Auteur Topic: Droom topic  (gelezen 238904 keer)

maapie

  • Gast
Droom topic
« Gepost op: 3-06-2003, 19:44:32 »
Dit is het droomtopic

Wat hebben jullie vanacht gedroomd? En weten jullie het nog?? schrijf het hier op!








« Laatst bewerkt op: 3-06-2003, 19:45:19 door maapie »

Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #1 Gepost op: 3-06-2003, 19:45:26 »
Jeetje Maapie, daar vraag je me wat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat echt niet meer weet, maar mocht ik het morgen weten, dan ben je de eerste die het te horen krijgt.  ;D







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #2 Gepost op: 3-06-2003, 19:45:34 »
Geen idee
Nee
Kan dus niet ;)

Maar de komende nacht zal ik onthouden wat ik droom!








maapie

  • Gast
Re:Droom topic
« Reactie #3 Gepost op: 3-06-2003, 19:48:30 »
Jeetje Maapie, daar vraag je me wat. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat echt niet meer weet, maar mocht ik het morgen weten, dan ben je de eerste die het te horen krijgt.  ;D
joepie!! ;D

Om het eerlijk te zeggen.. ik weet het ook niet meer. Ik heb wel eens gehoord van mensen dat je dit moet doen om je droom te onthouden

- stel je er op in dat je om een bepaalde tijd wakker wordt. (bijv 4 uur) Na een tijdje lukt dit

- Leg pen en papier naast je bed. Als je wakker wordt om 4 uur, draai je dan niet meteen om, maar neem de droom in je op.

- Schrijf de droom op.

Ik vind dit wel heel erg extreem, ik ga dit niet doen, maar misschien een tip voor iemand die z'n droom echt wil weten ???









Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Droom topic
« Reactie #4 Gepost op: 3-06-2003, 20:02:28 »
Mijn dromen zijn zo bizar en gaan meestal over hele persoonlijke dingen, dat kan ik echt niet vertellen.

De laatste tijd droom ik wel heel veel en ook zo dat alles heel realistisch lijkt, op zich wel lachen totdat ik een keer droomde dat ik dood was en dat ik er later achter kwam (ala Six Sense verhaal, die ik overigens nog altijd moet zien)








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #5 Gepost op: 3-06-2003, 20:03:48 »
ik denk als je ff terugbladert in de bar, dat je dan al een droomtopic gaat vinden hoor en dan kun je daar wel wat toffe dingen lezen







banaan begint met een b, soms met een s

maapie

  • Gast
Re:Droom topic
« Reactie #6 Gepost op: 3-06-2003, 20:04:31 »
eh bah Criz wat eng!!!!

vroeger droomde ik altijd dat "de grote boze wolf" :) achter me aanzat, en dat hij me op ging eten

of ik ging van een heeeeeeeele lange glijbaan af die maar niet ophield... eng hoor ;D








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #7 Gepost op: 3-06-2003, 20:08:45 »
Ik heb wel een keer gedroomd dat ik in een straat liep, en toen een Chinees binnenliep voor een Italiaans ijsje met Perzik en Citroen.
En toen liep ik weer over straat en toen werd ik wakker (ja een Italiaans ijsje bij de Chinees was in m'n droom de normaalste zaak van de wereld).

De volgende nacht droomde ik dat ik weer ging, en dat het Perzikijs op was en ik dus maar gewoon een ijsje met twee bolletjes Citroen nam.
En weer liep ik verder.

De nacht erop heb ik er niet meer van gedroomd :(








maapie

  • Gast
Re:Droom topic
« Reactie #8 Gepost op: 3-06-2003, 20:10:59 »
he jammer Annuh :) zou wel grappig zijn om je hele leven van italiaans ijs te dromen  :D Wel een leuke droom trouwens!








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Droom topic
« Reactie #9 Gepost op: 3-06-2003, 20:11:12 »
k droom vaak dingen die echt nergens op slaan :D en meestal weet k er nog maar kleine dingetjes van. niet echt nuttig om hier te posten iig want k kan dr zelf al geen touw aan vast knopen, laat staan jullie :)







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #10 Gepost op: 3-06-2003, 20:12:00 »
Net alsof m'n Italiaans ijsje bij de Chinees ergens op slaat...

Zal daar trouwens een diepere betekenis achter zitten?








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Droom topic
« Reactie #11 Gepost op: 3-06-2003, 20:14:26 »
k ging pas met n vriend de betekenissen van onze dromen op zoeken, dat sloeg echt helemaal nergens op dus k zou dr niet van uit gaan dat t wat betekend ;) en als t wel wat betekend zou ik proberen dr zelf achter te komen en t niet van internet te halen want daar klopt dus echt geen ruk van :D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

maapie

  • Gast
Re:Droom topic
« Reactie #12 Gepost op: 3-06-2003, 20:14:51 »
Dat lijkt me ook zo interessant, betekenissen achter dromen....

misschien ga je wel in Italie wonen later, Annuh, en dan droom je er van om in China te gaan wonen en daar te gaan werken en je leeft nog lang en gelukkig (en je eet nog veel ijsjes :) )  ;)








Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #13 Gepost op: 3-06-2003, 20:15:13 »
hehe

misschien betekent het dat ik beter af ben zonder perzikken ofzo... ;)  ;D








Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #14 Gepost op: 3-06-2003, 20:16:30 »
Vroeger, haha, toen droomde ik altijd over de hulk, of anne frank of King Kong. Echt heel raar, maar daar kon ik ercht niks aan doen!

Sommmige dromen zijn ook persoonlijk, dus die vertel ik hier ook niet, maar andere die leuk en lollig zijn of nergens op slaan die vertel ik wel hoor hahahaha







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Droom topic
« Reactie #15 Gepost op: 3-06-2003, 20:16:37 »
volgens mij wil je gewoon dat ze bij de chinees ook perzik- en citroenijs gaan verkopen ;)

k geloof dr niet zo in dat dromen je toekomst kunnen voorspellen :d







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

maapie

  • Gast
Re:Droom topic
« Reactie #16 Gepost op: 3-06-2003, 20:17:08 »
Ik ook! sommige ga ik niet vertellen maar de leuke wel!








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Droom topic
« Reactie #17 Gepost op: 3-06-2003, 20:17:27 »
Vroeger, haha, toen droomde ik altijd over de hulk, of anne frank of King Kong. Echt heel raar, maar daar kon ik ercht niks aan doen!
ik droomde ook wel vaak over anne frank... en k had ook n vast droom met n beer, n haai en n heks. btje vaag :D







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #18 Gepost op: 3-06-2003, 20:18:37 »
kweet het niet hoor of dromen de toekomst kunnen voorspellen. Wat wel heel raar is dat als je ergens komt en dan denkt dat je er al eens eerder geweest bent, maar dat is dan niet zo??? Echt onwijs raar. Dat heb ik dan een keer gedroomd!

Snappen jullie het nog???







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Droom topic
« Reactie #19 Gepost op: 3-06-2003, 20:19:35 »
Ik heb ook een achtervolging gehad, door struikjes heen en over smalle paadjes. En ik weet alleen  nog dat ik heel bang was, maar ik weet nog steeds niet wie me heeft achtervolgd (af en toe komt die droom terug).