Auteur Topic: Wat moet ik doen?  (gelezen 3073 keer)

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Wat moet ik doen?
« Gepost op: 27-03-2012, 19:29:19 »
Haha, die titel klinkt zo wanhopig.

Beste mensen van Realitynet: kennen jullie mij nog? Ik ben al een tijdje niet meer op het forum geweest, maar nu ben ik dus eventjes terug, en niet zo maar: ik heb jullie hulp nodig.

Afgelopen zaterdag (24 maart) was ik bij het concert van Paul McCartney in Ahoy. Ik was al ruim een uur van te voren binnen, en zat een beetje rond te kijken op de tribune. Toen zag ik schuin achter mij een heel knap meisje zitten, en zij zag mij blijkbaar ook. Ze glimlachte naar me en ik glimlachte terug, 'niks speciaals', dacht ik toen nog. Maar, tijdens het concert bleef ze naar me kijken en glimlachen en ik ook naar haar. Toen het concert afgelopen was, wachtte ik even met de trap aflopen, zodat ik bij haar in de buurt zou komen te lopen. Terwijl ze de trap afliep, (ze zat dus iets hoger dan ik), bleef ze steeds naar me kijken waar ik liep, en op een gegeven moment kwam ik naast haar te lopen, maar het enige dat ik uit kon brengen was: 'Nou, was wel een leuk concert, toch?' En dat vond ze inderdaad, maar daarna moest zij een andere kant op (naar de garderobe, denk ik), toen ze door haar vader werd geroepen, waarbij ik helaas geen naam heb kunnen verstaan. En omdat ik gewoon te schijterig was om haar naam/nummer te vragen, weet ik nu helemaal niets van haar, behalve waar ze ongeveer zat bij het concert en dat ze fan is van Paul McCartney. Later zag ik haar nog over de parkeerplaats lopen, maar toen zat ik al in de auto en daar kon ik niet uit, omdat een andere auto vrij dicht op die van ons stond.

En nu wil ik heel graag weten wie dat meisje is, maar ik heb dus bijna geen enkel aanknopingspunt, alleen haar plek bij het concert (dat dat meteen wel weer heel specifiek is) na. Ik kan moeilijk Ahoy opbellen om te vragen wie er op die stoel zat, die informatie zullen ze me toch niet geven. Daarom wil ik de mensen met twitter vragen om deze tweet te retweeten: https://twitter.com/#!/brambenthem/status/183985360387321856, in de hoop dat ie dan bij haar terecht komt. Dat is volgens mij het enige dat ik nu kan doen, en hopen. Maar mocht je nog tips hebben: graag!

Ik heb nu iets minder dan dertig retweets gehad, dat heeft nog tot vrij weinig geleid: wel waren er twee meisjes die dachten dat ze het meisje dat ik zoek, kenden, maar het bleek helaas iemand anders te zijn.

Alvast heel erg bedankt!

Offline Sprien

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleine hamsters, grote avonturen!
Re: Wat moet ik doen?
« Reactie #1 Gepost op: 28-03-2012, 10:28:56 »
Stoute schoenen aantrekken en Ahoy bellen!
The sun came up and reality set in.

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat moet ik doen?
« Reactie #2 Gepost op: 28-03-2012, 12:40:16 »
He WIDMjokertje, natuurlijk ken ik je nog wel! Succes met je zoektocht! En luister naar Sprien: bel Ahoy, nee heb je....
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat moet ik doen?
« Reactie #3 Gepost op: 29-03-2012, 12:33:10 »
Er huist hier op RN een Erkend Koppelaar, voor wie dit een fluitje van een cent zou moeten zijn.


Waar zit die Cupido nou, als je zijn hulp nodig hebt?