Auteur Topic: Aflevering 9  (gelezen 125627 keer)

Offline Nickmol

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #160 Gepost op: 2-03-2012, 17:28:19 »
Evenals dat Liesbeth zichzelf niet kon kiezen bij een vraag.
Hint naar Hadewych? Of is er wat mis gegaan bij de productie? Of zit ik te erg in een tunnel? ;D

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #161 Gepost op: 2-03-2012, 17:30:09 »
Evenals dat Liesbeth zichzelf niet kon kiezen bij een vraag.
Hint naar Hadewych? Of is er wat mis gegaan bij de productie? Of zit ik te erg in een tunnel? ;D

Het lijkt erop of ze allemaal een andere test hadden, waarbij ze niet zichzelf konden kiezen?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #162 Gepost op: 2-03-2012, 17:32:45 »
Ik heb nog niet teruggelezen maar misschien heb ik iets gevonden. Er zit een fout in de test. Op een gegeven moment komt de testvraag op de computer: welke envlop pakt de mol in het labyrint. De antwoorden 500 / 750 / 1500. De envelop van 1500 bestond niet, de bedragen waren 500 / 750 / 1000 / 1250; 1000 was van Tim. Dus 1500 had moeten zijn 1250. 1250 stond er niet. Dus Anne-Marie is niet de mol (want als dat het goede antwoord is maak je zo'n fout niet).

Dat blijft toch wel de vraag ja.. wat klopt er hier niet?  ??? ::)



vs



De een sluit Liesbeth uit (geen kwartet) en de ander Anne-Marie (pakte 1250 euro)

Het lijkt erop of ze allemaal een andere test hadden, waarbij ze niet zichzelf konden kiezen?

Maar dan moet dit toch voor elke kandidaat gedurende de gehele serie gelden? En toch niet enkel in de finale-test waarbij hun eigen antwoord is uitgezonderd?  ::)

Verder vond ik dit opvallend om terug te zien. Liesbeth heeft in de westernopdracht dus kennelijk 2 jokers èn 500 euro gepakt! Goed, ze werd weggedrukt. Maar toch.. dit hadden we toch niet te zien gekregen?

« Laatst bewerkt op: 2-03-2012, 17:36:02 door -Joost- »
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline EmileD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • As Salaam Alaikum
Re: Aflevering 9
« Reactie #163 Gepost op: 2-03-2012, 17:35:40 »
A-M die richting artistico rijdt i.p.v. historico. Maar wel bedenkt over Lies in de brug zit.
Amandla Awethu

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #164 Gepost op: 2-03-2012, 17:39:22 »
Ik heb nog niet teruggelezen maar misschien heb ik iets gevonden. Er zit een fout in de test. Op een gegeven moment komt de testvraag op de computer: welke envlop pakt de mol in het labyrint. De antwoorden 500 / 750 / 1500. De envelop van 1500 bestond niet, de bedragen waren 500 / 750 / 1000 / 1250; 1000 was van Tim. Dus 1500 had moeten zijn 1250. 1250 stond er niet. Dus Anne-Marie is niet de mol (want als dat het goede antwoord is maak je zo'n fout niet).

het kan natuurlijk ook zijn dat één van de andere kandidaten uit de envelope van 1500 er 250 euro heeft uitgehaald. AM lijkt me dan niet, omdat ze ook gepakt werd en dit dan al had bedacht. liesbeth zou natuurlijk 250 euro extra in haar envelope hebben kunnen gedaan. waardoor ze i.p.v. 500 euro er 750 in had zitten en ze zou hiermee gepakt worden. Of hadewych die gewoon 250 euro heeft weggegooid.

een andere optie is dat gewoon die vraag niet klopt, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. ;)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 9
« Reactie #165 Gepost op: 2-03-2012, 17:41:16 »
het kan natuurlijk ook zijn dat één van de andere kandidaten uit de envelope van 1500 er 250 euro heeft uitgehaald. AM lijkt me dan niet, omdat ze ook gepakt werd en dit dan al had bedacht. liesbeth zou natuurlijk 250 euro extra in haar envelope hebben kunnen gedaan. waardoor ze i.p.v. 500 euro er 750 in had zitten en ze zou hiermee gepakt worden. Of hadewych die gewoon 250 euro heeft weggegooid.

een andere optie is dat gewoon die vraag niet klopt, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. ;)
Wordt er aan de start van de opdracht niet al aangekondigd dat er €3500 te winnen is?

