Auteur Topic: Interviews met de niet gekozen vrouwen / mannen.  (gelezen 6347 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Interviews met de niet gekozen vrouwen / mannen.
« Gepost op: 23-01-2011, 11:00:21 »
Via de BZV site kon je vragen stellen aan de afgevallen vrouwen. Hier hun antwoorden

Yvonne

Dennis uit Kampen kon het vertrek van Yvonne bij Gijsbert niet waarderen: ‘Voor mij de handdoek in de ring! Yvonne eruit! Tv eruit! Foute wissel van Gijsbert. Voor mij geen Boer zoekt Vrouw meer!

Yvonne’s  reactie hierop: dat klinkt wel dramatisch. Haha.

Dimitri uit Borculo:  Wat ging er als eerste door je heen toen je hoorde dat je weg moest?

Er viel vooral een spanning van mij af. Ik was tijdens het keuzemoment heel zenuwachtig. Dan kon je ook horen aan mijn antwoorden.
Ik had het wel verwacht door het gesprek dat ik eerder met Gijs had gehad. Ik zag het dus aankomen. Het voelde als een opluchting, omdat ik me door de hele setting, de situatie daar, ongemakkelijk voelde.

Fons uit Maastricht: Was het jou beter afgegaan als je in plaats van vijf dagen met zijn drieën, of paar daagjes alleen had met Gijsbert?

Dat denk ik wel ja. Het is een veel te korte tijd, en ja, je bent nooit echt alleen. Dan had ik waarschijnlijk een bepaalde gereserveerdheid die ik nu had, kunnen laten varen.

Jaap uit Putten: Beviel het boerenleven of ben je geschrokken van het wel en wee op de boerderij?
Ik vond het op de boerderij hartstikke leuk. Het was fijn om buiten actief bezig te zijn, en de beesten te verzorgen.  Zo vond ik het voeren van de pinken leuk. En trekker rijden ook. Zelfs het stront scheppen viel niet tegen. 

Mirte uit  Rotterdam:  Krijg je veel reacties en hoe ga je daar mee om?

Ik krijg veel reacties en ik vind het bijzonder om te lezen.  Enkelen spreken je ook op straat hierover aan, zo van: ‘Hé Boer zoekt Vrouw, Yvonne!’ en ‘Meid, oeh, je het doet echt leuk’.  Ik laat het eerst allemaal eens even om me inwerken.

Theo uit Duiven: Ga je nu actief op zoek naar een andere boer?  Of mag het ook iemand zijn met een leuke baan (die wel uit een boerendorp komt!)
Nou, ik  ben niet specifiek op zoek naar een boer. Er moet gewoon iets zijn, het gaat om de liefde en de aantrekkingskracht ongeacht het beroep.

Rob uit Eindhoven: Sta je open voor een relatie na je avontuur met Gijsbert? Zo, ja wat voor type man vind je aantrekkelijk?

Ja, ik zou openstaan voor een relatie bij de juiste persoon. Tja, wat voor type man? Ik hou niet van zijige types, ik heb liever een stoere en grote man en liever iemand die bier drinkt dan wijn. (Haha) Zo’n type. En iemand die puur is en humor heeft.

Nico uit Oosterhout: Mocht er een Boer zoekt Vrouw feest worden georganiseerd, kom je dan ook?
Tuurlijk. Ik ben altijd in voor een feestje!!

Perry uit Molenhoek: Heb je er spijt van dat je hebt meegedaan?
Nee, het was een mega-ervaring. Ik heb er goede vriendschappen aan overgehouden en ik heb zoveel leuke reacties gehad.

Jean-Paul uit Vlaardingen:  Heb je altijd zo'n heerlijke uitstraling?

(Lacht) Nou ja. Dank je. Mensen zeggen wel vaker wat straal je. Dat is altijd leuk om te horen..
« Laatst bewerkt op: 29-01-2011, 12:08:40 door Lukie4 »
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Interviews met de niet gekozen vrouwen.
« Reactie #1 Gepost op: 23-01-2011, 11:03:49 »
Sonja


Na paar dagen lukte het om de knop om te zetten

Nederland hield de adem in toen Marcel zei dat Sonja naar huis moest. Dat was ook terug te lezen in de bijna 100 mailtjes voor Sonja: “Veel sterkte meid!”, “Marcel had jou nooit moeten wegsturen”, “je komt vast je ware liefde tegen”, “ik vond het rot voor je”. Er waren ook vragen, een selectie:


Tesse uit Emst: Wat deed je toen je in je auto zat op weg naar huis, of toen je thuis was?

