Auteur Topic: [Warper] Jann  (gelezen 18887 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Warper] Jann
« Reactie #60 Gepost op: 30-05-2012, 13:08:05 »
Dit is inderdaad niet volgens afspraak >:(

 ::rofl::
2024: wie is de Mol?

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: [Warper] Jann
« Reactie #61 Gepost op: 30-05-2012, 15:44:58 »
Dakisgroen, ik ben jullie inderdaad een excuses verschuldigd. Maar de druk lag ook zo hoog. Lukie4 zei dat iedereen op mij moest stemmen als winnaar, jullie twee hadden ook je geld op mij ingezet. Het plan om te winnen, zodat wij als een triumviraat zouden kunnen regeren over dit forum, heeft gefaald. Daarom nodig ik jullie uit voor een togafeest bij mij thuis, alwaar wij een nieuw plan kunnen ontvouwen.
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Warper] Jann
« Reactie #62 Gepost op: 30-05-2012, 16:00:57 »
Leuk, nu al complotjes smeden voor een nog onbekend spel!
Ich bin ein Bärliner!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Warper] Jann
« Reactie #63 Gepost op: 30-05-2012, 17:04:46 »
Dakisgroen, ik ben jullie inderdaad een excuses verschuldigd. Maar de druk lag ook zo hoog. Lukie4 zei dat iedereen op mij moest stemmen als winnaar, jullie twee hadden ook je geld op mij ingezet. Het plan om te winnen, zodat wij als een triumviraat zouden kunnen regeren over dit forum, heeft gefaald. Daarom nodig ik jullie uit voor een togafeest bij mij thuis, alwaar wij een nieuw plan kunnen ontvouwen.

 ::dans::
...maar soms even niet :)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: [Warper] Jann
« Reactie #64 Gepost op: 30-05-2012, 17:07:13 »
Hoewel snode plannen inderdaad het beste te smeden zijn, tijdens het aanliggen bij een feest - hebben we nu wel het probleem dat jouw huis zo'n 2400 jaar in het verleden staat.

Wellicht is het mogelijk om een extra dimensie, naast de gebruikelijke elf, toe te voegen. De "Hulp! Jann is groen!"-dimensie; voor noodgevallen. Daarentegen fungeert dit forum natuurlijk ook verbijsterend genoeg als interdimensionair medium.

De Groene Dame lijkt gelukkig al een sluw plan te hebben klaarliggen. Klaarblijkelijk is de rode draad 'grasrokjes'. ::vergroot::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.