Auteur Topic: IRC  (gelezen 43776 keer)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: IRC
« Reactie #20 Gepost op: 13-01-2013, 00:51:17 »
Er zijn ook irc appjes waarmee je op de chat kan komen. Die geb ik vorig jaar wel gepeobeerd en die leken best goed te werken.

Ik heb nu irc999. Volgens mij werkt die wel goed. Eerst een server toevoegen ( irc.realitynet.org) en in dat veld kan je ook wen nick intypen. Dan op done klikken. Daarna kun je een channel toevoegen(#huiskamer. Dan weer 2x op ok klikken ofzo. Dan kan je de juiste chat aanklikken en kom je in de huiskamer terecht zodat je kunt chatten op je telefoon.
« Laatst bewerkt op: 13-01-2013, 01:07:30 door -ELISE- »
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: IRC
« Reactie #21 Gepost op: 13-01-2013, 11:46:12 »
Er zijn ook irc appjes waarmee je op de chat kan komen. Die geb ik vorig jaar wel gepeobeerd en die leken best goed te werken.

Ik heb nu irc999. Volgens mij werkt die wel goed. Eerst een server toevoegen ( irc.realitynet.org) en in dat veld kan je ook wen nick intypen. Dan op done klikken. Daarna kun je een channel toevoegen(#huiskamer. Dan weer 2x op ok klikken ofzo. Dan kan je de juiste chat aanklikken en kom je in de huiskamer terecht zodat je kunt chatten op je telefoon.
ok dan ga ik dat misschien een keer proberen
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: IRC
« Reactie #22 Gepost op: 13-01-2013, 13:43:42 »
2024: wie is de Mol?

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: IRC
« Reactie #23 Gepost op: 13-01-2013, 15:34:30 »
ok dan ga ik dat misschien een keer proberen
Het is ff zoeken hoe t werkt, maar als t werkt dan is het prima. (Ik had m bijna alweer verwijderd omdat ik de app niet snapte nl XD).
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: IRC
« Reactie #24 Gepost op: 13-01-2013, 22:04:20 »
Zijn trouwens ook hordes sites met allerlei irc-commands [waaronder dus bv /nick en /me e.d.] :)


't is alleen niet zo druk normaal zo te zien ::)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.