Auteur Topic: Het verhaal: Survivor, the wise man  (gelezen 26895 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #80 Gepost op: 21-12-2012, 20:32:27 »
Hiermee wil ik iedereen bedanken voor alles. De kandidaten voor het meedoen, hun fanatisme en enthousiasme heeft het spel gemaakt tot wat het is. Dolfie voor het in de gaten houden van onze plannen en de ondersteuning. Maar het meest wil ik bedanken Schulz! Het was super leuk om met je samen te werken en alles liep op rolletjes. We hebben iets leuks neergezet en daar kunnen we trots op zijn. Maar zonder jou was het niet gelukt, dus daarvoor heel erg bedankt.

De biechten van achter de schermen zullen nog verschijnen en we gaan het natuurlijk nog uitgebreid na bespreken ;).

Natuurlijk feliciteren wij Ycaris met de verdiende winst en misschien ....tot volgend jaar ::bravo::.

D*N en Schulz:' Dit was Survivor 2012'!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #81 Gepost op: 21-12-2012, 20:34:07 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #82 Gepost op: 21-12-2012, 20:34:31 »
Ook als je dronken bent mag je hier niet posten Miek

*geeft miek een colaatje
You'll never walk alone

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #83 Gepost op: 21-12-2012, 20:36:19 »
Ook als je dronken bent mag je hier niet posten Miek

*geeft miek een colaatje

Niekert, als ik (overigens broodnuchter) wil zoenen dan zoen ik!  ::bravo::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #84 Gepost op: 21-12-2012, 20:37:37 »
Daar hebben we nu een speciaal topic voor Miekje ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #85 Gepost op: 21-12-2012, 20:38:28 »
Daar hebben we nu een speciaal topic voor Miekje ;)

Nu wel ja, wil je ook een zoen? alsjeblieft!   ::bravo::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #86 Gepost op: 21-12-2012, 20:39:31 »
 ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #87 Gepost op: 21-12-2012, 20:40:29 »
Ik geef Miek ook een kusje

Een van de weinigen die nooit op me gestemd heeft  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #88 Gepost op: 21-12-2012, 20:41:12 »
 ::rofl::  ze gaan helemaal los hier.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #89 Gepost op: 21-12-2012, 20:45:03 »
Pemenang Island:

De wijze man komt tevoorschijn. 'Ycaris, jij bent de uitverkorene. Jij bent de nieuwe Wise euhm.... Woman'! Ycaris:' Maar dan moet ik hier blijven'? Wijze:' De eilanden zijn van jou, jij hebt een kans om de schat te bemachtigen en zal het evenwicht moeten bewaren hier'. Ycaris:' Maar ik wil terug naar Nederland, naar mijn vrienden en familie'. Wijze:' Als je dat echt wilt, is dat jou keuze'. De wijze loopt richting de zee en verdwijnt. Kiki vliegt erachteraan en duikt het water in. Een neusaap verschijnt uit het oerwoud en kruipt op Ycaris haar schouder. Ycaris:' Wat een schatje is het'.

En zo eindigt het verhaal, van de wijze man.... of moet ik nu wijze vrouw zeggen?
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #90 Gepost op: 21-12-2012, 20:45:43 »
Ook een kus voor jou Miek  ::bravo::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #91 Gepost op: 22-12-2012, 09:49:09 »
Gefeliciteerd Ycaris ::bravo::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #92 Gepost op: 22-12-2012, 10:46:24 »
Van harte, Big Y. Je vlucht naar de zon is deze keer wel gelukt ::ok::
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #93 Gepost op: 22-12-2012, 11:34:32 »
Van Harte Gefeliciteerd!  ::bravo::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #94 Gepost op: 22-12-2012, 12:03:07 »
Ycaris gefeliciteerd, knap gespeeld! ::bravo::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #95 Gepost op: 22-12-2012, 12:12:07 »
Gefeliciteerd Ycaris!  ::ok:: ::ok:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #96 Gepost op: 22-12-2012, 12:14:42 »
Proficiat Ycaris!
2024: wie is de Mol?

