Auteur Topic: Allerslechtste chauffeur van nederland  (gelezen 59976 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #80 Gepost op: 21-08-2013, 16:25:41 »
Ik denk, gezien de rijvaardigheid van de kandidaten, je het wel door had gehad als ze rakelinks langs je waren gereden :P

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #81 Gepost op: 21-08-2013, 16:41:01 »
Dat denk ik ook... Gelukkig dat het geen 'live'-opnamen zijn, want dan zou niemand hier meer de straat op durven gaan...
Ich bin ein Bärliner!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #82 Gepost op: 21-08-2013, 17:51:54 »
Op de officiële Facebookpagina suggereert iemand dat er op zijn minst een nep-kandidaat tussen zit. Shriejan blijkt, volgens zijn Facebookprofiel, taxichauffeur te zijn en een acteeropleiding te hebben afgerond. Wat denken jullie? Zelf vind ik het op zijn minst een erg grote toevalligheid dat een van de meest overdreven kandidaten acteur blijkt te zijn en ook nog eens toevallig de eerste opdracht als eerste mocht doen en zo alle andere kandidaten vanaf de tribune kon beïnvloeden. Echt jammer! Zo begin ik toch te twijfelen aan de integriteit van het programma, die voor mij bij de vorige seizoenen wel overeind stond.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #83 Gepost op: 21-08-2013, 18:03:45 »
Ik dacht juist het eerste seizoen dat het nep was totdat Ruben aangereden werd. Maar als dat echt zo is toch jammee ja
You'll never walk alone

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #84 Gepost op: 21-08-2013, 19:36:17 »
Waarom zouden ze er een 'mol' tussen doen?

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #85 Gepost op: 22-08-2013, 13:19:22 »
Een taxi-chauffeur kan ook een slecht chauffeur zijn. Die zijn er meer dan genoeg...
Ich bin ein Bärliner!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #86 Gepost op: 22-08-2013, 13:23:58 »
Een taxi-chauffeur kan ook een slecht chauffeur zijn. Die zijn er meer dan genoeg...

Ja dat wel, maar als je als taxibedrijf ziet dat iemand meedoet aan de Allerslechtste Chauffeur van Nederland zou ik toch niet al te blij zijn. Dat is niet bepaald goed voor de reputatie van je bedrijf.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #87 Gepost op: 22-08-2013, 13:26:57 »
Die reputatie zou alleen geschaad kunnen worden lijkt mij, als in het programma daadwerkelijk zou worden gezegd dat hij taxi-chauffeur is. En dan nog, dan zou ook de naam van de maatschappij genoemd moeten worden. Tuurlijk, je zou het op internet kunnen zoeken, maar een gemiddelde tv-kijker zal zoiets echt niet zo gauw doen.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #88 Gepost op: 22-08-2013, 19:38:45 »
Nou ik kan me zo voorstellen dat als je dit programma hebt gezien en bij hem in de taxi stapt, dat je dan heel snel weer uit wil stappen. (Denk ik, ik heb dit programma nog nooit gezien).

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #89 Gepost op: 22-08-2013, 21:55:34 »
Zodra hij optrekt zou ik zeggen stopt u maar, hier stap ik uit!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #90 Gepost op: 22-08-2013, 22:07:44 »
Hij zou eigenlijk de passagier geld moeten geven voor het lef dat deze toont om bij hem in te stappen :P

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #91 Gepost op: 23-08-2013, 09:57:22 »
Op de officiële Facebookpagina suggereert iemand dat er op zijn minst een nep-kandidaat tussen zit. Shriejan blijkt, volgens zijn Facebookprofiel, taxichauffeur te zijn en een acteeropleiding te hebben afgerond. Wat denken jullie? Zelf vind ik het op zijn minst een erg grote toevalligheid dat een van de meest overdreven kandidaten acteur blijkt te zijn en ook nog eens toevallig de eerste opdracht als eerste mocht doen en zo alle andere kandidaten vanaf de tribune kon beïnvloeden. Echt jammer! Zo begin ik toch te twijfelen aan de integriteit van het programma, die voor mij bij de vorige seizoenen wel overeind stond.