Ik was heel erg verdrietig in de auto. Ben onderweg twee keer gestopt om uit te blazen. Ik kon gewoon veilig autorijden hoor. Het was een lange rit, maar
met de radio keihard aan, en hard meezingend lukte het prima.
Mijn moeder heeft mij thuis opgevangen. Ik heb lekker met haar gekletst, en daarna ben ik mijn bed ingerold en heb ik heel goed geslapen.

Gina uit Zwolle: Was het een tactiek van je, die liefdesverklaring? Hoopte je door verliefdheidgevoelens  uit te spreken meer kans te maken dan de andere vrouwen?

Nee, het was geen tactiek. Ik heb er geen seconde over nagedacht. Ik liep met dat gevoel rond, het stond mezelf in de weg. Het vertellen aan Marcel gaf mij veel rust. Het was vervolgens aan Marcel. Hij moest de keuze zelf maken.
‘Waarom ben je zo eerlijk geweest?’, vragen mensen. Zo ben ik gewoon. Ik heb zoveel tegenslagen gehad in leven, dan weet je dat je het best eerlijk en oprecht kan zijn. Kun je maar beter direct mee beginnen.

Yvonne uit Leusen: Heb je er spijt van dat je je zo hebt geopend naar Marcel toe en dus ook naar Nederland?
Nee, helemaal niet!  Het is aard van het beestje, ik zit gewoon zo in elkaar.
Ik zou het de tweede keer precies hetzelfde doen!

Henriëtte uit Westervoort: Heb je nog veel reacties gehad na deze uitzending?

Ik heb veel reacties van familie en vrienden gehad. ‘Je hebt het gewoon hartstikke goed gedaan, je bent gewoon jezelf geweest!’ hoor ik vooral terug.
Op het schoolplein reageren mensen ook. Het is niet dat je omringd wordt, maar kinderen zeggen bijvoorbeeld:  ‘Jij bent toch Sonja?’ De hele kleintjes, uit groep 2 en 3 vragen zelfs om handtekeningen. Dat is grappig.
Als ik in de stad loop, houden ze je soms gewoon aan. Ik was laatst bij de bank, passeerde ik een heel oud opaatje. Hij was zeker 80 jaar. Hij  pakte mijn schouder vast en zei: ‘Sonja, hoe is het nou? Hoe was het in Limburg?’
Het is allemaal positief, dan is het leuk.

Bernard uit Nieuwleusen:  Wat zijn je volgende stappen in het vinden van een man?
Oh jemig! Ik vind het leuke maar lastige vraag.  Echt zoeken naar een man doe ik niet. Zo ben ik niet van plan om mezelf in te schrijven op datingsites. Het moet op je pad komen, net als Marcel op mijn pad kwam. Toen ik hem op tv zag, wilde ik een brief schrijven.

Anouk uit De Bilt: Ik wou vragen of je over je verliefdheid bent gekomen. Moest je echt een knop omzetten of ben je stiekem nog verliefd en kan je Marcel niet uit je hoofd zetten?

Het duurde een paar dagen voordat ik me realiseerde dat het niet zo was, dat het Marcel niet zou worden. Na paar dagen lukte het om de knop om te zetten. Het is ‘m gewoon niet. Dat besef je dan.
Die verliefde gevoelens duurden wel wat langer, maar die zijn nu gewoon weg.
Marcel en ik hebben nog met elkaar gebeld. Dat heeft mij veel goed gedaan. Het is me wel duidelijker geworden waarom hij niet voor mij koos.  Het heeft een plekje, en ik ga gewoon verder met mijn leven.

Marga uit Nijverdal: Heeft het meedoen veel invloed (gehad) op je leven? En zo ja, is het voornamelijk positief of negatief?
Meedoen aan Boer zoekt Vrouw is een positieve stap in mijn leven geweest. Je komt dichterbij jezelf. Dat het gelukt is om mezelf te zijn, dat ik een eerlijk persoon ben, sterkt wel. Dat geeft mij een goed gevoel over mezelf.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Interviews met de niet gekozen vrouwen.
« Reactie #2 Gepost op: 23-01-2011, 11:07:49 »
Berber
Al met al vond ik het prima dat hij mij wegstuurde

De mailtjes met vragen stroomden binnen voor Berber. De een wilde nog eens weten hoe ze nou die discussie met Frank had beleefd, en de ander wilde graag klaverjasles. Hier volgt een selectie van de vragen...

