Auteur Topic: Finale Eilandraad, de stemmen!  (gelezen 31949 keer)

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #120 Gepost op: 23-12-2010, 14:40:15 »
jonkies is 30 -
en jij vind dat jij daar onder valt  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #121 Gepost op: 23-12-2010, 14:46:47 »
en jij vind dat jij daar onder valt  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
jonger dan 30 ::jaja:: geloof ik wel...
of noemen ze dat baby's hier? ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #122 Gepost op: 23-12-2010, 17:48:20 »
embryo's
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #123 Gepost op: 23-12-2010, 18:00:09 »
Naja, volgens mij heeft reaver van alle deelnemers als laatste de grens van 30 jaar gepasseerd, geen wonder dat hij direct werd weggestemd, hij hoorde niet bij jong en niet bij niet-jong :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #124 Gepost op: 23-12-2010, 18:40:35 »
Naja, volgens mij heeft reaver van alle deelnemers als laatste de grens van 30 jaar gepasseerd, geen wonder dat hij direct werd weggestemd, hij hoorde niet bij jong en niet bij niet-jong :P

Zoals ik al eerder zei... kansloos dus  ;)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #125 Gepost op: 23-12-2010, 18:44:07 »
Eigenlijk ben ik de benaming 'iets oudere vrouw' als geuzennaam gaan beschouwen  ::ok::, dus ik wil nu liever niet ineens een 'twijfelgeval' worden ::ohno::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #126 Gepost op: 23-12-2010, 19:47:11 »
Ik ben nog net een jonkie  ;D

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #127 Gepost op: 23-12-2010, 21:52:03 »
Twijfelgeval !?! hmpff... >:( de edelste leeftijd de leeftijden zul je bedoelen ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #128 Gepost op: 23-12-2010, 22:48:06 »
Ik heb er vannacht trouwens nog eens over nagedacht. ja, dat TS gaat dieper in je zitten dan je zou verwachten  :P. Maar als ik de boel zo eens analyseer, gaat het niet om leeftijd, maar om hoelang je al bij RN zitHmmmm, zegt dit iets over de gastvrijheid van RN????

Voor mij zelf was het heel belangrijk hoe actief iemand binnen het spel was (ik wilde zelfs eerst niet in een alliantie met Vieffan  ::)), maar voor anderen was het (gezamenlijke) verleden belangrijker. Ergens wel begrijpelijk, maar natuurlijk niet erg gastvrij.

Ik geloof niet dat dit bij iedereen zo speelt en denk er nog steeds over bij The Virtual Mole te solliciteren, maar het is iets wat me toch wel is opgevallen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #129 Gepost op: 23-12-2010, 22:56:29 »
Als het daarom ging had ik het spel moeten winnen. ::jaja::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #130 Gepost op: 24-12-2010, 00:59:07 »
Als het daarom ging had ik het spel moeten winnen. ::jaja::

Dat zou je bijna wel denken, maar dat is niet wat ik zei. Ik doelde een beetje op de volgenden uitspraak:
Ik denk dus eerder dat het dan 'oude Relaxhoek harde kern' tegen wat losse individuen was geworden (dus in de situatie dat er geen enkel onderling contact was!). En hiermee maak ik geen verwijt of wat dan ook: het lijkt me gewoon vrij logisch dat mensen die elkaar al beter kenden, niet op elkaar zouden stemmen.
Daaruit concludeer ik (misschien onterecht) dat de groentjes geen kans maakten. Zelfs bij het maken van complotten stonden die op achterstand, want ze werden nog niet echt vertrouwd en sowieso binnen het complot op de laatste plaats gezet.

Ik heb er inmiddels geen moeite meer mee hoor, maar het is iets wat me wel opviel.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #131 Gepost op: 24-12-2010, 02:59:11 »
Ik denk dat eerdere contacten wel bepalen wie er in je complot komen. (Als je die maakt natuurlijk).
Iedereen verwachtte dat ik en Elise een complot zouden hebben, dus toen hebben we mar besloten ook daadwerkelijk en afspraak te maken :P.
KD. had ik ook al eerder contact mee gehad, dus daar zoek je dan makkelijker opnieuw contact mee. Zelf zou ik niet zo snel met bv Ycaris contact op genomen hebben, omdat ik haar nooit eerder echt gesproken heb. Dus contacten van RN hebben zeker invloed, maar voor mij verder niet op de stemmen. Want Reaver heb ik ook contact mee gehad en die heb ik er direct uit gestemd :P. Stemmen heb ik zoveel mogelijk tactische gedaan. ('zoveel mogelijk' omdat ik denk dat het niet mogelijk is om je helemaal niet te laten leiden door gevoelens. Onbewust gebeurd dat denk ik toch, je ziet iemand die je minder aardig vind minder snel als een gevaarlijke speler.)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #132 Gepost op: 24-12-2010, 08:18:16 »
Persoonlijk zou ik juist bondgenoten zoeken die men niet bij mij verwacht ::vergroot:: en idd, zoals Ycaris, zou ik ook mensen die niet actief meedoen niet in het spel willen houden, dus daar zou ik ook geen bondgenootschap mee afsluiten...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #133 Gepost op: 24-12-2010, 09:19:12 »
Zelf zou ik niet zo snel met bv Ycaris contact op genomen hebben, omdat ik haar nooit eerder echt gesproken heb.

wanneer hadden wij elkaar gesproken dan?
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #134 Gepost op: 24-12-2010, 21:28:45 »
Ik moet wel zeggen dat ik dit niet heel erg heb gehad.
Ik was dan ook nog vrij nieuw dus ik kende nog niet echt mensen hier.
Alleen via het ER topic zag ik soms wel wat mensen.
Reaver was de enige waarvan ik direct zeker was, hem wil ik gelijk weg hebben.
maar verder was het KD die mij benaderde.
Mijn verbond met Ycaris en schulz is ook in het spel zelf ontstaan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #135 Gepost op: 24-12-2010, 22:09:27 »
Reaver was de enige waarvan ik direct zeker was, hem wil ik gelijk weg hebben.

 ???

Gelukkig voor jou dachten anderen daar ook zo over.
« Laatst bewerkt op: 24-12-2010, 22:13:46 door reaver »

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #136 Gepost op: 24-12-2010, 23:02:41 »
Men zal het wel allemaal niet zo bedoelen, dat weet ik... maar ik vind het ondertussen (bedoeld of onbedoeld) wel een beetje erg vervelend over komen allemaal. Het lijkt wel Reaver-bashen hier.  Misschien kan men daar nu mee stoppen ::ok:: Iedereen speelde voor zijn plezier mee.
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #137 Gepost op: 25-12-2010, 14:25:35 »
Men zal het wel allemaal niet zo bedoelen, dat weet ik... maar ik vind het ondertussen (bedoeld of onbedoeld) wel een beetje erg vervelend over komen allemaal. Het lijkt wel Reaver-bashen hier.  Misschien kan men daar nu mee stoppen ::ok:: Iedereen speelde voor zijn plezier mee.
Goed gezegd, Dwaas, het is in principe niets meer bedoeld als een leuk spelletje! Ik heb met veel plezier meegespeeld, zelfs als slechts aanhangsel van het grote complot... Misschien kunnen we het nu iets meer over de leuke dingen hebben van TS! Die zijn er immers ook genoeg geweest!

Wat vondern jullie bijvoorbeeld de leukste opdracht? Ik vond (en dat zal denk ik niemand verbazen) de geografie-opdracht de leukste!
Ich bin ein Bärliner!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #138 Gepost op: 25-12-2010, 14:29:07 »

Wat vondern jullie bijvoorbeeld de leukste opdracht? Ik vond (en dat zal denk ik niemand verbazen) de geografie-opdracht de leukste!
vond ik ook ::ok::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad, de stemmen!
« Reactie #139 Gepost op: 25-12-2010, 15:07:18 »
Men zal het wel allemaal niet zo bedoelen, dat weet ik... maar ik vind het ondertussen (bedoeld of onbedoeld) wel een beetje erg vervelend over komen allemaal. Het lijkt wel Reaver-bashen hier.  Misschien kan men daar nu mee stoppen ::ok:: Iedereen speelde voor zijn plezier mee.

Ik denk (hoop) dat D*N het bedoelt als: ik achtte Reaver zo slim en gevaarlijk dat ik hem zo snel mogelijk weg wilde hebben, maar het komt inderdaad niet bepaald aardig over.

Ik had er wel even behoefte aan om alles door te spreken en er zijn zeker dingen die bij lichterlijk negatief blijven hangen, maar over het algemeeen: topspel natuurlijk! ::ok:: ::ok:: ::ok::

Leukste opdracht? Boggle, vanwege het open einde. het kon altijd nog weer beter, dus het ging niet om wie het snelste was. En de rebus vond ik ook heel leuk, omdat we met spanning op alle kampgenoten zaten te wachten en verder niets konden doen. Werd heel gezellig daardoor  :D. Oh en de triviant natuurlijk, omdat het de eerste was en ik meteen helemaal het spel werd ingezogen. De foto-opdacht leek me ook heel leuk, maar die was al opgelost toen ik online kwam  :-\\. En, en........ Kortom: heel veel leuke opdracht  ;D
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?