Volgens mij is het inderdaad (gedeeltelijk) nep. Ik heb eergisteren in één keer mijn rijbewijs gehaald en ik kan niet geloven dat mensen die nog maar 1 jaar na het halen van het rijbewijs al vergeten zijn dat je de spiegels moet afstellen en hoe je ze moet gebruiken.  ::)
« Laatst bewerkt op: 23-08-2013, 09:59:25 door Jordyep »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #92 Gepost op: 27-08-2013, 21:30:25 »
Programma wordt echt steeds beter en indrukwekkender.
Vandaag vertelde een vader en een moeder het verhaal van het overlijden van hun dochters. Aangereden door een bellende automobilist, die met een borrel achter het stuur vrolijk aan het inhalen was en de beide dochters dood reden.
Dit hakte er wel in bij de kandidaten die net een parcours hadden gedaan met een telefoontje tussendoor. Een aantal hadden doodleuk verklaard dat ze dat vaak deden en dat het geen probleem was.

--slik--

Een kandidaat stortte zover in dat ze niet meer mocht doen aan het programma van de dokter. Ze vertelde wel dat ze heel veel geleerd had. Laten we het hopen.

Ow en tot slot, Timo: Man wat ben jij een ei!
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #93 Gepost op: 27-08-2013, 21:33:30 »
Programma wordt echt steeds beter en indrukwekkender.
Vandaag vertelde een vader en een moeder het verhaal van het overlijden van hun dochters. Aangereden door een bellende automobilist, die met een borrel achter het stuur vrolijk aan het inhalen was en de beide dochters dood reden.
Dit hakte er wel in bij de kandidaten die net een parcours hadden gedaan met een telefoontje tussendoor. Een aantal hadden doodleuk verklaard dat ze dat vaak deden en dat het geen probleem was.

--slik--

Een kandidaat stortte zover in dat ze niet meer mocht doen aan het programma van de dokter. Ze vertelde wel dat ze heel veel geleerd had. Laten we het hopen.

Ow en tot slot, Timo: Man wat ben jij een ei!

Helemaal mee eens, kreeg een brok in mijn keel toe hij het vertelde, gewoon vreselijk, en die timo , was is er mis met hem
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #94 Gepost op: 27-08-2013, 22:37:19 »
Ik vind het zielig voor die mensen maar ik snap niet dat ze mee doen aan zo'n programma. Ze worden puur gebruikt voor het dramatische effect, daar houd ik niet van.

Timo is trouwens niet helemaal wijs, er zijn er natuurlijk wel meer die de gevaren niet inzien enzo. maar als de jury iets zegt nemen ze het tenminste redelijk aan. Hij blijft er maar tegenin gaan. Ben er benieuwd naar wie hij volgende week die tennisbal gooit. Hoop voor hem dat dat die vriendin is en niet gewoon een vrouw die ze ingehuurd hadden.

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #95 Gepost op: 28-08-2013, 14:31:55 »
Ik vind het zielig voor die mensen maar ik snap niet dat ze mee doen aan zo'n programma. Ze worden puur gebruikt voor het dramatische effect, daar houd ik niet van.


Vind ik ook, maar Serena is wel genezen en dat is weer een +-punt.

Leuk programma, voor de eerste keer gekeken. Maar volgens mij doen sommige wel erg overdreven.
Hoe halen sommige in godsnaam hun rijbewijs?
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #96 Gepost op: 28-08-2013, 16:28:02 »
Ik vind het zielig voor die mensen maar ik snap niet dat ze mee doen aan zo'n programma. Ze worden puur gebruikt voor het dramatische effect, daar houd ik niet van.


Deze mensen willen een boodschap overbrengen en die kwam wel aan. Ja ze worden gebruikt voor een dramatisch effect, maar dat willen ze ook. Ze willen dit effect op alle deelnemers en op alle kijkers overbrengen. Serena zegt er van geleerd te hebben, dat is er in ieder geval één. Deze mensen (zei Ruben Nicolai ook bij PenW) kennen het programma en hadden er vertrouwen in dat het goed gebruikt zou worden. Ik vond het mooi in beeld gebracht. Een serieus stuk in een goed programma.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #97 Gepost op: 28-08-2013, 17:56:38 »
Nou, aan Timo lag het in ieder geval niet...
Het was de schuld van de opdrachten  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #98 Gepost op: 28-08-2013, 18:49:40 »
Ik heb net even de uitzending teruggekeken, het is voor het eerst dat ik die zie. Die Timo, dat moet toch haast wel een acteur zijn, die zou ik echt nooit tegen willen komen op de weg. Wat een ramp.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Allerslechtste chauffeur van nederland
« Reactie #99 Gepost op: 4-09-2013, 21:10:31 »
Ik kijk in de herhaling zelfs ballen vangen kunnen ze niet.
Onze timo is weer debiel.
Hij gooit op 20 cm een tennisbal tegen zijn vriendin aan. Hard.
Die jongen bedoelde het niet zo, zegt die ook nog :(
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.