Auteur Topic: [column] Wat er allemaal mis kan gaan  (gelezen 1250 keer)

Offline broer

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Broodnodig.
[column] Wat er allemaal mis kan gaan
« Gepost op: 16-03-2003, 18:08:56 »
Voor wie erin is geïnteresseerd, hier vind je een nieuwe column van mijn hand.

Eventuele reacties kun je hieronder kwijt. :)







Achteloos...

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:[column] Wat er allemaal mis kan gaan
« Reactie #1 Gepost op: 16-03-2003, 18:29:36 »
ocharme!







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[column] Wat er allemaal mis kan gaan
« Reactie #2 Gepost op: 16-03-2003, 19:35:13 »
Ik leef met je mee broer  :-[








Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:[column] Wat er allemaal mis kan gaan
« Reactie #3 Gepost op: 16-03-2003, 21:07:30 »
Mij is dat ook overkomen, maar dan met de 7e afl. van de Belgische Mol. Nu dacht ik dus de herhaling op te nemen. Maar ik, met mijn stomme kop, vergeet ook deze op te nemen.
Het allerergste moet nog komen. Ik zou het niet alleen voor mezelf opnemen, maar ook voor Daan. Aangezien hij in Dusnieland was, kon hij het ook niet kijken en de herhaling was voor hem te laat op de avond.

Ik leef, net als Daisy maar dan nog net wat harder, met je mee.







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:[column] Wat er allemaal mis kan gaan
« Reactie #4 Gepost op: 16-03-2003, 21:22:07 »
Haha, ik heb ook zo'n moment gehad. Het was met carnaval. Ik moest voor mn ouders de lokale carnavalsoptocht opnemen (daar zenden ze ieder jaar zo'n samenvaating van uit). Dat is op zich geen probleem, maar het begint dus op zondagavond om 20.00 uur en wordt dan 24 uur lang doorlopend herhaald. De mol kwam natuurlijk ook en dat moest ik ook opnemen. Dus dan maar de mol opnemen en gelijk daarna de video op die andere zender ingesteld. Het probleem met die optocht is namelijk dat je van tevoren niet weet hoe lang dat verslag is en je dus behalve van de eerste uitzending geen begintijd weet.
Naja gewoon drie uur lang opnemen, niets aan de hand, dan staat het er altijd wel helemaal op dacht ik. Komen we thuis diep in de nacht van zondag op maandag, wil mn vriend even kijken of ie met de optocht in beeld is. Staat video nog geprogrammeerd. Maar er was wel iets opgenomen (van drie uur lang). Ik in alle staten, de mol was niet opgenomen. Mn vriend begon al sussende woordjes te spreken (kun je je dat voorstellen in beschonken toestand?), maar begon vervolgens toch rustig te spoelen met de video. En wat bleek: hoewel de mol nog geprogrammeerd stond, was het toch opgenomen. Ik blij natuurlijk (ook in beschonken toestand, het was weer lachen bij ons thuis...). Eind goed al goed.

Anyway, moraal van het verhaal, het opborrelende paniekgevoel, dat nog eens versterkt wordt door de alcohol, kan ik goed begrijpen...

Leuk dat je er trouwens nog eens bent! Er was laatst al weer bijna een 'waar is Broer' zoekactie opgestart  ;D.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re:[column] Wat er allemaal mis kan gaan
« Reactie #5 Gepost op: 17-03-2003, 10:52:51 »
Ik had dat dus ook. Ik heb het wel gekeken, maar wilde het ook opnemen. Band klaar, video klaar en ik hoefde maar 1 knopje in te drukken, record. Programma begind, druk op knop en halvewege de mol, dus na de 1e opdracht zag ik tot mijn grote schrik dat ik het verkeerde knopje had gedrukt :o  Hij stond uit :-\ :'( :'( :'(  Wel potjandozie >:(  Snel maar aangezet maar goed, wel de 1e opdracht gemist... De herhaling kan ik niet opnemen. Hij wil nl niet meer voorprogrammeren :-\  Zelfs showview doet het niet meer. Balen zeg. Nouja, volgende week beter opletten ::)







Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Jane

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben niet de mol, ik ben een konijn
Re:[column] Wat er allemaal mis kan gaan
« Reactie #6 Gepost op: 17-03-2003, 20:22:04 »
Iets dergelijks had ik dus ook zondag... Ik heb dus alle moeite gedaan om bij het feest van mijn broer weg te gaan om gauw even op rec te duwen bij de tv. Nu heb ik dus het hele vlaamse weerbericht er op staan... Maar het allerlaatste stuk van de Mol (het stuk van de checkes en alles wat er na komt) dus niet!!! En hier had ik maar één kans!!! Can you believe it!

En ik weet nog steeds niet wat er daar gebeurd is. Voor mij is de Mol nog niet afgelopen!







de mol, of niet de mol, dat is de vraag

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:[column] Wat er allemaal mis kan gaan
« Reactie #7 Gepost op: 18-03-2003, 00:42:06 »
Een onspontane drinkavond! Jij moet wel verschrikkelijk oud zijn!!  :P

Zullen we vanavond spontaan een drinkavond houden trouwens?

(Tja, ok, maandag is nou niet echt een drinkavond, maar zou ik vragen of het ook morgen of vrijdag of zaterdag kon zou de spontaniteit eraf zijn. En ik wil niet aangezien worden voor iemand die een bepaalde leeftijd heeft bereikt waarbij hij alleen maar onspontane drinkavonden organiseert.)

Edit: Noodzakelijk woordje 'niet' toegevoegd in de laatste zin...







« Laatst bewerkt op: 18-03-2003, 00:43:10 door bertha531 »