Martin uit Utrecht: Je zei in een eerdere aflevering (volgens mij tijdens het saunabezoek) dat je verwachte dat je wel kon aarden op de boerderij. Hoe kwam je aan die verwachting en wat correspondeerde vervolgens niet aan de verwachting toen je bij boer Frank logeerde?

Goeie vraag. Ik ben in een klein dorp op het platteland opgegroeid. Ik hou dus heel erg van het platteland en van de ruimte die daar is. Sinds mijn studie woon ik in de stad.
Ik was niet bekend met het boerenbedrijf, en ik wist eigenlijk niet hoe ik dat zou vinden. Maar omdat het platteland mij aanspreekt, dacht ik dat ik ook wel op een boerderij zou kunnen aarden.
Dat Frank afgelegen woont, vond ik niet erg, maar met het bedrijf had ik niet de affiniteit zoals hij die heeft. Ik denk dat het heel belangrijk is, dat je dat samen kunt delen.

Carmelita uit Eindhoven: Was je na de aanvaring met Frank meteen klaar met hem en daarom blij dat je als eerste wegging, of had je nog wel willen blijven en het nog een kans willen geven?

Ik was wel wat geschrokken van het feit dat hij er zo heftig op reageerde. Maar ik had wel het idee dat hij een lading op mij projecteerde en dat het niet echt om mij ging. Hij heeft later hiervoor nog zijn excuses aangeboden. Al met al vond ik het prima dat hij mij wegstuurde.

Theo uit Goes: Wat was je leukste ervaring bij Boer Frank?

Het klaverjassen vond ik het leukst, omdat het heel gezellig was met zijn vieren. Het was ook heel gezellig met Judith op Anita en leuk dat we samen op een kamer sliepen. Op de boerderij vond ik het leuk om samen met Frank te kijken of de geiten drachtig waren.

Lars uit Vriescheloo: Wat vond je nu het leukste aan het hele Boer zoekt Vrouw avontuur? Was dat de brief schrijven of het speeddaten of toch de logeerpartij?

Het leukste.. , eens even kijken? Ik denk toch de speeddate. Het was een groot avontuur. Ik heb daar zoveel leuke mensen ontmoet. Het was een belevenis, die dag. En zo spannend omdat je hem, Frank, nog niet had gezien. De dagdate vond ik ook erg gezellig.

Mirte uit Rotterdam: Heb je een lekker vegetarisch recept voor op de site?
Ik ben niet echt een keukenprinses dus ik schud niet zomaar een recept uit mijn mouw. Ik maak wel dingen, maar dat verdient geen vermelding. Ik zal er eens een zoeken. Wordt vervolgd…

Patricia uit Hilvarenbeek: Stel dat het uiteindelijk tussen Frank en een van de andere vrouwen niets wordt, en hij zou je over een jaar nog eens mee uit vragen, zou je ‘ja’ zeggen?
Nee. Het is wel gebleken dat we elkaars type niet zijn. We hebben ook zulke verschillende levens. Hij is heel tevreden over het zijne, en ik over het mijne.

Freek uit Venlo: Hoe kijk je terug op je Boer zoekt Vrouw avontuur?

Ik vond het hartstikke leuk om mee te maken. Ik heb leuke dingen gedaan, en kennis gemaakt met het boerderijleven. Het was een bijzondere ervaring. Ik had de impact ervan enigszins onderschat, zoals aangesproken worden op straat. Dat is even wennen.

Martin  uit Utrecht: Krijg jij veel reacties van wildvreemden op straat, in de supermarkt enzo?
Ja dat zeker. Heel grappig: Ze kijken je eerst vluchtig aan, vervolgens kijken ze weg en dan kijken ze weer. Dan weet ik inmiddels wel hoe laat het is,  dan herkennen ze me dus.
Heel bizar, ik stond laatst op een zondag – na de uitzending- op de bus te wachten, stopte er een auto: ‘Hé Berber, je moet vast naar Groningen!’ Ik heb toen een lift gekregen.

