Auteur Topic: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator  (gelezen 67103 keer)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #20 Gepost op: 5-01-2012, 22:01:09 »
Ik dacht idd hetzelfde als je moeder dan Erik op basis van de eerste beelden.
Dat gedoe met die 3 uur was vaag, ineens was er al ruim een uur verstreken dat leek niet te kloppen. Kennelijk is Art dus vrolijk meegegaan in het verhaal.

Ik kan me sws niet voorstellen dat Art zou willen presenteren zonder de mol te kennen, daar is hij te veel controlfreak en te nieuwsgierig voor mi.

Hij deed het wel goed op zich vond ik, af en toe iets te dominant, bijv een heel praatje houden voor een executie vond ik niet direct nodig. Maar goed, hij zal nog wel groeien in de rol denk ik.
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #21 Gepost op: 5-01-2012, 22:03:19 »
Ik dacht ook dat hij weet wie de mol is, bij die veelbetekenende blik en knikje in die jeep.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2012, 22:03:57 »
wie deed het ook al weer vorig jaar ::)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2012, 22:10:21 »
Het viel me mee hoe snel ik gewend was aan Art. Het was al heel gauw alsof het nooit anders is geweest. Conclusie : hij doet het goed en hij past goed bij het programma.
 ::ok::

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2012, 22:11:05 »
Art doet het heel goed!
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2012, 22:32:32 »
Art doet zijn best.
Gun hem een mooi seizoen of meer als nieuwe presentator.

Hoopte vorig jaar zo vurig dat hij niet de Mol zou zijn....
Nu als presentator wens ik hem veel succes.

Is het ok dat ik zeg dat ik PJ wel erg mis?
Heb sowieso moeite met veranderingen hoor, maar PJ....
De presentator moet een beetje een nestor-rol hebben m.i.
Hoop dat Art goed de afstand weet te behouden.



Kortom: Art, succes... ::ok::



 
« Laatst bewerkt op: 5-01-2012, 22:43:10 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #26 Gepost op: 5-01-2012, 22:33:36 »
Art doet het (ondanks dat ik eerst dacht dat ik me aan Art zou gaan irriteren  ::schaam::) fantastisch! Het is net alsof het nooit anders is geweest.  :D
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline trialk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do' n t destroy the object of your love trialkç 58
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #27 Gepost op: 5-01-2012, 22:34:27 »
Het viel me mee hoe snel ik gewend was aan Art. Het was al heel gauw alsof het nooit anders is geweest. Conclusie : hij doet het goed en hij past goed bij het programma.
 ::ok::
Be my guest-  inderdaad.  ::ok::
Je vindt er maar wat van.. en draait de wind morgen ?

Offline Exspecto

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Ik zoek naar het onverwachte"
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #28 Gepost op: 5-01-2012, 23:10:56 »
Is iemand anders de houding van de vingers van Art in het begin opgevallen? Die verandert namelijk in het zelfde praatje na een shot van het landschap...beetje vaag, maar ik ga het nog wel een keer nakijken iig.
"Tunnelvisie vermoordt je inzicht"

Offline *Myra*

  • Forumlid
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #29 Gepost op: 5-01-2012, 23:13:15 »
Hij viel me alleszins mee! Hij was weinig in beeld (voor mijn gevoel) maar paste helemaal bij het plaatje. Kan zeker aan hem gewend raken, ook omdat hij de groep gezellig bij elkaar houdt  ::jaja::

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #30 Gepost op: 6-01-2012, 00:34:04 »
Ik vond dat Art het heel goed doet.. Ik heb PJ eigenlijk niet echt gemist om het zo te noemen. Art past goed in het nieuwe seizoen
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2012, 00:37:03 »
Ook de tweede keer deed Art het prima. Eigenlijk valt het niet zo op dat hij als nieuweling presenteert omdat de kandidaten ook nieuw zijn.

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2012, 00:40:00 »
Nee, Alles is nieuw. De kandidaten maken t programma meer dan de presentator vind ik. EN die veranderen ook elk jaar. Een nieuwe presentator zou dus in principe niet het grootste verschil moeten maken.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #33 Gepost op: 6-01-2012, 00:45:11 »
Art is een toppertje! ::ok::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #34 Gepost op: 6-01-2012, 02:10:13 »
Daarna zien we de klok verzet worden van 2:55 naar 1:55.

Nou, verzet worden, aftikken ... Wat kwam de titel 'de eerste 2 uur' doen? Waarom geen titel over het laatste uur? Ach ja, het kan vanalles zijn ;D
2024: wie is de Mol?

