Auteur Topic: Concerten  (gelezen 274904 keer)

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Concerten
« Reactie #80 Gepost op: 5-06-2003, 17:38:40 »
Waarom kon je niet naar Bon Jovi intikker? nou ja maar een tipje van de sluier voor A and K en Charlotte:

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Concerten
« Reactie #81 Gepost op: 5-06-2003, 17:59:21 »
Wegens "andere" verplichtingen...

Maar ons pap heeft een hele leuke avond gehad met een vriend van 'm








Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Concerten
« Reactie #82 Gepost op: 5-06-2003, 18:16:11 »
erg jammer want het was een fantastisch concert








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #83 Gepost op: 5-06-2003, 23:21:40 »
En ik ben nog steeds jaloers op iedereen... heeft niemand een kaartje over? Ik bied aan om mee te gaan ;) Als het een leuk concert is dan.








Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re:Concerten
« Reactie #84 Gepost op: 6-06-2003, 17:39:32 »
Ik ga dit jaar ook naar robbie... als ik dan tenminste al uit t gips ben... en zo nee dan ga ik wel op de gehandicapten tribune zitten (en neeeee ik verkoop mn kaartje niet)
Ik wilde een paar jaar geleden al gaan toen stond toploader in t voorprogramma (maar niemand kent die natuurlijk) is jammer want dat was (ja was) een heel leuk bandje
zie mijn site:


http://home.wanadoo.nl/toploader/


verder is t onbegonnen werk hier neer te zetten waar ik allemaal geweest ben feit is dat t dit jaar rustig was buiten paaspop, paar keer acda en de munnik en loco loco discoshow...
wordt toch eens tijd dat ik weer eens wat concerten ga bezoeken..

gr Linda







Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Concerten
« Reactie #85 Gepost op: 6-06-2003, 17:48:51 »
Ik ga dit jaar ook naar robbie... als ik dan tenminste al uit t gips ben... en zo nee dan ga ik wel op de gehandicapten tribune zitten (en neeeee ik verkoop mn kaartje niet)
Ik wilde een paar jaar geleden al gaan toen stond toploader in t voorprogramma (maar niemand kent die natuurlijk) is jammer want dat was (ja was) een heel leuk bandje
zie mijn site:


http://home.wanadoo.nl/toploader/


verder is t onbegonnen werk hier neer te zetten waar ik allemaal geweest ben feit is dat t dit jaar rustig was buiten paaspop, paar keer acda en de munnik en loco loco discoshow...
wordt toch eens tijd dat ik weer eens wat concerten ga bezoeken..

gr Linda

Op die single toen na vond ik dat voorprogramma toen echt ruk hoor..







No Milk today???

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re:Concerten
« Reactie #86 Gepost op: 7-06-2003, 12:09:34 »
Op die single toen na vond ik dat voorprogramma toen echt ruk hoor..


hmmm ze zijn nu ook uit elkaar... dat vonde dus blijkbaar meer mensen....  :'(







Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Charlotte989

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #87 Gepost op: 8-06-2003, 12:42:50 »
oooh lalaaaaa!!

vandaag naar bon jovi!!!! ;D ;D ;D
k heb er echt masterlijk veel zin in!! maar k heb het ook al in de bar getypt maar k zet et gewoon overal neer ;D eeerst nog 3 uurtjes met de auto rijden :(nja......we zijn er bijnaaaaa we zijn er bijnaaaaaa







yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Concerten
« Reactie #88 Gepost op: 8-06-2003, 14:30:25 »
Nog 1 nachtje slapen en dan PINKPOP... Oooohh.. ik heb echt zoveel zin in Manu Chao!







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #89 Gepost op: 9-06-2003, 11:19:05 »
hallo iedereen !!

hier het verslag van Bon Jovi !

ik ben er dus om 14 naartoe gegaan zodat we behoorlijk vooraan in de rij stonden en om 15:30 gingen de poorten open. In het begin ging het wat traag omdat je maar per 5 doorgelaten werd, maar kheb de indruk dat dat goed vlotte na een tijdje. Tegen 16u waren we binnen. We hadden de mogelijkheid om behoorlijk dicht vooran te gaan staan maar omdat we de volgende uren toch nog wat wilden zitten en niet verpletterd worden, zijn we zo ongeveer in het midden gaan zitten (Charlotte: ik zat in de massa tussen de 2 ijzeren torens). Om 17:45 kwam Peter (ons Idool) optreden (goed zangwerk) en daarna was het aan Arid! Van de meeste kreeg ik zo de reactie: 'Arid was niet zo goed.' maar daar heb ik echt van genoten !! Ik was blij dat zij in het voorprogramma zaten want ik vind hun muziek echt goed en dus heb ik lekker kunnen meezingen  ;D

Arid was klaar om 20u en om 20:45 kon het spektakel echt beginnen. Bon Jovi kwam op en ze hebben 2u en 15 min lang een wervelende show gegeven. Eerst en vooral was het podium echt sterk en indrukwekkend. Zijn naam verscheen overal toen hij opkwam en er waren 6 schermen die af en toe apart beelden toonden, dan weer eens één groot beeld, maakte echt indruk. Ik schrok er wel van dat er zoveel volk stond ! Als je ertussen staat kan je dat zo niet inschatten, maar op de momenten dat de camera de rug van Bon Jovi filmde, zag je zo de massa mensen en dacht je zo van: wow, sta ik daaaar tussen??
Minpuntje: ik vond dat hij z'n sterkste nummers iets teveel in het begin gespeeld heeft. Ik ken zijn nieuwste cd 'Bounce' niet zo goed (2 nummers) en af en toe stond ik wel stil omdat er net iets teveel nieuw werk na elkaar kwam maar ja, voor de echte fans was dat natuurlijk iets anders. Livin on a prayer is één van m'n favo (zoniet dé) nummers van hem dus toen heb ik echt wel super zitten meebrullen  ;D

