Auteur Topic: Videocamera kopen.  (gelezen 21795 keer)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #120 Gepost op: 14-05-2011, 18:45:37 »
 :( Jeetje wat vervelend. Sterkte!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #121 Gepost op: 14-05-2011, 18:58:24 »
Dank iedereen ;)
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #122 Gepost op: 15-05-2011, 09:40:38 »
Krijg je niks terug?  ???  ::niet-ok::
Wat een eikels!
Hebben ze een reden gegeven?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #123 Gepost op: 15-05-2011, 10:29:37 »
Ik enk dat ze als reden geven: vanaf het moment dat de rekeninghouder de pas blokkeert, kan er niets meer worden afgeschreven, en is er geen risico meer. Tot het tijdstip van blokkeren blijft de rekeninghouder verantwoordelijk voor de transacties.


Hoe onrechtvaardig ook, maar dit is een ijzeren regel die de banken hanteren.


Jammer dat zoiets niet (zomaar) verzekerd kan worden, maar er zou teveel misbruik van worden gemaakt, denk ik.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #124 Gepost op: 15-05-2011, 10:53:22 »
Nou bij mijn schoonzus hadden ze toen als reden gegeven dat ze een rugtas gebruikte en dat die niet veilig genoeg zijn voor dieven ofzoiets.  ::) En ik begreep dat Elise ook een rugzak had. Dan zullen ze dus wel dezelfde reden geven. Ze verzinnen gewoon van alles om maar niet te hoeven betalen daar komt het op neer.  ::niet-ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Videocamera kopen.
« Reactie #125 Gepost op: 15-05-2011, 17:59:21 »
Dit is een beetje off-topic: verzekeraars worden ervoor opgeleid om zoveel mogelijk premies binnen te halen, en tegelijkertijd zo weinig mogelijk uit te betalen, zelfs als er eigenlijk wel recht op is. Filosofie erachter is, dat een behoorlijke groep mensen het er gewoon bij laat zitten, wanneer ze eenmaal een ''nee'' van de verzekering hebben gekregen.

Ik had met mijn opleiding onder meer verzekerings-agent kunnen worden, maar heb dat bewust niet gedaan, omdat ik mijn werkzaamheden dan voor een deel zouden bestaan uit het afschepen van klanten. En daar heb ik voor gepast.

Ik weet het, Elise heeft daar nu niets aan, maar zelf zit ik ook zo in elkaar dat ik me niet zomaar laat afschepen, dus ook ik zou het er niet bij hebben laten zitten (ik heb zelf helaas in 2004 een schadegeval van 2000 euro gehad, bergingsdeur was geforceerd, vervoermiddel gestolen, doordat de berging niet kon worden afgesloten. Maar diezelfde verzekeringsagent wilde me jaren later wel een nieuwe renteveste periode verkopen voor mijn hypotheek).

Ik heb hem toen ''nee'' verkocht. Meneer was not amused.


Ik wou alleen dat me iets anders te binnen schoot, waar Elise iets aan heeft, maar ik weet niets te bedenken. Het enige dat ik kan aanraden, is de zaak in de publiciteit houden, want de daders zullen naderhand vast wel meer keer hebben toegeslagen (lekker mooi weer spelen met andermans geld, bah.....). ::niet-ok:: ::niet-ok:: ::niet-ok::