Startpagina
Help
Inloggen
Registreren
Info Center
N
iet ingelogd
Naam:
Wachtwoord:
Blijf ingelogd:
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Realitynet.nl
N
ieuws
RN:
Doe mee met RealityNet's eigen tourpool!
G
a naar
N
u op de chat
Realitynet
N
u online
108
gasten en
2
vaste bezoekers (
AaPje16
,
hulpdakdekker
)
Reality Net - Realitynet.nl
>
Off topic
>
TV algemeen
> Topic:
Glee
Pagina's:
1
...
17
18
19
[
20
]
21
22
« vorige
volgende »
Print
Auteur
Topic: Glee (gelezen 38890 keer)
jolmolletje
Geslacht:
Re: Glee
«
Antwoord #380 Gepost op:
10.05.2012, 11:37:25 »
Citaat van: Silvermaiden op 10.05.2012, 11:03:46
Helemaal mee eens. Ze hadden best elke aflevering een ander karakter centraal kunnen zetten denk ik zo. Dat met Blaine is ook zo raar, maar niet alleen hij is jonger geworden. Ook Tina en Artie zijn opeens out of the blue Juniors in plaats van seniors. Terwijl ze net zo land op de school zitten als de seniors.. weird
Is Artie weer een junior? Ik heb de laatste twee afleveringen (Amerikaans schema) nog niet gezien, maar dat zou wel heel raar zijn. Hij deed toch ook gewoon mee aan het senior uitstapje enzo?
D*N
Geslacht:
I may be a kitty, but I will fight like a cat
«
Antwoord #381 Gepost op:
10.05.2012, 11:44:03 »
jaa artie en tina zijn junior. Maar dat is opzich nog niet zo erg. De anderen kunnen gewoon al langer op school zitten ( middelbare duurt toch ook niet maar 3 jaar?) en het senior prom king/queen deden beide niet aan mee. Maar bij Blaine is er gezegt in een aflevering dat hij ouder dan kurt zou zijn terwijl kurt nu afstudeerd en blaine opeens een junior is.
Volg nu, 'Het Geheim van Gizeh'!
Vieffan
Actief Lid
Geslacht:
«
Antwoord #382 Gepost op:
10.05.2012, 12:42:04 »
Citaat van: D*N op 10.05.2012, 11:44:03
jaa artie en tina zijn junior. Maar dat is opzich nog niet zo erg. De anderen kunnen gewoon al langer op school zitten ( middelbare duurt toch ook niet maar 3 jaar?) en het senior prom king/queen deden beide niet aan mee. Maar bij Blaine is er gezegt in een aflevering dat hij ouder dan kurt zou zijn terwijl kurt nu afstudeerd en blaine opeens een junior is.
Kan zijn dat hij is blijven zitten. Hij was toen toch van zijn o ude school gepest omdat hij homo was? toen ging hij naar die privé school. Je weet niet wat daar gebeurd is natuurlijk. Al blijft het raar.
Maar ik moet zeggen dat ik het leuk vind als blaine langer mag blijven en kurt weggaat. ik wil blaine wel eens 'los' zien.
oh en
Spoiler
(Klik om de spoiler te verbergen/laten zien)
Dat met dat haar vorige aflevering sloeg helemaal nergens op... ;#
Silvermaiden
Geslacht:
«
Antwoord #383 Gepost op:
10.05.2012, 13:26:29 »
Citaat van: D*N op 10.05.2012, 11:44:03
Nee dat duurt niet maar 3 jaar, maar aan het begin van de serie leek het alsof ze allemaal bij elkaar in de klas/in hetzelfde jaar zaten. Vandaar mijn opmerking
.
Citaat van: Vieffan op 10.05.2012, 12:42:04
oh en
Spoiler
Dat met dat haar vorige aflevering sloeg helemaal nergens op... ;#
Spoiler
Dat met haar inderdaad en ook dat van Quinn ging nergens over. Je kan vooruitgang boeken met therapie, maar niet op deze manier. Ik vond het ongeloofwaardig. Vond het nummer dat ze deden dan wel weer mooi
D*N
Geslacht:
«
Antwoord #384 Gepost op:
17.05.2012, 16:03:02 »
zoo ik heb even big brother, saturday night glee-ver, i wanna dance with somebody, choke en prom-assaurus gekeken. Ik moet zeggen dat het me ondanks bovenstaande berichten het me nog steeds weet te boeien.
oh en ik ging echt stuk om: black sue en original raspy sue are gonna take care of it
.
Silvermaiden
Geslacht:
«
Antwoord #385 Gepost op:
17.05.2012, 20:16:32 »
Nou dat is mooi!
. De afgelopen 2 afleveringen waren weer ouderwets goed en leuk.
