Poll

Wie is de Saboteur

Lisa
2 (6.5%)
Sylvia
3 (9.7%)
Hero
3 (9.7%)
Edith
23 (74.2%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Sabotage  (gelezen 133205 keer)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #60 Gepost op: 1-12-2012, 12:32:55 »
Prachtig land! Ben er deze zomer geweest voor 3 weken, helemaal verliefd op dat land geworden..  ::love:: Ik wil heel krijg een keertje terug, maar dan voor langer!

Ik was ook meteen verliefd toen ik er 12 jaar terug voor het eerst naar toe ging, sindsdien 10 x geweest!  ::jaja::

Nog even een citaat uit de info van Net 5 :

Citaat
In Sabotage verblijven tien bekende Nederlanders in een prachtige, luxueuze villa in Thailand. Struinen over het strand terwijl de zon ondergaat, genieten van heerlijke lokale maaltijden met een cocktail in de hand, of een frisse duik nemen: alles kan. Alles mag. Bijna het ultieme vakantiegevoel, zou je denken!


Ben heel benieuwd waar het precies opgenomen gaat worden!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sabotage
« Reactie #61 Gepost op: 1-12-2012, 18:08:07 »
Ik was ook meteen verliefd toen ik er 12 jaar terug voor het eerst naar toe ging, sindsdien 10 x geweest!  ::jaja::

Wauw, jaloers! Ik wil zeker nog eens terug, om alle mooie dingen die ik gemist heb nog te zien. We moesten helaas keuzes maken dus Sukhothai, Pai, Khao Sok en nog 100 plekken die we wilden zien moesten we laten schieten.  :(

Oké, en nu weer terug naar Sabotage! Ik ben ook benieuwd waar het opgenomen wordt.  ::trots::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #62 Gepost op: 24-01-2013, 22:50:43 »
http://www.mediacourant.eu/2013/images/0123_Sabotage.jpg

Kleine groepsfoto

De definitieve datum staat op 31 Maart!
When life knocks you down, fight back!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #63 Gepost op: 24-01-2013, 23:00:51 »
Wat slecht dit zeg... ::ohno::
🜃

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #64 Gepost op: 24-01-2013, 23:11:53 »
http://www.mediacourant.eu/2013/images/0123_Sabotage.jpg

Kleine groepsfoto

De definitieve datum staat op 31 Maart!

 ::ok::

Wat slecht dit zeg... ::ohno::

Eigenaardig om al meteen zo'n oordeel te vellen als je er nog geen seconde van hebt gezien!  ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sabotage
« Reactie #65 Gepost op: 25-01-2013, 00:23:36 »
wel een beetje een kleine groepsfoto :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sabotage
« Reactie #66 Gepost op: 25-01-2013, 16:33:43 »
Wow, wat een verschrikkelijke deelnemers. Lange Frans, Hero Brinkman, Ben Saunders, Manuel Broekman... het is wel duidelijk welk programma ik NIET ga kijken!  ::joehoe::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline bartjel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Klik 'm aan!
Re: Sabotage
« Reactie #67 Gepost op: 25-01-2013, 18:47:22 »


Krijgt dit programma, net als Wie is de Mol, een eigen board? Of een sub-board in het WIDM-board?

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sabotage
« Reactie #68 Gepost op: 25-01-2013, 18:50:38 »


Krijgt dit programma, net als Wie is de Mol, een eigen board? Of een sub-board in het WIDM-board?
komen we op terug.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Sabotage
« Reactie #69 Gepost op: 25-01-2013, 19:34:19 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wel benieuwd ben naar dit programma. Vooral om te zien hoeveel gelijkenis het heeft met Wie is de Mol?. Zelf denk ik dat er een heel ander gevoel wordt gecreëerd en dat het in een heel andere stijl wordt gemaakt. WIDM is heel mysterieus en dit is meer BigBrother-gevoel-achtig. Verder vind ik het eigenlijk ook best jammer dat er nog weinig bekend is over hoe het spel wordt gespeeld: zijn er afvallers, zo ja hoe vallen zij af? Ik denk dat we daarna pas kunnen gaan zeggen of het 'jatwerk' van WIDM is of dat het zijn inspiratie uit WIDM heeft gehaald.


Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #70 Gepost op: 25-01-2013, 21:37:41 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wel benieuwd ben naar dit programma. Vooral om te zien hoeveel gelijkenis het heeft met Wie is de Mol?. Zelf denk ik dat er een heel ander gevoel wordt gecreëerd en dat het in een heel andere stijl wordt gemaakt. WIDM is heel mysterieus en dit is meer BigBrother-gevoel-achtig. Verder vind ik het eigenlijk ook best jammer dat er nog weinig bekend is over hoe het spel wordt gespeeld: zijn er afvallers, zo ja hoe vallen zij af? Ik denk dat we daarna pas kunnen gaan zeggen of het 'jatwerk' van WIDM is of dat het zijn inspiratie uit WIDM heeft gehaald.



Ik ben ook gewoon heel benieuwd, als we een tweede WIDM verwachten kan het eigenlijk niet anders als tegenvallen maar als we met een open vizier een geheel nieuw programma gaan bekijken kan het toch best leuk worden, al is het maar om de periode dat er geen ER en WIDM is door te komen!   ::tandpastasmiley::

Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #71 Gepost op: 26-01-2013, 09:42:38 »
Italië bedoel je? ;)
Oh ja, dat bedoelde ik idd. Kan niet geloven dat ik Spanje getypt heb!  :o Daar hadden ze ook widm, maar dus in het format zoals wij dat kennen. En het heet El Talp.

Ik ga toch ook wel proberen dit programma ergens online te volgen. Ik kan de zender niet ontvangen, dus moet wel via internet.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Sabotage
« Reactie #72 Gepost op: 26-01-2013, 13:15:28 »
Of je komt even over de grens in Nederland wonen. Ik weet niet wat je ervoor over hebt.


Hoewel het ook mij een combinatie tussen Big Brother en Bobo's in The Bush met een WIDM-sausje lijkt, wil ik het toch zien, in elk geval de eerste aflevering.

Expeditie Poolcirkel ben ik ook blijven volgen, ik ben daarbij geloof ik een van de weinige RN-ers......maar ik vind het gewoon leuk.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Sabotage
« Reactie #73 Gepost op: 26-01-2013, 13:42:10 »
Expeditie Poolcirkel ben ik ook blijven volgen, ik ben daarbij geloof ik een van de weinige RN-ers......maar ik vind het gewoon leuk.
Dan ben ik daar ook een van... Ik ben trouwens best wel benieuwd naar het nieuwe programma!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Sabotage
« Reactie #74 Gepost op: 26-01-2013, 14:12:24 »
Kijkcijfer WIDM: 2.5 miljoen


Kijkcijfer EP: 2

Offline Ali Kanarie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #75 Gepost op: 27-01-2013, 21:01:12 »
Kijkcijfer WIDM: 2.5 miljoen


Kijkcijfer EP: 2
Volgens kijkonderzoek.nl had EP afgelopen maandag 763.000 kijkers :p Ik kijk het ook XD

Die week ervoor 850.000. ;p Dus 't wordt niet slecht bekeken XD

Offline rowanjoshua

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #76 Gepost op: 24-02-2013, 15:58:56 »
Ik ben een trouwe WIDM kijker, het format is zeer interessant en kan veel mee worden gedaan. Daarom ben ik benieuwd hoe SBS dit gaat aanpakken, het biedt alleen maar meer mogelijkheden voor WIDM om zich weer te onderscheiden van Sabotage (en andersom). Ik maak me er niet zo druk over en kijk er nu al naar uit om nog een aantal weken 'een-soort-van-WIDM-programma' te volgen. SBS succes!
« Laatst bewerkt op: 24-02-2013, 16:00:27 door rowanjoshua »

Offline KrakenNLD

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mol de hele dag!
Re: Sabotage
« Reactie #77 Gepost op: 28-02-2013, 14:02:01 »
Dit heb ik al eens eerder gezegd maar dit is gewoon straks Wie Is De Mol met reclames. Er zijn wel degelijk verschillen in te vinden, zo krijgt bijvoorbeeld de Saboteur het geld dat die saboteert van de rest als die dat onopmerkelijk doet.