Offline Lester

  • Forumlid
  • -
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #35 Gepost op: 6-01-2012, 02:26:21 »
ik heb de twijfelachtige eer om de eerste te zijn die negatief is over Art.
Ik erger me dood aan hem. Erg jammer, heb nog liever Angela Groothuizen terug   :(

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #36 Gepost op: 6-01-2012, 06:03:24 »
ik heb de twijfelachtige eer om de eerste te zijn die negatief is over Art.
Ik erger me dood aan hem. Erg jammer, heb nog liever Angela Groothuizen terug   :(
Dat vond ik te veel een moeke voor dit programma.

Art doet het wat mij betreft verrassend goed.
Pieter Jan opvolgen is niet makkelijk, maar Art valt absoluut niet tegen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #37 Gepost op: 6-01-2012, 10:03:55 »
Elke dag vul ik voor Intomart een tv-waarderingsonderzoek in. Vandaag dus ook voor Wie is de Mol. Dit waren twee extra vragen op de normale vragenlijst die op elk programma van toepassing is.

Blijkbaar willen ze weten hoe Art wordt gewaardeerd :) heb 'm een 8 gegeven.
« Laatst bewerkt op: 6-01-2012, 10:05:38 door Sprien »
The sun came up and reality set in.

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #38 Gepost op: 6-01-2012, 10:13:49 »
Nee, Alles is nieuw. De kandidaten maken t programma meer dan de presentator vind ik. EN die veranderen ook elk jaar. Een nieuwe presentator zou dus in principe niet het grootste verschil moeten maken.

Toch doet het dat voor mij wel. Ik was nooit zo'n fan van Pieter-Jan Hagens. Doordat ik daarbij ook nog eens het gevoel had de afgelopen jaren dat de rek een beetje uit het format was, was ik dit jaar bijna afgehaakt. Dankzij Art heb ik echter ineens weer veel meer lol in het programma. Ik vind dat hij het goed doet: bouwt spanning op, is duidelijk en had naar mijn idee al een beetje een besmuikt gezicht, toen de kandidaten geen geld in de pot wisten te krijgen  ::ok::

Ik vind Karel van de Graaf nog wel steeds het beste. Niet alleen omdat hij zo fijn de cynische schoolmeester uit kon hangen, maar ook doordat hij in zijn 'standupjes' op de een of andere manier 'samenzweerde' met de kijker. Ik zat afgelopen week de eerste aflevering van Argentinië nog eens terug te kijken en het viel me op hoezeer Karel me in zijn opening bereikte 'door het scherm heen'.  Pieter-Jan is voor mij altijd een beetje een saaie man gebleven die met veel gemaakte pauzes zijn teksten stond op te lepelen, onderwijl kijkend alsof hij ontzettend naar de WC moest.
Ik vind Art veel natuurlijker. Volgens mij is hij ook een stuk gegroeid sinds Peking Express, waar hij voor mijn gevoel altijd exact dezelfde vraag stelde aan kandidaten.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Presentator] Art Rooijakkers is de presentator
« Reactie #39 Gepost op: 6-01-2012, 11:11:25 »
Ik ken Art niet van Peking Express, enkel van Fort Boyard (en uiteraard WIDM vorig jaar) in de rol van presentator. Dus nu we de eerste aflevering gehad hebben, kan ik mij nog niet uitlaten over Art als presentator. Daarvoor moet ik meerdere afleveringen gezien hebben. Nieuw land, nieuwe kandidaten en een nieuwe presentator. Tegelijkertijd kan ik ook zeggen dat ik geen moment mij gestoord heb aan Art als presentator van WIDM. (i.t.t. Fort Boyard, maar dat vond ik dan ook een slap programma) Ben benieuwd in hoeverre ie als presentator groeit gedurende de serie.

En wat betreft het 'Art weet wel of niet wie de mol is'.. dat knikje in de Landrover was idd veel betekend. Ze hebben het alleen wel zo gemonteerd dat er wss niks uit te halen valt :P Enfin, ik denk persoonlijk dat IJsland als land ook meehelpt voor Art om in zijn rol als presentator te groeien. Juist omdat ie Peking Express/Expeditie Robinson al gedaan heeft. Dus tja, zo'n land vind ik wel bij Art passen. Ben dus heel benieuwd hoe ie het in het zonnige oord na afl. 4 er vanaf gaat brengen ;)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan