Poll

Is de The Mol International haalbaar ??

Ja
0 (0%)
Nee
5 (38.5%)
Misschien
8 (61.5%)

Totaal aantal stemmen: 21

Auteur Topic: The Mol International  (gelezen 1213 keer)

Offline Mark_van_Rooijen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
The Mol International
« Gepost op: 18-04-2003, 22:41:36 »
http:// ;D 8) ???

Uit elk land waar de Mol leeft 1 kandidaat uitnodigen voor een Internationale Mol in een Land waar geen Mol Leeft

En de presentatie ??
Nederland of Belgie of Beide









Offline CALIMERO

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wat een mollestreek!
Re:The Mol International
« Reactie #1 Gepost op: 18-04-2003, 22:47:54 »
Het is waarschijnlijk kosten en arbeidstijd besparend dus dat is een voordeel. Of het resultaat even aantrekkelijk is om naar te kijken weet ik niet , maar misschien wel. Misschien  kunnen ze er een extra lange serie van maken met wel 20 kandi's. Maar wat voor alle programma's geld geldt ook voor WIDM eens houdt de succesformule op en dat kun je beter voor zijn. Maar leuk idee , Mark.







Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:The Mol International
« Reactie #2 Gepost op: 19-04-2003, 10:33:41 »
niemand durft hier ooit meer te posten........ :(

Dat wil ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben. Ik zal mijn vorige post verwijderen.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:The Mol International
« Reactie #3 Gepost op: 19-04-2003, 20:21:21 »
Ik denk dat er één probleem is; de taal. De belangrijkste voorwaarde in het zoeken naar de mol. Hoe goed je Engels kent, je bent toch in het nadeel tegen een 'native speaker', denk ik. Een Nederlands/Vlaamse Mol zou wel heel erg leuk zijn  met duo-presentatie door de twee kanjers op dit gebied, Michiel en Angela. Volgens mij kan dit best wel, 'Tien voor Taal' werkt ook... Ik geloof dat ik aan de Mol van het Nederlandse taalgebied best wel mee wil doen ook  ;)
Zo denk ik ook dat een Brits/Amerikaans/Australische Mole ook wel zou werken...







« Laatst bewerkt op: 19-04-2003, 20:22:59 door Rocky »
Thank U

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:The Mol International
« Reactie #4 Gepost op: 19-04-2003, 22:25:37 »
Heb dat tijdens een chat in de 2e reeks eens gezegd aan Angela en ze zag het niet zitten. (de NL-B mol)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:The Mol International
« Reactie #5 Gepost op: 20-04-2003, 11:20:14 »
kweet ook niet goed ofdat zou aanslaan hoor  :-\ en een lange reeks met 20 kandi's lijkt me ook wat lang. Niet voor de fans van dit forum mss, maar wel voor de 'gewone' kijker. Het lijkt me trouwens dat er niet téveel mol in één keer moet gedaan worden. Je merkt wel dat deze reeks nooit aan George kan tippen dus dan vind ik wat Woestijnvis gedaan heeft, heel goed. Zo een pauze en dan er weer tegenaan vliegen met een goeie reeks.







banaan begint met een b, soms met een s