Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 238921 keer)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Droom topic
« Reactie #40 Gepost op: 3-06-2003, 20:36:02 »
nee maar t zijn ook meer geheimen van andere mensen die ik niet door mag lullen, maar ben dr soms gewoon heel erg mee bezig en dan ben k echt bang dat k t dr uit flap :D

maareh chriz, ik heb dat ook ongeveer (dat eerste stuk dan).







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

maapie

  • Gast
Re:Droom topic
« Reactie #41 Gepost op: 3-06-2003, 20:36:45 »
oe dat is erg Criz! ik heb ook nog een verhaal

Er was eens een man die verteld kreeg dat hij over een paar dagen dood zou gaan door een rode sportauto. De man werd helemaal bang en kwam niet meer buiten, bang aangereden te worden

op de 3e dag dacht de man dat hem niks kon gebeuren. Hij ging de trap af, en een van zijn zoontjes had een autootje op de trap laten slingeren. De man struikelde en viel dood de trap af. Je raad het al: het autootje was een rode sportauto...

Dit is niet verzonnen.








Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #42 Gepost op: 3-06-2003, 20:39:29 »
Jeetje dan sta je toch ff raar te kijken

Maar waarom ik niet in God geloof is omdat ik nu bijna 9 jaar geleden mijn moeder heb verloren met de leeftijd van 42 jaar. Als er een God is zou hij wel mensen weghalen die liggen te wachten op de dood en niet mensen die nog in de bloei van hun leven zijn!!!

Maar dat wil niet zeggen dat ik niet geloof dat er niks is na het heengaan. Want mijn moeder is altijd bij mij en ook bij mijn kinderen.

Over dat praten in je slaap! Ik heb er dus ook last van. En dat is soms niet prettig. Mijn oudste dochter (2 1/2) doet dit ook. Dat is dan wel weer grappig om te horen  :P







Groetjes van de enige echte laafje ;)

maapie

  • Gast
Re:Droom topic
« Reactie #43 Gepost op: 3-06-2003, 21:49:02 »
God wil niet dat mensen doodgaan. Maar de duivel is ook op aarde. Ik kan niet goed uitleggen waarom god dit toelaat, ik ben geen dominee, maar ik weet zeker dat God dat niet bedoeld.








Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #44 Gepost op: 3-06-2003, 21:51:44 »
Ach maapie, ik blijf er gewoon bij dat god niet bestaat, maar zullen we weer on-topic gaan haha







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #45 Gepost op: 3-06-2003, 21:55:29 »
Ik heb wel eens dat ik droom over iets/ergens en dan later denk heee daar heb ik tig jaar geleden ook al eens over gedroomd.
Een soort droom déjà vu.

heel apart.







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Droom topic
« Reactie #46 Gepost op: 3-06-2003, 22:30:11 »
ik heb een vet coole oom
en hij had voorgesteld dat als ik ga studeren, ik wel bij hem in huis kan in amsterdam

een paar dagen later belde hij mn vader op want hij had gedroomd
dat mijn broertje van 5 met een grote rugzak en 2 knuffels onder zn arm voor de deur stond. Mn oom vragen of hij alleen is enzo: ja, ik ben helemaal alleen met de trein gekomen
en ik heb geld uit mn spaarvarken gehaald
;D









Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #47 Gepost op: 3-06-2003, 22:34:35 »
hahaha floor wat een te gekke droom zeg
ik moet ze ook maar eens gaan onthouden, mss dat er dan ook wel wat leuks uit komt








Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Droom topic
« Reactie #48 Gepost op: 3-06-2003, 22:35:31 »
wie weet...








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #49 Gepost op: 3-06-2003, 22:42:06 »
Ge wit ut noot he ;)








Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Droom topic
« Reactie #50 Gepost op: 3-06-2003, 22:42:44 »
ja prusies








maapie

  • Gast
Re:Droom topic
« Reactie #51 Gepost op: 4-06-2003, 16:27:40 »
Ik weet m'n droom van vanacht niet meer  :(   >:(nouja, een stukje. Ik was heel arm en ik moest naar een gebouw toe om een boek te brengen  ??? ???
weten jullie em nog?








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #52 Gepost op: 4-06-2003, 16:44:09 »
Nee ik weet niet meer wat ik gedroomd heb. Ik weet wel dat ik tot 3 uur heb liggen woelen omdat het te warm was om te slapen.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Droom topic
« Reactie #53 Gepost op: 4-06-2003, 17:10:52 »
Keb wis en waarachtig ook gedroomd, ech wa! Maar ik ga het niet vertellen  ;)








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Droom topic
« Reactie #54 Gepost op: 4-06-2003, 17:14:06 »
ik heb ook gedroomd, maar ben t ergens halverwege de dag vergeten denk ik... k weet het echt niet meer, sorry...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #55 Gepost op: 4-06-2003, 17:18:51 »
Sorry Maapie, kzou je laten weten als ik wist wat ik gedroomd heb, maar helaaaaas. Ik weet het niet meer. Kan me ook niet echt herinneren dat ik wat gedroomd heb hoor.  ::)







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #56 Gepost op: 4-06-2003, 17:35:45 »
- Schrijf de droom op.

Ik vind dit wel heel erg extreem, ik ga dit niet doen, maar misschien een tip voor iemand die z'n droom echt wil weten ???


Nou..nou, als dat al extreem is.... ;)

Ik heb dat dus wel, een droomboekje. Niet omdat ik nu al mijn dromen wil onthouden, maar het is gewoon grappig om af en toe na te lezen. Daarnaast schrijf en schilder ik graag, soms wel leuk om inspiratie uit dat boekje te halen.

Maar voor de rest ben ik normaal  ;D








maapie

  • Gast
Re:Droom topic
« Reactie #57 Gepost op: 4-06-2003, 19:44:42 »
nee, ik bedoel niet echt het opschrijven van de dromen, maar meer het om 3 uur 's nachts opstaan om je droom op te schrijven... dat gaat me een beeeeeetje te ver ;D. Mij lijkt het wel grappig hoor, zo'n boekje!

en voor alle mensen die hun droom vergeten zijn: geeft echt niet hoor, ik weet em zelf ook al niet meer!  ;)








Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Droom topic
« Reactie #58 Gepost op: 18-02-2004, 13:30:56 »
Ik heb zo vreemd gedroomd vannacht...
Ik was boos op ruud, volgens mij had ie niks gedaan maar ik was boos, ik heb zelfs liggen mopperen en werd ook harstikke sjacherijnig wakker en toen moest ie nog steeds niet echt in mn buurt komen..

toch gek dat je aan zo'n droom zon stemming over kan houden, ik zit me nog steeds af te vragen wat ie nou uitgevreten heeft  >:(
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Tijgertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tijgerrrrr
Re: Droom topic
« Reactie #59 Gepost op: 18-02-2004, 13:33:58 »
Je moet dromen anders zien dan dat ze zijn. Als je met iemand ruzie hebt in een droom betekend dat niet gelijk dat je die persoon niet mag of in het echt ruzie hebt gehad ofzo. Soms is het het tegenovergestelde en is het alleen maar positief :)
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.