D*N
Geslacht:
«
Antwoord #386 Gepost op:
18.05.2012, 00:51:28 »
Spoiler
OMG ze hebben starships verpest
.
Buiten dat was het een super aflevering
.
een paar dingen zaten heel erg goed in elkaar. De jury was geniaal! 'Lindsey Lohan firing her manager'. dum dum dum dum
. Sue is de laatste afleveringen ook weer helemaal terug naar genialiteit gelukkig
. En ik ben super blij dat Tina eindelijk de spotlight krijgt die ze al 3 jaar lang verdiend en dat de makers zelf ook door hebben dat ze 3 jaar lang genegeerd is.
D*N
Geslacht:
«
Antwoord #387 Gepost op:
18.05.2012, 23:53:52 »
Hoofdrolspelers Glee terug in nieuw seizoen
AMSTERDAM - Alle hoofdrolspelers van de musicalserie Glee komen terug in het vierde seizoen.
"Ze keren allemaal terug, iedereen heeft ja gezegd", zegt Glee-bedenker Ryan Murphy tegen de Amerikaanse entertainmentsite Vulture.
"We hadden een vergadering en ik zei: iedereen die wil blijven, mag blijven", vertelt Murphy. Wel zegt de schrijver en producent dat de acteurs niet in alle afleveringen te zien zijn. "Maar iedereen wil wel bij de familie blijven."
Eerder gingen er geruchten dat hoofdrolspelers Amber Riley en Dianna Agron op zouden stappen. Riley zei over de opnames van de laatste aflevering van het derde seizoen dat ze de 'Glee-familie zou gaan missen' en dat werd opgevat als de aankondiging van haar vertrek.
Bitterzoet gevoel
"Amber had het over het bitterzoete gevoel dat ze niet meer met z'n allen in diezelfde ruimte zouden zijn."
Een aantal van de personages is namelijk klaar met de middelbare school en gaat verder. Volgens Murphy zijn de acteurs blij met de nieuwe verhaallijnen die hierdoor ontstaan. "Ze zijn allemaal erg blij met de kant die hun personages opgaan."
De laatste aflevering van het derde seizoen wordt dinsdag in de Verenigde Staten uitgezonden. Eerder werd bekend dat een deel van het vierde seizoen, dat vanaf het najaar is te zien, zich afspeelt in New York omdat de personages Kurt Hummel en Rachel Berry daar gaan studeren.
Vieffan
Actief Lid
Geslacht:
«
Antwoord #388 Gepost op:
21.05.2012, 10:14:54 »
Spoiler
Ik vond het wel heel raar met Tina en dat iedereen toen iemand anders was. Was heel leuk om te zien, maar het voegde echt helemaal niks toe aan het verhaal. Behalve dan dat Tina en Rachel samen naar die ene vrouw gingen.
En het einde van teacher of the year was ook alleen maar tijd vullen. Wat raar was, want ik zou zeggen dat het winnen van nationals het einde had moeten zijn.
Stiekem had ik trouwens gehoopt dat Rachel en Kurt weg zouden blijven.
D*N
Geslacht:
«
Antwoord #389 Gepost op:
21.05.2012, 12:53:25 »
Spoiler
Ik dacht dat het was om vast te leggen dat Tina volgend jaar de nieuwe vrouwelijke lead word als rachel weg is. Dat idee vind ik namelijk wel goed
D*N
Geslacht:
«
Antwoord #390 Gepost op:
24.05.2012, 23:40:20 »
net ook de aller laatste aflevering gezien dan:
Spoiler
best wel een tegenvaller eigenlijk. De liedjes waren allemaal treurig
. er was geen eens een groepsnummer, waar ik echt op had gehoopt. daarnaast is de realiteit wel erg ver te zoeken: rachel verpest haar auditie maar door haar solo met nationals komt zij wel binnen maar kurt die zijn auditie super goed heeft gedaan niet. Daarbij ben ik echt Finchel moe. Nog een break-up? Kom op daar word je toch gewoon moe van
. En ze hebben ook nog eens elk karakter met een cliff hanger laten zitten
.
Silvermaiden
Geslacht:
«
Antwoord #391 Gepost op:
25.05.2012, 09:41:26 »
Citaat van: D*N op 24.05.2012, 23:40:20
net ook de aller laatste aflevering gezien dan:
Spoiler
best wel een tegenvaller eigenlijk. De liedjes waren allemaal treurig
. er was geen eens een groepsnummer, waar ik echt op had gehoopt. daarnaast is de realiteit wel erg ver te zoeken: rachel verpest haar auditie maar door haar solo met nationals komt zij wel binnen maar kurt die zijn auditie super goed heeft gedaan niet. Daarbij ben ik echt Finchel moe. Nog een break-up? Kom op daar word je toch gewoon moe van
. En ze hebben ook nog eens elk karakter met een cliff hanger laten zitten
.