Ook nog eens de mensen die meedoen, een van die dingen die respecteer in WIDM is dat de mensen die daar zitten echt een "Play To Win"-houding hebben. Ze zijn daar wel, maar iedereen zit met het idee om toch te winnen, en niet om vrienden te maken (dit gebeurd hoe dan ook toch automatisch wel xD) of op vakantie gaan en te relaxen. Ze zijn daar om geld te verdienen en de mol te ontmaskeren.

Tuurlijk is er nog steeds eer (want je hebt mensen die denken niet dat dit samen kan gaan), dit is ook te vinden, zie bijvoorbeeld Daniël die een joker gaf aan Zarayda omdat die de opdracht niet goed begreep. Maar dit is ook een strategisch voordeel voor Daniël, om zo verdacht te worden als mol. Dus een eervolle actie, kan nog steeds een Play To Win houding hebben. Als die dat niet had gedaan was niemand hem kwalijk genomen, maar dat is kandidaten gedrag, je wilt als kandidaat niet graag een kandidaat zijn in andermans ogen :P. Als ik met 1 joker inleveren daardoor de rest op een verkeerde been kan zetten dan doe ik dat graag ^-^.

Anyhoo, dat zie ik NIET in deze deelnemers. Deze deelnemers lijken me echt gewoon te gaan vanwege de vakantie, een beetje wat spelletjes doen en dus voornamelijk op vakantie. Dat lijkt me dus zo verschrikkelijk oninteressant dat het denk ik meer wordt gefocust op de vakantie en de ruzies van de deelnemers, dan op de daadwerkelijke opdrachten.

Maar we zullen het zien, ik geef het 1 seizoen en die ga ik wel kijken, gewoon vanwege mijn nieuwsgierigheid. Maar anders dan dat hoeft het van mij niet zo. Ik kijk nog liever naar de Wie Is De Mol: Minecraft Edition (http://www.youtube.com/watch?v=Ok-FZoWCE5M)
Soms vind ik een hint zo makkelijk, dat het gewoon geen hint meer is.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Sabotage
« Reactie #78 Gepost op: 7-03-2013, 00:47:48 »
Artikel op Nu.nl over Sabotage

Ik heb me nog helemaal niet verdiept in het programma... ik ga, als ik er aan denk en niks beter te doen heb, wel even kijken, maar op basis van het artikel klinkt het of ze veel van de mooie aspecten van WIDM weg laten (het mysterieuze gevoel en de fantastische locaties) en vervangen door Big Brother en Sterrenslag achtige elementen. Dat "smeuïge" is niet echt mijn ding, maar wie weet.

Wat me op viel in het artikel is de volgende uitspraak: "... je hebt alles eigenlijk al. Dit was er nog niet, opdrachten doen én reality." Het is al weer jaren geleden dat ik Expeditie Robinson voor het laatst (en eerst) gekeken heb, maar ER heeft die combinatie toch ook?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #79 Gepost op: 7-03-2013, 00:54:09 »
ER had opdrachten en reality, big brother ook, peking expres ook wel een beetje. Big brother van de drie nog het meest. Het klinkt nu ook best big brotherish. Omdat ze de kandidaten echt 24 uur lang bekijken en er dan nog wat opdrachtjes voorbij komen.
Ik snapte de uitspraak over dat bij widm na het spel het stopt ook niet helemaal. Juist daarna wordt toch nog gezocht naar de mol?