Poll

Wie wint de forumquiz 2

Cynneke
0 (0%)
Elise
0 (0%)
Hulpdakdekker
1 (4.5%)
Ibung
0 (0%)
Jann
8 (36.4%)
Koekoe
0 (0%)
LdHmolletje
0 (0%)
Lukie4
4 (18.2%)
MaikeMeisje
0 (0%)
Mloesje
0 (0%)
Molcrazy
0 (0%)
Mollenvanger21
1 (4.5%)
Niekypsv
2 (9.1%)
Niuno
0 (0%)
Schulz
0 (0%)
Silvermaiden
1 (4.5%)
Swifty
5 (22.7%)
Tdietz
0 (0%)
Vieffan
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Poll gesloten: 12-01-2012, 18:08:31

Auteur Topic: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2  (gelezen 135662 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1040 Gepost op: 14-01-2012, 10:52:58 »
::hand:: ik had Niek hoger ingeschat dan die 10-0 te plaatsen

Ik was compleet inspiratieloos bij die vraag ::), en toen kwam die 10-0 me als eerste te binnen :P
You'll never walk alone

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1041 Gepost op: 14-01-2012, 10:55:25 »
Dan pak je toch even youtube-favs erbij? inspiratie zat :P

Of je kijkt door het briljante-filmpjes topic ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1042 Gepost op: 14-01-2012, 10:57:17 »
ik heb geen youtube favs, ik zit daar bijna nooit. Ik had daar dus ook gewoon GEEN ingevuld.
Al die filmpjes zijn soms wel grappig en soms wel knap gemaakt, maar echt supergeweldig..... zat er niet tussen vond ik ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1043 Gepost op: 14-01-2012, 11:01:42 »
Youtube is mijn geheugen en kladpapier voor filmpjes en muziek ::rofl::

Met het verschil dat ik die nooit opruim - dus ik heb er veel te veel ::schaam::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1044 Gepost op: 14-01-2012, 13:46:29 »
Ik zou volgens de meesten hier engeltjes of Barbies sparen. De engeltjes kan nog, die spaart mijn zus. Maar die barbies  ::ohno:: ik heb als kind welgeteld 1 barbie gehad, en weinig mee gespeeld.

Maar het grappigste vind ik dat ik ruzie zou hebben met mijn middelste dochter, en dus zeker 3 kinderen moet hebben: ik heb helemaal geen kinderen.


( ::sorry:: sorry Koekoe)
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1045 Gepost op: 14-01-2012, 13:47:49 »
dat was toch hdd ?

Die heeft nog nooit eerder iets over kinderen los gelaten hier. Vond ik gemeen ;D
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1046 Gepost op: 14-01-2012, 13:58:14 »
Ja vond ik ook, ik heb nog zo zitten twijfelen of HDD weer was gaan studeren bijv. en over wat voor vakantie en zo.
Maar ja, ik wist ook niet wie anders meerdere dochters zou hebben?
Keep calm and eat chocolates!

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1047 Gepost op: 14-01-2012, 14:04:48 »
Ach, qua leeftijd is het ook niet onlogisch om bij mij aan kinderen te denken, maar het is wel apart. Ik heb het trouwens ook nog nooit over mijn kinderen gehad. In mijn stukje in het welkomst topic heb ik zelfs gezegd dat ik geen kids heb...
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1048 Gepost op: 14-01-2012, 14:15:09 »
tja maike jij en Silver waren grote onbekenden (behalve dan je baan, dat was een duidelijke). En soms blijf je gewoon over met iets onmogelijks (zoals ik met swifty en de propadeuse)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1049 Gepost op: 14-01-2012, 14:20:22 »
Dat filmpje van Feyenoord - PSV kon nooit van mij zijn, omdat dat laatste filmpje overduidelijk van mij was. Ik dacht nog, ik zet mijn filmpje als laatste neer, misschien valt het dan minder op. Voor de meesten niet, maar toch hadden best wel wat mensen het fout (terwijl het toch redelijk bekend is dat ik Jurk! fan ben). Maar goed, ik dacht dat ook iedereen wist dat ik van schansspringen houd, maar dat bleek ook niet zo te zijn.

O ja, en ik heb de spelling van crème brûlée aangepast, niet iedereen had het het zelfde gespeld, dus dat heb ik ff rechtgetrokken. ;) Ik vind het heerlijk, zeker als je een uitgebreid hoofdgerecht hebt gegeten en niet meer heel veel plek hebt voor een toetje (ik eet het alleen als ik in een restaurant zit).

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1050 Gepost op: 14-01-2012, 14:49:23 »
dat was toch hdd ?

Die heeft nog nooit eerder iets over kinderen los gelaten hier. Vond ik gemeen ;D

Ik ben dan ook uitermate gemeen  ;D

Goed laat ik bij deze bekennen: ik heb niet meerdere dochters.

Dat filmpje van Feyenoord - PSV kon nooit van mij zijn, omdat dat laatste filmpje overduidelijk van mij was. Ik dacht nog, ik zet mijn filmpje als laatste neer, misschien valt het dan minder op. Voor de meesten niet, maar toch hadden best wel wat mensen het fout (terwijl het toch redelijk bekend is dat ik Jurk! fan ben). Maar goed, ik dacht dat ook iedereen wist dat ik van schansspringen houd, maar dat bleek ook niet zo te zijn.