Offline Bassteijns

  • Forumlid
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #97 Gepost op: 22-12-2012, 23:43:48 »
Gefeliciteerd Ycaris!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #98 Gepost op: 25-12-2012, 00:39:45 »
Aflevering 13:’ De reünie’

In hartje Amsterdam komen de twee presentatoren aangelopen. Schulz:’ Welkom bij deze kerst special van Survivor’. D*N:’ Vandaag hebben we alle kandidaten van de laatste Survivor uitgenodigd voor een reünie en dat gaat natuurlijk erg gezellig worden. Schulz, moeten we ons standaard praatje niet houden eigenlijk’? Schulz:’ Oja. Vorige keer in Survivor zagen we hoe alle afvallers van na de samensmelting bij één kwamen op Pemenang om de drie finalisten te ondervragen. De derde finalist werd Lukie4 omdat Hillo zijn aura niet kon vinden’. D*N:’ Bad karma’. Schulz:’ Er werd gestemd en Ycaris werd tot winnaar uitgeroepen van Survivor 2012’. D*N:’ Dat deed je best snel’. Schulz:’ Kom op, hup naar binnen’.

Schulz, D*n en Dolfie hebben alles klaargezet en de kandidaten kunnen binnen stromen. Nieky, Lukie4 en Ibung komen als eerst aan. Schulz:’ Zo jullie zijn vroeg’! Lukie4:’ Brabanders hé’. Nieky:’ Ik heb honger’. Ibung:’ En ik lust er wel één’. Nieky:’ Jij blijft bij mij Ibung, we gaan je helpen met je probleem’. Ibung:’ Ik heb geen probleem’. Lukie4:’ Je was tijdens je verblijf op Kelapa bijna verdronken’. Ibung:’ Ik moest toch veel water drinken? Doe ik dat, is het weer niet goed’. Nieky:’ Geen zeewater’. D*N:’ Ga zitten, ga zitten’. Molcrazy, Robbieazerty en Jann zijn de volgende die voor de deur staan. Molcrazy:’ België is aanwezig’! Jann:’ Check’. Schulz:’ Jullie zijn vroeg’. Jann:’ Ik slaap toch al niet meer dus ik dacht, laat ik eens vroeg heen gaan’. Ldhmolletje, Swifty en Addie zijn de volgende. Ldhmolletje:’ Pff de NS had weer vertraging’. Addie:’ Ik heb een uur lang piratenknopen gelegd, rare gewoonte geworden’. De drie lopen naar binnen. Swifty:’ Wow dit is best sjiek’. Nieky loopt naar Ldhmolletje toe:’ Verrader’! Ldhmolletje:’ Wat’? Nieky:’ Ik heb alles op tv gezien’. Ldhmolletje:’ Oh dat…. Addie help me’. Swifty loopt snel Molcrazy en Robbieazerty. Nieky:’ en? Uitleg’? Ldhmolletje:’ Kijk Ibung’! Nieky kijkt om:’ NIET BIJ DE WIJN IBUNG’! Molcrazy:’ Je hebt wat gedaan’? Swifty:’ Door het avontuur op Devil Island heb ik een nieuwe stichting opgericht genaamd ‘voert uw schildpad’’. Robbieazerty:’ En je gaat daarmee schildpaden voeren’? Swifty:’ Nee joh, zwangere schildpaden in derde wereldlanden helpen’. Molcrazy:’ Klinkt….veelbelovend’.

Miek37 komt aangerend:’ Laat me naar binnen’. Dolfie:’ ho ho waarom zo’n haast Miek37’? Miek37:’ Sinds bekent is geworden dat ik niet op Bjorrn stemde maar op Lemmyfan, achtervolgd Bjorrn me’. Bjorrn:’ Doe ik niet, ik kwam je toevallig tegen’. Miek37:’ Ah haal hem bij me weg’. Miek37 rent naar binnen. Nextgp en Bassteijns komen aangelopen. Nextgp:’ Zijn we nog op tijd’? Dolfie:’ Net op tijd ja, kom snel binnen’. D*N:’ Weet je zeker dat je alle uitnodigingen hebt verstuurd Schulz’? Schulz:’ Vrij zeker’. D*N:’ Vrij zeker? Als in hoeveel procent’? Schulz:’ 90% zeker….misschien 80%, 70%’. D*N:’ Ik ga bellen’. Op dat moment lopen Lemmyfan, Pac-mol en Daisy binnen. Molcrazy loopt naar Daisy:’Jij ook hier’? Daisy:’ Ik kreeg een uitnodiging en het leek me gezellig. Ik had geen idee dat er gefilmd werd toen Elise en ik verdwaalden’. Lemmyfan:’ Wat je wel niet beleefd als je verdwaald haha’. D*N hangt aan de telefoon:’ Hé Hillo, heb je de uitnodiging gekregen’? Hillo:’ Ja, beetje last minute maar ik ben onderweg. Sta een beetje in de file. Eén of andere gek met een vliegtuig vond het nodig om de weg te versieren met pindakaas’. D*N:’  Oke, dan zien we je zo’. Schulz:’ We gaan beginnen’. Tdietz, Vieffan en Elise sluipen nog naar binnen. Dolfie:’ Jullie wonen het dichtstbij en sluipen als laatste binnen’. Tdietz:’ Studenten hebben veel slaap nodig’. Dolfie:’ Het is 8 uur ’s avonds’. Tdietz:’ Dat bedoel ik’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Het verhaal: Survivor, the wise man
« Reactie #99 Gepost op: 25-12-2012, 00:40:06 »
D*N:’ Attentie iedereen, we gaan beginnen’. Schulz:’ Voor deze bijzondere avond hebben we Fatima Moreiro de Melo gevraagd als winnaar van Expeditie Robinson om een liedje voor ons te zingen’. Swifty grijpt snel naar haar handtas:’ psst ik heb oordopjes meegebracht’. Schulz:’ Grapje, dat doen we jullie niet aan. Onze speciale gast is niemand minder dan..’. D*N:’ Winnaar van Survivor 2012 Ycaris’! Ycaris:’ Danku danku, zeer vereerd’. D*N:’ Welkom Ycaris’. Ycaris:’ Even zodat iedereen het weet, ik mag niet over mijn grens van vijf handtekeningen heen hoe veel jullie ook smeken’.Schulz:’ Duidelijk. We hebben een heerlijk lopend buffet klaarstaan, dus geniet ervan’! Molcrazy:’ Oliebollen’? D*N:’ Alvast voor oud en nieuw’. Vieffan:’ Oh poedersuiker’! Ze grijpt naar de fles en blaast een wolk in Molcrazy zijn gezicht, die er deze keer wel om kan lachen. Elise laat ondertussen haar foto’s zien:’ Maar vijf euro per stuk, mooie foto’s van apen’. Nextgp:’ Vind je vijf euro niet wat veel’? Elise:’ Weet je wel wat ik er voor heb moeten doen’? Daisy:’ Verdwalen’? Elise:’ tss’. Hillo komt eindelijk binnen gelopen. Nieky:’ Hillo! Geef me een knuffel’. Hillo:’ Dit is eng, waar heb ik dit aan te danken’? Nieky:’ Je was nog best lief dit seizoen…uiteindelijk’. Hillo:’Bedoel je niet het minst gemeen’? Nieky:’ Ook goed’.

Achter in de keuken rent Miek37 langs het fornuis. Kok:’ U mag hier niet komen mevrouw’. Miek37:’ Zorg dan dat die etter weg blijft’ en ze rent de wc in. Bjorrn:’ Heeft uw een vrouw gezien meneer? Ongeveer zo groot, loopt wankel op hakken en heeft last van bindingsangst’. Kok:’ Euhm, die kant op’! Bjorrn:’ Dank u’. Dolfie rent naar binnen:’ Er landt een vliegtuig op een parkeerplaats hier recht voor het gebouw’! D*N:’ Daar zal je ze hebben’. Politieagent:’ Uw mag hier niet parkeren …met een vliegtuig’. Hulpdakdekker:’ Waar mag dat wel dan’? Politieagent:’ Goede vraag, jullie krijgen een boete’. Grasisgroen:’ Ach ja, hij staat toch al. Fijne dag agent’. De twee lopen naar binnen. Agent:’ Maar maar…. Ach laat ook maar’. Nextgp:’ Hé Grasisgroen, ik zag jullie al op de tv’. Grasisgroen:’ Ik ontken alles’! Lukie4 en Jann nemen plaats naast Hulpdakdekker. Jann:’ Zeg HDD, heb jij toevallig het nummer van Jolanthe nog’? Hulpdakdekker:’ Natuurlijk niet. Sterker nog, ik heb haar niet eens meer gezien’. Jann:’ Was die ontvoering met piraten dan niet in scene gezet zoals dat met Addie was gebeurt’? D*N:’ Ik weet van niets’. Schulz:’ Ik ook niet’. Lukie4:’ En Maikemeisje’? Hulpdakdekker:’ Die heeft de supermarkt vaarwel gezegd en is een nieuw leven begonnen op de boot. Gelukkig werd haar kerstpakket opgestuurd’.

Opeens vallen de lichten uit. Schulz:’ Geen zorgen dit wordt gefixed. ‘Jullie gaan vanavond drie geesten ontmoeten’ zegt een spookstem door de ruimte heen. Ibung:’ Kom maar tevoorschijn Koebeest’! Koekoe:’ Ah, die ouwe taart moet ik ook altijd alles verpesten’. KD:’ En ik was nog wel de geest van de onderwereld’. Maud:’ Ach kom, ik heb pannenkoeken gebakken en meegenomen’. D*N:’ Leuk dat jullie er ook zijn mentoren’. Ycaris tikt even tegen haar glas en iedereen gaat zitten. ‘ Mag ik namens alle kandidaten, mentoren en kijkers Schulz en D*N bedanken voor het geweldige avontuur. Daarom hebben we een kleinigheidje meegenomen voor jullie’. Bassteijns en Lemmyfan laten een wijnfles zien en geven deze aan Schulz en D*N. D*N:’ Ik drink geen wijn, dat smaakt naar kots’. Schulz:’ Ik geef het wel aan Mrs. Schulz’. Tdietz:’ Gewoon zuipen kreng’. Ycaris:’ Ja die goedkope wijn is van de verliezers, dat snappen jullie wel. Maar nu graag het echte cadeau’. Ycaris loopt naar voren en geeft beide heren een pakketje. D*N:’ Oh dit ziet er zo cool uit, beste cadeau ooit’! Ycaris:’ Ja leuk hé’! D*N:’ Wat is het’? Ycaris:’ Een Kokosphone’! Schulz:’ Nu kan ik eindelijk bellen met mijn favoriete Aboriginal’? Ycaris:’ Nee, het is een speciale uitgave van de Iphone en Pearphone’. D*N en Schulz omhelzen Ycaris:’ Bedankt iedereen!’ roepen Schulz en D*N. Lukie4:’ En nu weer aanvallen want ik heb honger’! Nieky:’Je weet wat er gebeurt als je Lukie4 niet goed voert’. Molcrazy:’Daar zou je een stichting voor moeten oprichten Swifty’. Iedereen stort zich op het hoofdgerecht, de kalkoen. Grasisgroen:’ Ik heb al tijden niet meer zo lekker gegeten’. Hulpdakdekker:’ Onze vliegtuig cookies zijn anders super lekker’. Grasisgroen stoot hem aan:’ Niet zo brutaal’.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human