Auteur Topic: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator  (gelezen 67100 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #120 Gepost op: 4-04-2012, 21:28:46 »
:o

Mooi om te horen. Sommigen hadden twijfels over zijn geloofwaardigheid als presentator. Maar dit bewijst dat die er wel degelijk mee bezig is/blijft.
Niet alleen als presentator trouwens. Vorig jaar had ik zo'n Legomozaďek gemaakt van hem (weet niet of mensen hier zich dat nog herinneren). Ik had hem daar toen ook foto's van gemaild. Op de fandag (van 2012) herinnerde hij zich dat ook nog. Ik weet alleen niet of ie zich ook realiseerde dat dat ook van mij was. Maar hij wist het blijkbaar wel nog, een jaar na dato. En dat zegt ook wel iets, vind ik.

Uit wat ik van hem gezien heb op fandagen en uit mailwisselingen weet ik dat ik Art - presentator of niet - gewoon als persoon heel erg prettig vind. :)
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #121 Gepost op: 6-04-2012, 13:11:54 »
Hierbij nog even de foto's!

Je ziet flink wat camerawerk om Art heen staan dus de meeste foto's waren niet goed gelukt, toch dit waren de besten.....

Edit! Help!~Ik krijg steeds:

Sorry! Deze bestandsnaam is reeds aanwezig in de directory. Gebruik een andere naam, en probeer het nog eens.

Maar al tig keer geprobeerd  :\'( ???
« Laatst bewerkt op: 6-04-2012, 13:13:43 door Lo »
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #122 Gepost op: 6-04-2012, 15:57:16 »
Edit! Help!~Ik krijg steeds:

Sorry! Deze bestandsnaam is reeds aanwezig in de directory. Gebruik een andere naam, en probeer het nog eens.

Maar al tig keer geprobeerd  :\'( ???
Geef je foto's dan een andere bestandsnaam. Zorg voor een unieke naam, ikzelf doe altijd iets als seizoen+aflevering+wat er te zien is op de foto. Dus dan krijg je zoiets als widm12_4_artkijktomzichheen.jpg - dan weet je zeker dat de bestandsnaam niet al in gebruik is, terwijl dingen als P1015458.JPG wel een grote kans heeft al eerder gebruikt te zijn, omdat dat een standaard naam is die de camera aan de foto geeft.
The British are not impressed.

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #123 Gepost op: 6-04-2012, 23:03:06 »
Als dát de beste foto is dan ben ik heel benieuwd naar de andere foto's ::rofl:: (kijkt naar Arts gezichtsuitdrukking ::))
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #124 Gepost op: 7-04-2012, 09:17:53 »
Sorry! Deze bestandsnaam is reeds aanwezig in de directory. Gebruik een andere naam, en probeer het nog eens.

Bekend probleem. Het gebeurt mij ook wel dat de eerste keer posten mislukt omdat ik bijvoorbeeld topictitel vergeten ben, maar de naam van het plaatje wordt dan toch al geclaimed ... dan moet je inderdaad de naam veranderen ...
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #125 Gepost op: 8-04-2012, 09:51:54 »
dat de eerste keer posten mislukt
Ja dat zal het geweest zijn! Maar Daedalus had een goede tip dus hierbij gelukt ::ok::

Met de veilingmeester en de vazen waarop ik nog heb meegeboden, de foto waarop Wieteke (of hoe heet ze) mij spot met foto's maken, de crew van Art en overlegje.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #126 Gepost op: 8-04-2012, 09:54:12 »
l
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #127 Gepost op: 21-01-2013, 01:49:38 »
Bekend probleem. Het gebeurt mij ook wel dat de eerste keer posten mislukt omdat ik bijvoorbeeld topictitel vergeten ben, maar de naam van het plaatje wordt dan toch al geclaimed ... dan moet je inderdaad de naam veranderen ...

h'hé en ik maar steeds denke dát heb ik elke keer  ???

en dan geef iktop :(
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?