Auteur Topic: Aflevering 10 - Finale  (gelezen 131438 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Aflevering 10 - Finale
« Gepost op: 4-03-2012, 18:53:35 »
Anne-Marie, Hadewych & Liesbeth.

Drie dames. Drie kandidaten. Eén winnaar, één verliezer en één Mol.

Wie is de Mol?
2024: wie is de Mol?

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #1 Gepost op: 8-03-2012, 21:25:23 »
Teleurstellende mollenstreken...
alleen die met het pijl en boog schiet was leuk en dat krijtje ook  ;D

Offline Stefaniee

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #2 Gepost op: 8-03-2012, 21:26:14 »
Teleurstellende mollenstreken...
alleen die met het pijl en boog schiet was leuk en dat krijtje ook  ;D

idd best wel

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #3 Gepost op: 8-03-2012, 21:27:12 »
Teleurstellend einde van WIDM 2012. :(
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline bigtukker

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #4 Gepost op: 8-03-2012, 21:27:54 »
Slechtste mol ooit gewoon. Meeste zal wel gezegd worden :S

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #5 Gepost op: 8-03-2012, 21:29:29 »
Nog even leuk om te melden: op de officiele site staan nog andere molacties in filmopjes van AM: snorkelen, ontvoering, vliegtuig, plein opdracht

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #6 Gepost op: 8-03-2012, 21:29:52 »
super anti-climax zeg.... Grootste molactie is het weggooien van een krijtje... wat een teleurstelling... de uitleg van de mollenstreken stonden bol van: "Hier wilde ik geld verdienen", "Hier deed ik gewoon mijn best", "Ik wilde op een kandidaat lijken".

Zelfs bij de opdracht van het jaar heeft de Mol NUL KOMMA NUL invloed gehad.

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #7 Gepost op: 8-03-2012, 21:31:21 »
Ik vond het watermerk juist nergens op slaan. Ik zag eigenlijk alleen maar ogen en een mondje. Verder zag ik er niet echt Anne-Marie in.

En verder: fantastische Mol! Natuurlijk niet "de beste" mollenstreken.. maar ach, wat moet je anders als je direct in de eerste aflevering grotendeels verdacht werd? Ik verdacht Anne-Marie vrijwel niet, en dat is to ch wel knap. Dat krijtje weggooien was super! En ik vind die pijl en boog misschieten toch wel één van de beste mollenstreken ooit!
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #8 Gepost op: 8-03-2012, 21:31:42 »
nou ik vond haar een leuke mol ::trots::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #9 Gepost op: 8-03-2012, 21:32:03 »
Zoals ik al dacht, AM wist dus voor aanvang vd serie van de opdracht in afl. 4 waarbij alles uit de pot gehaald kon worden, ik heb het hier al meer gezegd  ; er zijn grenzen wat betreft voorkennis, wat een zwakke Mol.   ::niet-ok::

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #10 Gepost op: 8-03-2012, 21:33:27 »
Tja, als Liesbeth de mol dan was : Dan hadden we het toch ook allemaal van aflevering 1 geweten. Dus ik snap eigenlijk niet echt wat voor negatieve reacties hier worden geplaatst. Ik ben blij dat Anne-Marie de mol is, Hadewych heeft amper gemold en Liesbeth juist te veel. Dit jaar waren er gewoon weinig opties voor een mol...

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #11 Gepost op: 8-03-2012, 21:34:50 »
nou ik vond haar een leuke mol ::trots::
Helemaal mee eens! En ze heeft heus wel gemold vóór de zogenaamde "grootste opdracht van het jaar".
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #12 Gepost op: 8-03-2012, 21:36:54 »
Het lag ook voor een groot deel aan de andere deelnemers, dat Anne Marie niet hoefde te mollen kan je haar niet echt kwalijk nemen.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #13 Gepost op: 8-03-2012, 21:37:08 »
Ik vond het watermerk juist nergens op slaan. Ik zag eigenlijk alleen maar ogen en een mondje. Verder zag ik er niet echt Anne-Marie in.
Ik vond het aardig lijken hoor, kijk maar eens goed. Prima actie ook, als je het op TV laat zien dan pikt iemand het wel op, maar in een groep van 10 loslaten is een slim idee vind ik.