Spoiler
Had het ook gezien. Was inderdaad een tegenvaller en qua cliffhangers hadden ze het wel iets beter mogen aanpakken vond ik. Het had ook eigenlijk nu gewoon helemaal afgelopen kunnen zijn en dat iedereen het voor zichzelf invult. Qua nummers vond ik het niet heel spectaculair. Waarom inderdaad Finchel weer uit elkaar, dat kennen we nu zo langzamerhand wel. Dan dat hele destiny geneuzel van Finn vond ik persoonlijk vreselijk. Erg weinig aandacht voor sommige seniors, Mike/Quinn/Puck.Van die laatste vond ik het wat zwak met z'n c-. Het verhaal van Santana dat een beetje onsamenhangend er geforceerd doorheen gevlochten werd (ze verdient meer dan dat). Rachel die dan in New York komt ( alleen, waar waren die vaders? Hoe wist ze waar ze heen moest ze was er namelijk nog nooit echt geweest?) Kortom het kon beter
Vieffan
Actief Lid
Geslacht:
«
Antwoord #392 Gepost op:
25.05.2012, 10:22:44 »
Spoiler
Ik vond de aflevering echt ongelooflijk saai. Op een gegeven moment ben ik door gaan spoelen. De liedjes waren helemaal niet leuk en dan finchel wéér uit elkaar gaat is echt belachelijk. Ik snap ook niet waarom, hallo get over it..
Sowieso dat zij mocht en Kurt niet sloeg ook nergens op. Volgend jaar moeten ze weer beter doen hoor
Silvermaiden
Geslacht:
«
Antwoord #393 Gepost op:
28.05.2012, 11:22:42 »
Citaat van: Vieffan op 25.05.2012, 10:22:44
Spoiler
Ik vond de aflevering echt ongelooflijk saai. Op een gegeven moment ben ik door gaan spoelen. De liedjes waren helemaal niet leuk en dan finchel wéér uit elkaar gaat is echt belachelijk. Ik snap ook niet waarom, hallo get over it..
Sowieso dat zij mocht en Kurt niet sloeg ook nergens op. Volgend jaar moeten ze weer beter doen hoor
Spoiler
Haha ik dacht eigenlijk dat Kurt al was toegelaten dus vond dit ook echt raar. Het zou leuk zijn als ze het volgend jaar beter gaan doen. Of ik het ga kijken weet ik nog niet. Vond dit seizoen erg tegenvallen.
D*N
Geslacht:
«
Antwoord #394 Gepost op:
29.05.2012, 01:01:37 »
okeej dit is even best grappig. de montage fouten in het finaleliedje:
Spoiler
http://www.youtube.com/watch?v=0MY0pjiSBKw
0.02 Quin is er
0.04 Quin is er niet
.
1.43 Rachel is aan de linkerkant van het podium
1.44 Rachel is getelporteerd naar de andere kant van het podium.
2.50 op de achtergrond zie je Brittany en Mike tegen elkaar op botsen
.
Vieffan
Actief Lid
Geslacht:
«
Antwoord #395 Gepost op:
29.05.2012, 10:28:06 »
Citaat van: D*N op 29.05.2012, 01:01:37
okeej dit is even best grappig. de montage fouten in het finaleliedje:
Spoiler
http://www.youtube.com/watch?v=0MY0pjiSBKw
0.02 Quin is er
0.04 Quin is er niet
.
1.43 Rachel is aan de linkerkant van het podium
1.44 Rachel is getelporteerd naar de andere kant van het podium.
2.50 op de achtergrond zie je Brittany en Mike tegen elkaar op botsen
.
Spoiler
don't want to spoil the fun maar:
Quinn loopt het podium af. Na 0.04 zie je haar een hele lange tijd niet. alleen de vier meiden die op 0.04 in beeld waren.
Je ziet een tussen shot van Rachel die loopt. Nou liep ze wel belachelijk snel, maar ze liep wel.
En dat botsen ziet er wel uit alsof het zo bedoeld is. Hoe Mike met zijn billen naar achter gaat
.
jolmolletje
Geslacht:
«
Antwoord #396 Gepost op:
9.06.2012, 11:29:57 »
Ik heb net in recordtempo de laatste 6 afleveringen teruggekeken, ik liep namelijk nogal achter. Mijn reactie in spoilers.
