Auteur Topic: SYTYCD 2011  (gelezen 4965 keer)

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
SYTYCD 2011
« Gepost op: 10-10-2011, 15:21:21 »
Nieuwe SYTYCD is weer begonnen. De eerste liveshow is alweer geweest en ben benieuwd wat iedereen er van vindt die kijkt.
En natuurlijk of er al mensen zijn die een favoriet hebben.

Mijn favoriet van dit jaar is Anna Alicia. Juvat,Gianni, Sedrig vind ik ook erg goed trouwens.




Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SYTYCD 2011
« Reactie #1 Gepost op: 10-10-2011, 17:07:41 »
Ik kan me wel vinden in jouw rijtje met namen...maar ik ben wel van mening dat er minder talent bij zit dan vorig jaar. Maar een aantal dansen waren weer spectaculair.
Ik vind de choreo's van Isabel altijd zo mooi ::bravo:: ::ok:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SYTYCD 2011
« Reactie #2 Gepost op: 10-10-2011, 19:04:44 »
Klopt inderdaad dat het niveau van de meeste dansers lager ligt. Ik snap ook sommige keuzes van dansers niet die naar de liveshow zijn gegaan maar ja.

Ik heb wel een aantal hele mooie choreo's gezien en Isabel maakt altijd waanzinnig mooie choreo's. Of het nou modern of hiphop is ze kan het haha. ::bravo::

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SYTYCD 2011
« Reactie #3 Gepost op: 17-10-2011, 09:35:20 »
Gisteren weer een aflevering en wow ::oink:: Isabelle heeft het weer gedaan en het koppel dat het moest uitvoeren is dan ook magistraal goed. Anna en Juvat hebben voor mij 1 van de meest emotionele en indrukwekkendste dans ooit neergezet. Ook het nummer, mijn persoonlijk favoriete nummer van Christina Perri, was perfect hiervoor. Alles klopte eraan, de choreograaf, het koppel, de muziek. ::bravo::

Ik vond de dans van Meysam en Stephanie ook heel mooi. Ook hier weer de juiste combinatie van alles. De dansen van de avond vond ik en daardoor vielen de andere dansen een beetje in het niet.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SYTYCD 2011
« Reactie #4 Gepost op: 17-10-2011, 17:28:00 »
Het was idd indrukwekkend hoe er door Anna en Juvat werd gedanst...ik was echt ontroerd!
De twee zwaksten zijn naar huis gestuurd en nu ben ik wel benieuwd wie volgende week het podium moeten verlaten...was de week maar voorbij dan konden we weer genieten van een mooie SYTYCD ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SYTYCD 2011
« Reactie #5 Gepost op: 26-10-2011, 20:06:20 »
Afgelopen zondag waren de dansen toch aan de iets mindere kant helaas.
Vond de jury ook wat raar doen. Ik weet niet wat er precies is maar het is allemaal wat chaotisch lijkt wel. Misschien ligt dat aan mij.

Vond de uitslag onterecht eerlijk gezegd. Snap niet waarom Sedrig steeds in de dance for your life zit  ???. Die jongen heeft zoveel talent, maar het publiek lijkt het hem niet te gunnen. Ook vond ik niet dat Karen eruit had gemoeten. Had Laura willen zien gaan eerlijk gezegd. Ik vind haar een hele vervelende uitstraling en houding hebben en ook qua dansen vind ik haar niet 1 van de sterkste.

Ben heel benieuwd wat deze zondag gaat gebeuren en of er weer rare beslissingen worden genomen  ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SYTYCD 2011
« Reactie #6 Gepost op: 30-10-2011, 21:43:30 »
Vorige week vond ik de dansen maar matig maar wat nemen ze deze week revanche zeg! ::bravo::
Ik zit echt helemaal te genieten en het wordt moeilijk om nu al te bepalen wie er in de dance off komen te staan...ik vermoet William en Laura en toch ook Cedric...maar eigenlijk waren ze vanavond gewoon allemaal top ::ok::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SYTYCD 2011
« Reactie #7 Gepost op: 31-10-2011, 11:59:22 »
Gisteravond waren ze inderdaad weer op het juiste niveau  ;). Ik vind wel dat de juiste mensen eruit zijn gegaan. Laura vond ik sowieso geen fijne persoonlijkheid in het programma. Was heel blij dat Sedrig eindelijk een keer zonder dance for your life door mocht. Die jongen is, vind ik, namelijk zo goed en een hele sterke danser.

Ben benieuwd hoe de koppels er volgende week uitzien, na de grote switch haha.

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SYTYCD 2011
« Reactie #8 Gepost op: 31-10-2011, 19:22:43 »
Helemaal met je eens wat laura betreft....en ja ik ben ook wel heel erg benieuwd naar de nieuwe koppels...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SYTYCD 2011
« Reactie #9 Gepost op: 28-11-2011, 09:51:32 »
Gisteravond was alweer de finale. Ik vond het een hele mooie finale met een goede winnaar, hoewel iedereen de kwaliteiten had om te winnen. Was persoonlijk heel blij dat Anna het gered heeft tot de laatste 2. Had haar graag zien winnen natuurlijk maar Nina is zo waanzinnig goed dat het wel heel raar moest lopen dat die niet ging winnen ;). Jammer dat we niet de solo van Anthony hebben kunnen zien Had namelijk hoge verwachtingen van die solo aangezien alle voorgaande geweldig waren.

De duodansen waren leuk, mooi en spectaculair om te zien. Vond inderdaad de hiphop van de jongens iets te gehaast overkomen met hier en daar wat missers ( maar wat wil je na 8 weken non-stop dansen/trainen etc.)

Wat ik persoonlijk minder vond was al dat gepraat tussendoor, waardoor die hele show veel langer duurt dan nodig en de focus van de dans afgehaald lijkt te worden. Beetje jammer, hopelijk is dit het volgende seizoen anders.

De 2 dansen met de afgevallen dansers vond ik wel super om te zien en het optreden van Birdy was leuk alleen jammer dat ze op een vooraf podium gezet werd waardoor je af en toe de dans dus miste omdat ze haar in beeld namen.

Anyway vond het een mooi seizoen qua dansniveau en er zaten leuke en verrassende dansers tussen. Ben trouwens heel benieuwd hoe de clip van David Guetta met Nina erin gaat worden ;)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: SYTYCD 2011
« Reactie #10 Gepost op: 28-11-2011, 21:15:21 »
Ik heb gisteravond genoten van het dansen maar al dat gewauwel maakte het er niet leuker op. Denk dat ze met de helft van de zendtijd de finale ook prima kunnen laten zien...
Enne mag er volgend jaar een andere deskundige de plaats van die overdreven Russische dame innemen? Ik ben haar overdreven gedoe zooooooo zat!!!! ::niet-ok::  ::kots:: ::niet-ok::

Nina vind ik een geweldige danseres en ze heeft het echt verdiend om te winnen ::bravo:: ::ok:: ::bravo::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!