Auteur Topic: problemen met Internet Explorer  (gelezen 15013 keer)

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
problemen met Internet Explorer
« Gepost op: 22-09-2012, 12:11:51 »
De media hebben er vol van gestaan de laatste dagen, het probleem is intussen opgelost naar het schijnt. Tot de volgende uitbraak, uiteraard. ::rofl::


Ik laat het systeem standaard automatisch naar updates zoeken, en die opdracht wordt trouw uitgevoerd, dus ik kan niets vergeten. Bij het afsluiten en later weer opstarten van het systeem komt alles vanzelf in orde.


Uitzondering het probleem nu met die massale uitbraak. Intussen heeft Microsoft de update klaar en is die ook verspreid.

Nu het volgende: ik heb gekeken in de update-geschiedenis, en daar staat dat Powerpointupdates niet zijn uitgevoerd. Nu gebruik ik dat programma niet, maar het maakt wel deel uit van Microsoft Office 2007, dat ik op mijn computer heb staan. Van dat pakket gebruik ik wel het Word-onderdeel.

Nu is mijn vraag: werkt Word onafhankelijk van de andere onderdelen van Office? Een daaraan gekoppelde vraag is: kan het kwaad dat ik de situatie zo laat, of kan ik beter de niet-gebruikte onderdelen van Office van mijn computer verwijderen? Ik heb nooit opdracht gegeven om updates te downloaden voor Powerpoint, maar ik weet niet of die achterwege blijven als ik dat onderdeel zelf verwijder van mijn systeem.




anoniem 10311

  • Gast
Re: problemen met Internet Explorer
« Reactie #1 Gepost op: 25-09-2012, 12:52:21 »
als ik het goed begrijp heb jij Office 2007 geïnstalleerd op je PC.
Maar het onderdeel "powerpoint" heb je niet geïnstalleerd?

dan heeft het ook geen zin om de updates voor dat onderdeel te downloaden en zal dat dus ook niet gebeuren.

Online Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: problemen met Internet Explorer
« Reactie #2 Gepost op: 25-09-2012, 12:57:12 »
Het staat er wel bij in het overzichtje. Dus ik heb het wel (maar ik gebruik het nooit).


Een tegenvraag: als alle meldingen bij de updates ''voltooid'' aangeven, en alleen bij powerpoint ''mislukt'' staat, zou ik in feite geen probleem moeten hebben?


Intussen is de belangrijke update voor IE binnengekomen, en het updatelogboek geeft ''voltooid'' aan.Dus ik denk dat het probleem als zodanig is opgelost.

Ik merk het ook aan andere toepassingen dat ze kleinere updates erin hebben meegenomen.