Floris uit Den Haag:  Hoe nu verder in de liefde en wanneer gaan we kolonisten? ;-)
Ik zie wel wat er op mijn pad komt… Wat betreft het Kolonisten? Kolonisten kan niet met z’n tweeën, Floris. ;-)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Interviews met de niet gekozen vrouwen.
« Reactie #3 Gepost op: 24-01-2011, 00:08:53 »
Vind vooral Berber en Yvonne hele leuke vrouwen....
die boeren deze keer hebben echt geen smaak ofso ::).
zijn ook allemaal van die zeurtypes ::kots::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Interviews met de niet gekozen vrouwen.
« Reactie #4 Gepost op: 24-01-2011, 00:11:49 »
oh ik denk trouwens dat we hier volgende week sowieso de 3 van richard bij kunnen verwachten ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Interviews met de niet gekozen vrouwen.
« Reactie #5 Gepost op: 24-01-2011, 15:56:11 »
ow plaats jij dan die interviews hier :P
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Interviews met de niet gekozen vrouwen.
« Reactie #6 Gepost op: 24-01-2011, 16:00:27 »
ow plaats jij dan die interviews hier :P
whaha: that's not my job ::hand::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Interviews met de niet gekozen vrouwen / mannen.
« Reactie #7 Gepost op: 29-01-2011, 12:12:03 »
Johannes


Veel mensen hebben geen vragen, maar willen kwijt dat ze hem alle geluk in de liefde gunnen. Sanne hoopt dat Johannes 'die glimlach op de mond houdt', maar ze denkt dat hem dat wel lukt. Natuurlijk waren er ook vragen, hier volgt een selectie.

Jet uit Borne: Is het jou voldoende duidelijk geworden waarom zij voor de andere twee koos en niet voor jou?
Voor mij is het wel duidelijk geworden. Tussen ons was gewoon niet de juiste klik, dat voel je wel van elkaar.

Sitie uit Amersfoort: Had je verwacht dat je er uit moest?

Ik had wel het idee dat ik degene zou kunnen worden om te vertrekken, omdat zij meer band had met Harrie en Adriaan.

Merijn uit Oldenzaal: Hoe kun je altijd zo nuchter en vrolijk blijven?

Ja, dat is gewoon mijn karakter. Zo ben ik.

Hanna uit Barendrecht: Als Annemarie je zou benaderen na dit programma, omdat het niet gelukt is om een klik te krijgen met de andere twee boeren, zou je er dan voor open staan om opnieuw met haar te daten?
We hebben niet echt gevoel bij elkaar. Dan heeft het geen zin om nog een keer te daten. Hebben we immers al gedaan. Ze komt wel een keer op mijn boerenbedrijf kijken. Dat is natuurlijk iets anders dan daten, dat is gewoon gezellig.

Suzanne uit Winterswijk: Jullie wilden alle drie graag wat meer diepgang in de gesprekken met Annemarie. Waarom ben je niet zelf zo'n gesprek begonnen?
Dat komt omdat je bij iemand anders thuis en op bedrijf bent, dan stel je je toch als gast op. Je gaat niet direct eisen stellen. Daarbij hebben we wel leuke gesprekken met elkaar gehad. Maar misschien niet met de diepgang die nodig is om een relatie te beginnen, om elkaar om die manier te leren kennen.

Marie uit Norg: Heb je veel reacties gekregen na deze uitzending en word  je vaak herkend op straat?
Ja, reactie van familie, vrienden en bekenden. En ik word best veel herkend.  Nu ben ik niet elke dag in het openbaar, maar ik ben al vaker dan 1 keer op de foto met iemand geweest. Ik ervaar dit als leuk, zoals dat nu gaat.

Bauwina uit Dieren: Jullie konden het met zijn drieën goed vinden, als mannen onder elkaar. Voelde je ook iets van rivaliteit of was het gewoon oude jongens krentenbrood?

We konden inderdaad goed met elkaar overweg. Dus dat klopt, je hebt het goed gezien. We hadden geen rivaliteit, het was gewoon gezellig.

Irene uit Leiden:  Ga je nu, nadat je bent 'weggestemd' door Annemarie, op zoek naar een nieuwe vriendin of laat je het even rusten?

Ik heb niet voor niks meegedaan aan dit programma. Ik stond toen en nu dus nog steeds open voor een relatie. 