Geslaagde avond dus (ook al vroor ik dood toen die sterke wind kwam opzetten  >:( ;))








banaan begint met een b, soms met een s

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Concerten
« Reactie #90 Gepost op: 9-06-2003, 11:22:57 »
Beter vastvriezen dan niet goed mee kunnen klappen omdat van de warmte je handen aan elkaar blijven plakken maar ik had gelijk he was een goed concert








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #91 Gepost op: 9-06-2003, 11:24:57 »
idd, echt een goed concert

op een moment liep er iemand over het podium en hij kon er zelfs mee lachen  ;D
en de momenten dat Richie Sambora even z'n kunsten toonde op z'n gitaar heb ik tegen mijn vriend gezegd dat ik moét elektrische gitaar leren spelen  ;D







« Laatst bewerkt op: 9-06-2003, 11:25:11 door Alive and Kicking »
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #92 Gepost op: 9-06-2003, 11:26:33 »

idd exact zelfde podium en schermen enzo (lijkt me logisch maar voor de mensen die mijn verslag gelezen hebben: op de achtergrond zie je die schermen die konden verschuiven en 1 geheel vormen)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:Concerten
« Reactie #93 Gepost op: 9-06-2003, 11:28:00 »
Ik ben ook druk bezig met leren van gitaar spelen








Offline Charlotte989

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #94 Gepost op: 9-06-2003, 12:08:04 »
jaa et was echt een leuke show!!
tusse die 2 torens stond je best wel dicht bij A&K!!
wij kwamen pas om
19.00 uur binnen, want we hadden wat oponthoud op de snelweg ( we hebben er 4 uur over gereden :() maar achteraan was het zowaar ook goed te zien!! heel jammer van die wind, maar beter dan regen!!
nou teruglopen naar de auto duurde ook nog een half uur fsow:S en toen weer terug naar huis, en k lag om iets van half 4 in me bed (ben pas net wakker) ;D
hele leuke avond!!








yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #95 Gepost op: 9-06-2003, 13:39:34 »
ja, kstond best dicht maar ik kon nog dichter maar dat hebben we wijselijk niet gedaan :)

toen we Hendrik (mijn vriend die meewas) thuis hebben afgezet, reden we over de brug boven de snelweg en zagen we echt een kilometerslange file staan op de autosnelweg







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Charlotte989

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #96 Gepost op: 9-06-2003, 13:49:51 »
ah daar hebben wij net niet ingestaan...we waren voor het laatste nummer weggegaan....dus dat stond gelukkig allemaal achter ons ;D
maar op de heenweg wel ff in de file gestaan.. :(







yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #97 Gepost op: 9-06-2003, 20:10:43 »
hé hoe wist je dan dat het gedaan was? op de tickets stond er : 'voorzien tot 23:30' dus het was wel wat vroeger gedaan. Of ben je weggegaan na dat hij zei van: 'This is the last one' ofzoiets?







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Charlotte989

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Concerten
« Reactie #98 Gepost op: 9-06-2003, 21:16:25 »
euhm nee niet nadat ie zei van this is the last one...toen kreeg je dat 'filmpje' van dat bon jovi teken en toen zijn we nog 3 of 4 nummers gebleven en daarna zijn we weggegaan en toen we op die straat daarnaast liepen stopte et laatste nummer







yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Concerten
« Reactie #99 Gepost op: 10-06-2003, 15:11:12 »
Mensen,

Ik heb echt genoten van Pinkpop, de kwaliteit van de muziek viel niet altijd mee (Ilse de Lange speelde alleen nieuwe nummers, wat niet veel herkenning opleverde. Evenescence was ronduit slecht en Queen of the Stone Age viel ook tegen). Daarnaast leverden Krezip een goede prestatie en Royksopp en Manu Chao waren gewoon helemaal geweldig.

Ik ben niet naar alle optredens geweest, ook gewoon veel gezellig rondgehangen daarzo. Wel jammer dat is Junkie XL en Solomon Burke gemist heb.

Manu Chao, waar ik al jaren fan van ben, was gewoonweg helemaal te gek. Met brandjes en vele rookpluimen op de achtergrond en een topartiest die anti-oorlog leuzen begon te schreeuwen (waar ik het mee eens ben…), nu ja, anti-oorlog kun je ook lezen als anti Bush, Blair en Berlusconi was er een heel speciaal sfeertje. Het was gewoon anderhalf uur springen.

Het mooiste was nog dat hij begon en eindigde met Mr. Bobby. Hij begon met het normale lied en eindigde met een keimooie solo op gitaar en een aangepaste tekst m.b.t. de oorlog.

Als je nog vragen hebt over Pinkpop dan hoor ik het wel…

Gr. Sjors










Life's a riddle, keep answering the questions...