Ik wist beide niet.  ::hypocriet::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1051 Gepost op: 14-01-2012, 14:49:35 »
tja maike jij en Silver waren grote onbekenden (behalve dan je baan, dat was een duidelijke). En soms blijf je gewoon over met iets onmogelijks (zoals ik met swifty en de propadeuse)
En die was dan weer van mij  ::rofl:: (weet eigenlijk niet of ik dat ooit gemeld heb)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1052 Gepost op: 14-01-2012, 14:51:24 »
nee, volgens mij weet ik niet eens welke opleiding je doet. Alleen dat jij wel je best doet ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1053 Gepost op: 14-01-2012, 14:53:28 »
En die was dan weer van mij  ::rofl:: (weet eigenlijk niet of ik dat ooit gemeld heb)
volgens mij wel! ik had hem volgens mij goed :D
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1054 Gepost op: 14-01-2012, 15:28:10 »
nee, volgens mij weet ik niet eens welke opleiding je doet. Alleen dat jij wel je best doet ;)
::rofl:: oh hij wel? ::) wie niet dan? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1055 Gepost op: 14-01-2012, 15:34:23 »
Toch grappig dat iedereen mij aan een voetbalclub heeft gelinkt, terwijl ik daar helemaal niks mee heb.

En Nieky, what's wrong with WALL-E?  :o
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1056 Gepost op: 14-01-2012, 15:37:37 »
oh ik heb het bestand net gevonden ::schaam::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1057 Gepost op: 14-01-2012, 20:55:26 »
Ben nu even verder aan het kijken naar de antwoorden.

Veel mensen die Kluun aan mij koppelden mbt favoriete boek, maar ik sta ook heel vaak bij Ontdekking van de hemel (niet om door te komen) en Memoires of a Geisha ??? Volgens Maria Magdalena had ook van mij kunnen zijn trouwens, dat was wel goed bedacht door een paar.

Stom dat ik niet aan Daisy dacht met dat filmpje van Jurk, had ik natuurlijk moeten weten  >:(

Ik vond koekoes Omroep Flevoland wel leuk als afleiding, en ik zie daar dan ook vaak mijn naam bij staan  :P al denk ik dat men 538 sowieso niet bij mij had verwacht. Het verbaast me daar echt dat Hulpdakdekker niet radio 1 had staan.

Die middelste dochter had ik bij nader inzien wel bedacht bij Schulz, en terecht. Buiten evt HDD (die nooit iets over zijn privedingen meldt volgens mij) wist ik ook niemand anders te bedenken die 3 dochters zou kunnen hebben.

Die foute liedjes vond iedereen blijkbaar moeilijk, gelukkig  :P

Simoncelli was een weggever van mij, en Jenson Button van Daisy, toch zie ik ons daar soms verwisseld staan? Of iig Daisy bij Simoncelli?
Addie bij Hoogerland! :o Die had ik noooit gedacht. Nieky, koekoe, wielrenliefhebbers genoeg. Koekoe trouwens ook niet eens bij het overlijden van Wouter Weyland! Dat was een zekerheidje dacht ik.
En dat ibung zo'n hekel heeft aan Mart Smeets had ik ook niet gedacht. Net zoals Vieffan blij is met de Televizierring voor VI ipv WIDM?

En die verzamelingen, leuke maar moeilijke vraag was dat! Dwaastoo D&D ::oink:: jammer joh... ::) Daisys borrelglaasjes zijn idd een grote verrassing, en die tennisboeken waren een mooie instinker.
Keep calm and eat chocolates!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1058 Gepost op: 14-01-2012, 21:11:54 »
Radio 1 is/was een hele tijd mijn wekkerradio-zender.
Om geen andere reden dan dat dat de eerste was die ik vond die niet stoorde.

Daarentegen luister ik overdag nooit radio - dus had niet echt voorkeur. Meen te herinneren dat 3FM aardige muziek had - en het glazen huis is elk jaar wel goede actie - dus ben vandaar voor 3FM gegaan. Het was niet opzettelijk een instinker ;)

En nee inderdaad - ik houd bij voorkeur prive en andere zaken gescheiden.

Zag ook dat ik een keer of 4-5 aan de korte tirade tegen Smeets werd gezet. Snap eigenlijk niet exact hoe dat zo is gekomen - kom ik zo venijnig over?
Dat in combinatie met meerdere koppelingen dat ik zo verdrietig werd van al het leed in de wereld - misschien moet ik toch eens mijn zelfbeeld herzien ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De 'Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz' deel 2
« Reactie #1059 Gepost op: 14-01-2012, 21:14:43 »
Nah, je komt gewoon over als vooral in geïnteresseerd in actualiteiten, dus daarom snap ik dat van de ellende in de wereld wel. En heel terecht (en knap!) dat je privé zo gescheiden houdt van hier.

Overigens had ik gedacht dat koekoe als John de Mol wel iets aan die talentenjachten zou doen, tegenvaller hoor :P
Keep calm and eat chocolates!