Auteur Topic: de bibliotheek  (gelezen 419653 keer)

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #80 Gepost op: 19-06-2003, 21:52:09 »
Ik heb net het boek de dag naar morgen van Alan Folsom gelezen. Erg spannend boek met een onverwacht eind ;D
Superspannend boek! geweldig gewoon







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:de bilbliotheek
« Reactie #81 Gepost op: 19-06-2003, 22:40:35 »
Mogen studieboeken ook...

Ik heb vandaag voor de 5e keer deze week uit:

Henry Mintzberg - Organisatiestructuren  :-\

he, das mijn lievelingsboek!  ;D








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #82 Gepost op: 20-06-2003, 19:32:26 »
ik heb vandaag een boek gekregen van meneer Lambrecht ( ;D ;D ;D) om te lezen in de vakantie : Werk van Josse De Pauw







banaan begint met een b, soms met een s

Offline LC

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re:de bilbliotheek
« Reactie #83 Gepost op: 20-06-2003, 19:41:59 »
Ben bezig met Bevroren tijd van welke schrijver(ster) weet ik niet








Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #84 Gepost op: 21-06-2003, 12:35:53 »
ALS iemand de nieuwe HP al heeft gelezen...

Ik wil NIET weten wie er dood gaat hoor!
(Tot dat ik hem zelf uit heb)







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #85 Gepost op: 21-06-2003, 12:55:09 »
hij is sinds vannacht uit in Engeland dus kweet nie of iemand op het forum hem al zou hebben.








banaan begint met een b, soms met een s

Offline Marmer14

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #86 Gepost op: 21-06-2003, 18:09:42 »
ALS iemand de nieuwe HP al heeft gelezen...

Ik wil NIET weten wie er dood gaat hoor!
(Tot dat ik hem zelf uit heb)

Ik wil het ook nog NIET weten, maar ik wil de Nederlandse versie en die komt pas uit op 22 november  :'( :'( :'(.
Dat wordt dus nog lang wachten...







En tóch is Toine de mol!!!!

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #87 Gepost op: 22-06-2003, 12:36:29 »
Ik wil het ook nog NIET weten, maar ik wil de Nederlandse versie en die komt pas uit op 22 november  :'( :'( :'(.
Dat wordt dus nog lang wachten...
ja daar wacht ik eigenlijk ook op. Ik heb hem al maanden geleden besteld.
November pas??? Ik hoorde september. Is het weer uitgesteld?

K**  >:(







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #88 Gepost op: 22-06-2003, 12:41:57 »
Ik sluit me daar bij aan. Ik wil absoluut niets weten over de inhoud van de nieuwe HP. Maak daar maar een nieuw topic voor aan, dan sla ik dat gewoon over.
Ik wist trouwens niet dat er al een releasedatum bekend was voor de Nederlandse vertaling. Dan moet ik morgen snel naar de boekhandel een exemplaar reserveren. Owwww, hier wordt ik nou hyper van. Ik kan gewoon niet wachten, maar ik wil perse de Nederlandse versie, omdat ik 1 t/m 4 ook in het Nederlands heb.

Alan Folsom, de dag na morgen is inderdaad erg spannend en het einde is om kippenvel van te krijgen. Er is volgens mij ook een vervolg op. Ik eb dat ook gelezen, maar weet niet hoe het heet.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #89 Gepost op: 22-06-2003, 13:48:27 »
ik heb hem al maar ik weet nog niet wie er dood gaat maar ik weet wel dat ... een snul is en dat ... prefect is ;)







"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline ovide

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #90 Gepost op: 22-06-2003, 13:50:40 »
Ow niks zeggen alsjeblieft, anders kan ik dit topic niet meer lezen en dat zou ik erg jammer vinden.







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline justme84

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #91 Gepost op: 22-06-2003, 14:30:55 »
Kheb hem ook :D

Maar kben nu eerst deel 4 (in het engels) aan het lezen als het ware om me in te lezen in de kreten enzo.
Kwil iig ook niet weten wie er dood gaat, en als iemand toch zo leuk denk te zijn door het hier te posten of iets, please verwijder het heeeeel snel :)

merci

Kben waarschijnlijk geslaagd :D:D







Did I make the right mistake...?

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #92 Gepost op: 22-06-2003, 14:40:27 »
Ow niks zeggen alsjeblieft, anders kan ik dit topic niet meer lezen en dat zou ik erg jammer vinden.

ik zeg verder niets hoor (maar ik ben al in hoofdstuk 12, bladzijde 200)







"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:de bilbliotheek
« Reactie #93 Gepost op: 23-06-2003, 09:08:04 »
mmm ik ben zo naief geweest om geen exemplaar te reserveren, dus ik heb zaterdag achter het net gevist. In heel Tilburg, Dongen en Oosterhout was geen exemplaar meer te krijgen. De volgende lading komt a.s. vrijdag, en raad eens...

we gaan donderdag op vakantie.. :-X


BALEN!!!! :'( :'( :'( :'(

Ik had er zo op gehoopt om lekker op de camping in Zuid Frankrijk HP te kunnen lezen..

[hele schrale troost mode] nou ja, nou heb ik iets om naar uit te kijken als ik terugkom.[/hele schrale troost mode]
(ik denk nl niet dat ik in Frankrijk een engels exemplaar te pakken krijg, wat denken jullie?)







we're back :(

Offline elise is de mol

  • Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #94 Gepost op: 23-06-2003, 09:46:55 »

(ik denk nl niet dat ik in Frankrijk een engels exemplaar te pakken krijg, wat denken jullie?)

misschien wel want de franse versie is nog niet uit, en anders onderweg in Nederland/Belgie nog wel







"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #95 Gepost op: 23-06-2003, 21:31:04 »
mmm ik ben zo naief geweest om geen exemplaar te reserveren, dus ik heb zaterdag achter het net gevist. In heel Tilburg, Dongen en Oosterhout was geen exemplaar meer te krijgen. De volgende lading komt a.s. vrijdag, en raad eens...

we gaan donderdag op vakantie.. :-X


BALEN!!!! :'( :'( :'( :'(

Ik had er zo op gehoopt om lekker op de camping in Zuid Frankrijk HP te kunnen lezen..

[hele schrale troost mode] nou ja, nou heb ik iets om naar uit te kijken als ik terugkom.[/hele schrale troost mode]
(ik denk nl niet dat ik in Frankrijk een engels exemplaar te pakken krijg, wat denken jullie?)

Het Kruidvat heeft hem vanaf donderdag in de aanbieding voor 19 euri. Ik weet niet hoelaat je weggaat, maar je kunt daar om 6 uur voor de deur gaan liggen!

Ik herhaal nog maar eventjes dat ik helemaal NIKS wil weten over de inhoud... ook geen kleine hints of dat ie spannend is ofzo..
Helemaal niks!







"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re:de bilbliotheek
« Reactie #96 Gepost op: 23-06-2003, 23:29:28 »
Ook niet dat de schrijfster al bezig is met het opkrikken van haar miljardenvermogen, en deel 6 al bijna op papier heeft staan? :-X








Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:de bilbliotheek
« Reactie #97 Gepost op: 24-06-2003, 09:13:24 »
HP lees ik niet, maar ik ga donderdag met vakantie  ;D 8) en dan heb ik de nieuwste van John Grisham mee (De Claim). Heeerrrlijk!!! En voor de 'slobber' een paar Baantjer boeken. Dit leest lekker makkelijk weg en je hoeft er niet bij na te denken  :P

Nog maar 2 daagjes... dan ben ik weg!!!!! Jippieeeeeeee!!!!!







I got that tunnel vision going through my  head

Offline idefix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re:de bilbliotheek
« Reactie #98 Gepost op: 24-06-2003, 10:12:42 »
Het Kruidvat heeft hem vanaf donderdag in de aanbieding voor 19 euri. Ik weet niet hoelaat je weggaat, maar je kunt daar om 6 uur voor de deur gaan liggen!

Ik herhaal nog maar eventjes dat ik helemaal NIKS wil weten over de inhoud... ook geen kleine hints of dat ie spannend is ofzo..
Helemaal niks!

ja, ik kreeg van mijn collega net ook al een knipsel waar dat in stond. Helaas zijn we van plan om om 5 uur te gaan rijden.

Het enige wat ik kan proberen is om woensdag tegen sluitingstijd te gaan en dan heel zielig en vriendelijk te vragen of ze alvast een doos open willen maken en er mij eentje willen geven.
Maar zo zit ik eigenlijk niet in elkaar, en ik denk ook niet dat ze dat doen.
ik ben bang dat ik mezelf erbij neer moet leggen dat ik pas na mijn vakantie van HP kan gaan genieten.








we're back :(

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:de bilbliotheek
« Reactie #99 Gepost op: 24-06-2003, 10:15:32 »
ja, ik kreeg van mijn collega net ook al een knipsel waar dat in stond. Helaas zijn we van plan om om 5 uur te gaan rijden.

Het enige wat ik kan proberen is om woensdag tegen sluitingstijd te gaan en dan heel zielig en vriendelijk te vragen of ze alvast een doos open willen maken en er mij eentje willen geven.
Maar zo zit ik eigenlijk niet in elkaar, en ik denk ook niet dat ze dat doen.
ik ben bang dat ik mezelf erbij neer moet leggen dat ik pas na mijn vakantie van HP kan gaan genieten.


moet je gewoon gaan huilen dat je de grootste fan bent en dat je niet op vakantie wil maar je tiran-ouders sleuren je mee en ze willen niet wachten tot dat jij de nieuwste HP hebt. Dat kan ze helemaal niet schelen want ze vinden je toch niet aardig en wilt u nu alstublieft mij 1 exemplaar geven?