Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 239234 keer)

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re: Droom topic
« Reactie #80 Gepost op: 5-03-2005, 19:04:33 »
Ik heb vannacht gedroomd van een meisje waar ik al heel lang stiekem een oogje op heb.

Wat betekent dat?
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Droom topic
« Reactie #81 Gepost op: 5-03-2005, 19:54:54 »
a. Je bent helemaal vol van dat meisje dat je erover droomt

of

b. Binnenkort komt 'The A Team: The New Adventures' op tv.


Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Droom topic
« Reactie #82 Gepost op: 30-03-2005, 10:31:26 »
Er lag sneeuw, heel veeeeel sneeuw. En om de een of andere reden was dat de reden dat we gingen 'MensErgerJeNiet'en bij ons oma. Maar voor we de deur uit ging moest ik nog iets pakken uit mijn kamer. Daar kreeg ik een sneeuwbal tegen mij aan (door het raam gegooid, door de overbuurman die nu toch al een jaar of 4 dood is) :-\\. En toen ik me omdraaide, liep er een grote spin voor me langs, die na goed kijken toch eigenlijk een krab bleek te zijn.  ???

Als er iemand iets van kan bakken, hoor ik het graag  :-\\
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #83 Gepost op: 30-03-2005, 10:59:27 »
regen, regen en regen,... erg natte droom
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #84 Gepost op: 30-03-2005, 15:23:34 »
Als er iemand iets van kan bakken, hoor ik het graag  :-\\


That will be me... ::tandpastasmiley::


Dromen waarin het weer een sterk element is, kunnen een personlijk weerbericht zijn dat ons verteld dat er storm of zonnig weer te verwachten is. Dat lijkt me in dit geval nog al sterk dat we nog een pak sneeuw krijgen,dus gaan we voor de optie: Weersdromen weerspiegelen de stemming in ons leven.
Wanneer je droomde over sneeuw, moet u overwegen of u iets verhult dat aan uw geweten knaagt. Sneeuw heeft immers de kleur van onschuld (wit).

Een droom waarin grootouders voorkomen vertelt je welke wijsheden je van hen hebt geëerfd.

Spelletjes in je droom kunnen jezelf symboliseren: is er iemand die met je gevoelens speelt?

Een droom waarin je slaapkamer voorkomt kan aanduiden dat je je veilig en comfortabel voelt. Je bent tevreden over jezelf en over het leven in het algemeen.

Dromen over bepaalde dieren hebben als betekenis je persoonlijke leven. Een krab beweegt zijwaarts: bent je misschien ontwijkend bezig? Zijn poten verzamelen zand, iets wat staat voor hebzucht en bezitterigheid. De spin staat voor geluk.

That's all

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Droom topic
« Reactie #85 Gepost op: 30-03-2005, 18:13:02 »
 ::rofl:: Dat was vannacht dus een gecompliceerd gevalletje.
Wat zit mijn onderbewustzijn ingewikkeld in elkaar  8)
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Droom topic
« Reactie #86 Gepost op: 30-03-2005, 18:14:09 »

That will be me... ::tandpastasmiley::


Dromen waarin het weer een sterk element is, kunnen een personlijk weerbericht zijn dat ons verteld dat er storm of zonnig weer te verwachten is. Dat lijkt me in dit geval nog al sterk dat we nog een pak sneeuw krijgen,dus gaan we voor de optie: Weersdromen weerspiegelen de stemming in ons leven.
Wanneer je droomde over sneeuw, moet u overwegen of u iets verhult dat aan uw geweten knaagt. Sneeuw heeft immers de kleur van onschuld (wit).

Een droom waarin grootouders voorkomen vertelt je welke wijsheden je van hen hebt geëerfd.

Spelletjes in je droom kunnen jezelf symboliseren: is er iemand die met je gevoelens speelt?

Een droom waarin je slaapkamer voorkomt kan aanduiden dat je je veilig en comfortabel voelt. Je bent tevreden over jezelf en over het leven in het algemeen.

