Auteur Topic: Het blok 2011  (gelezen 11705 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Het blok 2011
« Gepost op: 5-06-2011, 17:26:26 »
In het najaar van 2011 zendt Net5 voor de zevende keer het succesvolle tv- programma Het Blok uit! Het Blok speelt zich af in en rondom een pand dat verbouwd moet worden.

De plek waar Het Blok staat is nog geheim, maar de opnamen vinden plaats in 9 tot 11 aaneengesloten weken, in de periode van juli tot en met september 2011.

Meedoen aan Het Blok is een waanzinnige ervaring, maar besef wel dat je leven volledig op zijn kop gezet wordt! Naast een zware verbouwing word je continu gevolgd door onze cameraploegen, terwijl je ook nog een fulltime baan en/of studie moet hebben.

Willen jullie je aanmelden voor Het Blok 2011? Vul dan het formulier op de net5 site (www.net5.nl) volledig in! Heb je niet alle gegevens bij de hand?

Alleen liefdeskoppels kunnen deelnemen aan de selecties voor Het Blok. Hiervoor gelden de volgende richtlijnen:

1)    Je kunt je alleen tegelijkertijd en samen aanmelden

2)    Je moet 18 jaar of ouder zijn

3)    En je moet een vaste en stabiele liefdesrelatie hebben.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het blok 2011
« Reactie #1 Gepost op: 31-08-2011, 22:02:03 »
Ik zit nu de eerste aflevering te kijken. De instelling van de 2 mannen verrast me eigenlijk wel. Naar mijn idee zijn ze meer met de andere koppels bezig (om ze in een zo slecht mogelijke positie te manoeuvreren) dan met hun eigen opdracht.

Het zal mij benieuwen hoelang zij zich staande zullen houden met zo'n mentaliteit.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het blok 2011
« Reactie #2 Gepost op: 1-09-2011, 22:31:15 »
Ik heb de eerste aflevering helaas gemist. Ik ga in het weekend wel even de aflevering terugkijken.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het blok 2011
« Reactie #3 Gepost op: 3-09-2011, 13:25:01 »
Ik heb aflevering 1 net teruggekeken. Leuke aflevering. Leuke koppels ook zo op het eerste gezicht. Maar wat een kleine appartementen zeg. 't Is natuurlijk wel Amsterdam. Maar veel meer dan een studio is er sowieso niet te maken van die appartementen lijkt me. Ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken. Wat dat betreft was de eerste opdracht al veel belovend. Ik ga dit seizoen maar weer eens volgen.  ::ok::

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het blok 2011
« Reactie #4 Gepost op: 6-09-2011, 13:45:26 »
Leuke aflevering. Ben benieuwd. De twee mannen spelen direct op keihard... het zal nog wel weer gaan botsen daar.
En inderdaad... Mijn huiskamer is groter dan die appartementen ::oink::

Goed dat ze een jaar hebben overgeslagen (toch?!?)... ga deze serie weer met veel plezier volgen. ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het blok 2011
« Reactie #5 Gepost op: 30-09-2011, 22:55:14 »
Ik vind het een leuk seizoen. Ik denk niet dat Thom en Wim ooit nog een oplevering gaan winnen. Die gaan echt alleen nog maar enen krijgen. Toch niet zo heel tactisch gespeeld dus... En ik ben zeer benieuwd wat er nu met Krijn en Suzanne gaat gebeuren...

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het blok 2011
« Reactie #6 Gepost op: 30-09-2011, 23:05:24 »
Ik vind het ook een erg leuk seizoen. Die twee homoseksuelen zijn geweldig voor het prgramma. Het zouden echter nooit mijn vrienden worden en áls ik aan het blok mee zou doen zou ik (naast een scheiding ::) ) wel heftige en vaak ruzies met die knakkers hebben ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het blok 2011
« Reactie #7 Gepost op: 30-09-2011, 23:08:14 »
Tja, als iedereen alleen maar heel lief en aardig tegen elkaar doet, wordt het programma inderdaad wel een stuk minder leuk.  ;D

Volgende week belooft in elk geval een erg interessante aflevering te worden.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het blok 2011
« Reactie #8 Gepost op: 30-09-2011, 23:10:06 »
Tja, als iedereen alleen maar heel lief en aardig tegen elkaar doet, wordt het programma inderdaad wel een stuk minder leuk.  ;D

Volgende week belooft in elk geval een erg interessante aflevering te worden.

