Auteur Topic: Het blok 2011  (gelezen 11697 keer)

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Het blok 2011
« Reactie #20 Gepost op: 7-10-2011, 13:31:15 »
Ik heb me vooral verbaast (en geërgerd) aan de verontwaardiging bij suzanne en krijn dat andere mensen boos waren over het feit dat zij de regels overtraden. en ook dat ze de bevindingen van Erik, en dus het productie-team, in twijfel trokken.
Misschien dat wim en thom wel snel en fel reageerden, maar op zich terecht, want suzanne en krijn hebben meerdere regels verschillende keren overtreden. Kim heeft in (domme?) naïeve onschuld gehandeld en vond zelf ook dat ze daar een sanctie mee verdient had, wel zo eerlijk.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het blok 2011
« Reactie #21 Gepost op: 13-10-2011, 22:52:43 »
Wel belachelijk dat het lot heeft bepaald wie eruit ging. Wat Kim en John hebben gedaan was volgens mij veel minder erg dan wat Krijn en Suzanne hebben gedaan. Daarbij hebben Krijn en Suzanne allebei de opleveringen gemist. Dus op zich was het niet erg dat het lot op hen viel.

Verder snap ik wel dat Astrid en Stefan boos waren vanwege de klusbus, maar ik vond Astrids reactie toch wel een beetje overdreven overkomen.

Ik ben benieuwd hoe het nieuwe koppel het gaat doen. Een beetje flauw van Wim dat hij zei dat ze de keuken moesten opleveren.

Volgende week wordt ook weer interessant denk ik. Het lijkt erop dat Thom en Wim de oplevering niet gaan halen.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Het blok 2011
« Reactie #22 Gepost op: 14-10-2011, 10:14:32 »
Verder snap ik wel dat Astrid en Stefan boos waren vanwege de klusbus, maar ik vond Astrids reactie toch wel een beetje overdreven overkomen.

Ik denk dat ze een beetje flipte omdat ze het idee had dat er keihard werd gelogen. Zeggen dat je vergeten bent om op die lijst te kijken, komt natuurlijk ook erg ongeloofwaardig over. Dan ben je of erg dom of je zit de boel gewoon te flessen.
Geniet nooit met mate...

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Het blok 2011
« Reactie #23 Gepost op: 19-10-2011, 20:59:39 »
::rofl:: ik moet steeds zo lachen om Thom en Wim: "Ik trek die man echt niet meer..." als het over Theo gaat.

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het blok 2011
« Reactie #24 Gepost op: 26-10-2011, 21:02:27 »
Huilen met de pet op.  Iets met peren.  Die Theo was weer lekker bezig.

En hij is ook binnenhuisarchitect geworden volgens de jongens :)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Het blok 2011
« Reactie #25 Gepost op: 16-11-2011, 21:01:56 »
Thom en Wim zien het niet meer zitten. Het is verschrikkelijk zwaar besluiten ze bij de uitgebreide lunch in het nabijgelegen restaurant. Daar zitten ze vaker dan in het blok volgens mij.

En die nieuwe over zijn vrouw ::oink:: ik heb er een glaasje wijn ingegooid en het wordt meteen rustiger ::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het blok 2011
« Reactie #26 Gepost op: 2-12-2011, 12:09:19 »
Een beetje late reactie nog, maar toch.

Alles bij elkaar genomen vond ik het best een aardig seizoen. Hoewel ik Thom en Wim maar irritante mensen vond, waren ze wél de smaakmakers van het seizoen voor mij (ik was wel benieuwd hoe lomp ze konden zijn iedere week... die opmerking over die Polen haha...hilarisch)...



En de finale! ik had er lage verwachtingen van maar dit was een constructie die wel werkte! Goed verbeterd en op deze manier nog een best spannend te maken ook! Al met al ::ok:: en volgend jaar kijk ik zeker weer!
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"