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #166 Gepost op: 2-03-2012, 17:43:49 »
Wordt er aan de start van de opdracht niet al aangekondigd dat er €3500 te winnen is?

ja, maar als je naar de optie van liesbeth kijkt en ze bijv 500 euro in haar envelope had zitten i.p.v. 750 dan zou je de bedragen 500, 500, 1000 en 1500 hebben en dan heb je alsnog 3500 euro.

alleen klopt dit niet in mijn hadewych-tunnel

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Aflevering 9
« Reactie #167 Gepost op: 2-03-2012, 17:46:00 »
Dat blijft toch wel de vraag ja.. wat klopt er hier niet?  ??? ::)
De een sluit Liesbeth uit (geen kwartet) en de ander Anne-Marie (pakte 1250 euro)
Het is allemaal er ingemonteerd, daar worden ook wel eens foutjes gemaakt. Ik zou er geen conclusies van maken.
...óf niet!

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #168 Gepost op: 2-03-2012, 17:47:03 »
Wordt er aan de start van de opdracht niet al aangekondigd dat er €3500 te winnen is?

Ja dat was ook mijn bezwaar ergens op pagina 2 ofzo, heb zelfs de arena opdracht nog teruggekeken aangezien hier in het aflevering 8 topic ook verwarring was over 4500 / 3500, helaas was het maar 1 persoon die 4500 had gehoord en met alle goede wil van de wereld kan ik echt niets anders horen dan 3500.

Maar het blijft vreemd dat er 1500 in de test staat in plaats van 1250.  

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #169 Gepost op: 2-03-2012, 17:53:38 »
Haha weet trouwens iemand waarom AM wel een strijkijzer had maar geen strijkplank??
dit vroeg ik me zo even af. Vond het wel grappig namelijk ::rofl::

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #170 Gepost op: 2-03-2012, 17:54:52 »
Haha weet trouwens iemand waarom AM wel een strijkijzer had maar geen strijkplank??
dit vroeg ik me zo even af. Vond het wel grappig namelijk ::rofl::

strijkplank paste niet in haar bagage?  ;D

Offline mnoon16

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #171 Gepost op: 2-03-2012, 17:56:01 »
strijkplank paste niet in haar bagage?  ;D

haha idd, maar waarom zou je in hemelsnaam een strijkijzer meenemen?? Mag dat wel in het vliegtuig?? ;D

Offline Het Beest

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #172 Gepost op: 2-03-2012, 18:02:04 »
Op het eind nam Art de 3 resterende deelnemers door en bij AM zei Art iets van " je gevoelens liggen dicht onder de oppervlakte." Dit is een duidelijke mol hint.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2012, 18:05:20 door Het Beest »

Offline marvin

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #173 Gepost op: 2-03-2012, 18:14:24 »
haha idd, maar waarom zou je in hemelsnaam een strijkijzer meenemen?? Mag dat wel in het vliegtuig?? ;D

misschien is hij gewoon van het hotel ofzo
Wie is de mol is te gek en je wordt er gek van.

Offline EMIBH

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #174 Gepost op: 2-03-2012, 18:15:27 »
"Bam, wat een aflevering!" dacht ik. "Liesbeth ontvoert, Anne-Marie en Hadewych in een te-gekke auto als haar redders." En toen was het al afgelopen, toen kwamen er alleen nog maar flashbacks. Jammer dat ze geen tweede opdracht meer gedaan hebben. En dan hoor je ineens het test-muziekje en zie je ze door hun Molboekjes bladeren. Leuke shots, heel anders dan anders. Dan de prachtige arena en het o, zo spannende einde. Maar... ::oink:: Geen winnaar? Geen verliezer?

Nu ben ik drie keer zo blij dat ik volgende week wel "live" kan kijken. ::trots::

Overigens: TOPITO's ::rofl:: (Gebruikten ze die vorig jaar ook?)
臥底 是 谁?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #175 Gepost op: 2-03-2012, 18:55:38 »
Als ik naar de vorige seizoenen kijk dan feliciteren ze toch altijd de mol? Daarom denk ik dat Hadewych de mol is en verbaasd is dat niemand op haar stemde.

Het viel me ook op dat Liesbeth 3 testvragen beantwoordde, Anne-Marie 2 en Hadewych 1
3 - 2 = 1 = de mol = Hadewych?