Mee eens... op dit moment is het in ieder geval het enige programma waar ik wel naar uit kijk ::jaja::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het blok 2011
« Reactie #9 Gepost op: 2-10-2011, 20:03:24 »
Vandaag ging ik zeilen en de schippers waren twee kandidaten uit het blok :P

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het blok 2011
« Reactie #10 Gepost op: 4-10-2011, 11:07:22 »
Ik kijk ook en vind het leuk dat er feitelijk nog steeds aan het oude format wordt vast gehouden. ::ok::

De jonste van de 2 homo's vind ik echt een irritant vooringenomen mannetje. ::niet-ok:: Zoals hij bv steeds uitvoerder Theo ontloopt... ::) Wel leuk voor het programma natuurlijk, maar reuze irritant.

Trouwens erg leuk dat Theo er weer bij is. Wat een mannetje zeg. ::rofl:: Moet erg om hem lachen.

Kan me trouwens wel voorstellen dat men twijfels heeft bij Suzanne en Krijn (de strandgangers) en of ze wel echt werken overdag. Aan de andere kant presteren ze qua verbouwen toch weinig, dus lekker laten zitten, zou ik denken. Heb je verder geen last van.

Vandaag ging ik zeilen en de schippers waren twee kandidaten uit het blok :P

Waren dat Krijn en Suzanne?
Geniet nooit met mate...

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het blok 2011
« Reactie #11 Gepost op: 4-10-2011, 12:03:37 »
Ik mag er eigenlijk niks over zeggen, ik verklap dat wat dingen en dat wil ik niet :P.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het blok 2011
« Reactie #12 Gepost op: 5-10-2011, 20:32:28 »
O jee... de homo's spelen weer hard vandaag ::rofl:: wel leuke tv...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het blok 2011
« Reactie #13 Gepost op: 5-10-2011, 20:34:36 »
Ze hebben nu een brief geschreven ::ok::
Dat doen ze natuurlijk tijdens het drinken van een borrel.
Die gasten zijn ook vaak buiten de deur te vinden.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het blok 2011
« Reactie #14 Gepost op: 5-10-2011, 20:35:27 »
da's wel positief... een mens heeft zo zijn ontspanning nodig... ::)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het blok 2011
« Reactie #15 Gepost op: 5-10-2011, 21:18:15 »
Ik vind de mensen eigenlijk voornamelijk heel erg oninteressant.

Tom en Wim - letten meer op anderen en zijn zo zelfvernoegzaam (dat is geen woord geloof ik)
Astrid en Stefan - die hebben we alleen nog maar gezien als het over de kinderen gaat
Kim en John - tja wie zijn dat eigenlijk
Suzanne en Krijn - die doen mee om met hun snutter (ook geen woord) op tv te komen. Een iets te ver doorgevoerde laisser faire houding. En hoe ze met elkaar omgaan ::ohno::

Idee voor volgend jaar:  Met bn'ers ?
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het blok 2011
« Reactie #16 Gepost op: 5-10-2011, 21:45:21 »
ja, gooi nog maar wat olie op het vuur ;)

Terecht dat er iets gezegd wordt over het inkopen doen tijdens de uren dat het niet mag. Dit gaat Suzanne en Krijn natuurlijk de kop kosten.
Tom en Wim zijn in mijn ogen twee valse "nichten" (excusez le mot).

Tot op heden ben ik voor Astrid en Stefan, die zijn vooral bezig met hun eigen appartement.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het blok 2011
« Reactie #17 Gepost op: 5-10-2011, 21:56:41 »
Ik ben het eens met melden van deze ongeregeldheden maar... maar ik zou het net even iets langer met de betrokkenen besproken hebben voordat ik een vergadering had aangevraagd... tja... het zijn inderdaad wel valse neefjes haha... :)
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het blok 2011
« Reactie #18 Gepost op: 5-10-2011, 23:13:32 »
Over een mogelijk verloop van de afl maar ik weet het niet zeker, mss komt het volgende week:
Spoiler: lezen op eigen risico (klik om te tonen/verbergen)

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het blok 2011
« Reactie #19 Gepost op: 6-10-2011, 23:01:19 »
Leuke aflevering, maar het is natuurlijk wel duidelijk welk koppel eruit gezet gaat worden. Je hebt de regels enigzins onbewust overtreden en er vervolgens eerlijk over zijn en je hebt de regels keihard, steeds opnieuw overtreden en er dan ook nog over liegen ook. Daarbij missen ze nu voor de 2e keer een oplevering.  ::zwaai:: Suzanne en Krijn