En verder: fantastische Mol! Natuurlijk niet "de beste" mollenstreken.. maar ach, wat moet je anders als je direct in de eerste aflevering grotendeels verdacht werd? Ik verdacht Anne-Marie vrijwel niet, en dat is to ch wel knap. Dat krijtje weggooien was super! En ik vind die pijl en boog misschieten toch wel één van de beste mollenstreken ooit!
Een fantastische Mol is niet verdacht in aflevering 1, en raar ook want gemold is er niet, althans niet door AM. pijl en boog was erg slim, maar niet echt een molactie

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #14 Gepost op: 8-03-2012, 21:37:46 »
Jesusmina, wat een domper  :(

Tja, we zagen het al aankomen. Maar ik had gehoopt op nog een paar leuke verborgen aanwijzingen, en die kwamen ook al niet...

Gefeliciteerd aan Hadewych trouwens! ::bravo:: Ik wist wel dat je de mol niet kon zijn! ::tandpastasmiley::
Tell me what your telescope says

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #15 Gepost op: 8-03-2012, 21:38:33 »
Jeeej! Dus ik zat goed vanaf aflevering 2! Alleen die pijl en een ogenschijnlijk onmolse aflvering (en een ineens zeer molse Hadewych) zes hebben me gedurende twee afleveringen flink in de war gemaakt. Om toch na aflevering 7 weer vol op Anne-Marie te zitten.

Zoals altijd vallen de molacties misschien een beetje tegen, omdat eigenlijk alles wel al bekend was ... alleen werden een aantal zaken door niet iedereen als echte Molacties werden gezien (bijvoorbeeld de onderhandelingen). Ook weinig verrassingen bij de hints ... die van dat geld was natuurlijk wel errrrug sterk, maar dat hadden wij niet kunnen zien. Ook een beetje jammer dat we een beetje vage uitleg kregen van Tim waarom hij naar groen geswitcht is bij de onderhandelingen en niet alle opdrachten waar A-M volgens mij ook gemold heeft, belicht werden. Zoals het snorkelen, de kruizenopdracht en misschien het willen opschieten bij de rondleiding.

Maar natuurlijk valt het zo tegen, omdat we alles al honderden keren hebben uitgeplozen. Anne-Marie was misschien niet de beste Mol ooit, maar wel stukken beter dan een Patrick of Jon ... en voor mij ook beter dan Kim, die weliswaar meer geld uit de pot haalde, maar ook veel dikker erbovenop lag. Daarbij was het een heerlijk seizoen om naar te kijken, bijna alleen maar leuke kandidaten (zal nooit echt een fan van Tim worden denk ik, maar het feit dat hij niet de Mol is maakt hem wel een stuk leuker), mooie opdrachten en wendingen. Ik heb ervan genoten! :-))

Offline Newlocetetie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #16 Gepost op: 8-03-2012, 21:38:39 »
Zoals ik al dacht, AM wist dus voor aanvang vd serie van de opdracht in afl. 4 waarbij alles uit de pot gehaald kon worden, ik heb het hier al meer gezegd  ; er zijn grenzen wat betreft voorkennis, wat een zwakke Mol.   ::niet-ok::
Inderdaad echt een een slechte opdracht in het huftie huis zelfs ik kan de pot naar 0 haalen vorig jaar was beter.

Offline Bubbeltje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Mag ik jouw pet Edo? Ik eet hem thuis wel op."
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #17 Gepost op: 8-03-2012, 21:39:06 »
Op het laatste moment toch nog goed gegokt. ;D

Tsja, het hing ook wel in de lucht hè... ::niet-ok::
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #18 Gepost op: 8-03-2012, 21:40:36 »
Inderdaad echt een een slechte opdracht in het huftie huis zelfs ik kan de pot naar 0 haalen vorig jaar was beter.
de opdracht was super, de kandidaten waren de Mol hier eigenlijk te slim af, alleen Tim deed iets onvoorstelbaars. De Mol heeft hier gewoon geluk gehad.

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #19 Gepost op: 8-03-2012, 21:41:16 »
Een fantastische Mol is niet verdacht in aflevering 1

Pardon, maar volgens mij is dat mijn mening niet waar? Ze werd misschien snel verdacht in de groep, maar dat ligt ook vooral aan de andere kandidaten. Bovendien zaten veel kijkers grotendeels op Liesbeth, waaronder ikzelf.
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.