Dromen over bepaalde dieren hebben als betekenis je persoonlijke leven. Een krab beweegt zijwaarts: bent je misschien ontwijkend bezig? Zijn poten verzamelen zand, iets wat staat voor hebzucht en bezitterigheid. De spin staat voor geluk.



En waar haal jij al die wijsheden vandaag?  ::oink::

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #87 Gepost op: 30-03-2005, 18:19:50 »
En waar haal jij al die wijsheden vandaag?  ::oink::

Je bent een orakel of je bent het niet... ::tandpastasmiley::
That's all

Offline Guikie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
Re: Droom topic
« Reactie #88 Gepost op: 30-03-2005, 18:37:57 »
Je bent een orakel of je bent het niet... ::tandpastasmiley::

ora·kel (het ~, ~en/~s
1 uitspraak van een goddelijk wezen => godswoord, orakelspreuk
2 plaats waar godsspraken gedaan worden
3 persoon die tot richtsnoer of vraagbaak dient

Oke... oke... duidelijk... duidelijk...  ::jaja::

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Droom topic
« Reactie #89 Gepost op: 5-04-2005, 09:12:28 »
::zwaai:: Ik wist ze vanochtend weer  8) volgens mij spoor ik niet helemaal
Ik weet er nog 2 dus ik vertel ze even apart, maar op volgorde.

1) in een flat vol oude bejaarde mensen moest ik een verdieping naar beneden. Normaal gesproken zou ik de trap nemen. Maar nee, deze keer niet. Naast de trap was een lift. Het aller gammelste liftje dat ik ooit heb gezien. Het was meer een kooi, maar dan ook nog zonder wanden lekker veilig dus Ik moest een soort traliewandjes uitschuiven zodat ik er niet uit zou vallen. Een bord van wel een meter of 3 lang naar beneden trekken met aanwijzingen. Ik vond het een ramp.
Al die bezorgd kijkende oudjes vonden dat ik het moest proberen. Ik moest maar even bonbons gaan halen, dan zouden zij ook wel met de lift durven.
Daarna stond ik in een bonbonzaak. Overal heerlijke chocolade en bonbons. Ik wilde slagroombonbons. Terwijl een man die voor me afwoog, stond ik gefascineerd te kijken naar alle suikerbeeldjes waar de winkel ineens gevuld mee leek Allemaal religieuze taferelen in suiker. Ik heb met me vingers aan kameel met 3 heiligen gezeten en werd de winkel uitgezet.
Ik denk dat dat het was...

2) helemaal iets anders. Ik was bij een soort van festival. Weer een duidelijke locatie; bij de Katterug in Tilburg. Het was heel gezellig en al, maar ik wilde even zitten. Dat deed ik, maar het waren de merkwaardigste bankjes ooit. Soort betonblokken met wankele houten platen erop, als je daar op ging zitten, kwam de achterkant los, en viel er dus iemand van het bankje :( Nog iets stoms, ik bestelde Cola wat ik dus echt niet lus en kreeg SpaRood wat ik dus vrijwel nooit bestel, maar ineens erg lekker vond
Tijdens het drinken zat ik ineens binnen, waar iedereen cocktailworstjes uit een wokpan zat te eten.


 :-\\ Zit er weer een zenuwinzinking aan te komen? Vertel m'n onderbewustzijn dat ik eigenlijk een vreetmachine ben? Moet ik de komende dagen alle bejaarden ontwijken?? Of is het eigenlijk iets heel positiefs?  ::trots::

 ::zwaai::
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #90 Gepost op: 5-04-2005, 16:13:47 »
Ik onthoud dus NOOIT dromen.. behalve die over Postman (die een kruising was tussen Marc-Marie en een andere man)
P.S: die "Postman" kon heel goed bungeejumpen en ondertussen een driedubbele salto maken?!?!  ;)

noujaaa.. soms onthoud ik dromen, maar die zijn dan zoo erg dat ik ze hier maar niet post...
« Laatst bewerkt op: 5-04-2005, 16:16:46 door Juudith »

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #91 Gepost op: 5-04-2005, 16:20:31 »
Vertel m'n onderbewustzijn dat ik eigenlijk een vreetmachine ben? ::trots::

 ::rofl::  ::rofl::
That's all

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #92 Gepost op: 5-04-2005, 16:22:10 »
Nog iets stoms, ik bestelde Cola wat ik dus echt niet lus
Niet?!?!
Ik ook niet  ::ohno::
Mooi, dan ben ik niet de enig(st)e  ::)

Offline juudith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Droom topic
« Reactie #93 Gepost op: 9-04-2005, 12:42:16 »
Okee.. Tussen haakjes is t echte..

Mijn moeder was ziek, heel lang ziek (ze is wel een beetje ziek, maar niet heel ziek). Toen ging ze dood. Omdat ik nogal wat tijd nodig had om dat te verwerken, kwam ik niet meer elke dag op de chat (doe ik nu dus wel). Ik vond het nodig om dat even aan iemand te vertellen en wat redenen te vertellen enzo. Ik schreef een PM aan iemand (ik weet dat wel, maar dat houd ik even voor mezelf), een hele lange PM, waarin ik alles vertelde. Daarna ben ik weg gegaan en heb ongeveer 3 dagen niks gedaan, behalve in bed liggen. Die dag erna ging de telefoon, ik herkende het nummer niet, maar ik nam toch op. Twas die persoon waar ik die PM aan gestuurd had, heeeeeel boos, twas geen reden om niet meer op de chat te komen, vond hij/zij. Verder weet ik ut niet meer.

Vreemde droom.. Zeker omdat mijn moeder nou wel de hele tijd ziek in bed ligt enzo (ze heeft iets wat op Pffeifer (hoe schrijf je dat) lijkt )

Offline Mpje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #94 Gepost op: 14-04-2005, 18:36:29 »
Poeh, hé, wat heik vannacht ook alweer gedroomd?

Volgens mij was ik in Rome... daar ga ik volgende week namelijk naar toe! ::tandpastasmiley::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Droom topic
« Reactie #95 Gepost op: 15-04-2005, 13:46:57 »
Ik heb gedroomd dat er een buitenaardse invasie gaande was. En dat telkens wanneer ik met mijn vrienden (die ik eigenlijk ook niet ken) ergens kwam, lag daar het hoofd van een andere vriend van ons. Op een moment merkte ik dat al mijn spullen veranderden. Het werden allemaal onzinproducten waarvan een kind van een kilometer afstand kan zien dat het nep is. Ik werd bang, denkend dat ik de volgende zou zijn, dus uit wanhoop begon ik al die dingen te verbranden.
The British are not impressed.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #96 Gepost op: 15-04-2005, 17:25:35 »
Ik heb gedroomd dat ik meedeed met de farm.
Ik werd in de 7e aflevering als 2e duellist aangekozen, door een klasgenootje.
Ik moest gaan zagen(net zoals in aflevering6), maar net toen ik de laatste paal bijna had doorgezaagd, viel ik.
Dus ik viel als 7e af, maar iedereen was voor mij, dus het was wel een leuk afscheid :)

Offline Eirc

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • de lokroep roept
Re: Droom topic
« Reactie #97 Gepost op: 16-04-2005, 14:53:03 »
Even denk hoor, want het was weer een ingewikkelde. Ik dacht nog, dit moet ik goed onthouden, en netjes hier planten... maar ik ben het weer vergeten  :-\\

 :( balen!! Misschien kom ik er nog op
I'm Not Sure, Who's Fooling Who Here...

Offline Mpje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Droom topic
« Reactie #98 Gepost op: 16-04-2005, 15:23:15 »
Ik droomde over dat ik voor een oud omaatje op de vlucht was en iets met Poolse stoomlocomotieven... :o ::)

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Droom topic
« Reactie #99 Gepost op: 16-04-2005, 15:40:31 »
Ik had gisteren een leuke (voorspellende) droom, maar ik hou m nog eventjes voor me ::trots::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand