Auteur Topic: Aflevering 10 - Finale  (gelezen 131491 keer)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #20 Gepost op: 8-03-2012, 21:41:32 »
Zoals ik al dacht, AM wist dus voor aanvang vd serie van de opdracht in afl. 4 waarbij alles uit de pot gehaald kon worden, ik heb het hier al meer gezegd  ; er zijn grenzen wat betreft voorkennis, wat een zwakke Mol.   ::niet-ok::

De mol kan er toch niks aan doen dat hij/zij voorkennis krijgt ?

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #21 Gepost op: 8-03-2012, 21:42:38 »
Pardon, maar volgens mij is dat mijn mening niet waar?

ja en dat is de mijne...

De mol kan er toch niks aan doen dat hij/zij voorkennis krijgt ?

Mee eens, en ze heeft alleen maar in de aflevering zelf haar best gedaan bij de tandem. En daar ging iedereen ook wel van uit dat de Mol alleen die aflevering de voorkennis zou gebruiken
« Laatst bewerkt op: 8-03-2012, 21:44:11 door Eddie_V »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #22 Gepost op: 8-03-2012, 21:43:29 »
De mol kan er toch niks aan doen dat hij/zij voorkennis krijgt ?

Ze had wel gewoon kunnen mollen, ipv expres geld proberen te verdienen. Erg zwak ja... En jammer, want zo kan je dus totaal niet de mol zoeken in de eerste afleveringen. ::niet-ok::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #23 Gepost op: 8-03-2012, 21:44:04 »
de opdracht was super, de kandidaten waren de Mol hier eigenlijk te slim af, alleen Tim deed iets onvoorstelbaars. De Mol heeft hier gewoon geluk gehad.
nou gewoon geluk zou ik het ook niet noemen. Ze zegt ook dat ze Tim toch behoorlijk heeft beïnvloed in zijn keuze en zo te zien is dat gelukt.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #24 Gepost op: 8-03-2012, 21:44:12 »
Ze had wel gewoon kunnen mollen, ipv expres geld proberen te verdienen. Erg zwak ja... En jammer, want zo kan je dus totaal niet de mol zoeken in de eerste afleveringen. ::niet-ok::

Ja, de mol weten vanaf aflevering 1, daar is pas veel aan !  ::niet-ok::

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #25 Gepost op: 8-03-2012, 21:44:44 »
Eén van de slechtste mollen ooit: ze werd zeer snel gewantrouwd door haar medekandidaten en heeft amper gesaboteerd. Bovendien lag ze helemaal niet goed in de groep. Drie dingen die heel belangrijk zijn voor een Mol. Over de ganse lijn geflest Anne-Marie! ::niet-ok::

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #26 Gepost op: 8-03-2012, 21:45:25 »
De enige leuke molactie was dat Anne Marie zei dat ze raak had geschoten met de pijl op de hooibalen.
Verder beetje anti climax. Vooral die onderhandelingsopdracht. Door Tim ging de pot leeg. Nou ja hoe >:D

Hadewych wel terechte winnaar! :D

Online hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #27 Gepost op: 8-03-2012, 21:45:41 »
Ik vind Anne-Marie een betere Mol dan Inge, Kim en Patrick. Jon vond ik ook een magere Mol, maar dat is begrijpelijk.

Inge: ging vooral mee in fouten van anderen en verdiende best veel geld. Haar mollenacties in Chinatown waren bijvoorbeeld 'de Sudoku oplossen' en 'een afstand noemen die het dichtst bij de werkelijkheid zat'.

Kim: zat openlijk te klootten en deed nou niet echt gewaagde dingen.

Patrick: verschuilde zich veel te veel achter Art. Enige memorabele molactie is het laten zien van zijn woord in de verlaten ziekenhuis opdracht.

Anne-Marie is niet de beste mol (ze is geen George, Milouska of Dennis), maar heeft het toch beter gedaan dan bovenstaande dames en heer, als je het mij vraagt. Haar beste actie is het weggooien van het krijtje, maar haar andere acties vind ik ook erg goed, hoor. Het munitie-depot is het enige waarvan ik dacht dat ze wel wat meer had kunnen mollen, maar ja. Beter dan een Mol die bijna niets doet, of zich achter een nog molsere kandidaat verschuilt.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #28 Gepost op: 8-03-2012, 21:45:46 »
nou gewoon geluk zou ik het ook niet noemen. Ze zegt ook dat ze Tim toch behoorlijk heeft beïnvloed in zijn keuze en zo te zien is dat gelukt.

Ik vind het toch echt geluk, ik zou de reden van Tim wel wat beter willen weten. Misschien was het handiger/leuker geweest (achteraf) als de productie AM tegenover Frits had gezet

Offline perdokkie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #29 Gepost op: 8-03-2012, 21:45:51 »
Inderdaad echt een een slechte opdracht in het huftie huis zelfs ik kan de pot naar 0 haalen vorig jaar was beter.

Wat een domper. En ook nog gewoon meeluisteren ook. Een echt goede mol haalt de pot et een goede intuïtie leeg. In dit geval hadden ze net goed gelijk de pot op € 0 kunnen zetten na aflevering 4.

Wie is de mol is wie s de mol niet meer. De mol hoeft niet meer te mollen. Er zitten aanwijzingen naar alle kandidaten in het spel. Ook dit jaar mis ik weer DE aanwijzing waardoor we zeker weten dat AM de mol is.

Wel een compliment aan de makers voor het camerawerk en hè in beeld brengen. Goed gedaan.

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #30 Gepost op: 8-03-2012, 21:46:01 »
Ja, de mol weten vanaf aflevering 1, daar is pas veel aan !  ::niet-ok::

Je moet in ieder geval de mogelijkheid hebben om de mol te vinden? Waar slaat het nou op om als mol de eerste afleveringen geld te verdienen omdat het er toch wel uitgaat? :/ Dan hadden we net zo goed de eerste afleveringen niet kunnen kijken.

Wel een leuke ontknoping moet ik zeggen. :)
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #31 Gepost op: 8-03-2012, 21:46:20 »
Hele slechte mol. Doorzichtig, slechte mollenacties. Höfdi-huis vind ik wel een anticlimax dat de mol daar gewoon kon afluisteren. Wat triest!

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #32 Gepost op: 8-03-2012, 21:46:45 »
Je moet in ieder geval de mogelijkheid hebben om de mol te vinden? Waar slaat het nou op om als mol de eerste afleveringen geld te verdienen omdat het er toch wel uitgaat? :/ Dan hadden we net zo goed de eerste afleveringen niet kunnen kijken.

Wel een leuke ontknoping moet ik zeggen. :)

Maar ze heeft wel gemold?  :-\\ Ze heeft zich laten afschieten en verkeerde kokers gepakt?
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #33 Gepost op: 8-03-2012, 21:47:26 »
De mol kan er toch niks aan doen dat hij/zij voorkennis krijgt ?

Nee, maar de regie wel.  ::jaja::

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #34 Gepost op: 8-03-2012, 21:47:38 »
ERG blij met Hade als winnares  ::joehoe:: ::bravo::   ::joehoe::  ::bravo::  ::ok::
« Laatst bewerkt op: 8-03-2012, 21:54:14 door Whiskers »

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #35 Gepost op: 8-03-2012, 21:47:56 »
Maar ze heeft wel gemold?  :-\\ Ze heeft zich laten afschieten en verkeerde kokers gepakt?

Ja en bij andere afleveringen heeft ze expres geprobeerd de opdracht te laten mislukken en daar had ik het over. Dat is gewoon iets wat je niet hoort te doen als mol, want het doel van de mol is om geen geld te verdienen. Als je het dan wel doet, expres, ben je dus een slechte mol, zo simpel vind ik het.
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #36 Gepost op: 8-03-2012, 21:51:31 »
Het hoofd van Anne-Marie stond in ieder geval niet op de -500 uit aflevering 1. Is enige aflevering die ik in HD heb. Misschien kunnen anderen ook screens posten...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #37 Gepost op: 8-03-2012, 21:52:43 »
Ik vond haar helemaal niet zo'n slechte mol. Ze had echt pech in zo'n open groep terecht te komen (dat verwacht je niet!) en heeft zich daarin toch kranig geweerd. Dat ze snel de schijn tegen zich had, kwam mijns inziens meer door die openheid dan haarzelf. Plus, er liep ook nog een Liesbeth rond waar magisch alles bij fout ging  ;)

De pijl claimen vond ik wel een stoere actie van Jung(is).

Dan vond ik de paar mollen hiervoor en Yvon een stuk slechter.
No Milk today???

Offline Whiskers

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #38 Gepost op: 8-03-2012, 21:53:54 »
Enigszins teleurstellend:
Rode scherm van Marit dat uitlekt
De omhelzing was dus tóch gewoon omdat Hade de winnares was (en dus A-M de mol was)
De wijzigingen op Wikipedia klopten inderdaad (hetzij door een molfan nav het omhelzingsfilmpje hetzij om een andere reden)

ALLES IS WAT HET LIJKT (domper!!!)  :\'(

« Laatst bewerkt op: 8-03-2012, 21:55:42 door Whiskers »

Offline Lachebekje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 10 - Finale
« Reactie #39 Gepost op: 8-03-2012, 21:56:04 »
En dat is dan het vierde achtereenvolgende jaar met een hele slechte mol. Jammer. Het zit de Avro wel tegen met het kiezen van de mol. Gelukkig blijven de beelden van de landen die worden bezocht en de opdrachten meer dan de moeite van het kijken waard.