ??? ???

Ik vind het zo langzamerhand nogal hypocriet worden, Reavers opmerking dat hij zich de vraag stelt waarom hij in hemelsnaam heeft meegedaan aan dit spel en dat hij ons externe forum respectloos vindt etc... Terwijl uit zijn eerste biecht blijkt dat hij net zo goed heeft geprobeerd een complot te vormen: het enige verschil is dat het onze heeft stand gehouden en het zijne niet.

En dan kan ik deze opmerking echt niet plaatsen. Wat wens je ons voor iets akeligs toe?
Hopelijk ondervinden sommigen volgend jaar of komende jaren niet aan levende lijve wat ik bedoel...  voor sommige is het echter de enige manier om iets te 'leren' begrijpen... 

 ::niet-ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #171 Gepost op: 26-12-2010, 00:07:59 »
Die opmerkingen op het externe forum waren gewoon een beetje sarcastisch en melig.... maar ik weet toch ook wel dat er in dit spel geen haat is.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #172 Gepost op: 26-12-2010, 11:41:41 »
En dan kan ik deze opmerking echt niet plaatsen. Wat wens je ons voor iets akeligs toe?

Lessen in in nederigheid ten gevolge van onmacht hoeven niet akelig te zijn.  Deze 'lessen' geven je wel stof tot nadenken en hopelijk ook het inzicht om te begrijpen wat mensen bedoelen die serieus wat harde levenservaring hebben.  ;)   
« Laatst bewerkt op: 26-12-2010, 11:46:06 door reaver »

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #173 Gepost op: 26-12-2010, 11:53:23 »
Rebus vond ik geweldig, iedereen aan het stuiteren wanneer missende kampgenoot on-line zou komen.

Muziek was erg leuk. Trouwens nog steeds geen atwoord van Jannis en Chiel Montagne  >:(

Topografie was leuk (beetje jammer dat KD zo buitencategorie was  ::tandpastasmiley:: , spanning was er iets te snel af zo)

En natuurlijk de schaakopdracht  ;D
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #174 Gepost op: 26-12-2010, 12:01:17 »


En natuurlijk de schaakopdracht  ;D

fijn dat je die toch nog weet te waarderen ;D

maar die rebus, achteraf denk ik dat dergelijke groepsopdrachten er best vaker in hadden gemogen ::jaja:: komt meer op samenwerking aan, en natuurlijk 'wie gun je de extra groene punt'
Keep calm and eat chocolates!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alle biechten!
« Reactie #175 Gepost op: 26-12-2010, 12:21:33 »
Lessen in in nederigheid ten gevolge van onmacht hoeven niet akelig te zijn.  Deze 'lessen' geven je wel stof tot nadenken en hopelijk ook het inzicht om te begrijpen wat mensen bedoelen die serieus wat harde levenservaring hebben.  ;)   

En wat heeft dit in hemelsnaam met dit SPEL te maken? En wie ben jij om te oordelen over wat wie dan ook hier voor 'lessen in nederigheid' nodig heeft? ::niet-ok:: ::niet-ok:: Wat wil je nu helemaal?

maar die rebus, achteraf denk ik dat dergelijke groepsopdrachten er best vaker in hadden gemogen ::jaja:: komt meer op samenwerking aan, en natuurlijk 'wie gun je de extra groene punt'

Ja, die rebus-opdracht gaf wel een extra dimensie aan het spel. Ik was in mijn kamp die missende kampgenoot en had zoveel PMs in mijn inbox dat het even duurde voor ik doorhad wat ik precies moest doen. Waardoor ik nóg meer hysterische PMs kreeg. Geweldig!  ;D ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #176 Gepost op: 26-12-2010, 13:16:42 »
En wat heeft dit in hemelsnaam met dit SPEL te maken? En wie ben jij om te oordelen over wat wie dan ook hier voor 'lessen in nederigheid' nodig heeft? ::niet-ok:: ::niet-ok:: Wat wil je nu helemaal?


Ik ben iemand die een verwijzing maakte op basis van een naar mijn
persoonlijke ervaring, wie ben jij om mij daarvan te weerhouden? 

Ik doelde naar een sport/spel quote "True champions are humble" Met de extra verwijzing naar onmacht is als je de zaken geheel niet onder controle kan hebben als je helemaal alleen staat. 

Begrijp me niet verkeerd, je hebt verdient gewonnen maar dan is juist makkelijk om anderen hun gameplay te bekritiseren maar de 'verliezer' heeft nog altijd het recht om het van zijn kant uit te leggen en zeker als de veronderstelling van de succesvolle spelers niet echt stroken met de gedachten van de geviseerde.  Als dan een lid van een 'succesvolle' alliantie wat denigrerend gaat natrappen... Vind ik persoonlijk ::niet-ok::  Dat was tevens ook de trigger op jou commentaar: de woorden 'niet succesvol', ik associeer dit met falen omdat iemand zich niet heeft ingezet, niet wat achteraf een opdracht bleek te zijn die nooit tot stand kon komen door een boycot tegenover 1 persoon die achteraf te horen krijgt dat het plan om hem er eruit te werken al langer bestond dan hij trachtte om een alliantie bijeen te scharrelen en dan met de vinger gewezen worden als hypocriet omdat hij juist het zelfde deed terwijl het praktisch kansloos was --> is niet hetzelfde want die alliantie heeft in werkelijkheid nooit bestaan... 

Hoop dat het nu een beetje duidelijk is...
« Laatst bewerkt op: 26-12-2010, 20:12:15 door reaver »

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #177 Gepost op: 26-12-2010, 19:54:27 »
die rebus opdracht was echt geweldig! ;D.
Ik vond eigenlijk elke opdracht wel wat leuks hebben ::ok::

@reaver: blablabla...... ( ik vrees dat ik eerst een woordenboek moet zoeken)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human