Poll

Wie is de Saboteur

Lisa
2 (6.5%)
Sylvia
3 (9.7%)
Hero
3 (9.7%)
Edith
23 (74.2%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Sabotage  (gelezen 133225 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #400 Gepost op: 6-05-2013, 20:26:02 »
Nou inderdaad, hoe bedoel je: geen sportieve verliezer zijn terwijl zij op hun beurt geen diplomatieke houding kunnen aanmeten en perse moeten laten blijken dat ze met de eliminatie in hun nopjes zijn  ::) Wat dat betreft kijk je naar een groep kleuters in een verwenoord :P Maar enfin, in de tweede opdracht werd wel duidelijk dat je de saboteur moet zoeken in de groep: Hero, Manuel en Sylvia. Liza en Edith verrieden gewoon zoveel op het end met die puzzel. Sterk staaltje acteren als je dat in hoedanigheid van saboteur kunt!

Trouwens.. viel jullie vorige week ook op dat in de maan een woord stond op het eind? Ik krijg het idee dat ze zo hints in het programma willen stoppen, of voor mij part woorden die de zin vormen: de saboteur is.. [persoon] Het lijkt me leuk als Hero de finale haalt, maar dan denk ik wel dat Manuel voortijdig eruit zal liggen op de een of andere manier. Pactjes hebben namelijk nog nooit gewerkt, niet in WIDM, niet in sabotage. Dan lijkt het mij eerder dat Hero, Liza en Sylvia overblijven. Manuel volgende week eruit voor shock bij Hero èn Liza, Edith die bij niemand toch verdacht is maar zich wel in de kijker speelt getuige de afgelopen aflevering daarna.

Tja, wie van de drie? Ik krijg haast de neiging ook voor Sylvia te kiezen. Doet zich voor als dom blondje/dom gansje ala Milouska, maar saboteert daar wel mee in eigen voordeel. En tegelijkertijd verdenkt echt iedereen haar, dus the ranking is ook zo'n maatstaf waar je van kunt uitgaan dat de top drie verdachten de finale halen. Of in elk geval twee uit de top 3 en een compleet non-verdachte.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Sabotage
« Reactie #401 Gepost op: 6-05-2013, 20:32:39 »
Nou inderdaad, hoe bedoel je: geen sportieve verliezer zijn terwijl zij op hun beurt geen diplomatieke houding kunnen aanmeten en perse moeten laten blijken dat ze met de eliminatie in hun nopjes zijn  ::) Wat dat betreft kijk je naar een groep kleuters in een verwenoord :P

Alleen ben je in mijn ogen een even grote kleuter als je je daardoor laat kennen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #402 Gepost op: 6-05-2013, 20:37:29 »
Alleen ben je in mijn ogen een even grote kleuter als je je daardoor laat kennen...

Ach ja, daarom weet SBS6 ook slechts een blik met vergane glorie/B-garnituur BN'ers er voor te porren ;) Want van al die vrouwen word je toch wel zo moe hoe ze zich kunnen laten kennen door echt niks  ::)  Wat Hero al zei, stel vrouwen onder elkaar en ze worden net een stel monsters. Nou inderdaad! :-X Als mannen onderling wat uit te vechten hebben, doen ze dat dikwijls precies zo: door te vechten :P Maar vrouwen onderling zijn meer van de psychologische oorlog getuige sabotage  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline invmat

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #403 Gepost op: 6-05-2013, 21:32:05 »
Mijn navigatie-apparaat heeft me nog nooit de verkeerde weg gewezen :)
"Over 1 km week : Vervolg uw weg door de Hero-tunnel."

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Sabotage
« Reactie #404 Gepost op: 7-05-2013, 19:55:59 »
mis ik iets nu ik na het een tweede keer te hebben gekeken, althans een poging daartoe te hebben gedaan, wederom na amper 10 minuten ben afgehaakt?

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #405 Gepost op: 7-05-2013, 20:03:17 »
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in week 2 vergat te kijken en niet echt de behoefte heb gehad om bij te kijken. Of moet ik toch nog vanalles in gaan halen?

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #406 Gepost op: 8-05-2013, 15:16:25 »
Ik vind het een leuk programma (op de presentator na).
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sabotage
« Reactie #407 Gepost op: 8-05-2013, 17:44:50 »
Ik vind het een leuk programma (op de presentator na).

Ben ik met je eens!  ::jaja:: (En ook op de zogenaamde spannende voice-over na. :P)
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Sabotage
« Reactie #408 Gepost op: 8-05-2013, 18:32:41 »
Ik ben ook niet echt te spreken over al dat Engels.

The Ranking
Answers in the Sky
My Map Your Map
The Money Counter
No Noise
How Heavy

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #409 Gepost op: 8-05-2013, 18:37:44 »
Ik ben ook niet echt te spreken over al dat Engels.

The Ranking
Answers in the Sky
My Map Your Map
The Money Counter
No Noise
How Heavy

Helemaal mee eens. Ik snap dat nooit zo goed, vooral omdat je zoveel van deze titels heel mooi in het Nederlands kunt zeggen. De enige uitzondering voor mij is the ranking, daar is niet echt een goed Nederlands alternatief voor. (Ik denk dat de makers stiekem hopen op aandacht in het buitenland, en zo is het concept natuurlijk wel heel gemakkelijk te verkopen.)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Sabotage
« Reactie #410 Gepost op: 8-05-2013, 19:52:05 »
Ik vind dat Engels ook echt lelijk. Bij sommige dingen klinkt het inderdaad wel leuker, zoals 'the Ranking'. Maar 'How heavy' en 'My map your map' klinken ook niet mooi in het Engels.

Maar ik weet niet zo goed wat het is met Sabotage. De eliminaties vind ik echt fantastisch, als ze zo onverwacht komen. De meeste twists of shockeffecten vind ik ook leuk (zoals letters op het raam, Rosalie's kleding op de markt, de piepende kluis). De opdrachten zijn ook oké, soms wat simpel, maar zeker niet slecht. Ik vind dat er een soort geforceerde spanning heerst. De voice-over en Erik proberen het echt een stuk spannender te maken dan het werkelijk is. Ik denk dat als ze het wat neutraler maken, het prettiger is om naar te kijken.

Die aftelklok was trouwens wel een echte anti-climax  ::)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Sabotage
« Reactie #411 Gepost op: 8-05-2013, 23:19:49 »
Die aftelklok was trouwens wel een echte anti-climax  ::)
Zeg dat wel :( Ik had gehoopt dat ze een opdracht zouden krijgen om de stroom terug te mogen winnen of dat ze zelf actief moesten worden om stroom te krijgen, bijvoorbeeld door één persoon op een fiets te laten rijden die op die manier stroom opwekt in de opdracht 'Bicycle Energy' ;)
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sabotage
« Reactie #412 Gepost op: 9-05-2013, 01:12:01 »
in de opdracht 'Bicycle Energy' ;)

 ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #413 Gepost op: 9-05-2013, 21:59:51 »
Ik hou het op Edith. Sylvia zou ook kunnen maar dat vind ik er iets te dik op liggen. Edith was echt aan het kloten bij die walkie talkie opdracht.
When life knocks you down, fight back!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #414 Gepost op: 9-05-2013, 22:04:09 »
Ik hou het op Edith. Sylvia zou ook kunnen maar dat vind ik er iets te dik op liggen. Edith was echt aan het kloten bij die walkie talkie opdracht.
Maar ze was ook genomineerd. Saboteren kan een manier zijn om te zorgen dat de saboteur je niet naar huis stuurt.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sabotage
« Reactie #415 Gepost op: 9-05-2013, 22:21:55 »
Maar ze was ook genomineerd. Saboteren kan een manier zijn om te zorgen dat de saboteur je niet naar huis stuurt.

Of een manier om onopvallend te saboteren..
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Sabotage
« Reactie #416 Gepost op: 10-05-2013, 12:17:49 »
Over dat lachen bij Rosalies eliminatie, ik weet niet of dat echt zo bedoeld was. Sylvia zei nog iets van: 'Dat verzin je toch niet?!'
Volgens mij ging dat over die vrachtwagen met haar hoofd erop. En lachen werkt aanstekelijk, zeker als je niet mag lachen. Maar ik kan me ook voorstellen dat Rosalie het anders zag, misschien was het dat ook wel.

Qua saboteur houd ik het nu even op Sylvia, met Edith als goede tweede. Ik vind het wel heel opvallend dat zij er nog inzit, terwijl ze telkens onderaan staat bij de ranking.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Sabotage
« Reactie #417 Gepost op: 12-05-2013, 21:08:53 »
Grappig moment, Manuel vraagt hoe je je moet gedragen als genomineerde.

Hero: Je moet je slaafs gedragen t.o.v de persoon waarvan jij denkt dat hij de saboteur is, dus doe mij nog even een kopje koffie  ;D ::rofl::

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sabotage
« Reactie #418 Gepost op: 12-05-2013, 21:45:59 »
Ik heb wel moeten lachen om die hele scene met die kluis.  ;D Hero die onderuit gaat, Hero's bilspleet zichtbaar uit zijn zwembroek, de matrassen verschoven naar de kluis om de hele nacht de wacht te houden.. maar dan wel vrolijk met z'n allen gaan zwemmen zonder iemand op de wacht te houden.  ::rofl::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Sabotage
« Reactie #419 Gepost op: 12-05-2013, 21:59:57 »
Ik ben wel benieuwd wat er in de kluis ligt.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!