Auteur Topic: TBM is (niet) de mol!  (gelezen 18341 keer)

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
TBM is (niet) de mol!
« Gepost op: 24-03-2003, 21:16:42 »
In dit topic, kun je vanaf nu alles kwijt over TBM. Waarom is hij wel de mol? Of waarom juist niet?

Hier kun je dus discussieren over alle verdachte handelingen, hints, onmolse acties enz. enz. van TBM.








Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #1 Gepost op: 27-03-2003, 21:25:25 »
o mijn god wat ben ik oninteressant.
mensen valt er nou nix over mij te melden? beetje leeg op dit topic. zou ik graag anders zien. veel mensen hebben me aan t werk gezien, en wellicht mn profiel gelezen, dus heb je wat te vragen, te zeuren, te slijmen of iets anders, doe het gerust!

TBM







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #2 Gepost op: 27-03-2003, 21:41:14 »
Mols: TBM blijft typen in de chat-box wanneer iedereen op zoek is naar het laatste plaatje voor de pizza opdracht. :(

Onmols: TBM lijkt heel erg zijn best te doen en erg zenuwachtig [size=0,1]of is het soms een george-type)[/size] 8)








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #3 Gepost op: 28-03-2003, 12:54:44 »
o mijn god wat ben ik oninteressant.
mensen valt er nou nix over mij te melden? TBM

Is dit vijftienjarige verbaal sterke wonderkind eigenlijk wel vijftien? Verschuilt hij zich achter een geheimzinnige nick (The Born Mole)? Is hij echt de mol? Ik ben er bang voor. Eerst thuis Sesamstraat kijken, vervolgens al die oudjes op het wieisdemolforum om de tuin leiden. Ik zie het hem doen. Kinderen van tegenwoordig zijn tot alles in staat!







« Laatst bewerkt op: 28-03-2003, 12:55:45 door Verdi »
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #4 Gepost op: 28-03-2003, 16:12:20 »
. . .en het vertrouwen in de jeugd is tot ver onder het nul-punt gedaald. . .







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Groenenman

  • Gast
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #5 Gepost op: 28-03-2003, 19:24:09 »
Het lijkt wel of wij jeugd niet meer mee mogen doen en alleen maar genegeerd worden in deze mooie wereld  :'( >:( ??? >:( :'(








Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #6 Gepost op: 28-03-2003, 21:30:10 »
verdi, ik herken je, maar van wie is dat onderschrift??







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #7 Gepost op: 29-03-2003, 07:46:52 »
verdi, ik herken je, maar van wie is dat onderschrift??

Van H.M.van Randwijk







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #8 Gepost op: 29-03-2003, 10:15:16 »
shit ja! bedankt!







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #9 Gepost op: 2-04-2003, 11:06:48 »
Ik heb het gisteren weer allemaal gemist maar ik neem aan dat je de boel weer flink hebt lopen flessen molletje!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #10 Gepost op: 2-04-2003, 15:36:34 »
Onmols: TBM legt de opdracht nog eens duidelijk uit aan overige kandidaten. (Coordinatenopdracht) :)








Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #11 Gepost op: 2-04-2003, 20:20:22 »
Ik heb het gisteren weer allemaal gemist maar ik neem aan dat je de boel weer flink hebt lopen flessen molletje!

wat jij wilt verdi, wat jij wilt. . .







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Offline Kandidaat X (Torsten)

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #12 Gepost op: 3-04-2003, 21:53:29 »
 :'(

Snik, ik heb maar een troost en dat is dat TBM nog in het spel zit. Hij speelt nu voor drie!! Ga zo door TBM  ;)







Had ik het formulier nu maar eerder ingevuld...

Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #13 Gepost op: 4-04-2003, 09:33:31 »
dank je wel!!!







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #14 Gepost op: 4-04-2003, 12:57:25 »
:'(

Snik, ik heb maar een troost en dat is dat TBM nog in het spel zit. Hij speelt nu voor drie!! Ga zo door TBM  ;)

M.a.w. bedankt dat je me d'r uitgekegeld hebt mol!







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #15 Gepost op: 4-04-2003, 13:12:01 »
met andere woorden verdi zou zeker flaters slaan als kandidaat. . .







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #16 Gepost op: 4-04-2003, 13:19:43 »
met andere woorden verdi zou zeker flaters slaan als kandidaat. . .

Ongetwijfeld. Maar gelukkig kan Verdi af en toe heel erg hard om zichzelf lachen.   ;D







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #17 Gepost op: 5-04-2003, 09:52:01 »
Ongetwijfeld. Maar gelukkig kan Verdi af en toe heel erg hard om zichzelf lachen.   ;D

jij bent toch niet zo iemand die heel hard en heel lang om zn eigen grapjes lacht he??







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #18 Gepost op: 5-04-2003, 10:19:53 »
jij bent toch niet zo iemand die heel hard en heel lang om zn eigen grapjes lacht he??

Nee, alleen om m'n eigen blunders (en natuurlijk die van anderen, geen vermaak is tenslotte leuker dan leedvermaak). Gelukkig is dat voorraad genoeg!









“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline TBM

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Yeah baby!!
Re:TBM is (niet) de mol!
« Reactie #19 Gepost op: 5-04-2003, 17:02:35 »
ah dat verklaart veel. . .







The race is long, and in the end, it's only with yourself.  © Bazz Luhrmann - Sunscreen