Offline Ringklokje

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #176 Gepost op: 2-03-2012, 18:57:46 »
Ik snap niet waarom iedereen denkt dat niemand op hadewych zit.
Zoiezo doet de mol een onzin-rondje, want het lijkt met toch echt dat de mol op zichzelf zit/helemaal niet de test hoeft in te vullen, in ieder geval gaat de mol niet op een kandidaat stemmen natuurlijk.
dus wie weet doen de rest van de kandidaten ook wel een onzin-rondje voor de camera. ze zitten ook allemaal te babbelen tijdens dit test, terwijl je niet zoveel tijd hebt, dus wie weet is dat allemaal onzin en zitten er wel degelijk mensen op hadewych.

ik vind trouwens dit seizoen heel erg tegenvallen. terwijl de pot gewoon echt uberlaag is.

denk zelf dat hadewych de mol is, wat ik absoluut niet leuk vind, maargoed, denk ik het toch. dan heb ik nog liever dat liesbeth de mol is. anne-marie zou ik ook niet fantastisch vinden.
ja de kandidaten mollen gewoon te veel, ze moeten indd iets verzinnen dat kandidaten dat minder gaan doen.

Offline Stefaniee

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #177 Gepost op: 2-03-2012, 19:15:08 »
Wat mij op viel is, in het voorstukje van volgende week zie je van 49.32 tot 49.37. Dat Anne-Marie en Liesbeth (vooral Liesbeth) Hadewyh aan het feliciteren zijn (http://i42.tinypic.com/jfaykl.png, Hadewyh is ook heel blij en je ziet Hadewyh ook iets tegen Liesbeth zeggen. Hier haal ik 2 theorieën uit:

1; Hadewyh is de mol, maar dan hebben zowel Liesbeth als Anne-Marie verkeerd gegokt. Dus dit lijkt me de minste logische uitkomst.

2; Hadewyh is de winnaar; dat zo betekenen dat Anne-Marie de mol is en Liesbeth de verliezer. Dit klinkt mij de logische uitkomst.

Ook al zit ik al sinds aflevering 2 in de Liesbethtunnel, ben ik nu toch overgegaan naar de Anne-Marietunnel.
« Laatst bewerkt op: 2-03-2012, 19:55:22 door Ster1203 »

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 9
« Reactie #178 Gepost op: 2-03-2012, 19:19:45 »
"Bam, wat een aflevering!" dacht ik. "Liesbeth ontvoert, Anne-Marie en Hadewych in een te-gekke auto als haar redders." En toen was het al afgelopen, toen kwamen er alleen nog maar flashbacks. Jammer dat ze geen tweede opdracht meer gedaan hebben. En dan hoor je ineens het test-muziekje en zie je ze door hun Molboekjes bladeren. Leuke shots, heel anders dan anders. Dan de prachtige arena en het o, zo spannende einde. Maar... ::oink:: Geen winnaar? Geen verliezer?

Nu ben ik drie keer zo blij dat ik volgende week wel "live" kan kijken. ::trots::

Overigens: TOPITO's ::rofl:: (Gebruikten ze die vorig jaar ook?)

Voor een laatste aflevering viel het niet tegen. De opdracht had nietemin wel iets spannender mogen zijn maar toch...
Vraag me alleen af wat er allemaal echt is wat we zien van de keuzes bij de test. zou niet de eerste keer zijn dat we door de montage voor de gek worden gehouden. :-X

Inderdaad, die topito's werden vorig jaar ook gebruikt bij de laatste test..... ::vergroot::
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 9
« Reactie #179 Gepost op: 2-03-2012, 19:35:57 »
Ik snap niet waarom iedereen denkt dat niemand op hadewych zit.
Zoiezo doet de mol een onzin-rondje, want het lijkt met toch echt dat de mol op zichzelf zit/helemaal niet de test hoeft in te vullen, in ieder geval gaat de mol niet op een kandidaat stemmen natuurlijk.
dus wie weet doen de rest van de kandidaten ook wel een onzin-rondje voor de camera. ze zitten ook allemaal te babbelen tijdens dit test, terwijl je niet zoveel tijd hebt, dus wie weet is dat allemaal onzin en zitten er wel degelijk mensen op hadewych.

Het lijkt me zeer sterk dat de kandidaten een onzin-rondje doen, eigenlijk ondenkbaar! straks is Liesbeth de Mol en Anne-marie de verliezer want haar rondje was bullshit en juist Hade zat op Liesbeth, nee sorry dat gaat er bij mij niet in ;)