Spoiler
Op de laatste aflevering na vond ik dat de serie weer terug op het oude niveau is. Er wordt weer een hoofdonderwerp genomen per aflevering, in plaats van duizend verhaallijnen door elkaar en de muziek is weer goed gekozen. Sue die de Gleeclub probeert te helpen door ze te laten optreden met lashelmen op, briljant! Ook de verhaallijn rond coach Beiste vond ik indrukwekkend gemaakt. Brittany is ook weer op haar best met haar dinosaurus thema en haar 0.0 gradepoint (wat in het Nederlandse puntensysteem neerkomt op een gemiddelde dat tussen de 0 en 4 punten inligt). Leuk dat Brittany op McKinley blijft, zo blijven we veel van haar zien in het volgende seizoen!
Minder overtuigend vond ik de verhaallijnen rond Rachel. Na zo'n slechte auditie toegelaten zijn op Nyada is gewoon ongeloofwaardig, zeker gezien Kurt's prestatie tijdens zijn auditie. Ook haar plotselinge vriendschap met Tina vond ik jammer, maar dat komt omdat Tina al drie jaar te weinig in beeld is gekomen terwijl ze wel heel goed kan zingen. En hoe Tina's droom waarin alle karakters wisselden was grappig om te zien, maar voegde inderdaad weinig toe. En dat Quinn opeens weer kan dansen, lopen en springen vond ik jammer, zo'n vooruitgang is onmogelijk.
Over de zoveelste breuk tussen Finn en Rachel. Voor mijn gevoel is het niet echt een breuk, maar een soort langeafstandsrelatie. Finn houdt van Rachel en Rachel houdt van Finn en Rachel zou alleen naar New York gaan als hij mee zou gaan wat hij op dit moment niet kan. Jammer dat hij in plaats daarvan het leger in gaat (dat had van mij niet gehoeven), maar ik ga ervan uit dat ze gewoon weer bij elkaar komen. En met zoveel woorden is niet gezegd dat ze echt uit elkaar zijn. Ik had deze verhaallijn al zien aankomen, maar had graag gehad dat ze gewoon eerst waren getrouwd en daarna dit zou gebeuren.
D*N
Geslacht:
«
Antwoord #397 Gepost op:
27.06.2012, 13:28:56 »
Ik volg nu ook The Glee Project waarin ze een rol in Glee weggeven aan de winnaar. Ik zou echt alleen al kijken voor Blake
. Ik denk op dit moment dat Shanna de meeste kans maakt om het te winnen. Ze hebben sowieso een sterke vrouwelijke stem nodig ( met Tina, Brittany en Sugar alleen nog in de klas). En zij heeft echt een ongelooflijk bereik
.
jolmolletje
Geslacht:
«
Antwoord #398 Gepost op:
27.06.2012, 15:42:40 »
Ik heb net het hele eerste seizoen van The Glee Poject gezien en volg nu ook het tweede seizoen. TGP is ook echt een aanrader voor fans van Glee al heb ik wel het gevoel alsof de kandidaten van het tweede seizoen slechter zijn dan die van vorig jaar. Er zijn vooral heel veel dramatische verhalen maar minder echt goede zangers en acteurs. Shanna En Blake zijn mijn favorieten; ze kunnen goed zingen en acteren (en ze zien er helemaal niet slecht uit
)! Zij zijn ook de enigen die ik gemakkelijk in Glee vind passen. Het is nu eenmaal heel lastig te werken met een blinde jongen of met een transgender die zijn eigen lichaam nog niet goed kent. Lily gun ik het echt niet, want ze komt echt super arrogant over (maar dat kan de suggestieve montage zijn).
Wat mij vorig jaar trouwens opviel was dat Samuel eigenlijk helemaal niet zoveel kon. Hij had problemen met zijn zang, dans en acteerwerk en daarna won hij gewoon doodleuk een rol (die van Joe Hart). Nou vond ik hem in Glee al niet zo geweldig, maar na TGP vroeg ik me nog meer dan ooit af hoe hij in hemelsnaam die rol heeft kunnen bemachtigen tegen geweldige kandidaten als Lindsay.
Volgen meer mensen The Glee Project?
D*N
Geslacht:
«
Antwoord #399 Gepost op:
27.06.2012, 19:05:24 »
Ja de kandidaten uit het eerste seizoen lijken iets meer vuur te hebben dan die van het tweede seizoen. Ik weet trouwens ook niet waarom ze een blinde jongen en een transgender die zijn eigen lichaam nog niet kent al zover hebben laten komen, want je kan er gewoon vrij weinig mee. En als er iets is wat ze in Glee niet kunnen gebruiken dan is het wel gelimiteerde karakters.
Samuel kan best goed dansen toch? Maarja ik denk ook wel dat het eerste seizoen er 2 karakters hebben gewonnen die niet hadden moeten winnen, er zaten veel betere tussen. Marissa was heel erg goed en ik vond Ellis gewoon leuk. Haar sarcasme en jazzy stem
.
Pagina's:
1
...
17
18
19
[
20
]
21