Jet en Paul uit Nijverdal:  Wat is je volgende stap op zoek naar de ware? Neem je nu je slingers wel mee? :)
Haha. Dat van die slingers was natuurlijk als een grapje bedoeld.  Flirten en versieren moet  van twee kanten komen. Dat lag niet aan Annemarie, maar er moet bepaalde chemie zijn tussen twee mensen. Dan investeer je meer in elkaar en dan komen de 'slingers' vanzelf.

Anne-Martine uit Zeist: Omdat je als een erg leuke en sympathieke man overkomt en je ook nog eens zelf boer bent, vroeg ik me af of je het misschien leuk zou vinden om volgend jaar zelf als 'boer' aan Boer zoekt Vrouw mee te doen?
Lachend: Nou, als het tegen die tijd nog niet gelukt is, dan ga ik het zeker overwegen.  Ik ben er nu een beetje in thuis, want ik weet wat ik kan verwachten.  Dus wie weet, misschien wel ja...

Marijke uit Beilen: Wat voor een bedrijf heb  je? Wat zijn je hobby's en wat zoek jij eigenlijk in een vrouw?
Wij  hebben een melkvee- en schapenbedrijf. Wat betreft mijn hobby’s. Dat is met  dieren omgaan,  uiteten,  naar het café,  poolen,  bowlen en  karten.. En ik hou van een goed gesprek.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Interviews met de niet gekozen vrouwen / mannen.
« Reactie #8 Gepost op: 13-02-2011, 00:06:46 »
Jose

Jose verliet de boerderij van Gijsbert. Vragen en aardige woorden kwamen voor haar binnen. Hier volgt een selectie van de vragen, en Jose geeft antwoord.

Bert uit Maastricht: Wij zouden graag weten of u een agrarische achtergrond heeft. Wij waren verrast door de door u uitgedragen kennis van het boerenbedrijf in de afleveringen.
Mijn ouders hadden een eigen melkveebedrijf, dus ik ben ermee opgegroeid. Mijn achterburen hadden ook een boerderij. Daar liep ik altijd rond, tijdens de vakanties en in de weekenden.
Nu nog hebben mijn ouders een hobbyboerderij met schapen en kippen. Mijn vader vertelde altijd veel over het boerenleven. Nog steeds trouwens, want hij is en blijft een boer in hart en nieren.

Henk uit Gees: Ben jij altijd zo hartelijk en warm tegen de mensen? (werd er stil van)

(Lachend) Oh jeetje.. wat een leuk compliment. De mensen om me heen zeggen wel dat ik ook zo ben, zowel op tv als in het echt. In ieder geval bedankt voor het compliment. Altijd leuk om te horen.

Mathilde uit Wenum: Wat vond je het leukst aan Gijsbert?

Zijn nuchterheid. Hij staat met beide benen op de grond.

Natasja uit Oude Niedorp: Wat was je leukste moment bij boer Gijsbert?

Het autocrossen! Dat vond ik gewoon heel stoer, daar hou ik van.
En het moment dat de koe moest kalveren. Nu heb ik dat wel vaker gezien, maar dit keer was echt genieten, nu ik er zo met mijn neus bovenop stond.

J. uit Bergschenhoek: Ga je de komende weken nog naar de rest van BZV kijken?

Jaaah, ik heb altijd alle seizoenen Boer zoekt Vrouw gevolgd, dus dit seizoen blijf ik zeker volgen.

Mariëlle uit Sint-Annaland: Hoe zag je je toekomst bij Gijsbert?

In het begin dat ik Gijsbert had ontmoet, zag ik wel een toekomst. Eentje waarin je allebei je eigen leven houdt, hij zijn boerderij, ik mijn werk. Maar dat je je wel in het bedrijf verdiept en meehelpt waar nodig.

Patricia uit Den Bosch: Vind je het niet jammer dat Gijsbert jou niet heeft gekozen?
Je gaat wel naar de boerderij met het idee dat het leuk zou zijn als het wat zou worden. Je hoopt allemaal op een happy end, maar als het niet klikt, houdt het op. Toen vond ik het ook niet meer jammer.

Susan uit Eindhoven: Zou het zomaar kunnen dat als het niet tussen Gijsbert en Femke werkt, jij weer in beeld komt bij Gijs?

Nee, we zijn te verschillend qua karakter en ideeën. En dan gaat het niet werken..

Annelies uit Kloetinge: Krijg je veel reacties?

Heel veel reacties, ook op straat. Mensen zijn allemaal heel nieuwsgierig en positief. Zo van: 'Leuk dat je hebt meegedaan!' De meeste mensen vinden mij stoer en dapper en ze zeggen dat ik eerlijk ben geweest.
Ik moet zeggen als je zoveel positieve reacties krijgt, is dat absoluut een boost voor je zelfvertrouwen.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Interviews met de niet gekozen vrouwen / mannen.
« Reactie #9 Gepost op: 25-02-2011, 22:42:29 »
Harrie
Als we Harrie bellen voor dit interview is hij bezig met kuilsnijden. Hij vindt het geen punt om vanaf de trekker vragen te beantwoorden. Twee vragen spannen de kroon: Zou je de boerderij voor de liefde opgeven en wat als Annemarie je alsnog belt. Wat heeft Harrie hierop te zeggen?

 

Rietje uit Rosmalen: Was het niet vreemd om meteen weer zelf alleen thuis aan de slag te gaan, terwijl je al die tijd samen met Annemarie en de anderen bezig bent geweest op haar boerderij?

Ik vond het wel prettig om thuis aan de gang te gang te gaan. Het was ook lekker om thuis te zijn, want ik had de hond gemist.
Wat ik als eerste heb gedaan? Eerst heb ik kuilgras gesneden voor de koeien en daarna koeien gemolken. Lekker om dingen te doen in plaats van direct te gaan zitten. Ga je ook maar nadenken.

 
Marjolein uit Heenvliet: Wat als Annemarie bedenkt dat ze verkeerd gekozen heeft. Zal je haar dan met open armen ontvangen en haar alsnog een kans geven?

Tsja. Omdat dit nu niet speelt, kan ik op deze vraag lastig antwoord geven.
Ik hou er in ieder geval geen rekening mee.  Annemarie kiest voor Adriaan. Ik kan het ook goed met Adriaan vinden. Dan vind ik het ook gewoon leuk voor hen.

Hanna uit Groningen: Ik ben toch wel heel benieuwd wat gaat er met jullie gebeuren als jullie elkaar weer tegen komen in een kroeg?

Ik denk dat we dan gewoon heel gezellig kunnen kletsen met elkaar.

Elly uit Zwolle: Had je verwacht dat Annemarie voor Adriaan zou kiezen? En wat dacht je toen je dat hoorde?


Ik heb er altijd wel rekening meegehouden, alleen al uit bescherming voor mezelf. Het zou anders zo kunnen tegenvallen, maar  het is niet dat ik me daardoor heb ingehouden. Ik kon er geen peil op trekken voor wie Annemarie zou gaan kiezen. Ze kon met ons allebei goed uit de voeten.
Ja, wat dacht ik toen ze voor Adriaan koos? Ik dacht : Shit! Oh. Verder heb ik er niet zoveel woorden voor.
Ik had het wel willen proberen met haar.  Annemarie is namelijk een leuke, spontane meid, en dat maakte de logeerweek erg gezellig.

Fabian uit Delft: Heb je achteraf geen spijt dat je niet meer initiatieven hebt genomen richting Annemarie om je kansen te vergroten?

Ik was mezelf, meer kan je niet doen. Wat had ik meer kunnen doen? Weet jij het, tips?

Tessa uit Ede: Als Annemarie voor jou had gekozen, was je dan bereid geweest je boerderij daarvoor op te geven en bij Annemarie in te trekken?


Nou, hierover heb ik niet echt nagedacht. Ik heb de boerderij van mijn ouders overgenomen. Het is iets eigens, het is iets van generatie op generatie. Dat geef je niet zo maar op. Uiteindelijk is dit ook niet aan de orde geweest, omdat ik niet gekozen ben.

Janine uit Amsterdam: Ik denk dat het programma wat aanbidsters voor je gaat opleveren. Merk je daar al wat van?


(Lacht) Ik hoop het! Ik heb al wel wat mailtjes gehad…

Irene uit Amstelveen: ik las dat je naast dieren ook van sport houdt. Welke zijn dat? En hoe breng jij het liefst je vrije tijd door?


In de winter schaats ik twee keer per week en in de zomer doe ik aan wielrennen. Vrijetijd? Heb ik dat? Sommige mensen werken van acht tot vijf uur en hebben daarna vrijetijd, maar in mijn leven loopt dat een beetje door elkaar heen. Zo is mijn werk ook nog eens mijn hobby.

Yvonne uit Terneuzen: Je bent zo'n sympathieke gozer en zo plezierig om naar te kijken, met die pretoogjes. Ik denk dat je best veel brieven zal krijgen als je volgend jaar zélf  zou meedoen met BZV! Overweeg je dat?


Ga jij schrijven dan? Ik vind deze ene keer wel leuk geweest. Het was een mooie ervaring, maar mij zie je volgend jaar niet terug.  Bedankt voor de complimenten!

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Interviews met de niet gekozen vrouwen / mannen.
« Reactie #10 Gepost op: 25-02-2011, 22:45:23 »
Judith


Veel mensen vragen zich of Judith ook had gedacht dat Frank voor haar ging kiezen. Op deze en andere vragen geeft Judith antwoord…


Agnes uit Ede: Allereerst even zeggen dat wij jou een hele leuke en spontane meid vinden! We hadden erg gehoopt dat jij gekozen zou worden! Onze vraag is simpel: Hoe gaat het nu met jou?

Dank je wel voor de leuke reactie! Het gaat goed met me, ik ben gewoon lekker aan het werk, doe mijn ding. Dat voelt gewoon goed. Was na die zondag ook wel erg blij dat het erop zat! Ik heb het helemaal afgesloten.


Susan uit Eindhoven: Wij hadden echt het gevoel dat Frank voor jou ging kiezen. Had jij dat gevoel stiekem ook? En heb je er nog liefdesverdriet van gehad?


Ik wist dat de kans er was dat hij voor mij zou kiezen. Er was een klik tussen ons en het voelde goed om bij hem te zijn. Onze kansen, die van Anita en mij, waren gelijk. Pas de laatste dag is dat anders geworden.
Op dat moment vond ik het natuurlijk enorm jammer, je komt met een bepaald doel naar de boerderij. Je bent daar maar vijf dagen, je leert elkaar op een intensieve manier kennen en ‘moet’ veel over de toekomst na denken waar je normaal niet zo mee bezig bent. Maar goed, dat betekent dan ook dat het maar eventjes duurt voordat dat gevoel weg is. Het is geen relatie van maanden die over is.

Carmelita uit Eindhoven: Vond je het moeilijk om de uitzendingen te bekijken en vooral na het keuzemoment? Frank en Anita samen op de fiets door Utrecht?

Nee, daar had ik geen moeite mee. Het is voor ons allemaal al weer maanden geleden. Ik moet zeggen: het zag er leuk uit! Frank en Anita zijn een leuk stel! Ik gun het hun.
Ik vond het keuzemoment zelf lastiger om te zien, omdat ik niet meer wist hoe ik had gereageerd. Dat viel gelukkig mee.

André uit Amsterdam: Had je niet een beetje verwacht dat jij de gelukkige zou kunnen zijn, vanwege de studie waar Anita nog mee bezig is. Met jou zou hij immers een stukje verder zijn.

Omdat ik niet studeer, ben ik inderdaad iets flexibeler. Maar toch, als Frank voor mij had gekozen, was ik ook niet na een half jaar bij hem ingetrokken.

Janne uit Dedemsvaart: Had jij al gevoelens voor hem, zoals Anita had?


Nee, ik denk dat Anita al meer gevoelens voor hem had. Zij zag het leven met Frank al veel meer voor zich. Het was iets waar zei altijd al van had gedroomd, daardoor had zij er meer gevoel bij. Dat had ik niet. Wel vond ik Frank superleuk, maar ik was niet verliefd.
 
Jeroen uit Hengelo: Uiteraard liggen de jongens voor jou na de uitzendingen van BZV voor het oprapen, maar ik heb met mijn grote mond gezegd dat ik je desondanks een berichtje zou sturen mocht Frank onverwacht niet voor jou kiezen, maar goed: Wat heb je geleerd van Boer zoekt Vrouw?

Ik vond het een topervaring! Ik heb door Boer zoekt Vrouw veel leuke mensen leren kennen. Ik vond het soms best moeilijk om mezelf zo kwetsbaar op te stellen. Nu zie ik dat veel mensen het wel erg kunnen waarderen en ben ik blij dat ik toen toch mijn brief naar Frank heb verstuurd. Ik vond het een hele waardevolle ervaring!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.