Auteur Topic: Whitney Houston  (gelezen 2564 keer)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Whitney Houston
« Gepost op: 12-02-2012, 02:38:09 »
Overleden, 48 jaar geworden.
The British are not impressed.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Whitney Houston
« Reactie #1 Gepost op: 12-02-2012, 02:56:27 »
Vreselijk nieuws. Had al in een ander topic er iets over gezet. Te jong en ben er eerlijk gezegd van geschrokken. Ze was een geweldige zangeres, helaas was ze al heel lang niet meer dan een schim van wat ze was jaren geleden. Toch is 1 van de beste zangeressen van de wereld en een inspiratie voor vele ( waaronder ook voor mij) heen gegaan.

She will be missed. R.I.P.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2012, 08:09:12 door Silvermaiden »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Whitney Houston
« Reactie #2 Gepost op: 12-02-2012, 09:57:38 »
Toen ze pas bekend werd, had ze enkele mooie nummers, die ik wel kon waarderen. Helaas heeft haar carriere daarna een aantal keren een dip gekend, waar ze nooit meer bovenop kwam.

In mei 2010 zat ik in Munchen, waar een optreden van haar gepland stond in het Olympisch Stadion, de Olympiahalle om precies te zijn. Ik wist vsn de tijd op de posters hoe laat dat zou beginnen, en ik dacht: dan zorg ik ervoor dat ik in ieder gaval NA anvang van het concert met de metro terug zou gaan naar mijn hotel.

Kleine misrekening, want amper een uur na aanvang zat de metro barstensvol (teleurgestelde) fans, die het concert voortijdig verlaten hadden.

Ik zal het niet bij iedere artiest zetten, die is overleden, maar toch wel bij Whitney:

Silvermaiden heeft er de juiste bewoordingen voor:

She will be missed, indeed. RIP Whitney Houston.

Offline MaikeMeisje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • met een hart van chocolade
Re: Whitney Houston
« Reactie #3 Gepost op: 12-02-2012, 10:44:21 »
Een geweldige zangeres met een hele mooie stem, die helaas de weg is kwijt geraakt en nooit meer heeft terug gevonden. Haar grote hits zijn wel blijvertjes. Spijtig dat ze zo jong is overleden.
Als een tomaat een vrucht is, is ketchup dan een smoothie?